Студен старт тдс
Модератор: Технически модератори
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Мерси за бързия отговор колега, тъкмо четях темата с твоите перипетии. Гарнитурките на колектора ги бях предвидил и са сменени и те. Там е работата, че не съм пипал дюзите, само свещите смених. Точно 4та свещ беше тая криво навитата, ама то свещите не играят, освен за студения старт. По-нататък светенето на лампата за дюзите говори, че е другаде проблемът.
Сега я чакам да изстине, за да прегледам разните букси, иначе не съм забелязал сълзене някъде, а иначе очевидно имам въздух, където не трябва - в прословутия прозрачен маркуч има мехурчета.
В крайна сметка възможно ли е трудното палене студена да е от разтегната верига, понеже на диагностиката при купуването ми казаха, че е за смяна?
Сега я чакам да изстине, за да прегледам разните букси, иначе не съм забелязал сълзене някъде, а иначе очевидно имам въздух, където не трябва - в прословутия прозрачен маркуч има мехурчета.
В крайна сметка възможно ли е трудното палене студена да е от разтегната верига, понеже на диагностиката при купуването ми казаха, че е за смяна?
Здравейте,
колега щом има мехурчета, трудното палене е заради тях. Ако може прегледай пътя на нафтата, около горивния филтър и под него пак да ли е влажно, или може да си сложиш клапичката и да избегнеш търсенето. За веригата нека да напишат другите колеги но мисля че по вероятно да ти прави проблеми при топъл старт( и недей да бързаш за смяната и, след като не чуеш няколко мнения от няколко сервиза понеже повечето искат само да те прекарат).
Относно ламичката за електронно впръскване свети ли нещо друго с нея. Може ли да опишеш точно как светва. Например въртиш ключа , светва, изгасва и след това светва и си остава така, или се случва друго? Според мен огледай внимателно буксичката все пак която излиза от 4 дюза, може по не внимание да се е прекъснала веригата.
Поздрави и успех
колега щом има мехурчета, трудното палене е заради тях. Ако може прегледай пътя на нафтата, около горивния филтър и под него пак да ли е влажно, или може да си сложиш клапичката и да избегнеш търсенето. За веригата нека да напишат другите колеги но мисля че по вероятно да ти прави проблеми при топъл старт( и недей да бързаш за смяната и, след като не чуеш няколко мнения от няколко сервиза понеже повечето искат само да те прекарат).
Относно ламичката за електронно впръскване свети ли нещо друго с нея. Може ли да опишеш точно как светва. Например въртиш ключа , светва, изгасва и след това светва и си остава така, или се случва друго? Според мен огледай внимателно буксичката все пак която излиза от 4 дюза, може по не внимание да се е прекъснала веригата.
Поздрави и успех
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Това ще ти реши проблема със смученето на въздух-http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=107757&postdays=0&postorder=asc&start=0
За светенето на лампата-напръскай буксата на умната дюза и буксата на ГНП.Може и да премериш с омметър самат дюза дали е наред,но най-вероятно е лош контакт някъде.
За светенето на лампата-напръскай буксата на умната дюза и буксата на ГНП.Може и да премериш с омметър самат дюза дали е наред,но най-вероятно е лош контакт някъде.
Последна промяна zvetiko на 14 Сеп 2008, 10:46, променена общо 1 път
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Колеги за да не отварям нова тема-от известно време и аз имам проблеми със студения старт (и съм 100% убеден че е от свещи,тъй като ако подгрея 2-3 пъти и няма проблеми) искам да ви попитам каква марка свещи да купя? Разрових се малко с търсачката и се натъкнах на цени от от 16лв до 40лв
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема-от известно време и аз имам проблеми със студения старт (и съм 100% убеден че е от свещи,тъй като ако подгрея 2-3 пъти и няма проблеми) искам да ви попитам каква марка свещи да купя? Разрових се малко с търсачката и се натъкнах на цени от от 16лв до 40лв
Аз си бях взел китайски Бош за 10лв. и нямах никакъв проблем.

Иначе ето какво ти трябва:
beru 719 mj boch 0250201033 champion ch159
Аз бих заложил на beru

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Мисля да сменя всичките, тъй като ако сега сменя 1-2 и след време пак ако почне да прави магарии да се чудя коя от всичките не работи, а сега ако сменя всичките ще реша проблема веднъж за винаги и ще знам,че тези компоненти от запалителлната с-ма (ако мога така да се изразя) ще са ОК
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAI_DOBRI написа:Мисля да сменя всичките, тъй като ако сега сменя 1-2 и след време пак ако почне да прави магарии да се чудя коя от всичките не работи, а сега ако сменя всичките ще реша проблема веднъж за винаги и ще знам,че тези компоненти от запалителлната с-ма (ако мога така да се изразя) ще са ОК
Е ,по принцип ако не искаш да ръчкаш често по колата така се прави,особено ако са ти на повече от 2 години.
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Beru са по 26лв., смених ги и 6-те, макар че може би 2 бяха не в ред.
Къде се намери тоя дъжд пък сега, не мога да ида да чопля буксите
Къде се намери тоя дъжд пък сега, не мога да ида да чопля буксите

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колега като запали колата изпушва ли ти много и какъв цвят дим
В момента който пали веднага ли заработва нормално двигателя или прехвърля цилиндрите и тогава заработва

В момента който пали веднага ли заработва нормално двигателя или прехвърля цилиндрите и тогава заработва

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
виж прозрачната тръбичка дето отива от филтъра към гнп-то, на мен ми се беше случило да се беше сцепила, тя нали е твърда и с времето се беше скоравила още повече и се беше цъфнала все едно е пластмасова. Друг вариант със същите симптоми е някоя дюза да ти сълзи, на мен умната дюза ми беше влажна и като се изгаси двигателя през нея влиза въздух в системата и пак не може да пали като престои колата. А като сложа предницата на високо и да престои си палеше нормално. но ако е на равно или предницата е на по-ниско не пали, това може да ти помогне да разбереш за дюзата, но все пак си погледни дали дюзите са ти сухи

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
dinozab написа:...
Изпушва черен дим при запалване студена в струва ми се нормални граници, иначе по принцип е безцветен димът по време на работа, само като настъпя почернява леко.
Мисля, че не прехвърля цилиндрите, запалва си и си работи нормално.
Kristopher написа:...
Изглежда доста запазена тая тръбичка, едва ли не като нова. Как се проверяват дюзите, в книгата пише да се отвиват холендровите гайки една по една при тихи обороти, ама какво става през това време, не хвърчи ли нафта навсякъде

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
AceMF написа:dinozab написа:...
Изпушва черен дим при запалване студена в струва ми се нормални граници, иначе по принцип е безцветен димът по време на работа, само като настъпя почернява леко.
Мисля, че не прехвърля цилиндрите, запалва си и си работи нормално.Kristopher написа:...
Изглежда доста запазена тая тръбичка, едва ли не като нова. Как се проверяват дюзите, в книгата пише да се отвиват холендровите гайки една по една при тихи обороти, ама какво става през това време, не хвърчи ли нафта навсякъде
Тогана най-вероятно ти връща нафтата и ти празни филтъра и докато обездуваши въртиш по два три пъти


- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
прости ги погледни без да ги пипаш, то ще се разбере дали са влажни външно. и не е нужно да сълзи нафта от тях, просто ако само са влажни и го има този проблем, на мен ми мокрееше умната дюза, това го разбрах след като в супердизел ми го показаха, след това си купих умна дюза, смених си я сам и сичко се оправи

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли???
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли???

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли???
Огледай дюзите да не са овлажнени с нафта, маркучетата за обратната нафта, напукват се и сълзят. Достатъчно за 7-8 часа да дръпнат въздух и да не иска да запали от първия път.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани