защо е 34 гарми на газ
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: защо е 34 гарми на газ
кккк76 написа:колеги някой незнае ли някой кадърен газаджия дет да ми опрай колата кат хората ? благодаря ви предварително !!!
Мойта като гърмеше , смених свещи и се оправи !



Re: защо е 34 гарми на газ
Пепи,дай повече инфо за тая метанова троикаzvetiko написа:bmwfena написа:нито пише откъде си-нито пише как ти работи мотора-кога гърми-ква ти е уредбата--ти мислиш ли че с таа молба некой може да ти помогнекккк76 написа:колеги някой незнае ли някой кадърен газаджия дет да ми опрай колата кат хората ? благодаря ви предварително !!!
Фенче,ти ги разбираш газовите истории-я кажи какво ти е мнението за Е318 is с метанов инжекцион-да се хвърлям ли.
екстри
цена
Ако се отлажеш от покупката я прати да я видя


by ''kompleksa''
зашто Е34 гарми на газ
Карам Е34 М20В20 на метан Сливен-София 21-22лв Гьрми ако не сменя вьздушен филтьр (на 5-6х) или от свещи 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Не както повечето твърдят - проблема не е в обикновената газовица - е бат ви Бисер ще потвърди, проблема е в тоя който я поставал и начина му на работа и ума, с който разполага 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Не както повечето твърдят - проблема не е в обикновената газовица - е бат ви Бисер ще потвърди, проблема е в тоя който я поставал и начина му на работа и ума, с който разполага
Венци,знаеш ли какво е важно при монтажа за да не гърми-вече разбрах ,че изпарителя трябва да е възможно най близо до колекторите.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Не изпарителя братче
, а плочката трябва да е възможно най - близо да инжекцията ... защото газта не се впръсква като бензина, а се засмуква - тва е спорен нацианалната компания за проучвания "Хем Би , Хем неБи, хем хомо..." 


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Хм, това е идейно, ще взема да попрегледам как да го направя и ще споделя впечатления. Поне при мен е лесно: пускам климата и веднага мога да установя дали ще гръмне
Но тук пък излиза друг проблем. плочката и кихалката трябва да са отделно, плочката да е преди дросела, а кихалката да е м/у маркуча и дебиЛомера. Вярвам не е нужно да обяснявам защо такава конфигурация. 



- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Момци, моята плочка беше точно преди дросела и пак гърмеше, при мен оправия не се намери, накрая си продупчих колектора, НАПРАВИХ си фланец с кихалка и проблема изчезна. Като "гръмнеше" след тая интервенция се чуваше само с-ъ-ъ-ъ-с и толкоз. Момчето дето ми я сложи уредбата е всепризнат и всички тука го знаят.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
маречков написа:Момци, моята плочка беше точно преди дросела и пак гърмеше, при мен оправия не се намери, накрая си продупчих колектора, НАПРАВИХ си фланец с кихалка и проблема изчезна. Като "гръмнеше" след тая интервенция се чуваше само с-ъ-ъ-ъ-с и толкоз. Момчето дето ми я сложи уредбата е всепризнат и всички тука го знаят.
Колега дай една две снимки да видим как е станало фланеца с кихалката.
RealDex написа:Абе колеги в крайна сметка не дадохте на човека отговор.![]()
Бате виж щом е гърмяла колата дали не е изкривила клапата на дебитомера.
Потърси ме на ЛС.
Ква клапа, кви пет лева

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
за да се изкриви клапата на досела, трябва такъв гърмеж, че... колекторите ще са станали на пъзел... колегата може да има в предвид клапата преди дебитомера (на някои се слагат такива при монтажа на АГУ-то)...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
littlerock написа:маречков написа:Момци, моята плочка беше точно преди дросела и пак гърмеше, при мен оправия не се намери, накрая си продупчих колектора, НАПРАВИХ си фланец с кихалка и проблема изчезна. Като "гръмнеше" след тая интервенция се чуваше само с-ъ-ъ-ъ-с и толкоз. Момчето дето ми я сложи уредбата е всепризнат и всички тука го знаят.
Колега дай една две снимки да видим как е станало фланеца с кихалката.



Re: защо е 34 гарми на газ
кккк76 написа:колеги някой незнае ли някой кадърен газаджия дет да ми опрай колата кат хората ? благодаря ви предварително !!!
Купи си Опел и му сложи газ на БМВ не слагай газова уредба
Re: защо е 34 гарми на газ
selskiq написа:кккк76 написа:колеги някой незнае ли някой кадърен газаджия дет да ми опрай колата кат хората ? благодаря ви предварително !!!
Купи си Опел и му сложи газ на БМВ не слагай газова уредба
Тояно пък БМВ-то си иска газовица, имаме един опел омега 2.0 92-ра и при него газта с 10 емулатора на ламбди на инжектори пък филми и пласмасарии. Докато на БМВ-то слагаш и няма грижи стига да е сложена качествено и да няма проблеми с двигателя и запалителната система.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани