Кои са най-подходящите зимни гуми?
Модератор: Технически модератори
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Които най- малко боксуват при тръгване и най- малко се пързалят при спиране.
Зависи от марката, модела, годината на производство и т.н., и т.н.

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
dokie написа:Като гуми говоря, нямам опит с такива точно на БМВ-то:
Gislaved - оре и на предно и на задно, прави задното предно, а предното....... НО е мека и ако няма сняг и лед си остава по пътя - по-често се налага покупка на нови.
Pirelli Winter Carving - взеха шарката на по-горните (ама не точно) и са малко по-твърди, но определено вършат работа за неекстремно каране и за нашите условия.Barum - евтини гуми, които не препоръчвам за задно - на предно се държат много добре - 175/65 R14 със 140км/ч на покрит изцяло път със сняг (никакъв асфалт), но лесно въртят.
Колега , аз карам с такива ,тази зима ще ми е трета и трябва да ти кажа ,че не са по-твърди (ако има разлика то е незначителна) ,дължината на ламелите им в основата на гумата е доста по-дълга от на Гиславеда и за неекстремното каране най-не съм съгласен след като зимата на сняг и лед ходим група от тук с различни модели БМВ-та (Е30,Е34,Е36 и т.н.) да караме по отсечката за с.Плана нощно време и трябва да ти кажа ,че с комбито до миналата зима без шпер диференциял винаги почти съм се движил най-отпред с абсолютно безумни скорости на моменти ...
Още един факт е ,че пак благодарение на тях от части на зимното рали в Ловеч миналата година с трима души в колата (неправилен подход за времеизмерване) а не празна завърих пръв от задните предавания и предното най-добро време със стотни пред мен влезе за състезанието ,смятам ако бях сам в колата може би и аз щях да се класирам


Тази гума е адски добра , една от първенците са дълбок сняг и лед , има и отвори за шипове както Шведските гуми ... Тази зима щях да си продам моите които са на 8 мм ,но разбрах ,че модела им е спрян от производство ,като Семперит ги произвежда ,но само до размер 195


Георги Пенчев
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
bmwfena написа:един път да имаме еднакво мнениеzvetiko написа:За мен марката е без значение-карал съм и със скъпи маркови и неизвестни скандинавски,докато накрая разбрах ,че хубавата гума се познава с пипане-като прекараш палец по шарката,трябва да усещаш ,че е мека като гумичка за молив-има ли го това качество гумата задължително е хубава.И зимна гума с грайфер под 5-6мм е несериозно
абе то и да прекарваш и да не прекаваш пръст, ако гумата е по-стара от 2 г. все едно караш летни кънки. Иначе този обикновен метод и аз го подържам. Все пак Gislaved snow frost 2 при все, че е среден клас беше страхотна ГУМА. ДОРИ ПО-ДОБРИ ОТ Ultra girp na Dunlop. Май някъде имаше класация за най-продавана ЗГ за 2007. Ще я потърся и ще сложа тук.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
dokie написа:Като гуми говоря, нямам опит с такива точно на БМВ-то:
Gislaved - оре и на предно и на задно, прави задното предно, а предното....... НО е мека и ако няма сняг и лед си остава по пътя - по-често се налага покупка на нови.
Pirelli Winter Carving - взеха шарката на по-горните (ама не точно) и са малко по-твърди, но определено вършат работа за неекстремно каране и за нашите условия.
Barum - евтини гуми, които не препоръчвам за задно - на предно се държат много добре - 175/65 R14 със 140км/ч на покрит изцяло път със сняг (никакъв асфалт), но лесно въртят.
А, точно тия бяха най-продаваните за миналата година.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Penchev написа:dokie написа:Като гуми говоря, нямам опит с такива точно на БМВ-то:
Gislaved - оре и на предно и на задно, прави задното предно, а предното....... НО е мека и ако няма сняг и лед си остава по пътя - по-често се налага покупка на нови.
Pirelli Winter Carving - взеха шарката на по-горните (ама не точно) и са малко по-твърди, но определено вършат работа за неекстремно каране и за нашите условия.Barum - евтини гуми, които не препоръчвам за задно - на предно се държат много добре - 175/65 R14 със 140км/ч на покрит изцяло път със сняг (никакъв асфалт), но лесно въртят.
Колега , аз карам с такива ,тази зима ще ми е трета и трябва да ти кажа ,че не са по-твърди (ако има разлика то е незначителна) ,дължината на ламелите им в основата на гумата е доста по-дълга от на Гиславеда и за неекстремното каране най-не съм съгласен след като зимата на сняг и лед ходим група от тук с различни модели БМВ-та (Е30,Е34,Е36 и т.н.) да караме по отсечката за с.Плана нощно време и трябва да ти кажа ,че с комбито до миналата зима без шпер диференциял винаги почти съм се движил най-отпред с абсолютно безумни скорости на моменти ...
Още един факт е ,че пак благодарение на тях от части на зимното рали в Ловеч миналата година с трима души в колата (неправилен подход за времеизмерване) а не празна завърих пръв от задните предавания и предното най-добро време със стотни пред мен влезе за състезанието ,смятам ако бях сам в колата може би и аз щях да се класирамТази година ще има пак състезание ,само да има сняг както миналата , даже roko като огрганизатор е обещал да е само за автомобили със задно задвижване/предаване , ще е страшен фън
![]()
Тази гума е адски добра , една от първенците са дълбок сняг и лед , има и отвори за шипове както Шведските гуми ... Тази зима щях да си продам моите които са на 8 мм ,но разбрах ,че модела им е спрян от производство ,като Семперит ги произвежда ,но само до размер 195и предпочетох и тази зима да ги карам , като се върна от Швейцария живот и здраве ще си кача шпер касетата на моя диф и ще чакам якия сняг
![]()
Георги Пенчев
Не искам да споря (въпреки че в спора се ражда истината), вярвам на очите и ръцете си (не зная как се държат едните и другите конкретно BMW-то) , но като цяло съм се насочил точно към Пирели-тата, като за размер 195/65 R15 ми искат по 113лв, а за Гиславед по 125лв (за вторите бях предупреден, че ако завъртя гуми на асфалт или чакъл направо може да летят парчета).
А само да питам - само касета може ли да се сложи и да стане шпер?... че и аз нямам

- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Аз до сега карах с Kumho, но не можах да намеря в нета снимка за да покажа шарката, но и тази година ще карам с Кумхо тъй като останах изключително доволен от представянето на колата с тези гуми ( и Шпер си имам де
) осбено приятно ми стана като се разминавах с един МБ 124 Комби в една тясна уличка където само посредата беше утъпкано, а отстрани неотъпкан сняг и и като видях 124-ката как се мята наляво и надясно
а аз на където насочих колата в тази посока си продължих без колебание


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
BAI_DOBRI написа:Аз до сега карах с Kumho, но не можах да намеря в нета снимка за да покажа шарката, но и тази година ще карам с Кумхо тъй като останах изключително доволен от представянето на колата с тези гуми ( и Шпер си имам де) осбено приятно ми стана като се разминавах с един МБ 124 Комби в една тясна уличка където само посредата беше утъпкано, а отстрани неотъпкан сняг и и като видях 124-ката как се мята наляво и надясно
а аз на където насочих колата в тази посока си продължих без колебание
Това е най-добрия пост по-темата.
Машала, евала, (х)а ферим, (х)аш колсум, браво, сдорово, cool, Forte bine, wonderful. Не се сещам на други езици.....

"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmwfena написа:един път да имаме еднакво мнениеzvetiko написа:За мен марката е без значение-карал съм и със скъпи маркови и неизвестни скандинавски,докато накрая разбрах ,че хубавата гума се познава с пипане-като прекараш палец по шарката,трябва да усещаш ,че е мека като гумичка за молив-има ли го това качество гумата задължително е хубава.И зимна гума с грайфер под 5-6мм е несериозно
аз мисля,че винаги сме с еднакво мнение,с изключение когато се бъзикаме.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
dokie , сваля се диференцияла от колата , разглобява се като му се вадят фланците с шлиците към които с 6-те болта се хващат полуоските (номер 1 на схемата)и се развива касетата с планетите и сателитите от короната (ходи се с короната при гумаджия с пистолет на въздух и камък 17 мм да се развият всички болтове,всякакви други опити са обречени на абсолютни мъки а дори и на неуспех).
На мястото на касетата със сателитите се монтира шпер касетата и всичко се затяга по обратният ред.Желателно е да се сменят О-пръстените (номер 9) с нови
и после се почва
Георги Пенчев
На мястото на касетата със сателитите се монтира шпер касетата и всичко се затяга по обратният ред.Желателно е да се сменят О-пръстените (номер 9) с нови



Георги Пенчев
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
4 броя сложих сутринта
Continental Ts 810 280 бройката
http://www.avtogumi.bg/oscommerce/produ ... cts_id/196

Continental Ts 810 280 бройката
http://www.avtogumi.bg/oscommerce/produ ... cts_id/196
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ашколсунblacksapphire написа:4 броя сложих сутринта![]()
Continental Ts 810 280 бройката
http://www.avtogumi.bg/oscommerce/produ ... cts_id/196


- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Penchev написа:dokie , сваля се диференцияла от колата , разглобява се като му се вадят фланците с шлиците към които с 6-те болта се хващат полуоските (номер 1 на схемата)и се развива касетата с планетите и сателитите от короната (ходи се с короната при гумаджия с пистолет на въздух и камък 17 мм да се развият всички болтове,всякакви други опити са обречени на абсолютни мъки а дори и на неуспех).
На мястото на касетата със сателитите се монтира шпер касетата и всичко се затяга по обратният ред.Желателно е да се сменят О-пръстените (номер 9) с новии после се почва
![]()
![]()
Георги Пенчев
Трябва ли после да се регулира нещо по дифа или само слагаш касетата и караш?
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
blacksapphire написа:4 броя сложих сутринта![]()
Continental Ts 810 280 бройката
http://www.avtogumi.bg/oscommerce/produ ... cts_id/196



Аз януари сложих 195/65/15 Continental Ts 810 и без ДДС-то


R6 - Was sonst?
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани