e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Ше мв накарета са я оправа за 200лв да ви затвора устите на сички.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Re: e34 520i - реставрация
Колега, разбирам ти напълно ентусиазма и оптимизма, но за съжаление в много случаи не само че не са достатъчни, но и изиграват лоша шега. Много от писалите нямат за цел да хейтват, а да ти дадат съвет на базата опита, който имат. От въпросите, които задаваш, очевидно не си занимавал друг път и си нямаш представа кое как се прави и колко струва. Истината много често не ни харесва и обвиняваме този, който ни я казва в очите.
Има няколко типа хора, първите правят грешки и не се учат от тях. Вторите правят грешки и си вземат поука. Третите се учат от грешките на другите. Всеки сам решава от коя група да бъде.
Има няколко типа хора, първите правят грешки и не се учат от тях. Вторите правят грешки и си вземат поука. Третите се учат от грешките на другите. Всеки сам решава от коя група да бъде.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Ше мв накарета са я оправа за 200лв да ви затвора устите на сички.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Айде, караме те.Почти всички писали в темата сме имали по 1-2 Е34-ки в последните 7-8, че и повече години. И сме набутали 5 цифрени суми. И имаме идея кое колко струва. И за кое колко време трябва да се оправи. И никой не се заяжда, а се опитваме да ти дадем насоки, за да не останеш разочарован в крайна сметка. Не мисля, че е редно да държиш подобен тон на хора, които се опитват да ти помогнат и да ти махнат розовите очила, че зА 2000 лв от това ще стане кола. Не, няма да стане. Аз съм вкарал в последната 5 цифрена сума, като нямаше никаква ръжда по нея.
Са вземи и и покажи колко сме зле да набутаме такива суми за нещо де ти ще направиш за 200 лв. Или па 1200.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Ше мв накарета са я оправа за 200лв да ви затвора устите на сички.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Тук, повечето не сме учители по български, но твоя правопис кърти.
Тия 200лв може да ги инвестираш в уроци, шест месечна карта за метрото или добър преобразовател за ръжда.
Иначе, хората, чиито усти искаш да затвориш, са ходили няколко пъти там, където ти едва ли ще стигнеш.
Никой няма за цел да те обижда, но престани да се подиграваш с останалите, как с 1200лв ще реставрираш гнило е34. И факир да си, пак няма да ти се получи.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
В яда си написах на бързо, ако следеше темата щеше да видиш какъв ми е правописа!
Има някакво разминаване в разбиранията ни. Казах че бюджета ми за момента е такъв. Това не означава, че за в бъдеще няма да бъдат вкарани още средства. Не съм механик, уча се в движение, не претендирам нито за знания нито за умения, но съм сигурен в крайния резултат. Както казах по-рано ще имам нужда от помощ, който не не може и не иска да помогне и ще ме храни как за 2000лв няма да направя кола, ще го помоля да не пише! И аз не искам да се заяждам с никой!
Задал съм няколко въпроса, за тях никакъв отговор... само хейт някъкв и тези 2000лв дето ще ви извадят очите ...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Има някакво разминаване в разбиранията ни. Казах че бюджета ми за момента е такъв. Това не означава, че за в бъдеще няма да бъдат вкарани още средства. Не съм механик, уча се в движение, не претендирам нито за знания нито за умения, но съм сигурен в крайния резултат. Както казах по-рано ще имам нужда от помощ, който не не може и не иска да помогне и ще ме храни как за 2000лв няма да направя кола, ще го помоля да не пише! И аз не искам да се заяждам с никой!
Задал съм няколко въпроса, за тях никакъв отговор... само хейт някъкв и тези 2000лв дето ще ви извадят очите ...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
Само в бързината ще ти наметкам малко цени :
Тенеке мастер имаш поне 1000 лева за да не правиш 3 пъти.
Боя - под 1200 забрави , аз дадох повече само за материали камера и тн.
Като гледам праговете не искам да виждам спирачните тръби как изглеждат , оттам горивопроводи оттам ревизия на спирачките оттам 1000лева.
Задния мост като го свалиш и там ще видиш красотата над него.
За гърнетата ти казах вече как се прави , итам сумата ако искаш да е както трябва от край до край отива 1к.
ОТиваш после за амортисори , прашници тампони и предни задни , в тоя момент виждаш че фаровете не те кефят и се почва там , а седалките искат боя но и кората е отлепена пък видиш ли волана искам да сменя
за сметка на това пък кастофона ме дразни много и аййдеееееее....
Сигурно и газ ще и метнеш щшото пък трябва и да я караш за кво я правиш и айде 1000 лева още.
После започваш с гизденето и цифрата отива страшна.
Не че се заяждам ама към 12 200 ще стане супер колата след 2 години.
Както казаха хората над мен тук 90% сме дали по 5 цифрени суми и пак не сме доволни и иска още.
Тенеке мастер имаш поне 1000 лева за да не правиш 3 пъти.
Боя - под 1200 забрави , аз дадох повече само за материали камера и тн.
Като гледам праговете не искам да виждам спирачните тръби как изглеждат , оттам горивопроводи оттам ревизия на спирачките оттам 1000лева.
Задния мост като го свалиш и там ще видиш красотата над него.
За гърнетата ти казах вече как се прави , итам сумата ако искаш да е както трябва от край до край отива 1к.
ОТиваш после за амортисори , прашници тампони и предни задни , в тоя момент виждаш че фаровете не те кефят и се почва там , а седалките искат боя но и кората е отлепена пък видиш ли волана искам да сменя

Сигурно и газ ще и метнеш щшото пък трябва и да я караш за кво я правиш и айде 1000 лева още.
После започваш с гизденето и цифрата отива страшна.
Не че се заяждам ама към 12 200 ще стане супер колата след 2 години.
Както казаха хората над мен тук 90% сме дали по 5 цифрени суми и пак не сме доволни и иска още.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Мерси, така написано изглежда по нормално, а не като ти си луд.
Тенекето, като види майстора след малко ще каже. Боя написах, сам ще я препръскам или някакво бюджетно пръскане или нещо подобно, защото ако избие ръжда пак няма да съм фърлил 1.5 за боя безмислено.
Спирачните тръби наистина не знам как са. Горивопроводите са изгнили, ще ги сменя за момента с гумени- сам си го правя.
Гърнетата за момента ще останат така.
Задния мост не знам какво е над него.
Амортисьори и тампони на по-късен етап.
Седалките и волана ме кефят и сам си ги правя.
Фаровете ми са супер
Разбирам какво искаш да кажеш, мерси за съветите, но пак казвам на този етап смятам че бюджета е приличен и ще ми стигне за най-важното.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Тенекето, като види майстора след малко ще каже. Боя написах, сам ще я препръскам или някакво бюджетно пръскане или нещо подобно, защото ако избие ръжда пак няма да съм фърлил 1.5 за боя безмислено.
Спирачните тръби наистина не знам как са. Горивопроводите са изгнили, ще ги сменя за момента с гумени- сам си го правя.
Гърнетата за момента ще останат така.
Задния мост не знам какво е над него.
Амортисьори и тампони на по-късен етап.
Седалките и волана ме кефят и сам си ги правя.
Фаровете ми са супер

Разбирам какво искаш да кажеш, мерси за съветите, но пак казвам на този етап смятам че бюджета е приличен и ще ми стигне за най-важното.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Спирачните тръби наистина не знам как са. Горивопроводите са изгнили, ще ги сменя за момента с гумени- сам си го правя.
Не става с гумени, омекват, и като засмуче помпата залепват, и приключваш с движението.
Вземи си медни тръбички и един резач за тях, и ги направи, като хората, да не бараш пак.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Благодаря за съвета. Звучи резонно. Така ще го направя, както казваш!
(Палец)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
(Палец)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
Що не идеш с тия пари на една екскурзия ?
няма да ти убиваме ентусиазма.

няма да ти убиваме ентусиазма.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Нали ми прати човека, що се заяждаш са
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Що не идеш с тия пари на една екскурзия ?![]()
няма да ти убиваме ентусиазма.
те за екскурзия няма да стигнат. По-добре да си оправи колата

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Нали ми прати човека, що се заяждаш са
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Щото изписа тон глупости ...Както обичам да казвам - всеки сам трябва да си извърви пътя и да се убеди в някои неща. Не слушай старило ,а патило има една приказка.
Сам с какво ще я пръснеш , сам щ я подготвиш- да може ама май не си ходил за материали скоро. Нищо де, аз следя темата с интерес.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: e34 520i - реставрация
Малко и аз да се включа , да започнеш кола от нулата и да я гласиш всичко както си трябва минимум едно 10 000к. Наскоро правих едно е36 реставрация , с покупката на колата покупка на мотора с покупката на всички останали неща за да стане прилично направена кола излезе 12 500к ,като се има предвид че има още доста неща за правене , това винаги си е било скъп спорт като цяло. Затова всеки сам си решава дали си заслужава или не..










- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани