Малко инфо за датчика на коляновия вал на М20 мотор
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Мерси за подробните отговори! Когато завъртя ключа, стартера върти, но просто не се виждат никакви признаци, че колата ще запали - нито припуква, нито припалва и гасне - нищо. Относно този спрей - какво точно представлява и дали има вариант да го замена с нещо понеже в момента няма как да си намеря такъв? А къде се намира тази клапа за мерене на въздух 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
manos написа:Мерси за подробните отговори! Когато завъртя ключа, стартера върти, но просто не се виждат никакви признаци, че колата ще запали - нито припуква, нито припалва и гасне - нищо. Относно този спрей - какво точно представлява и дали има вариант да го замена с нещо понеже в момента няма как да си намеря такъв? А къде се намира тази клапа за мерене на въздух
Колегата ти каза как да провериш дали има подаване на искра,аз ти казах как да провериш дали имаш подаване на бензин до дюзите-направи ги тия неща и пиши.
Пробвах да проверя както ми казахте за подаването на искра и установих, че такава няма! Пробвах всичките 6 кабела на свещите, плюс основния, и никъде свещта не даде искра. Видях къде се намира и въпросния клапан за горивото, наистина се чува силен шум при завъртане на стартера, което ме навежда на мисълта, че може би подаване на бензин все пак има, но това ще го проверя когато има подаване на искра. А сега къде може да е проблема - и как може да не се подава искра при въртене на стартер, а при дърпане на буксир все пак двигателя да пали?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
ако все пак идва ток от бобината смени дистибуторната капачка и палеца. ако нямаш ток от бобината виж самата бобина дали е читава , пробвай с друга такава и сменяй при нужда



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
manos написа:Пробвах да проверя както ми казахте за подаването на искра и установих, че такава няма! Пробвах всичките 6 кабела на свещите, плюс основния, и никъде свещта не даде искра. Видях къде се намира и въпросния клапан за горивото, наистина се чува силен шум при завъртане на стартера, което ме навежда на мисълта, че може би подаване на бензин все пак има, но това ще го проверя когато има подаване на искра. А сега къде може да е проблема - и как може да не се подава искра при въртене на стартер, а при дърпане на буксир все пак двигателя да пали?
Предполагам свеща си я давал добре на маса при тестването.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
manos написа:Тоест? Откачвам единия кабел от свещта на моторния отсек и го закачам към тестовата свещ, един познат върти на стартер и гледам дали подава искра? Не е ли това начина?
Това е все едно да включиш към лампа само една жица и да искаш да свети-колега трябва да затвориш веригата.
Освен това ,което си направил, трябва резбата на свеща да я опреш хубаво на маса някъде по колата.
Колега,струва ми се ,че най-добре е да закараш колата до някой сервиз-да не вземе да повредиш още неща.
Аз затова предварително се извиних за невежествтото си - от скоро ми се налага да се занимавам с подобни нещ,а но пък имам желание да се науча. Като поспре дъжда ще пробвам да разбера дали има ток до свещите или не. Благодаря за търпението
Този път пробвах както трябва, но отново нямаше искра - нито от кабелите на свещите, нито от основния кабел. Какво ще ме посъветвате да направя?

Този път пробвах както трябва, но отново нямаше искра - нито от кабелите на свещите, нито от основния кабел. Какво ще ме посъветвате да направя?
В какъв смисъл да е избила?
Един майстор ми каза, че може да са "избили" свещите, каквото и да значи това. Как мога да проверя дали е така, и ако е от това, ако ги сменя дали ще се оправи? Незнам дали бях споменал, но свещите, с които съм в момента, ги сменях в сервиза на BMW в Пловдив, а марката им е BOSCH, което би трябвало да значи, че са добри, макар че струваха около 40лв.
Един майстор ми каза, че може да са "избили" свещите, каквото и да значи това. Как мога да проверя дали е така, и ако е от това, ако ги сменя дали ще се оправи? Незнам дали бях споменал, но свещите, с които съм в момента, ги сменях в сервиза на BMW в Пловдив, а марката им е BOSCH, което би трябвало да значи, че са добри, макар че струваха около 40лв.
Днес си купих чисто нови свещи, марка Денсо, по каталог за мойта кола, смених ги и колата пак не запали. Явно не достига ток до тях или незнам - интересно ми е как когато ме дърпат колата пали, вярно гасне под 1500 оборота, но поне мотора работи, но като въртя на стартер не иска. Ако не достига ток до свещите на стартер, как става това когато ме дърпат?
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: Малко инфо за датчика на коляновия вал на М20 мотор
Ми става неква магия май . Най-добре при врачка да се отиде.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани