E34 520i М50 - старт на студен двигател - проблем - решен!!!
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
При мен се получи нещо интересно:
Вчера си купих чисто нов акумулатор, че стария имаше ток колкото да запали - смених го при което колата е била максимум 3-4мин. без ток - дали се е рестартирал компа - не знам.
Поосвободих кабелите които излизат от кутията на компютрите и са некадърно затиснати от нея при монтажа на газовата (дали са били прекалено затиснати не зная).
След смяната на акумулатора забелязах (чак тази сутрин), че газовата се е нулирала и стои само на бензин >> вкарал съм я в гаража на бензин и сутринта на такъв и си запалих.
Не зная кое от тези неща доведе до факта, че колата тази сутрин работеше перфектно на бензин докато си загря след което минах на газ и там нямаше никакъв проблем, дори горе долу я засякох като разход (съвсем приблизително) 16-тина във великото понеделнишко задръстване и под 13 след излизането от софия, ама не е точно извънградско.
Утре пак ще видя как ще бъде и ще пиша ако има особености.
Май ще излезе, че е от газовата. Откачам вечер акумулатора за малко и пак го закачам - на сутринта всичко е ОК, но явно после като мине на газ започва да трупа грешки и ако не го рестартирам пак - проблема си остава като изстине колата. Ще поекспериментирам още малко, но все пак ще се ходи на диагностика да видят по-конкретно какво причинява грешките.
Хората, които писаха, че имат подобен проблем - оправя ли се при вас с махане на акумулатора?
Вчера си купих чисто нов акумулатор, че стария имаше ток колкото да запали - смених го при което колата е била максимум 3-4мин. без ток - дали се е рестартирал компа - не знам.
Поосвободих кабелите които излизат от кутията на компютрите и са некадърно затиснати от нея при монтажа на газовата (дали са били прекалено затиснати не зная).
След смяната на акумулатора забелязах (чак тази сутрин), че газовата се е нулирала и стои само на бензин >> вкарал съм я в гаража на бензин и сутринта на такъв и си запалих.
Не зная кое от тези неща доведе до факта, че колата тази сутрин работеше перфектно на бензин докато си загря след което минах на газ и там нямаше никакъв проблем, дори горе долу я засякох като разход (съвсем приблизително) 16-тина във великото понеделнишко задръстване и под 13 след излизането от софия, ама не е точно извънградско.
Утре пак ще видя как ще бъде и ще пиша ако има особености.
Май ще излезе, че е от газовата. Откачам вечер акумулатора за малко и пак го закачам - на сутринта всичко е ОК, но явно после като мине на газ започва да трупа грешки и ако не го рестартирам пак - проблема си остава като изстине колата. Ще поекспериментирам още малко, но все пак ще се ходи на диагностика да видят по-конкретно какво причинява грешките.
Хората, които писаха, че имат подобен проблем - оправя ли се при вас с махане на акумулатора?
Не се оправя с махане на акумолатора. Лошото при мене е, че не винаги го прави този номер и не мога да хвана каквато и да е логика. Прави го само ако е хладно и е престояла цяла нощ. Като запаля и работи се едно на 4-5 цилиндъра с променливи обороти, не може да се изфорсира даже и на място - вместо това глъхне и пука, никаква мощност, едвам потеглям с малко газ, ако подам повече - пука и гасне.
Като загрее - всичко 6.
Рових се доста из немските форуми, не сме единствените с този проблем определено. Диагностика не показва нищо, не е и дебитомер.
Ето и някои от решенията и теориите които събрах:
1)Един пич сменил всички маркучи и уплътнения за въздух и гориво, като това е решило проблема (както Пенчев е направил), но на другите не е.
2) Предположение за микро-пукнатина на главата, която като загрее мотора и се запушва от топлинното разширение - това ми звучи логично, още повече че един път я прегрях мойта и сменях гарнитура.
3) Някакъв регулатор за "студен режим на работа". Представлявал конусовиден клапан за допълнително гориво, който се командва плавно от темп. на охлаждащата течност. Може да е клеясал/ръждясал и сместа да е или бедна при студено време или винаги преобогатена.(Ако е блокирал в отворено положение)
4) Бубини - малко вероятно но...
5)топлинния датчик на двигателя - това не го знам каде се намира даже
6) Някой ви е направил магия
Като загрее - всичко 6.
Рових се доста из немските форуми, не сме единствените с този проблем определено. Диагностика не показва нищо, не е и дебитомер.
Ето и някои от решенията и теориите които събрах:
1)Един пич сменил всички маркучи и уплътнения за въздух и гориво, като това е решило проблема (както Пенчев е направил), но на другите не е.
2) Предположение за микро-пукнатина на главата, която като загрее мотора и се запушва от топлинното разширение - това ми звучи логично, още повече че един път я прегрях мойта и сменях гарнитура.
3) Някакъв регулатор за "студен режим на работа". Представлявал конусовиден клапан за допълнително гориво, който се командва плавно от темп. на охлаждащата течност. Може да е клеясал/ръждясал и сместа да е или бедна при студено време или винаги преобогатена.(Ако е блокирал в отворено положение)
4) Бубини - малко вероятно но...
5)топлинния датчик на двигателя - това не го знам каде се намира даже
6) Някой ви е направил магия
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
penio написа:Не се оправя с махане на акумолатора. Лошото при мене е, че не винаги го прави този номер и не мога да хвана каквато и да е логика. Прави го само ако е хладно и е престояла цяла нощ. Като запаля и работи се едно на 4-5 цилиндъра с променливи обороти, не може да се изфорсира даже и на място - вместо това глъхне и пука, никаква мощност, едвам потеглям с малко газ, ако подам повече - пука и гасне.
Като загрее - всичко 6.
Рових се доста из немските форуми, не сме единствените с този проблем определено. Диагностика не показва нищо, не е и дебитомер.
Ето и някои от решенията и теориите които събрах:
1)Един пич сменил всички маркучи и уплътнения за въздух и гориво, като това е решило проблема (както Пенчев е направил), но на другите не е.
2) Предположение за микро-пукнатина на главата, която като загрее мотора и се запушва от топлинното разширение - това ми звучи логично, още повече че един път я прегрях мойта и сменях гарнитура.
3) Някакъв регулатор за "студен режим на работа". Представлявал конусовиден клапан за допълнително гориво, който се командва плавно от темп. на охлаждащата течност. Може да е клеясал/ръждясал и сместа да е или бедна при студено време или винаги преобогатена.(Ако е блокирал в отворено положение)
4) Бубини - малко вероятно но...
5)топлинния датчик на двигателя - това не го знам каде се намира даже
6) Някой ви е направил магия

7) Поздрави на майката...
8. Започни от т.1
Извинявай колега ама не можах да се сдържа. Не ги разбирам много бенз. двг, ама мисля че проблема ти е в т.3 Поне така ми се струва. Все едно няма достатъчно гориво. Имай предвид, че гадая само.
Поздрави и успех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
При мен, при първото за деня запалване и ако студено, ми работи бая гадно 4-5 секунди, ама после си подава газ, застопорява си оборотите и тръгвам

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Вече съм 100% сигурен, че е от газовата - след рестарт на компа и каране само на бензин няма проблеми, определено трупа грешки при работата на газ - как и защо - ще разбера (надявам се) във вторник след диагностиката, за която този дето ми сложи газта много настоява.
Емулатор ли ще трябва да се слага?
Емулатор ли ще трябва да се слага?
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Проблемът е решен: беше по-богата сместа на газ и това водеше до грешки в компютъра, след прецизна настройка на компютъра на газта вече втори ден си паля и веднага потеглям без забележка. Когато не е добре загряла на газ малко насечено вдига оборотите - дали от по-бедната смес или от филтри и т.н. - ще се уточнява допълнително, не е толкова голям проблем.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани