помогнете - проблем с Е 34 525 TDS
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
\MITETO\ DSB написа:Не говорете глупости това неможе да е от антифриза аз купих колата от Германия и беше с червен антифриз и нямам проблем а щом са го сипали в Германия те знаят дали става на дърти кофтори.
Здрасти, и аз си мисля че проблема не е в антифриза! по скоро капачката, ще взема днес да скоча до BMW и да купя една капачка...да видим за кво става въпрос...
ако някой има други идеи за проблема нека пише...
благодарности пичове
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Peter Angelov написа:\MITETO\ DSB написа:Не говорете глупости това неможе да е от антифриза аз купих колата от Германия и беше с червен антифриз и нямам проблем а щом са го сипали в Германия те знаят дали става на дърти кофтори.
Здрасти, и аз си мисля че проблема не е в антифриза! по скоро капачката, ще взема днес да скоча до BMW и да купя една капачка...да видим за кво става въпрос...
ако някой има други идеи за проблема нека пише...
благодарности пичове
Мен ми е чудно как така от капачката ще ти прай вакум

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
dinozab написа:Peter Angelov написа:\MITETO\ DSB написа:Не говорете глупости това неможе да е от антифриза аз купих колата от Германия и беше с червен антифриз и нямам проблем а щом са го сипали в Германия те знаят дали става на дърти кофтори.
Здрасти, и аз си мисля че проблема не е в антифриза! по скоро капачката, ще взема днес да скоча до BMW и да купя една капачка...да видим за кво става въпрос...
ако някой има други идеи за проблема нека пише...
благодарности пичове
Мен ми е чудно как така от капачката ще ти прай вакум
Колеги карам с тъкъв антифриз ве4е година и половина и нема никакви ядове, поне аз се съмнявам да е от него. Колега имаш ли загуба на те4ност ?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
dinozab написа:Peter Angelov написа:\MITETO\ DSB написа:Не говорете глупости това неможе да е от антифриза аз купих колата от Германия и беше с червен антифриз и нямам проблем а щом са го сипали в Германия те знаят дали става на дърти кофтори.
Здрасти, и аз си мисля че проблема не е в антифриза! по скоро капачката, ще взема днес да скоча до BMW и да купя една капачка...да видим за кво става въпрос...
ако някой има други идеи за проблема нека пише...
благодарности пичове
Мен ми е чудно как така от капачката ще ти прай вакум
Здрасти, ми капачката определя налягането в системата! На моменти смуква въздух, в друг пуска и така..най грубо казано.. например баща ми на неговия Голф я избушил и веднага почна да грее здраво!! и взема 3 капачки и не бачкаха, гадни миндили че накрая последната е добре и всичко е на шест....но явно го прави на моменти проблема щото по горе писах че оня ден нарочно кво ли не я правих и работеше...което е най кофти да не знаеш в кой момент кво ще стане..
Да ви питам виското когато запалите студен двигател на вас включвалисе за определен момент? Защото при моите BMW - та се включва...
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Да - виското на студен двигател се включва, докато прибере силикона и тогава намаля оборотите 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
jullydjs написа:dinozab написа:Peter Angelov написа:\MITETO\ DSB написа:Не говорете глупости това неможе да е от антифриза аз купих колата от Германия и беше с червен антифриз и нямам проблем а щом са го сипали в Германия те знаят дали става на дърти кофтори.
Здрасти, и аз си мисля че проблема не е в антифриза! по скоро капачката, ще взема днес да скоча до BMW и да купя една капачка...да видим за кво става въпрос...
ако някой има други идеи за проблема нека пише...
благодарности пичове
Мен ми е чудно как така от капачката ще ти прай вакум
Колеги карам с тъкъв антифриз ве4е година и половина и нема никакви ядове, поне аз се съмнявам да е от него. Колега имаш ли загуба на те4ност ?
Здрасти, загуба нямам!! Значи от миналото лято до преди смяната на антифриза ми го нямаше около 150 - 200 г. това за една година!
Масло сменям на всеки 5 000 км., филтри всички пак на толкава..по никакъв повод не дуе маркучи.. а ги свива....



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
ivan. написа:В крайна сметка какъв се оказа проблема?
Тоя маркуч да не е от полителиен![]()
Здрасти, ми проблема поне за сега се оказа гадната миндилска капачка!! Хем я платих 26 лв. Ходих в BMW варна кар и си вземах за 28 лв. сложих капачката минал съм около 50 км. само градско и вече е нормално! поне така ми се иска

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз не мога да си прадставя такова невероятно засмукване чак до границата на подналягане/вакуум в охладителната уредба от каквото и да било по двигателя
Реално за мен варианта е да "залепва тоя клапан" точно когато налягането надвиши границата и клапана отвори и в един момент той да залепне точно когато водата излезе а ти пък в точно този момент да си я паркираш в Хладилна стая ,като тия транжорните и толкова рязко и силно да спадне температурата под нулата ,че да стане вакуум в системата
Едно нещо е сигурно при теб - имаш страшна херметизация на охладителната уредба.Пиши на всяка цена след някой ден дали имаш проблем
Георги Пенчев

Реално за мен варианта е да "залепва тоя клапан" точно когато налягането надвиши границата и клапана отвори и в един момент той да залепне точно когато водата излезе а ти пък в точно този момент да си я паркираш в Хладилна стая ,като тия транжорните и толкова рязко и силно да спадне температурата под нулата ,че да стане вакуум в системата



Едно нещо е сигурно при теб - имаш страшна херметизация на охладителната уредба.Пиши на всяка цена след някой ден дали имаш проблем

Георги Пенчев
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Penchev написа:Аз не мога да си прадставя такова невероятно засмукване чак до границата на подналягане/вакуум в охладителната уредба от каквото и да било по двигателя![]()
Реално за мен варианта е да "залепва тоя клапан" точно когато налягането надвиши границата и клапана отвори и в един момент той да залепне точно когато водата излезе а ти пък в точно този момент да си я паркираш в Хладилна стая ,като тия транжорните и толкова рязко и силно да спадне температурата под нулата ,че да стане вакуум в системата![]()
![]()
![]()
Едно нещо е сигурно при теб - имаш страшна херметизация на охладителната уредба.Пиши на всяка цена след някой ден дали имаш проблем![]()
Георги Пенчев
Здрасти, това което пишеш малко ме обарка! Днес колата не съм я карал, но смятам утре бая да я покарам да видя какво ще стане! Налагами се в петък да пътувам а аз не знам дали да тръгвам....
Какво значи страшна херметизация? нищо не ми говори! Вчера като смених капачката беше добре...ще споделя стореното от мен и колата утре...Малко ме плашиш от тея изрази....

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,чрез тази страшна херметизация със сигурност се изолира варианта за въздействие на атмосверното налягане върху точката на кипене ,за което се бори изправната капачка на разширителния съд от една страна и всички здрави водни съединения без никакви течове от друга ...
Ако махнеш изобщо капачката на съд-а течноста ще ти заври на около 100 градуса ,гледам че си на морето на 0-50 метра надморска височина.С херметизирана система водата ще закипи над тази граница ,то това е идеята де
Няма да се плашиш , давай газ на 5000 мин-1
Георги Пенчев
Ако махнеш изобщо капачката на съд-а течноста ще ти заври на около 100 градуса ,гледам че си на морето на 0-50 метра надморска височина.С херметизирана система водата ще закипи над тази граница ,то това е идеята де

Няма да се плашиш , давай газ на 5000 мин-1

Георги Пенчев
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Penchev написа:Колега ,чрез тази страшна херметизация със сигурност се изолира варианта за въздействие на атмосверното налягане върху точката на кипене ,за което се бори изправната капачка на разширителния съд от една страна и всички здрави водни съединения без никакви течове от друга ...
Ако махнеш изобщо капачката на съд-а течноста ще ти заври на около 100 градуса ,гледам че си на морето на 0-50 метра надморска височина.С херметизирана система водата ще закипи над тази граница ,то това е идеята де![]()
Няма да се плашиш , давай газ на 5000 мин-1![]()
Георги Пенчев
OOOOO



predvaritelno blagodarq
P.S. Takmo dnes se 4udih kak 6te tragna v petak..no malko spokoystvie nastana v moqta bavarska du6a

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, така значи да продалжа одисеята!
Значи вече малкучите не се свиват, явно капачката си работи!
Но забелязах друго!! Вчера реших и трагнах първо из града, карах около 40 мин. в най голямото двигение стрелката стоеше на 12 без 1 и сред това стапих на магистралата посока Добрич, но кво се получи стрелката незнайно мрадна на 12 и 1 та викам аз дай да видим кво ще става!
Карам си аз минавам яко аксаковска манорама, авера ми не марда
и реших незнам защо да хлопна таблото!! при което стрелката се върна отново на 12 без 1!!! Спрях в едно село на крачма, отворих капака, отворих капачката леко само фъсна, маркучи нормално, потопих си пръстите в казанчето нищо особенно атифриза беше приятно топъл в никав случай горещт при положение че беше 30 градуса...
та сега се чудя кво става с тоя уред или датчик или май и аз не знам вече какво...
моля за мнения и предложения
предварително благодаря на всички
Значи вече малкучите не се свиват, явно капачката си работи!
Но забелязах друго!! Вчера реших и трагнах първо из града, карах около 40 мин. в най голямото двигение стрелката стоеше на 12 без 1 и сред това стапих на магистралата посока Добрич, но кво се получи стрелката незнайно мрадна на 12 и 1 та викам аз дай да видим кво ще става!
Карам си аз минавам яко аксаковска манорама, авера ми не марда

и реших незнам защо да хлопна таблото!! при което стрелката се върна отново на 12 без 1!!! Спрях в едно село на крачма, отворих капака, отворих капачката леко само фъсна, маркучи нормално, потопих си пръстите в казанчето нищо особенно атифриза беше приятно топъл в никав случай горещт при положение че беше 30 градуса...
та сега се чудя кво става с тоя уред или датчик или май и аз не знам вече какво...
моля за мнения и предложения
предварително благодаря на всички
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Мнението ми е да си караш спокойно и да си свиркаш. Мисля ,че леки аномалии в уредите, като твоя случай, са нормални..... п.п. обаче аз все си мисля ,че капачката е нямала нищо общо с вакуума ,за който за пръв път чувам , по - логично е да е от антифриза . Не съм сигурен но клапанчето на капачката пропуска само в посока навън....и т.н.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
klintan66 написа:Мнението ми е да си караш спокойно и да си свиркаш. Мисля ,че леки аномалии в уредите, като твоя случай, са нормални..... п.п. обаче аз все си мисля ,че капачката е нямала нищо общо с вакуума ,за който за пръв път чувам , по - логично е да е от антифриза . Не съм сигурен но клапанчето на капачката пропуска само в посока навън....и т.н.
Здравей, да и аз смятам така да направя! ще скокна да я сложат на стенд във Варна кар да вида все пак...
Проблема с маркучите се оправи от момента в който си купих друга капачка...нямам идея какво става...
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани