Проблем охлаждането. Май е термостат или датчик...
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
а кога се качва температурата, на място ли или в движение?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
аз съм до тук, повече съвет не мога да дам, щом в движение ти я качва 10000% виското не е виновно, но това си го знаещ, за термостата нищо не спомена какъв му е случая, и колко вода ти е загубила колата?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
не каза също дали водната помпа върти вода през разширитерния съд

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

Термостата го смених миналата година пролетта. Бер е термостата. А, на Арбанаси му долях около литър, но не го бях поглеждал от пролетта. Ми, щом не загрява кво да му гледам. Обаче сега е пълно, обезвъздушено, на място няма проблем, като тръгна също. Не го прави постоянно. Когато си реши.
Къде са датчиците за температурата на течноста?
Къде са датчиците за температурата на течноста?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
ivan. написа:тогава виж откъде ти я губи,спри си теча хубаво обезвъздушаване и може и да не ти се наложи нищо да сменяшrado_rf написа:ivan. написа:Губи ли ти вода-антифриз
Губи. Баси мамата.![]()
![]()
Няма течове.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
възможно е и термостата да е дефектирал и да не се разтваря до край и затова да ти вдига температурата в движение, защото не може да се изциркулира достатъчно.

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
щом е бер и е на година значи вероятно си е изправен, а и тази вода е нищо дето си я долял, щом не си я поглеждал от пролетта, да не казвам нормално, за цяло лято

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

Здравейте,
Недей опел, по добре си вземи М51
Относно проблема ти. Не съм запознат с е34 но може ли да направиш един тест на таблото и виж да ли всички уреди се движат плавно и както трябва. По принцип натискаш копчето за зануляване на дневния километраж и въртиш ключа на позиция преди да я запалиш!
Другото което открих в realoem'a
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1282&hg=11&fg=15&hl=104
Номер 13 от схемата.
Щом така внезапно мърда, проблема голяма вероятност е свързан с електрониката(на таблото или на самия датчик). Ако там е наред вече послушай другите колеги които написаха доста, от какво може да е.
Поздрави и успех
rado_rf написа:...
Ще го продам това БМВ и ще си купя Опел. Тъй да знаете
Недей опел, по добре си вземи М51

Относно проблема ти. Не съм запознат с е34 но може ли да направиш един тест на таблото и виж да ли всички уреди се движат плавно и както трябва. По принцип натискаш копчето за зануляване на дневния километраж и въртиш ключа на позиция преди да я запалиш!
Другото което открих в realoem'a
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1282&hg=11&fg=15&hl=104
Номер 13 от схемата.
Щом така внезапно мърда, проблема голяма вероятност е свързан с електрониката(на таблото или на самия датчик). Ако там е наред вече послушай другите колеги които написаха доста, от какво може да е.
Поздрави и успех
swh_bmw написа:Здравейте,rado_rf написа:...
Ще го продам това БМВ и ще си купя Опел. Тъй да знаете
Недей опел, по добре си вземи М51![]()
Относно проблема ти. Не съм запознат с е34 но може ли да направиш един тест на таблото и виж да ли всички уреди се движат плавно и както трябва. По принцип натискаш копчето за зануляване на дневния километраж и въртиш ключа на позиция преди да я запалиш!
Другото което открих в realoem'a
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1282&hg=11&fg=15&hl=104
Номер 13 от схемата.
Щом така внезапно мърда, проблема голяма вероятност е свързан с електрониката(на таблото или на самия датчик). Ако там е наред вече послушай другите колеги които написаха доста, от какво може да е.
Поздрави и успех
Благодаря ти много. Като гледам на схемата са два датчика. Утре ще тествам, че днес не остана време.
Ама, те се намират на кучетоо... в мишата дупка. Демек под смукателния колектор???
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Имам приятел с М50Б20 и той има проблеми с "температурата", но преди година му е правила проблем и се е оказало изтощени батерии на приборното табло, но той каза, че неговата стрелка постоянно била като за прегряла
та нз... ако съм бил полезен .....

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани