защо е 34 гарми на газ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Re: защо е 34 гарми на газ

Мнение от pantzer3 » 19 Авг 2008, 11:43

кккк76 написа:колеги някой незнае ли някой кадърен газаджия дет да ми опрай колата кат хората ? благодаря ви предварително !!!


Мойта като гърмеше , смених свещи и се оправи !
Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: защо е 34 гарми на газ

Мнение от ivan. » 19 Авг 2008, 14:57

zvetiko написа:
bmwfena написа:
кккк76 написа:колеги някой незнае ли някой кадърен газаджия дет да ми опрай колата кат хората ? благодаря ви предварително !!!
нито пише откъде си-нито пише как ти работи мотора-кога гърми-ква ти е уредбата--ти мислиш ли че с таа молба некой може да ти помогне :mhihi:


Фенче,ти ги разбираш газовите истории-я кажи какво ти е мнението за Е318 is с метанов инжекцион-да се хвърлям ли. :mhihi:
Пепи,дай повече инфо за тая метанова троика
екстри
цена
Ако се отлажеш от покупката я прати да я видя ;)
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 9.05.2006
Местоположение: София
Кара: E38

зашто Е34 гарми на газ

Мнение от Dino » 19 Авг 2008, 18:48

Карам Е34 М20В20 на метан Сливен-София 21-22лв Гьрми ако не сменя вьздушен филтьр (на 5-6х) или от свещи :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 20 Авг 2008, 9:41

Не както повечето твърдят - проблема не е в обикновената газовица - е бат ви Бисер ще потвърди, проблема е в тоя който я поставал и начина му на работа и ума, с който разполага :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Авг 2008, 9:53

Wenzy написа:Не както повечето твърдят - проблема не е в обикновената газовица - е бат ви Бисер ще потвърди, проблема е в тоя който я поставал и начина му на работа и ума, с който разполага :mhihi:


Венци,знаеш ли какво е важно при монтажа за да не гърми-вече разбрах ,че изпарителя трябва да е възможно най близо до колекторите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 20 Авг 2008, 12:50

Не изпарителя братче :) , а плочката трябва да е възможно най - близо да инжекцията ... защото газта не се впръсква като бензина, а се засмуква - тва е спорен нацианалната компания за проучвания "Хем Би , Хем неБи, хем хомо..." :mhihi:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 20 Авг 2008, 12:55

Хм, това е идейно, ще взема да попрегледам как да го направя и ще споделя впечатления. Поне при мен е лесно: пускам климата и веднага мога да установя дали ще гръмне :) Но тук пък излиза друг проблем. плочката и кихалката трябва да са отделно, плочката да е преди дросела, а кихалката да е м/у маркуча и дебиЛомера. Вярвам не е нужно да обяснявам защо такава конфигурация. :twisted:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 21 Авг 2008, 16:11

Момци, моята плочка беше точно преди дросела и пак гърмеше, при мен оправия не се намери, накрая си продупчих колектора, НАПРАВИХ си фланец с кихалка и проблема изчезна. Като "гръмнеше" след тая интервенция се чуваше само с-ъ-ъ-ъ-с и толкоз. Момчето дето ми я сложи уредбата е всепризнат и всички тука го знаят.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 21 Авг 2008, 17:00

маречков написа:Момци, моята плочка беше точно преди дросела и пак гърмеше, при мен оправия не се намери, накрая си продупчих колектора, НАПРАВИХ си фланец с кихалка и проблема изчезна. Като "гръмнеше" след тая интервенция се чуваше само с-ъ-ъ-ъ-с и толкоз. Момчето дето ми я сложи уредбата е всепризнат и всички тука го знаят.


Колега дай една две снимки да видим как е станало фланеца с кихалката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 21 Авг 2008, 21:44

Абе колеги в крайна сметка не дадохте на човека отговор. :lol:
Бате виж щом е гърмяла колата дали не е изкривила клапата на дебитомера.
Потърси ме на ЛС.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 22 Авг 2008, 23:05

RealDex написа:Абе колеги в крайна сметка не дадохте на човека отговор. :lol:
Бате виж щом е гърмяла колата дали не е изкривила клапата на дебитомера.
Потърси ме на ЛС.


Ква клапа, кви пет лева :shock: Ако това е вярно, което пише в профила, колегата трябва да е с М50. Там дебиломера няма клапа, бе човек. Има само една нажежаема жичка. Да не говориш за клапата на дросела?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Авг 2008, 23:26

за да се изкриви клапата на досела, трябва такъв гърмеж, че... колекторите ще са станали на пъзел... колегата може да има в предвид клапата преди дебитомера (на някои се слагат такива при монтажа на АГУ-то)...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 23 Авг 2008, 17:32

littlerock написа:
маречков написа:Момци, моята плочка беше точно преди дросела и пак гърмеше, при мен оправия не се намери, накрая си продупчих колектора, НАПРАВИХ си фланец с кихалка и проблема изчезна. Като "гръмнеше" след тая интервенция се чуваше само с-ъ-ъ-ъ-с и толкоз. Момчето дето ми я сложи уредбата е всепризнат и всички тука го знаят.


Колега дай една две снимки да видим как е станало фланеца с кихалката.
:help: :help: :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: varna

Re: защо е 34 гарми на газ

Мнение от selskiq » 23 Авг 2008, 22:05

кккк76 написа:колеги някой незнае ли някой кадърен газаджия дет да ми опрай колата кат хората ? благодаря ви предварително !!!

Купи си Опел и му сложи газ на БМВ не слагай газова уредба

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: защо е 34 гарми на газ

Мнение от AcOrP » 23 Авг 2008, 22:24

selskiq написа:
кккк76 написа:колеги някой незнае ли някой кадърен газаджия дет да ми опрай колата кат хората ? благодаря ви предварително !!!

Купи си Опел и му сложи газ на БМВ не слагай газова уредба

Тояно пък БМВ-то си иска газовица, имаме един опел омега 2.0 92-ра и при него газта с 10 емулатора на ламбди на инжектори пък филми и пласмасарии. Докато на БМВ-то слагаш и няма грижи стига да е сложена качествено и да няма проблеми с двигателя и запалителната система.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook