Желаещи за гумички клапани парно

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Гумички клапани парно

Анкетата свършва на 19 Ное 2008, 20:12

Трябват ми 2 или колкото искате бр.
15
83%
Не ме интересува, имам си майстор
3
17%
 
Общо гласове : 18
ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 16 Ное 2008, 21:27

---И за мен едно комплектче гумички. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 16 Ное 2008, 21:33

абе уж майстори това онова, ама в клапаните на е34 са 4бр гуми, не са само 2 ;)
и другото което е и обикновенни О пръстени вършат 100% същата работа ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 17 Ное 2008, 7:51

Не съм разглабял тези клапани и разчитам на вас.
Последно 2 или 4 трябват и необходимо ли е специално майстор, че нещо колегата stanchev ме смути по въпроса.
Ако стават О-пръстени - то колко струват те?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 17 Ное 2008, 14:33

То сега съм с обикновени О пръстени и платно от мембрана на изпарител за LPG, но не съм сигурен да ли не влиза антифриз в бубините сега. По принцип отгоре са 2 гумичги, но са много специфични, останалите 2 са по навътре, където е препоръчително да се направи от тефлон и т.н., там уплътнението също е важно, но то не се разкапва като тези за които питам и разпитвам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Ное 2008, 14:40

NikiNikolov написа:То сега съм с обикновени О пръстени и платно от мембрана на изпарител за LPG, но не съм сигурен да ли не влиза антифриз в бубините сега. По принцип отгоре са 2 гумичги, но са много специфични, останалите 2 са по навътре, където е препоръчително да се направи от тефлон и т.н., там уплътнението също е важно, но то не се разкапва като тези за които питам и разпитвам.

ако си ги виждал на живо разглобени ще ти стане ясно, в бобините няма как да влезне охладителна течност. мембраната пази единствено стеблото... и то толкова го пази, че немам думи. с 2 думи е пълен ташак, за това слагайте смело О пръснени.
и много важно: почистете добре стеблата, и там където ляга клапана с водна шкурка 1000-1500 примерно докато светне. това е много важно, за да се движи мазно след това.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 17 Ное 2008, 14:44

Това, че пази да не влиза антифриз в бубината е вярно, що не топнеш една бубина в кофа с вода и пусни ток да видиш какво става, после що не ми работи парното, щот ти е изгоряла бубината.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Ное 2008, 14:47

NikiNikolov написа:Това, че пази да не влиза антифриз в бубината е вярно, що не топнеш една бубина в кофа с вода и пусни ток да видиш какво става, после що не ми работи парното, щот ти е изгоряла бубината.

абе ти май си хай тех хал хабер :D
външно много ясно че ако ги удавиш ще укъси...
ама вътре нема как ;)
виж ако си рециклирал кранчето на ладата и ми говориш за него - не споря :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 17 Ное 2008, 14:50

:mhihi: Станчини, какво се мориш? :)
Колегата да не топи бубини, а да топне една чаша с отвора право на долу ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 17 Ное 2008, 16:14

Ей, аман от майстори. Като си плащам нещо - мое си е и това е. На никой не плащам каквото и да е, и после да му го оставям. Защо да печелят от моите пари, няма да стане. Става въпрос за матрицата.
:twisted:
Колеги, въпросните гуми ще се намерят, ако ще и през оптика да ги изтегля, ще ги има.

Като се прибера довечара ще пиша подробности.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 17 Ное 2008, 23:28

слагаите о прастени колеги те са наи обикновени само да издаржат на антифриз те си уплатняжат достатъчно но те са 2 по малки и 2 по големи....... А ПОМПИЧКА ЗА ПАРНОТО ДА ВИ СЕ НАМИРА - ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ВОДНА ПОМПА
King Regards, 0888 750 222

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 17 Ное 2008, 23:53

plboy написа:слагаите о прастени колеги те са наи обикновени само да издаржат на антифриз те си уплатняжат достатъчно но те са 2 по малки и 2 по големи....... А ПОМПИЧКА ЗА ПАРНОТО ДА ВИ СЕ НАМИРА - ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ВОДНА ПОМПА


аз днес си взех от колегата Nik помпа и още един тон неща
иначе за бобината - колега - самата идея на бобината е че е навита от изолиран проводник, нали ако не е изолиран ще се окъсява и няма да е бобина а просто едно топче навита тел или обикновен проводник...
за това като се потопи във вода няма никакъв проблем
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 26 Ное 2008, 22:27

Няколко бързи въпроса да задам (тука че да не отварям нова тема).

Ся проблема е че почна нещо все по хладно да духа. Обезвъздушена е
нормално си загрява има си антифриз. Та мисълта ми е кви са симптомите
на тия гумички.
И един малко смешен въпрос как изобщо работи тая система
някъде описано (линкче също върши работа).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Ное 2008, 22:39

първия симптон е като запалиш колата докато не отвори термостата (да вдигне налягане в системата) не почва да духа топло. налягането избутва полублокиралите котви и минава топлата "вода" през клапите....
направи проба - откачи буксата на клапите - като не минава ток през клапите пуска топло на макс. ако ти дойде топлото при откачена букса значи управлението се "ебава"
трети опит виж дали от управлението можеш да регулираш температурата топло/студено...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Ное 2008, 3:33

аз също имам въпрос за топлото
значи тая вечер разглабяхме таблото, и понеже видях че за регулацията топло студено от средните духалки моторчето едното на клапите е смъкнато и се мандахерца зад управлението и го закачихме. Но установихме че другото маторче изобщо липсва и закачихме присъстващото на шофьорската страна, а другата настроихме да е на топло. И сега ефекта е - шофьорската страна е пусната на Горещо, а духа - студено, докато пасажерската не се живее от жега. Защо се ебава така тая клапа за въздуха??? На ръчно бутане духа жега, ама с клапа - нема
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 27 Ное 2008, 21:24

Така шоуто е голямо.
Не е от врътките щото като ги врътна на студено духат студено.
Обаче дясната страна духа по топло от лявата ииииии духачките под
стъклото на откачени клапи духат като калорифер от едно време
а от другите места промяната е минимална.
С една дума :help:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook