Точно отчитане на горивото в резервоара!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Юли 2008, 8:36

Най-странното е че никъде не се споменава из нета за тоя проблем поне аз не съм срещал.В тоя сайт http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... d_problems има доста описани проблеми със сензори при БМВ включително и с нивомерите в резервоарите но за тоя случай при Е34 нищо :dunno:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 30 Юли 2008, 8:37

Tod написа:Stennly намали си подписа друже, че ако постниш още две -три, темата ще се зарежда пет минути ! ;)


Тошко е прав :arrow: моля намали аватара ,според номерата ,че наникъде не е с тези размери,тези две снимки :!:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 30 Юли 2008, 8:58

dinozab написа:Най-странното е че никъде не се споменава из нета за тоя проблем поне аз не съм срещал.В тоя сайт http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... d_problems има доста описани проблеми със сензори при БМВ включително и с нивомерите в резервоарите но за тоя случай при Е34 нищо :dunno:


Проблема е в следствие от мръсното гориво-проблем не познат в белите стране :evil:

ПС Аз ако съм едно БМВ и някой ми сипи пет литра каквото и да е в резервоара- ще му поднеса моментално Основен Ремонт :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юли 2008, 9:06

аз с това почнах - пълно разглобяване и почистване - ама нъц ;)
иска синхронизация на 2-те пластмасови части, както и на двете тънки жички.
според мен :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 320A

Мнение от mirko0 » 30 Юли 2008, 10:51

Stennli написа:откачаш кабелите на единия поплавак и ги допираш един към друг след като си подал на контакт,и гледаш бензиномера


това с допирането на кабели около резервоара и даването на контакт е доста рисковано. един приятел при подобна интервенция щеше да си изгори в гаража :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 30 Юли 2008, 17:30

:OT:

Най добре ще я запали като полее колата с 30-40 л. бензин и си я запали със запалка :mhihi: Какво ще се мъчи да разглабя около резервоара и да дава жичките на късо.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 30 Юли 2008, 22:37

dinozab написа:Къв ляв десен бре колега Е34 е само с един от дясната страна Е36 е с два.Както каза Фена проблема е в таблото не в поплавъка ;)


Аммм сори, ама явно се бъркам за двата датчика от Е36-цата ми.
Ето че си направих един тест. Казвате че е от таблото и аз реших да пробвам. Моето табло е аналогово, аз взех от колегата си неговото цифрово и го закачих на моята кола. Нивомера за горивото застана на 40л !!! :help: На неговия комбинизон си му отчита вярно.
Ха ся кажете как да сменя таблото като хептен нищо вярно не показва :mhihi:

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 31 Юли 2008, 8:44

ozy написа:
dinozab написа:Къв ляв десен бре колега Е34 е само с един от дясната страна Е36 е с два.Както каза Фена проблема е в таблото не в поплавъка ;)


Аммм сори, ама явно се бъркам за двата датчика от Е36-цата ми.
Ето че си направих един тест. Казвате че е от таблото и аз реших да пробвам. Моето табло е аналогово, аз взех от колегата си неговото цифрово и го закачих на моята кола. Нивомера за горивото застана на 40л !!! :help: На неговия комбинизон си му отчита вярно.
Ха ся кажете как да сменя таблото като хептен нищо вярно не показва :mhihi:

Поздрави.
Красимир Дянков

Аз си мисля друго че нещата може би ще се оправят ако се смени чипа в таблото може би от него идва цялата мизерия все пак той разчита различните сигнали :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 31 Юли 2008, 13:00

Таман и аз това щях да напиша.... плугина на двете табла са различни!!! :lol:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 06 Авг 2008, 12:59

Здравейте,

и аз искам да споделя нещо горе-долу по тази тема.

Вчера си купих Е34 `93 М50 и съм много щастлив!

Колата е супер, но има един ГОЛЯМ кусур - стрелката на бензиномера ВЪОБЩЕ не работи - не помръдва изобщо от крайно ляво положение. Не свети и лампата на резервата.

Стрелката за разхода на гориво ( л/100км ) се премества на нула като запаля двигателя и от там не помръдва! Като загася двигателя се скрива някъде.

Без индикатор за наличието на гориво е направо КОШМАР да се кара автомобил.

Моля, ако някой има идея как да оправя проблема да пише.

Апропо, аз съм от Варна и ако някой знае кадърен майстор по този въпрос във Варна, моля да сподели

Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 06 Авг 2008, 23:04

predel написа:Таман и аз това щях да напиша.... плугина на двете табла са различни!!! :lol:

Искаш да ми кажеш че буските са различни ли? Ако е това, мога да кажа че разлика нямат, а пък и другите уреди отчитат правилно. Само бензиномера показа някви нереални стойности.

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 07 Авг 2008, 9:55

ozy написа:
predel написа:Таман и аз това щях да напиша.... плугина на двете табла са различни!!! :lol:

Искаш да ми кажеш че буските са различни ли? Ако е това, мога да кажа че разлика нямат, а пък и другите уреди отчитат правилно. Само бензиномера показа някви нереални стойности.

Поздрави.
Красимир Дянков

Не буксите а чипа в тоблото имаше предвид който е отзад ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Мнение от dido_lom » 07 Авг 2008, 19:00

ozy написа:Моля някой да каже, кой поплавък (ляв или десен(този който е с помпата)) за кое ниво(количество) отговаря. При едни проблема с отчитането е над 20 литра, при мен проблама е под 20 литра. Това ще рече че като имам под 20 литра бензин, колата ми отчита от 0 до 20 когато и скимне, в повечето случаи е на 0. Когато сложа повече от 20 литра стралката си отива на мястото.

ПС: Ихааа колко скоби и пояснения написах... :mhihi:

Поздрави.
Красимир Дянков

при мен колега е същиа проблем,един път показваше10л. и след 100м.угасна :help:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Авг 2008, 8:56

labour написа:
ozy написа:Моля някой да каже, кой поплавък (ляв или десен(този който е с помпата)) за кое ниво(количество) отговаря. При едни проблема с отчитането е над 20 литра, при мен проблама е под 20 литра. Това ще рече че като имам под 20 литра бензин, колата ми отчита от 0 до 20 когато и скимне, в повечето случаи е на 0. Когато сложа повече от 20 литра стралката си отива на мястото.

ПС: Ихааа колко скоби и пояснения написах... :mhihi:

Поздрави.
Красимир Дянков

при мен колега е същиа проблем,един път показваше10л. и след 100м.угасна :help:

Споко не си само ти така.Затва кат мени винаги вътре повече от 20 кила и проблеми няма :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.08.2008

Мнение от panadol » 15 Авг 2008, 15:58

Здравейте и от мен. От 2 седмици и аз съм с бмв, и най-накрая мога и аз да попиша тук ;)
Аз също имам проблем с отчитането на горивото-един път има 10 литра, а е на нулата, друг път ми показва, че има 20, а нафтата ми свършва ;) Реших проблема с 5 литрова туба с нафта, която се вози винаги с мен :mhihi:
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook