Виско - блокирала би-метална пластина
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Това с разхода на гориво мога да го потвърдя и аз сега от 2 дена карам с напълно зацепило виско и разхода скочи с около 2-3 литра на 100км. аз така и така съм за виско и се чудя дали да сложа направо ел. перка сега ще се зачета у темата на Дино даже имам и някакви идейки да си изкарам копче някаде за ръчно охлаждане ако се наложи(неработи термостата, или тръгва да прегрява- датчика неработи и тн.)
Конкретно по темата аз огледах моята пластинка хубаво и беше права и не е нормално да дрънчи моята беше идеално слепнала със силикона
Конкретно по темата аз огледах моята пластинка хубаво и беше права и не е нормално да дрънчи моята беше идеално слепнала със силикона
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
ivan. написа:Напълно подкрепям.kirililiev написа:минавате на ел перка и приключвате с филма виско.
При заводско(или ново) виско ,то зацепва на 85-90гр и спира на 60гр,когато термостата вече е затворил-ИЗТОЧНИК
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=130505
Зацепеното виско спъва мотора,като качва разход и намаля динамиката му,съответно и разхода е друг-лично съм го ''тествал'':
В моя случай на засичане на разхода виското ми бе зацепено постоянно(след удър)
30км на темпомат-100км/ч околко 1500 оборота.
-разход с постоянно зацепено виско за 30км-2.45литра:
-разход с ел.перка(нямаше възможност да се включи дори)-1.92 литра:
-разхода е засечен на отсечка 15км в двете посоки,за да може да допълня на същата колонка, пълненето беше точно до капачката;
За да стане добре монтажа на ел перката (професионално)надежно-имало много тънкости(благодаря за ценните съвети на Дани-динозаб)
Не ме радва ама хич ел. перката с постоянното клатене на температурата включ-изключ. Изправното виско е много по-прецизна система и си заслужава всеки грам бензин повече.
П.С. Имам старо леко изпуснало виско в гаража. Запазих го заради една тема в руски БМВ форум с обяснение как се възстановяват. Става за мостра,не е пипано. Линка към руската тема обаче съм го затрил при преинсталация.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
NeoPrint написа:ivan. написа:Напълно подкрепям.kirililiev написа:минавате на ел перка и приключвате с филма виско.
При заводско(или ново) виско ,то зацепва на 85-90гр и спира на 60гр,когато термостата вече е затворил-ИЗТОЧНИК
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=130505
Зацепеното виско спъва мотора,като качва разход и намаля динамиката му,съответно и разхода е друг-лично съм го ''тествал'':
В моя случай на засичане на разхода виското ми бе зацепено постоянно(след удър)
30км на темпомат-100км/ч околко 1500 оборота.
-разход с постоянно зацепено виско за 30км-2.45литра:
-разход с ел.перка(нямаше възможност да се включи дори)-1.92 литра:
-разхода е засечен на отсечка 15км в двете посоки,за да може да допълня на същата колонка, пълненето беше точно до капачката;
За да стане добре монтажа на ел перката (професионално)надежно-имало много тънкости(благодаря за ценните съвети на Дани-динозаб)
Не ме радва ама хич ел. перката с постоянното клатене на температурата включ-изключ. Изправното виско е много по-прецизна система и си заслужава всеки грам бензин повече.
П.С. Имам старо леко изпуснало виско в гаража. Запазих го заради една тема в руски БМВ форум с обяснение как се възстановяват. Става за мостра,не е пипано. Линка към руската тема обаче съм го затрил при преинсталация.
първо ел перката се прави на бърза и бавна степен и проблема с играенето на температурата е минимален.
второ,като си с виско темпа също играе,особенно лятото по крастовищата,ако си с клима пък още повече се усеща,дори минава 100 градуса в жегите.по новите модели на бмв не случайно са с ел перка,защо ли?
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Позволи ми да те повозя и сам ще се убедиш,че от 12:00 не мърда стрелката. Така е на всяко изправно БМВ!
Втори проблем на ел. шиттовете е много по-голямата опастност от внезапен отказ поради оксидирали контакти,реле,датчик и тн. Виското е далеч по-проста и надеждна конструкция.
Аз предпочитам да не следя нон-стоп температурата докато карам.
А новите са с ел. перки защото сега приоритет е поевтиняването на производството,а не качеството.
Втори проблем на ел. шиттовете е много по-голямата опастност от внезапен отказ поради оксидирали контакти,реле,датчик и тн. Виското е далеч по-проста и надеждна конструкция.
Аз предпочитам да не следя нон-стоп температурата докато карам.
А новите са с ел. перки защото сега приоритет е поевтиняването на производството,а не качеството.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
NeoPrint написа:Позволи ми да те повозя и сам ще се убедиш,че от 12:00 не мърда стрелката. Така е на всяко изправно БМВ!
Втори проблем на ел. шиттовете е много по-голямата опастност от внезапен отказ поради оксидирали контакти,реле,датчик и тн. Виското е далеч по-проста и надеждна конструкция.
Аз предпочитам да не следя нон-стоп температурата докато карам.
А новите са с ел. перки защото сега приоритет е поевтиняването на производството,а не качеството.
не ми се влиза в спор колега,ако искаш да си видиш колата как седи на 12:01 трябва да ми дадеш аз да опитам


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
tsb_bg написа:Колеги, мисля си, че не е много здравословно да се заигравате с виското ........
Твърде тънка е разликата в хода на щифта, за да се огъва би-металната пластинка и да се вкара в "НЯКАКЪВ" режим на работа.
Според мен разумно и необходимо от време на време е само почистване и то ако е твърде замърсено
Като цяло аз бях направил грешка че бях огъвал пластината, но беше факт, че пластината клеясва.. явно миналата зима докато имаше известно време в което колата не ми трябваше и не бях разтривал зимата на Витоша за да засвири виското

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Gemar написа:tsb_bg написа:Колеги, мисля си, че не е много здравословно да се заигравате с виското ........
Твърде тънка е разликата в хода на щифта, за да се огъва би-металната пластинка и да се вкара в "НЯКАКЪВ" режим на работа.
Според мен разумно и необходимо от време на време е само почистване и то ако е твърде замърсено
Като цяло аз бях направил грешка че бях огъвал пластината, но беше факт, че пластината клеясва.. явно миналата зима докато имаше известно време в което колата не ми трябваше и не бях разтривал зимата на Витоша за да засвири вискотота по темата - отворих я за да напиша, че хората които се съмняват в заминало виско (защото аз почти се бях засилил да се обадя и да си поръчам виско, когато установих, че пластината е блокирала) могат да направят една проста проверка и профилактика, защото моето виско вече половин година си работи като по старому.
Здрасти, някой ще кажели по точно с какво се почиства, предстои ми някой неща да сменям около него и да му направя една профилактика, виското е на Бехер сменях юни месец...
Колеги да попитам проблем ли е че по някога много странно за мен ми се включва ел перката на първа степен



- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Peter Angelov написа:Здрасти, някой ще кажели по точно с какво се почиства, предстои ми някой неща да сменям около него и да му направя една профилактика, виското е на Бехер сменях юни месец...
Ами с WD40 най-лесно и бързо.. пръсваш пластината в 2-та края където се фиксира за алуминиевия корпус и това би трябвало да свърши работа.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Gemar написа:Peter Angelov написа:Здрасти, някой ще кажели по точно с какво се почиства, предстои ми някой неща да сменям около него и да му направя една профилактика, виското е на Бехер сменях юни месец...
Ами с WD40 най-лесно и бързо.. пръсваш пластината в 2-та края където се фиксира за алуминиевия корпус и това би трябвало да свърши работа.
Да разбирам благодаря колега


Да попитам лятото като тръгна /още студена / се чува как вие докато обере силикона и след това ако има нужда а сега в зимата не го чувам...
Благодаря
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Колеги, защо въобще правите компромис с температурата. Точно заради такива компромиси М51 и М20 чупят глави.
Въпросния съединител не струва повече от главоболията, които можете да си причините сами. Сами се досещате колко левове ще ви излезе една такава залъгалка.
Ако си го купите и монтирате в Дару Кар или Камор, Ви дават 2 години гаранция. Което е много добре, защото го заменят ако се скапе.
Колеги, не правете неща който може да Ви костват нерви!!!
Сашо.
Въпросния съединител не струва повече от главоболията, които можете да си причините сами. Сами се досещате колко левове ще ви излезе една такава залъгалка.
Ако си го купите и монтирате в Дару Кар или Камор, Ви дават 2 години гаранция. Което е много добре, защото го заменят ако се скапе.
Колеги, не правете неща който може да Ви костват нерви!!!
Сашо.
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Колега аз не стимулирам DIY-то особено свързано с температурата на мотора.. Аз лично нямаше да прежаля стотинка за да си купя ново виско, но просто установих, че при дадени обстоятелства и то заради една глупост се оказва, че виското е абсолютно здраво и работещо, а хората го хвърлят.
Ако виското ви е заминало никаква пластина няма да помогне - купувайте ново, защото компромис наистина не бива.
Ако виското ви е заминало никаква пластина няма да помогне - купувайте ново, защото компромис наистина не бива.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Лелееее... пишете, пишете и никой не ми отговаря на въпроса - тая пластина хлабава ли трябва да е? В смисъл отстрани където е захваната за алуминия чрез огъване? Не правя никакви цигании по колата, просто веднъж поради не знание я мръднах. Нищо не съм целял, температурата ми не минава средата. ("да чукна на дърво"). Обаче колата ми загрява сравнително бавно , а съм с нов термостат и се притеснявам дали не съм сторил нещо не съзнателно, когато съм пипал тая пластина. Всъщност не знам колко бързо трябва да загрява колата ми, не съм видял на друг колега, но имам доста приятели с Е36, 320 и мога да кажа, че загряват много по-бързо от моята...
Ако може някой да ми обясни точно как трябва да бъде ще съм благодарен.

Ако може някой да ми обясни точно как трябва да бъде ще съм благодарен.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Конкретно по темата аз огледах моята пластинка хубаво и беше права и не е нормално да дрънчи моята беше идеално слепнала със силикона
Колега цитат от по-горния ми пост

http://store.picbg.net/pubpic/7D/5A/8a7 ... df7d5a.jpg
и пластината е залепнала за силикона който излиза а не за метала за металната част е само закачена така че когато се издува силикона и повдига пластината и тя отпуска палеца и виското почва да върти повече. Пластината при мен при откачено виско беше натиснала иглата и беше идеално права и беше здраво закрепена без да мърда в двата края дето е закачена за металната част _---_ - нещо такова

- Access_Denied
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Жена
- Кара: E46
Колега възможно ли е ако ми е свършило виското да ми вкарва въздух в системата.
Последна промяна Access_Denied на 27 Фев 2009, 13:54, променена общо 1 път
За мен BMW не е мания, а религия!
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани