Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Модератор: Технически модератори
- Wet Willy
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: София- Младост
- Пол: Мъж
- Кара: 520i M50B20
- Мечтае да кара: e34 M5 S38B38
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Пенчев, Господ здраве да ти дава за споделената радост от слагането на въпросните тампони!! 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Мисля е време да кажем, че вече се предлагат полиуританови тампони и за горния и за долния носач. Единственото криво, е че след като мине определен период и смазката се махне започва да скърца.
Иначе са вечни. Одеве гледах обявата на ферарист. Цената е 35лв и 30лв за бройка.
Какво мислите?

Какво мислите?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Zubcho написа:Мисля е време да кажем, че вече се предлагат полиуританови тампони и за горния и за долния носач. Единственото криво, е че след като мине определен период и смазката се махне започва да скърца.Иначе са вечни. Одеве гледах обявата на ферарист. Цената е 35лв и 30лв за бройка.
Какво мислите?
Tи нали караш спортен ТДС, слагай смело


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
cod-cdbp написа:Zubcho написа:Мисля е време да кажем, че вече се предлагат полиуританови тампони и за горния и за долния носач. Единственото криво, е че след като мине определен период и смазката се махне започва да скърца.Иначе са вечни. Одеве гледах обявата на ферарист. Цената е 35лв и 30лв за бройка.
Какво мислите?
Tи нали караш спортен ТДС, слагай смело
Скърцат иначе вече да съм ги сложил

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
на новата машина съм със Сервотроник и пред старата 34-ка имам чуството,че карам е36-ца,така стегнат е волана
ТДС - Турбо Див Селянин
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Тампоните на долните криви носачи като гледам могат да се сменят с такива от Е31 които изглеждат в пъти по здрави.А дали се продават отделно ?
Иначе ето малко сравнения http://www.mwrench.com/wishbone/
Иначе ето малко сравнения http://www.mwrench.com/wishbone/
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
BABHOMED написа:Тампоните на долните криви носачи като гледам могат да се сменят с такива от Е31 които изглеждат в пъти по здрави.А дали се продават отделно ?
Иначе ето малко сравнения http://www.mwrench.com/wishbone/
Те могат да се сложат то е ясно! От моята Е31 старите ми носачи които са унибал ги монтирахме на колата на Митко а сега колата е в колега от Пловдив. По напред съм го споменавал, но първо проблема е че не
всички Е31 са с унибали а и като Ви кажат цената на носач ще Ви стане леко лошо:) А и не виждам да е нужна подобна интервенция. За Е31 която е цялата с унибал да разбираемо е но за Е34 е леко пресилено.
Ако някой все пак желае може да ми пише да му кажа номер за поръчка....
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Добре ..А само тампони намират ли се ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
BABHOMED написа:Добре ..А само тампони намират ли се ?
Горните тампони на кривите носачи са си като на Е32 750, долните алуносачи се продават само комплект, демек целия носач. Няма нужда чак
от подобни интервенции! При Е31 е разбираемо, само предницана тежи около кг. на Е34 цялата. Затова и донякъде Е31 страда от предница независимо че всичко е значително по здраво. А за задния мост там е една малка пирамида от поне 10 унибала, 10 щанги,насочи, тампони и т.н.


- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Идеята ми беше ако се намират по отделно такива тампони от 8-ца да сложа на долните носачи на моята 34-ка ...Самите носачи казваш че са съвместими !...При всички положения ми се виждат доста по стабилни от стоковите на 34 би ми било по интересно самото поведение на колата с такива тампони от 31..Цената не ме притеснява стига ефекта да е задоволителен ..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
BABHOMED написа:Идеята ми беше ако се намират по отделно такива тампони от 8-ца да сложа на долните носачи на моята 34-ка ...Самите носачи казваш че са съвместими !...При всички положения ми се виждат доста по стабилни от стоковите на 34 би ми било по интересно самото поведение на колата с такива тампони от 31..Цената не ме притеснява стига ефекта да е задоволителен ..
Здрасти, ами поне по програма не ги дават да се сменят! Има 2 модела:
1. Алуносач с унибали както е моята Е31. Предните се сменят само целите носачи, задното окачване пак е цялото унибал но там позволяват да се сменят. Хубавото там е че ги смених всички, но много лошото е че са много на брой и само оригинал.Малко работата е голям чеп в задника

2. Видях Е31 която цялото и окачване беше с нормални тампони, беше с нормални пружини и амортисьори при нея може да могат да се сменят но пък ква е файдата като там тя е с окачване се едно 750-ца.
Всичко си пасва едно кам едно от Е31! За поведение стана много стегната независимо че сложихме моите стари носачи. Колата е в колега от Пловдив, който е много активен тук може той да каже какво се случва. Но не мисля че
е нужно подобно нещо. Имам и една перфекна Е34 на която е сменено всичко и се държи повече от добре. Според мен по скоро всичко зависи от цялата съвкупност на окачването! Преди 20 дена си вземах един
VW Golf 4 V6 2.8 4 Motion смених всичко и днес го извадих за първи път и се оказа трагедия


Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Penchev написа:Колеги,вчерашният ден бе решен един проблем,който ме мъчеше много упорито от няколко месеца![]()
Става въпрос за досадното сеене при движение с автомобили от сериите Е32 и Е34. Както ме посъветваха колеги от един известен Щатски форум,смених тампоните 2 бр. на кривите/железни носачи отпред с такива за Е32 750i/ilПоне 85% от масата при движение и спиране се разпределят върху тези тампони,като особенно много при спиране. За 12 цилиндровата 7-ца тампоните са доста по-стабилни поради тежкият М70 мотор под предния капак.
Въпросните носачи са абсолютно еднакви при Е32 и Е34,така че всички вие,които имате този неприятен проблем, който убива удоволствието при шофиране можете съвсем спокойно да подмените тампоните при цена почти идентична с тази на тампон за 520i![]()
Препоръчителни са само оригинални BMW и Lemforder частиСменяйте 2 за да е пълен ефекта
След смяната е наложителен "реглаж преден мост".
kolega pot seene imas predvit ce se polucave luvt v volana i pocva da darpa na liavo i na diasno.Zastoto namen mise polucava taka a prednicata mie nova us niama nikakvi luvtove no kogata tragna na dalak pat nat 90/100 pocva dami nosi prednicataz
Сега не съм на себе си![]()
Колата се подчинява на всяко трепване на волана в едната или в другата посока и буквално "спи" дори при преминаване на големи неравности с доста високи скорости
![]()
Специялни благодарности на човека със златните ръцеТОМ , от красивия черноморски град Несебър
![]()
![]()
![]()
![]()
Георги Пенчев
- BMWMotorsport
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 2.10.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e34 520i '92 BMW e61 535d '05
- Детайли за колата: 25 годишна барака
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Колеги , имам проблем с това сеене, много неприятно постоянно ми се лашка колата. Смених сумати тампони и носачи, днеска правих и реглаж, но проблема си остава. Гумите ми са 17ки и не са в много добро състояние, защото купих колата преди 2 седмици и още не им е дошъл ред. Та въпроса ми е следния, дали първо да сложа тези тампони от 750ка или да разкарвам гумите и джантите. Звучи малко тъп въпрос, но джантите докарват страшен вид на колата и хич не ми се ще да ги махам. Изкажете мнение какво да правя.
п.п. Извинявам се за нахалството

п.п. Извинявам се за нахалството



- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Не си премахнал основната причина за "сеене" - криви гуми.
Never mistake motion for action...
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
При мен го имаше този проблем и бях с 15-ки 195/65. Проблема ми се реши като смених маслото на хидравликата, притегнах всички връзки от които овлажняваше и след това отидох да ми регулират кормилните щанги, защото се оказа, че колелата са събрани. Според мен гумите не са от толкова голямо значение, повече съм съгласен с тампоните!
П.П. Дано да съм бил полезен и да си караш безаварийно колицата!

П.П. Дано да съм бил полезен и да си караш безаварийно колицата!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани