525 tds вклиу4ва турбото когато си иска??
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Тоя филм с водата не е хубав - не е от това
Водата влезе ли в бензинов агрегат биелите почват да те гледат, буталата напращяват, петите ги търси в картера, а главата прилича на баба ми петите
- представи се какво става с дизеларата + запичат дюзите.
Тва според мен е или захранването на дюзата или управлението на помпата - тва е турбото дето се "вклзчвало" го забрави ... тва не е суперчарджър на ток, че да спира и тръгва. Светне ли ти дюзата спира горивоподаването - няма гориво - матора колкото въздух вкарва -толкова изкарва - няма газове да въртят турбината, няма атмосфери, няма нагнетяване
АТМОСФЕРЕН двигател.
Или МАП-а, или дюзата, или управлението на помпата ....
Успех и дано се излекуваш по - скоро. Аз и Ванката сме ги яли тия пасти
Водата влезе ли в бензинов агрегат биелите почват да те гледат, буталата напращяват, петите ги търси в картера, а главата прилича на баба ми петите

Тва според мен е или захранването на дюзата или управлението на помпата - тва е турбото дето се "вклзчвало" го забрави ... тва не е суперчарджър на ток, че да спира и тръгва. Светне ли ти дюзата спира горивоподаването - няма гориво - матора колкото въздух вкарва -толкова изкарва - няма газове да въртят турбината, няма атмосфери, няма нагнетяване

Или МАП-а, или дюзата, или управлението на помпата ....
Успех и дано се излекуваш по - скоро. Аз и Ванката сме ги яли тия пасти

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Wenzy написа:Тоя филм с водата не е хубав - не е от това
Водата влезе ли в бензинов агрегат биелите почват да те гледат, буталата напращяват, петите ги търси в картера, а главата прилича на баба ми петите- представи се какво става с дизеларата + запичат дюзите.
Тва според мен е или захранването на дюзата или управлението на помпата - тва е турбото дето се "вклзчвало" го забрави ... тва не е суперчарджър на ток, че да спира и тръгва. Светне ли ти дюзата спира горивоподаването - няма гориво - матора колкото въздух вкарва -толкова изкарва - няма газове да въртят турбината, няма атмосфери, няма нагнетяванеАТМОСФЕРЕН двигател.
Или МАП-а, или дюзата, или управлението на помпата ....
Успех и дано се излекуваш по - скоро. Аз и Ванката сме ги яли тия пасти
знам 4е сте ги яли аз за това пускам тема... за6тото знам 4е на изус ги знаете тия глупости.
По принцип когато стане не6то по моята кола е винаги супер странно и се слу4ва 1 на 1000


зна4и направих системите с вакомите




може ли турбото да не е работило от диузата?или да търся пак издънка
ако марку4а от колектора до турбото се нахака с масло какви могат да са последствията
а диагностиката.. рядко помага аз имам виса и не мога да и зака4а тдса дава разли4ен исо код зака4их о6те една тдс-ка и пак.. и така проблема ми стана малко по труден за разре6ение но да се надявам 4е съм се справил
Колега като вкара буксата на умната дюза плътно ли си влезе-питам те защото ако са раменени кабелите или буксата е обърната(което е малко възможно ,но ако е от дръга кола и буксата е ралична,може да е преправяна)в началото лампата свети и веднага след като се подаде повече газ лампата изгасва,като паднат оборотите пак светва
Турбото си работи практически постоянно,но един детаил да почне да прави проблем,колата върви като без турбина-мап,умна дуза,вакуми,плочки и т.н.
Турбото си работи практически постоянно,но един детаил да почне да прави проблем,колата върви като без турбина-мап,умна дуза,вакуми,плочки и т.н.

by ''kompleksa''
:)
Един от начините да разбереш дюзата дали работи без да ходиш на диагностика е като ти светне лапмата извади куплунга на дюзата и с един мултицет измери съпротивлението между двете пинчета на буксата на дюзата. Съпротивлението трябва да е около 100 ом-а. Ако ги няма тия 100 ом-а, дюзата я пиши бегала...
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Кога ти го прави тоя номер след колко време каране
.... след 20 - 30 мин? колко горе долу време минава преди да се прецака?
.... след 20 - 30 мин? колко горе долу време минава преди да се прецака?
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
ivan. написа:Колега като вкара буксата на умната дюза плътно ли си влезе-питам те защото ако са раменени кабелите или буксата е обърната(което е малко възможно ,но ако е от дръга кола и буксата е ралична,може да е преправяна)в началото лампата свети и веднага след като се подаде повече газ лампата изгасва,като паднат оборотите пак светва
Турбото си работи практически постоянно,но един детаил да почне да прави проблем,колата върви като без турбина-мап,умна дуза,вакуми,плочки и т.н.
мхм то4но така праве6е на ниски свете6е като я резнае6 малко пове4е по някога изгася6е а понякога като и даде6 леко газ пак изгася6е като карах премигва6е но пък си върве6е "с работе6та турбина" и не обръ6тах толкова внимание като я покарвах кам 30 40 мин или след някоя хубава реза4ка изгасва6е съвсем
отка4их я (бе6е малко пораждеасала) из4истих я мацнах я с масло и кам 2 3 дена няма6е проблем след това ходих до велин град и на слизане ми светна но няма6е проблем с вървежа .На другия ден тръгвам да се замервам с един на един светофар.. няма турбо

установих 4е марку4а на мап сензора е запу6ен с нагар и като е сруден двг не пропуска въздух а като загрее се размеква измих го с кореселин и се оправи за кам 3 4 4аса
след това както си карах премигна лампата на диузата турбото спря проверих за запу6ен марку4 (то4но преди това ги бях направил по системата на колега) лампата продължи да свети след проверката проверих кабела на гнп-то не изгасна опънах и кабела и се оправи и вси4ко заработи
на другия ден си сложих новата диуза на нея пи6е6е германия 150 бара и някав номер 2 ц... а на моята старата по6е6е франция 150 бара и пак някав номер с 2 ни по на татак разли4но .. не помня то4но Има ли някакво зна4ение бтв?
а буксите са със зъб4ета и няма как да се объркат
старата ми диуза бе6е с леко позаголен кабел и напукан и мисля 4е там е бил проблема
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани