Студен старт тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 13 Сеп 2008, 15:07

Мерси за бързия отговор колега, тъкмо четях темата с твоите перипетии. Гарнитурките на колектора ги бях предвидил и са сменени и те. Там е работата, че не съм пипал дюзите, само свещите смених. Точно 4та свещ беше тая криво навитата, ама то свещите не играят, освен за студения старт. По-нататък светенето на лампата за дюзите говори, че е другаде проблемът.
Сега я чакам да изстине, за да прегледам разните букси, иначе не съм забелязал сълзене някъде, а иначе очевидно имам въздух, където не трябва - в прословутия прозрачен маркуч има мехурчета.
В крайна сметка възможно ли е трудното палене студена да е от разтегната верига, понеже на диагностиката при купуването ми казаха, че е за смяна?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 13 Сеп 2008, 15:44

Здравейте,
колега щом има мехурчета, трудното палене е заради тях. Ако може прегледай пътя на нафтата, около горивния филтър и под него пак да ли е влажно, или може да си сложиш клапичката и да избегнеш търсенето. За веригата нека да напишат другите колеги но мисля че по вероятно да ти прави проблеми при топъл старт( и недей да бързаш за смяната и, след като не чуеш няколко мнения от няколко сервиза понеже повечето искат само да те прекарат).
Относно ламичката за електронно впръскване свети ли нещо друго с нея. Може ли да опишеш точно как светва. Например въртиш ключа , светва, изгасва и след това светва и си остава така, или се случва друго? Според мен огледай внимателно буксичката все пак която излиза от 4 дюза, може по не внимание да се е прекъснала веригата.
Поздрави и успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2008, 17:04

Това ще ти реши проблема със смученето на въздух-http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=107757&postdays=0&postorder=asc&start=0

За светенето на лампата-напръскай буксата на умната дюза и буксата на ГНП.Може и да премериш с омметър самат дюза дали е наред,но най-вероятно е лош контакт някъде.
Последна промяна zvetiko на 14 Сеп 2008, 10:46, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 14 Сеп 2008, 10:22

Колеги за да не отварям нова тема-от известно време и аз имам проблеми със студения старт (и съм 100% убеден че е от свещи,тъй като ако подгрея 2-3 пъти и няма проблеми) искам да ви попитам каква марка свещи да купя? Разрових се малко с търсачката и се натъкнах на цени от от 16лв до 40лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Сеп 2008, 10:56

BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема-от известно време и аз имам проблеми със студения старт (и съм 100% убеден че е от свещи,тъй като ако подгрея 2-3 пъти и няма проблеми) искам да ви попитам каква марка свещи да купя? Разрових се малко с търсачката и се натъкнах на цени от от 16лв до 40лв


Аз си бях взел китайски Бош за 10лв. и нямах никакъв проблем. ;) Колега защо не ги свалиш свещите и прегледаш една по една как греят-целите ли загряват или само върха,може да имаш просто 1-2 изгорели свещи и не е нужно да сменяш всичките както направих аз-най-напред ги купих и после видях ,че само една не работи.

Иначе ето какво ти трябва:

beru 719 mj boch 0250201033 champion ch159

Аз бих заложил на beru ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 14 Сеп 2008, 11:15

Мисля да сменя всичките, тъй като ако сега сменя 1-2 и след време пак ако почне да прави магарии да се чудя коя от всичките не работи, а сега ако сменя всичките ще реша проблема веднъж за винаги и ще знам,че тези компоненти от запалителлната с-ма (ако мога така да се изразя) ще са ОК

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Сеп 2008, 11:33

BAI_DOBRI написа:Мисля да сменя всичките, тъй като ако сега сменя 1-2 и след време пак ако почне да прави магарии да се чудя коя от всичките не работи, а сега ако сменя всичките ще реша проблема веднъж за винаги и ще знам,че тези компоненти от запалителлната с-ма (ако мога така да се изразя) ще са ОК


Е ,по принцип ако не искаш да ръчкаш често по колата така се прави,особено ако са ти на повече от 2 години.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 14 Сеп 2008, 12:26

Beru са по 26лв., смених ги и 6-те, макар че може би 2 бяха не в ред.
Къде се намери тоя дъжд пък сега, не мога да ида да чопля буксите :banghead:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 15 Сеп 2008, 10:55

Колега като запали колата изпушва ли ти много и какъв цвят дим :?:
В момента който пали веднага ли заработва нормално двигателя или прехвърля цилиндрите и тогава заработва :?:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 15 Сеп 2008, 11:37

виж прозрачната тръбичка дето отива от филтъра към гнп-то, на мен ми се беше случило да се беше сцепила, тя нали е твърда и с времето се беше скоравила още повече и се беше цъфнала все едно е пластмасова. Друг вариант със същите симптоми е някоя дюза да ти сълзи, на мен умната дюза ми беше влажна и като се изгаси двигателя през нея влиза въздух в системата и пак не може да пали като престои колата. А като сложа предницата на високо и да престои си палеше нормално. но ако е на равно или предницата е на по-ниско не пали, това може да ти помогне да разбереш за дюзата, но все пак си погледни дали дюзите са ти сухи
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 15 Сеп 2008, 11:55

dinozab написа:...

Изпушва черен дим при запалване студена в струва ми се нормални граници, иначе по принцип е безцветен димът по време на работа, само като настъпя почернява леко.
Мисля, че не прехвърля цилиндрите, запалва си и си работи нормално.
Kristopher написа:...

Изглежда доста запазена тая тръбичка, едва ли не като нова. Как се проверяват дюзите, в книгата пише да се отвиват холендровите гайки една по една при тихи обороти, ама какво става през това време, не хвърчи ли нафта навсякъде :dunno:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 15 Сеп 2008, 12:14

AceMF написа:
dinozab написа:...

Изпушва черен дим при запалване студена в струва ми се нормални граници, иначе по принцип е безцветен димът по време на работа, само като настъпя почернява леко.
Мисля, че не прехвърля цилиндрите, запалва си и си работи нормално.
Kristopher написа:...

Изглежда доста запазена тая тръбичка, едва ли не като нова. Как се проверяват дюзите, в книгата пише да се отвиват холендровите гайки една по една при тихи обороти, ама какво става през това време, не хвърчи ли нафта навсякъде :dunno:

Тогана най-вероятно ти връща нафтата и ти празни филтъра и докато обездуваши въртиш по два три пъти ;) при мен е така но ако сиди 4-5 дни колата ма тва се случва един път в годината :mhihi:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 15 Сеп 2008, 12:20

прости ги погледни без да ги пипаш, то ще се разбере дали са влажни външно. и не е нужно да сълзи нафта от тях, просто ако само са влажни и го има този проблем, на мен ми мокрееше умната дюза, това го разбрах след като в супердизел ми го показаха, след това си купих умна дюза, смених си я сам и сичко се оправи
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 18 Сеп 2008, 18:52

Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли??? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 18 Сеп 2008, 18:58

BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли??? :help:


Огледай дюзите да не са овлажнени с нафта, маркучетата за обратната нафта, напукват се и сълзят. Достатъчно за 7-8 часа да дръпнат въздух и да не иска да запали от първия път.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook