Проблем охлаждането. Май е термостат или датчик...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 16 Окт 2008, 17:08

а кога се качва температурата, на място ли или в движение?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Окт 2008, 17:08

Ква беля ,бееее :help:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Окт 2008, 17:09

Kristopher написа:а кога се качва температурата, на място ли или в движение?


В движение.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 16 Окт 2008, 17:13

аз съм до тук, повече съвет не мога да дам, щом в движение ти я качва 10000% виското не е виновно, но това си го знаещ, за термостата нищо не спомена какъв му е случая, и колко вода ти е загубила колата?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Окт 2008, 17:15

rado_rf написа:
ivan. написа:Губи ли ти вода-антифриз :?:


Губи. Баси мамата. :shock: :shock: :shock:
тогава виж откъде ти я губи,спри си теча хубаво обезвъздушаване и може и да не ти се наложи нищо да сменяш
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 16 Окт 2008, 17:16

не каза също дали водната помпа върти вода през разширитерния съд
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Окт 2008, 17:20

Термостата го смених миналата година пролетта. Бер е термостата. А, на Арбанаси му долях около литър, но не го бях поглеждал от пролетта. Ми, щом не загрява кво да му гледам. Обаче сега е пълно, обезвъздушено, на място няма проблем, като тръгна също. Не го прави постоянно. Когато си реши.

Къде са датчиците за температурата на течноста?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Окт 2008, 17:20

ivan. написа:
rado_rf написа:
ivan. написа:Губи ли ти вода-антифриз :?:


Губи. Баси мамата. :shock: :shock: :shock:
тогава виж откъде ти я губи,спри си теча хубаво обезвъздушаване и може и да не ти се наложи нищо да сменяш


Няма течове.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 16 Окт 2008, 17:22

възможно е и термостата да е дефектирал и да не се разтваря до край и затова да ти вдига температурата в движение, защото не може да се изциркулира достатъчно.
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 16 Окт 2008, 17:24

щом е бер и е на година значи вероятно си е изправен, а и тази вода е нищо дето си я долял, щом не си я поглеждал от пролетта, да не казвам нормално, за цяло лято
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Окт 2008, 17:28

Ами аз точно затова се съмнявам в датчика, ма като не знам къде се намира пущината. :uups:
Къде се намира?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 16 Окт 2008, 17:36

Здравейте,
rado_rf написа:...
Ще го продам това БМВ и ще си купя Опел. Тъй да знаете :confused:

Недей опел, по добре си вземи М51 ;)
Относно проблема ти. Не съм запознат с е34 но може ли да направиш един тест на таблото и виж да ли всички уреди се движат плавно и както трябва. По принцип натискаш копчето за зануляване на дневния километраж и въртиш ключа на позиция преди да я запалиш!
Другото което открих в realoem'a
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1282&hg=11&fg=15&hl=104
Номер 13 от схемата.
Щом така внезапно мърда, проблема голяма вероятност е свързан с електрониката(на таблото или на самия датчик). Ако там е наред вече послушай другите колеги които написаха доста, от какво може да е.
Поздрави и успех

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Окт 2008, 17:55

swh_bmw написа:Здравейте,
rado_rf написа:...
Ще го продам това БМВ и ще си купя Опел. Тъй да знаете :confused:

Недей опел, по добре си вземи М51 ;)
Относно проблема ти. Не съм запознат с е34 но може ли да направиш един тест на таблото и виж да ли всички уреди се движат плавно и както трябва. По принцип натискаш копчето за зануляване на дневния километраж и въртиш ключа на позиция преди да я запалиш!
Другото което открих в realoem'a
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1282&hg=11&fg=15&hl=104
Номер 13 от схемата.
Щом така внезапно мърда, проблема голяма вероятност е свързан с електрониката(на таблото или на самия датчик). Ако там е наред вече послушай другите колеги които написаха доста, от какво може да е.
Поздрави и успех


Благодаря ти много. Като гледам на схемата са два датчика. Утре ще тествам, че днес не остана време.


Ама, те се намират на кучетоо... в мишата дупка. Демек под смукателния колектор???
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Окт 2008, 18:50

На мене ми мирише на въздух в с-мата :roll:
И това губи вода ,а няма теч :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 16 Окт 2008, 20:50

Имам приятел с М50Б20 и той има проблеми с "температурата", но преди година му е правила проблем и се е оказало изтощени батерии на приборното табло, но той каза, че неговата стрелка постоянно била като за прегряла :) та нз... ако съм бил полезен .....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook