Пуши, излиза дим от ауспуха и тресе M50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 25 Юли 2008, 16:34

Колега ,вземи и помисли на варианта който ти предлага bmwfena.

Аз 2003 година заради къси биели :shock: взех и купих цял комплект биели с бутала за 800 лв .Всяко едно бутало чрез буталния болт е работило с биелата и се е напаснало по свой начин с течение на пробега и годините.КАТЕГОРИЧНО не е добре да се разменят бутала с биели ,които са стари и не са работили никога през "съзнателния си живот" съвместно :!: 95% сигурно е ,че ще започнат неприятни шумове,чукания и прочие :!:

От друга страна си мисля ,че на теб ремонта - бутална група пълен комплект с нови лагери,сегменти наред,ако се наложи шлайф на коляновия вал за първи ремонт(недай си боже),обслужване на главата с нови гумички, водачи ако има такива (обикновенно има),гарнитури,семеринги наред,труд и всичко няма да е под 2000 лв в никакъв случай ,че даже и отгоре :roll: трябва някъде да ползваш зверски отстъпки и ти да можеш да си правиш всичко сам а има неща за които пак трябва да се плаща за да минеш по-ниско и пак не виждам по 1200 лв в най-донрия случай ...

Огледай се и за М50 2,5 литра ,дали продава някой то с ремонта за 2-та литра цената пак ще отиде там.Ако намериш 2,5 който работи още в кола ,го закарай някъде да го видят в какво състояние е и прецени или питай пак тук за да се вземе решение :roll: Кофти работа ей :confused:

За кредита - тегли 3000 лв направо ,защото с 1000 си само за морето за няколко дена 8)


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 9.07.2004

Благодаря!

Мнение от 5етко 5етицата » 25 Юли 2008, 17:07

Благодаря!
Тази кола ще може ли да се направи пак същата?

И не мога да си обясня, как старата кошница, произведена 1988 година, със 129 коня съм я карал без намаляване София-Стара Загора с 220-240км/ч., с една позната от КАТ? И то, за да ги вдигна, превключвах все в червеното и си седях там :?: А тая... нежно-нежно... май ще ме разубеди от марката. Уж е последната прозведена, мотора не е нов, не страда от "детски болести", не мога да се начудя!
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 25 Юли 2008, 17:51

нали знаеш че всяка кола е свръх индивидуална
особено след толкова много години ползване
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Юли 2008, 21:40

вземай едно бутало,пъхай вътре и карай,тези мотори рядко правят ръб и в повечето случаи се износват равномерно,след като я запалиш иди да я закачат на компютър-не елкон,щот тва е бавно развиващосе и старо оборудване :D явно имаш проблем с бедна смес,вероятно слабо налягане на гориво или скапана дюза.м50 е изключително здраво куче,не питай от каде знам :mhihi: просто проблемите идват с времето от неправилна подръжка .

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook