Желаещи за гумички клапани парно
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
абе уж майстори това онова, ама в клапаните на е34 са 4бр гуми, не са само 2
и другото което е и обикновенни О пръстени вършат 100% същата работа

и другото което е и обикновенни О пръстени вършат 100% същата работа


- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Не съм разглабял тези клапани и разчитам на вас.
Последно 2 или 4 трябват и необходимо ли е специално майстор, че нещо колегата stanchev ме смути по въпроса.
Ако стават О-пръстени - то колко струват те?!
Последно 2 или 4 трябват и необходимо ли е специално майстор, че нещо колегата stanchev ме смути по въпроса.
Ако стават О-пръстени - то колко струват те?!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
То сега съм с обикновени О пръстени и платно от мембрана на изпарител за LPG, но не съм сигурен да ли не влиза антифриз в бубините сега. По принцип отгоре са 2 гумичги, но са много специфични, останалите 2 са по навътре, където е препоръчително да се направи от тефлон и т.н., там уплътнението също е важно, но то не се разкапва като тези за които питам и разпитвам.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
NikiNikolov написа:То сега съм с обикновени О пръстени и платно от мембрана на изпарител за LPG, но не съм сигурен да ли не влиза антифриз в бубините сега. По принцип отгоре са 2 гумичги, но са много специфични, останалите 2 са по навътре, където е препоръчително да се направи от тефлон и т.н., там уплътнението също е важно, но то не се разкапва като тези за които питам и разпитвам.
ако си ги виждал на живо разглобени ще ти стане ясно, в бобините няма как да влезне охладителна течност. мембраната пази единствено стеблото... и то толкова го пази, че немам думи. с 2 думи е пълен ташак, за това слагайте смело О пръснени.
и много важно: почистете добре стеблата, и там където ляга клапана с водна шкурка 1000-1500 примерно докато светне. това е много важно, за да се движи мазно след това.

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Това, че пази да не влиза антифриз в бубината е вярно, що не топнеш една бубина в кофа с вода и пусни ток да видиш какво става, после що не ми работи парното, щот ти е изгоряла бубината.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
NikiNikolov написа:Това, че пази да не влиза антифриз в бубината е вярно, що не топнеш една бубина в кофа с вода и пусни ток да видиш какво става, после що не ми работи парното, щот ти е изгоряла бубината.
абе ти май си хай тех хал хабер

външно много ясно че ако ги удавиш ще укъси...
ама вътре нема как

виж ако си рециклирал кранчето на ладата и ми говориш за него - не споря


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Ей, аман от майстори. Като си плащам нещо - мое си е и това е. На никой не плащам каквото и да е, и после да му го оставям. Защо да печелят от моите пари, няма да стане. Става въпрос за матрицата.
Колеги, въпросните гуми ще се намерят, ако ще и през оптика да ги изтегля, ще ги има.
Като се прибера довечара ще пиша подробности.

Колеги, въпросните гуми ще се намерят, ако ще и през оптика да ги изтегля, ще ги има.
Като се прибера довечара ще пиша подробности.
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
слагаите о прастени колеги те са наи обикновени само да издаржат на антифриз те си уплатняжат достатъчно но те са 2 по малки и 2 по големи....... А ПОМПИЧКА ЗА ПАРНОТО ДА ВИ СЕ НАМИРА - ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ВОДНА ПОМПА
King Regards, 0888 750 222
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
plboy написа:слагаите о прастени колеги те са наи обикновени само да издаржат на антифриз те си уплатняжат достатъчно но те са 2 по малки и 2 по големи....... А ПОМПИЧКА ЗА ПАРНОТО ДА ВИ СЕ НАМИРА - ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ВОДНА ПОМПА
аз днес си взех от колегата Nik помпа и още един тон неща
иначе за бобината - колега - самата идея на бобината е че е навита от изолиран проводник, нали ако не е изолиран ще се окъсява и няма да е бобина а просто едно топче навита тел или обикновен проводник...
за това като се потопи във вода няма никакъв проблем

Няколко бързи въпроса да задам (тука че да не отварям нова тема).
Ся проблема е че почна нещо все по хладно да духа. Обезвъздушена е
нормално си загрява има си антифриз. Та мисълта ми е кви са симптомите
на тия гумички.
И един малко смешен въпрос как изобщо работи тая система
някъде описано (линкче също върши работа).
Ся проблема е че почна нещо все по хладно да духа. Обезвъздушена е
нормално си загрява има си антифриз. Та мисълта ми е кви са симптомите
на тия гумички.
И един малко смешен въпрос как изобщо работи тая система
някъде описано (линкче също върши работа).
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
първия симптон е като запалиш колата докато не отвори термостата (да вдигне налягане в системата) не почва да духа топло. налягането избутва полублокиралите котви и минава топлата "вода" през клапите....
направи проба - откачи буксата на клапите - като не минава ток през клапите пуска топло на макс. ако ти дойде топлото при откачена букса значи управлението се "ебава"
трети опит виж дали от управлението можеш да регулираш температурата топло/студено...
направи проба - откачи буксата на клапите - като не минава ток през клапите пуска топло на макс. ако ти дойде топлото при откачена букса значи управлението се "ебава"
трети опит виж дали от управлението можеш да регулираш температурата топло/студено...

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
аз също имам въпрос за топлото
значи тая вечер разглабяхме таблото, и понеже видях че за регулацията топло студено от средните духалки моторчето едното на клапите е смъкнато и се мандахерца зад управлението и го закачихме. Но установихме че другото маторче изобщо липсва и закачихме присъстващото на шофьорската страна, а другата настроихме да е на топло. И сега ефекта е - шофьорската страна е пусната на Горещо, а духа - студено, докато пасажерската не се живее от жега. Защо се ебава така тая клапа за въздуха??? На ръчно бутане духа жега, ама с клапа - нема
значи тая вечер разглабяхме таблото, и понеже видях че за регулацията топло студено от средните духалки моторчето едното на клапите е смъкнато и се мандахерца зад управлението и го закачихме. Но установихме че другото маторче изобщо липсва и закачихме присъстващото на шофьорската страна, а другата настроихме да е на топло. И сега ефекта е - шофьорската страна е пусната на Горещо, а духа - студено, докато пасажерската не се живее от жега. Защо се ебава така тая клапа за въздуха??? На ръчно бутане духа жега, ама с клапа - нема

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани