Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Авг 2008, 12:35

panadol написа:Вчера вечерта, като отидох да си взема колата майстора ми обясни следното: Карал електрониката да я тестват в някакъв си сервиз "Софдизел" или нещо от тоя сорт на околовръстното. Закачили я на стенд, той показал, че поплавъка си работи нормално. По серийния номер му казали, че тая електроника била спряна от производство, защото давала дефект. Също така той предположи, че температурата влияе по някакъв начин на електромагнитното поле... Вече съм много объркан и изобщо не знам какво да правя... Последно букса номер 7 или 8 да изключа ? :) След като качи 80-90 градуса цялото купе започва да тресе, дори и на тихи. като дадеш газ прекъсва, все едно не й стига нафта или въздух. Изобщо не може да отработи като хората. Помпата си изглежда като абсолютно нова, колата пали от четвърт и топла и студена, болтовете на помпата са намазани с боя и все си мисля, че е заради някаква гаранция. Интересното е, че като я загася и запаля има момент от няколко секунди, в които колата си работи нормално. Като подам газ към примерно 1500 оборота, след няколко секунди оборотите сами падат, и то до нормалните си 600-700, въпреки, че не съм си пуснал крака от газта...


Колега направи тази размяна ,която ти казвам-безплатно е,нищо няма да повредиш и най-много да ти се оправи колата ;) .Колега в ГНП няма никакъв поплавък-това не е тоалетно казанче или нафтова печка,така че са ти дрънкали пълни глупости ;) А електрониката си я има ,но е доста скъпа като нова.Абе изобщо си попаднал на един специалист. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 27 Авг 2008, 12:47

На мен в Бова кар ми обясниха следното:

В ГНП имало някво миниатюрно цилиндърче с мънинко буталце, което нягнетява нафтата. С времето това буталце се износва, изтънява. Като е горещо нафтата е "по-тънка" и това буталце пропуска част от нея, в следствие на което на колата не и стига нафтата за празен ход. Като се регулира да пуска повече нафта би трябвало да се оправи.

Аз се чудя, това дали няма да се оправи с чип тунинг? Той не вдига ли и оборотите на празен ход?

Освен това в Бовата ми казаха, че те плочки не пипат. Регулират само със софтуер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Авг 2008, 13:01

Воденичаров написа:На мен в Бова кар ми обясниха следното:

В ГНП имало някво миниатюрно цилиндърче с мънинко буталце, което нягнетява нафтата. С времето това буталце се износва, изтънява. Като е горещо нафтата е "по-тънка" и това буталце пропуска част от нея, в следствие на което на колата не и стига нафтата за празен ход. Като се регулира да пуска повече нафта би трябвало да се оправи.

Аз се чудя, това дали няма да се оправи с чип тунинг? Той не вдига ли и оборотите на празен ход?

Освен това в Бовата ми казаха, че те плочки не пипат. Регулират само със софтуер.


В ГНП има хидравлична глава и тя нагнетява.Почката няма как да не я пипат-по този начин се прави регулирането на количеството гориво,което преминава през дюзите за единица време.При М51 чипа е напълно излишен-той служи да излъже електрониката да подаде малко повече гориво,но тази работа ти можеш да я направиш и с регулиране на положението на плочката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 27 Авг 2008, 13:10

В Бургас има 2 сервиза на които вярвам, и двата ми отказаха да пипат плочката. Лично на мен ми остава само да я чипосам. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Авг 2008, 13:14

Воденичаров написа:В Бургас има 2 сервиза на които вярвам, и двата ми отказаха да пипат плочката. Лично на мен ми остава само да я чипосам. :mhihi:


Прочети темата в подписа ми,извикай някой ,който може да държи отверка и я чипосай за около 10-на минути. ;) Въртящият момент отива на около 320,к.с. на около 170 при това без пари.Като слушам какви глупости са ти дрънкали разбирам защо и двата сервиза са отказали да пипат плочката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 27 Авг 2008, 13:24

А с разхода какво става? От познати с чип знам, че при нормално каране разходът не се покачва, но срегулиране... ?

ПП: То стана малко като чат, но предполагам, че има и други които ги вълнува.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Авг 2008, 13:36

Воденичаров написа:А с разхода какво става? От познати с чип знам, че при нормално каране разходът не се покачва, но срегулиране... ?

ПП: То стана малко като чат, но предполагам, че има и други които ги вълнува.


Е това е най-хубавото-можеш да си я нагласиш точно както искаш,при каквото поискаш съотношение на разход/начин на вървене на колата ,а не това ,което е твърдо зададено от чипа-просто нагласяваш,караш,ако нещо не ти хареса променяш и т.н.Ако я направиш много да върви може и да го вдигнеш малко разхода.Хубаво е да направиш всички неща ,които са описани,след като си решил да направиш колата си изстребител-освен регулиране на плочката,да промениш и ъгъла на впръскване и размяна на мъркучите-в темата е описано.Имай в предвид ,че колата ти ще стане нещо съвсем различно и ще стане доста злобна. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 27 Авг 2008, 13:42

Относно тези маркучи.. нямаше ли разлика между е34 и е39?
По принцип на мен ръцете ми са много силно в г*зъ :mhihi: , но след като прочета всички теми и с помощта на колегата Djelebov вярвам че ще я нагласим. Първо тези дни ще направя Дизел Шпулунг и ще измия радиаторите и след това ще я мисля с тези настройки.

Последен въпрос :lol: : С диагностичен кабел и Карсофт 6.5 може ли да се види на какво число ми е настроена плочката? И ако се настрои примерно на 2, какви обороти ще държи на празен ход?

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.08.2008

Мнение от panadol » 27 Авг 2008, 13:44

cvetiko, искаш да кажеш да махна буксите на 7 и 8 и 8 да я включа в 7 ?
Бай дъ уей, много интересен начин за регулиране на горивото :mhihi: до сега не бях виждал такова нещо :roll:
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Авг 2008, 16:27

panadol написа:cvetiko, искаш да кажеш да махна буксите на 7 и 8 и 8 да я включа в 7 ?
Бай дъ уей, много интересен начин за регулиране на горивото :mhihi: до сега не бях виждал такова нещо :roll:


Колега ,това няма нищо общо с горивото по начина по който ти си мислиш.Идеята е ако термометъра ,който подава информация на DDE за температурата на двигателя не работи добре,на негово място да включиш термометъра ,който е за приборите,който е в изправност(надявам се не караш без работещ индикатор за температурата)и който показва малко по-ниска температура,така ,че ще се подава малко повече гориво ,като за по-студен двигател и колата ще върви по-добре.Ако така тръгнат нещата вече можеш да си купиш нов термометър за DDE .Кой е правилният термометър може да се разбере лесно-вадиш куплунга и гледаш приборите-ако стрелката на термометъра не отиде на нула ,това е правилният. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.08.2008

Мнение от panadol » 27 Авг 2008, 18:39

zvetiko написа:
panadol написа:cvetiko, искаш да кажеш да махна буксите на 7 и 8 и 8 да я включа в 7 ?
Бай дъ уей, много интересен начин за регулиране на горивото :mhihi: до сега не бях виждал такова нещо :roll:


Колега ,това няма нищо общо с горивото по начина по който ти си мислиш.Идеята е ако термометъра ,който подава информация на DDE за температурата на двигателя не работи добре,на негово място да включиш термометъра ,който е за приборите,който е в изправност(надявам се не караш без работещ индикатор за температурата)и който показва малко по-ниска температура,така ,че ще се подава малко повече гориво ,като за по-студен двигател и колата ще върви по-добре.Ако така тръгнат нещата вече можеш да си купиш нов термометър за DDE .Кой е правилният термометър може да се разбере лесно-вадиш куплунга и гледаш приборите-ако стрелката на термометъра не отиде на нула ,това е правилният. ;)


Имах предвид за обяснението за регулиране на ГНП на 525 ТДС...[/url]
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него ;)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook