От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Дек 2007, 8:27

Wenzy написа:Е помалко от 90 коня неможе да стане - един вид (524 д)
За разхода не ми се вярва,защото електроника няма да има.
По принцип когато нещо не е наред компютъра налива гориво да компенсира,ама то ще е със жило - така че същия разход ама вървежа нъцки ;)


в грешка си когато нещо не е наред компа не налива а даже обратно затва е то авариен режим докато не се отсрани неизправноста ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 8:43

Щом казваш ,че след като елеминираш електрононто определяне и подаване на гориво,механичната ГНП ще може да се справи,съм съгласен с теб. ;)
Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода :?:

Е помалко от 90 коня неможе да стане - един вид (524 д)
За разхода не ми се вярва,защото електроника няма да има.
По принцип когато нещо не е наред компютъра налива гориво да компенсира,ама то ще е със жило - така че същия разход ама вървежа нъцки


Колега ,като се махне оргиналната ГНП и компютъра вече няма да може да налива-няма какво да командва ,за да налива.И ако мех.ГНП се нагласи на повече разход,колата става изстребител.
За мен проблема е с разхода-може да може :mhihi: с регулиране на мех.ГНП ,колата хем да вълви,хем да харчи сравнително малко.(Е,не колкото когато е с електронно горивоподаване,сигурно и затова са го измислили германците)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Дек 2007, 9:24

zvetiko написа:Щом казваш ,че след като елеминираш електрононто определяне и подаване на гориво,механичната ГНП ще може да се справи,съм съгласен с теб. ;)
Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода :?:


при 524тд отзивите са в падане на разхода
при такава процедура
ся някои ще кажат ама тдс-а не е 524 -същите лаина е
принципа е един и същ :idea:
не вярвам да илзезе от нормалните граници
то си е много относително нещо зависи от стила на шиофиране :idea:

до нагласа на гнп и тн.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 9:57

stambo_81dg написа:
zvetiko написа:Щом казваш ,че след като елеминираш електрононто определяне и подаване на гориво,механичната ГНП ще може да се справи,съм съгласен с теб. ;)
Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода :?:


при 524тд отзивите са в падане на разхода
при такава процедура
ся някои ще кажат ама тдс-а не е 524 -същите лаина е
принципа е един и същ :idea:
не вярвам да илзезе от нормалните граници
то си е много относително нещо зависи от стила на шиофиране :idea:

до нагласа на гнп и тн.


По принцип някои неща вече няма да ги има-подаване на гориво в зависимост от налягането в смукателният колектор(то зависи от няколко фактора,включително и от атмосферното налягане) и промяна на ъгъла на впръскване,в зависимост от режима на работа на двигателя.Вече всичко става фиксирано-все едно на кола с електронно командване,което отчита 5-6 фактора,да се сложи делко с чукче и наковалня-става просто,надежно,предвидимо и лесно за контрол. :mhihi:


Остава само да се махне лампата на умната дюза на таблото,за да не дразни. :mhihi:

Колега,панаира само с жилото ли е.Всичко останало ,важно за смяната на помпите,еднакво ли е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Дек 2007, 10:36

zvetiko написа:
stambo_81dg написа:
zvetiko написа:Щом казваш ,че след като елеминираш електрононто определяне и подаване на гориво,механичната ГНП ще може да се справи,съм съгласен с теб. ;)
Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода :?:


при 524тд отзивите са в падане на разхода
при такава процедура
ся някои ще кажат ама тдс-а не е 524 -същите лаина е
принципа е един и същ :idea:
не вярвам да илзезе от нормалните граници
то си е много относително нещо зависи от стила на шиофиране :idea:

до нагласа на гнп и тн.


По принцип някои неща вече няма да ги има-подаване на гориво в зависимост от налягането в смукателният колектор(то зависи от няколко фактора,включително и от атмосферното налягане) и промяна на ъгъла на впръскване,в зависимост от режима на работа на двигателя.Вече всичко става фиксирано-все едно на кола с електронно командване,което отчита 5-6 фактора,да се сложи делко с чукче и наковалня-става просто,надежно,предвидимо и лесно за контрол. :mhihi:


Остава само да се махне лампата на умната дюза на таблото,за да не дразни. :mhihi:

Колега,панаира само с жилото ли е.Всичко останало ,важно за смяната на помпите,еднакво ли е.


жилото не е кои знае какъв панаир

разликата в помпите е само в плочката
то може да се земе плочката от механичната и да се сложи на електронната се таа е
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Дек 2007, 12:07

Мех. гнп се монтира и колата си работи,но разликата м-у мех и ел.гнп не е само пло4ката,отворите на оста на хидравли4ната глава са на разли4ни разстояния.Ако се сложи само глава с жило на местото на пло4ката няма да стане,трябва и хидравли4ната глава да е от механи4ното гнп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 13:25

Момчета имам малко разминаване в цялата схема.
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците :lol:
Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката ;)
Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Дек 2007, 13:43

Wenzy написа:Момчета имам малко разминаване в цялата схема.
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците :lol:
Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката ;)
Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......
Венци,без колектор и без да подаваш газ трябва да нагласиш пло4ката така 4е двигатела да работи равномерно,като го нагласиш стягаш хубаво болтове и 4ак тогава я форсираи,при оставени хлабави болтове при подаване на газ пло4ката се измества.Схемата си е така(1мм е много).Пуснал си и мн.гориво затова тресе.щом си свалил колектора нагласи пло4ката така 4е мотора да ти работи хубаво,стегни болтовете и я 4уи как се форсира,ако не ти харесва мн.малко я даи към купето(при запалена кола,без подаване на газ) тя ще запо4не да тресе,за да я успокоиш 4укни пло4ката ,пак леко,по дължината и(не напред назад,а нагоре или надолу)докато я докараш,стягаш болтовете и пак я слушаш как се форсира.Вси4ко това го прави при запалена кола,като я нагласиш да ти хареса не гаси мотора,за да стегнеш пло4ката,4е пак се измества. Болтовете се отхлабват мн.малко,центровката се прави при загрята кола.успех
Последна промяна ivan. на 01 Дек 2007, 13:58, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 13:49

Мерси много.
Аз пак отивам в боя,до довечера се надявам да съм я опаткал и да пиша се хубави работи :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 13:58

Wenzy написа:Момчета имам малко разминаване в цялата схема.
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците :lol:
Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката ;)
Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......


Е,как да не тресе без датчик за температурата на входящият въздух,МАР сенсор и без налягане от турбото-дори и на празни обороти извади въздухопровода от ARG клапана и ще видиш как духа с налягане,а двигателя ще почне да тресе.Колега ти какво точно искаш да направиш и постигнеш,защо си свалил колектора-плочката се маха и без да е свален.За регулиране на плочката виж в темата как аз съм го направил-ако ти хареса го направи и ти.Според мен не трябва да излизаш извън нормалните обороти ,защото ще ти се вдигне разхода.Освен това ,като вдигнеш количеството гориво трябва да намалиш ъгъла на впръскване-да завъртиш цялата помпа към двигателя.Може да ти тресе и от термометъра на колектора,ако показва неправилна температура-размени буксите на термометъра за DDE и термометъра за приборите-мисля ,че параметрите им са близки и виж какво ще стане,но на поставен колектор.

Ванка ,сигурен ли си ,че без колектор двигателя ще работи добре-веднъж извадих,въздухопровода и почна да тресе.Освен това при мен ,както и да местя плочката от положение ,че двигателя не иска да запали,до положение да се реже,празните обороти не мърдат. :roll:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Дек 2007, 14:04

zvetiko написа:
Wenzy написа:Момчета имам малко разминаване в цялата схема.
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците :lol:
Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката ;)
Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......


Е,как да не тресе без датчик за температурата на входящият въздух,МАР сенсор и без налягане от турбото-дори и на празни обороти извади въздухопровода от ARG клапана и ще видиш как духа с налягане,а двигателя ще почне да тресе.Колега ти какво точно искаш да направиш и постигнеш,защо си свалил колектора-плочката се маха и без да е свален.За регулиране на плочката виж в темата как аз съм го направил-ако ти хареса го направи и ти.Според мен не трябва да излизаш извън нормалните обороти ,защото ще ти се вдигне разхода.Освен това ,като вдигнеш количеството гориво трябва да намалиш ъгъла на впръскване-да завъртиш цялата помпа към двигателя.Може да ти тресе и от термометъра на колектора,ако показва неправилна температура-размени буксите на термометъра за DDE и термометъра за приборите-мисля ,че параметрите им са близки и виж какво ще стане,но на поставен колектор.

Ванка ,сигурен ли си ,че без колектор двигателя ще работи добре-веднъж извадих,въздухопровода и почна да тресе.Освен това при мен ,както и да местя плочката от положение ,че двигателя не иска да запали,до положение да се реже,празните обороти не мърдат. :roll:
И при мене не мърдат тихите.Т.Е. ка4ват се когато нафтата и е в мн.пове4е и по4ва да тресе. Интересното е 4е при свален колектор,центровам пло4ката и колата не тресе,като я събера и извадя дат4ика на темп. или някои вакуум марку4 се усеща 4е мотора мени звука.Венци не гледаи мм.-те,мести по мн. малко и слушаи мотора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 14:24

Точно-най-напред го изгаси двигателя,като местиш към фаровете и да знаеш кое е нулевото положение и после съвсем леко към купето,като слушаш и пробваш двигателя,трябва да минеш през следните положения,1-да работи, но да не потегля,2-да потегля едвам,3-да върви горе долу добре,4-да се реже,над това положение почваш да подаваш напълно излишно количество нафта ,аз лично не съм го правил и не знам какво става .

П.П Колега,какво стана с фрикционите. :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 15:40

Намалих подаването на гориво и като запалих работеше добре,като се постопли започна да претриса съвсем леко - явно се е постоплил въздуха ..... пък и по принцип си претрисала без колектор значи всичко е в час.
Да и при мен е така колкото и да увеличавах нафтата оборотомера си показваше една и съща стойност.Явно е нормално да е така,но пък как тогава на колегите колите им се форсират до 5000 оборота/м.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 15:45

Wenzy написа:Намалих подаването на гориво и като запалих работеше добре,като се постопли започна да претриса съвсем леко - явно се е постоплил въздуха ..... пък и по принцип си претрисала без колектор значи всичко е в час.
Да и при мен е така колкото и да увеличавах нафтата оборотомера си показваше една и съща стойност.Явно е нормално да е така,но пък как тогава на колегите колите им се форсират до 5000 оборота/м.


Ако я дадеш максимално към купето и става.Предполагам ,че пломбата между плочката и помпата ти е счупена,нали.Опитай врътката с термометрите. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 15:57

zvetiko написа:
Wenzy написа:Намалих подаването на гориво и като запалих работеше добре,като се постопли започна да претриса съвсем леко - явно се е постоплил въздуха ..... пък и по принцип си претрисала без колектор значи всичко е в час.
Да и при мен е така колкото и да увеличавах нафтата оборотомера си показваше една и съща стойност.Явно е нормално да е така,но пък как тогава на колегите колите им се форсират до 5000 оборота/м.


Ако я дадеш максимално към купето и става.Предполагам ,че пломбата между плочката и помпата ти е счупена,нали.Опитай врътката с термометрите. ;)


Не съм видял пломбата,но явно е счупена щом болта беше като другите,пък и без проблем си я разхождах напред назад :lol:
Сега слизам да сложа колектора и да сменя маркучите,които отиват във вакуума на АГР и на щорите на радиатора,че са изпечени и даже скъсани
Тва с термометрите защо?Тя и друг пут ми е трескала за минута-две явно има нещо нередно по мъркучите .......
До после,приятен ден ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook