От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ
Модератор: Технически модератори
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Wenzy написа:Е помалко от 90 коня неможе да стане - един вид (524 д)
За разхода не ми се вярва,защото електроника няма да има.
По принцип когато нещо не е наред компютъра налива гориво да компенсира,ама то ще е със жило - така че същия разход ама вървежа нъцки
в грешка си когато нещо не е наред компа не налива а даже обратно затва е то авариен режим докато не се отсрани неизправноста

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Щом казваш ,че след като елеминираш електрононто определяне и подаване на гориво,механичната ГНП ще може да се справи,съм съгласен с теб.
Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода
Колега ,като се махне оргиналната ГНП и компютъра вече няма да може да налива-няма какво да командва ,за да налива.И ако мех.ГНП се нагласи на повече разход,колата става изстребител.
За мен проблема е с разхода-може да може
с регулиране на мех.ГНП ,колата хем да вълви,хем да харчи сравнително малко.(Е,не колкото когато е с електронно горивоподаване,сигурно и затова са го измислили германците)

Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода

Е помалко от 90 коня неможе да стане - един вид (524 д)
За разхода не ми се вярва,защото електроника няма да има.
По принцип когато нещо не е наред компютъра налива гориво да компенсира,ама то ще е със жило - така че същия разход ама вървежа нъцки
Колега ,като се махне оргиналната ГНП и компютъра вече няма да може да налива-няма какво да командва ,за да налива.И ако мех.ГНП се нагласи на повече разход,колата става изстребител.
За мен проблема е с разхода-може да може

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zvetiko написа:Щом казваш ,че след като елеминираш електрононто определяне и подаване на гориво,механичната ГНП ще може да се справи,съм съгласен с теб.![]()
Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода
при 524тд отзивите са в падане на разхода
при такава процедура
ся някои ще кажат ама тдс-а не е 524 -същите лаина е
принципа е един и същ

не вярвам да илзезе от нормалните граници
то си е много относително нещо зависи от стила на шиофиране

до нагласа на гнп и тн.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
stambo_81dg написа:zvetiko написа:Щом казваш ,че след като елеминираш електрононто определяне и подаване на гориво,механичната ГНП ще може да се справи,съм съгласен с теб.![]()
Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода
при 524тд отзивите са в падане на разхода
при такава процедура
ся някои ще кажат ама тдс-а не е 524 -същите лаина е
принципа е един и същ![]()
не вярвам да илзезе от нормалните граници
то си е много относително нещо зависи от стила на шиофиране
до нагласа на гнп и тн.
По принцип някои неща вече няма да ги има-подаване на гориво в зависимост от налягането в смукателният колектор(то зависи от няколко фактора,включително и от атмосферното налягане) и промяна на ъгъла на впръскване,в зависимост от режима на работа на двигателя.Вече всичко става фиксирано-все едно на кола с електронно командване,което отчита 5-6 фактора,да се сложи делко с чукче и наковалня-става просто,надежно,предвидимо и лесно за контрол.

Остава само да се махне лампата на умната дюза на таблото,за да не дразни.

Колега,панаира само с жилото ли е.Всичко останало ,важно за смяната на помпите,еднакво ли е.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zvetiko написа:stambo_81dg написа:zvetiko написа:Щом казваш ,че след като елеминираш електрононто определяне и подаване на гориво,механичната ГНП ще може да се справи,съм съгласен с теб.![]()
Но ,поне според мен МАР сенсора определя много прецизно какво количество гориво трябва да се пусне.След елеминирането на електрониката когато колата е минала в авариен режим на минимален разход,не знам дали с механичната ГНП ще може да се определя така прецизно необходимото количество гориво ,в зависимост от режима на работа на двигателя.Иначе е ясно-нагласява се мех.ГНП да пуска повече гориво,турбото работи перфектно ,обаче какво става с разхода
при 524тд отзивите са в падане на разхода
при такава процедура
ся някои ще кажат ама тдс-а не е 524 -същите лаина е
принципа е един и същ![]()
не вярвам да илзезе от нормалните граници
то си е много относително нещо зависи от стила на шиофиране
до нагласа на гнп и тн.
По принцип някои неща вече няма да ги има-подаване на гориво в зависимост от налягането в смукателният колектор(то зависи от няколко фактора,включително и от атмосферното налягане) и промяна на ъгъла на впръскване,в зависимост от режима на работа на двигателя.Вече всичко става фиксирано-все едно на кола с електронно командване,което отчита 5-6 фактора,да се сложи делко с чукче и наковалня-става просто,надежно,предвидимо и лесно за контрол.![]()
Остава само да се махне лампата на умната дюза на таблото,за да не дразни.![]()
Колега,панаира само с жилото ли е.Всичко останало ,важно за смяната на помпите,еднакво ли е.
жилото не е кои знае какъв панаир
разликата в помпите е само в плочката
то може да се земе плочката от механичната и да се сложи на електронната се таа е
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Момчета имам малко разминаване в цялата схема.
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците
Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката
Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците

Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката

Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......
Венци,без колектор и без да подаваш газ трябва да нагласиш пло4ката така 4е двигатела да работи равномерно,като го нагласиш стягаш хубаво болтове и 4ак тогава я форсираи,при оставени хлабави болтове при подаване на газ пло4ката се измества.Схемата си е така(1мм е много).Пуснал си и мн.гориво затова тресе.щом си свалил колектора нагласи пло4ката така 4е мотора да ти работи хубаво,стегни болтовете и я 4уи как се форсира,ако не ти харесва мн.малко я даи към купето(при запалена кола,без подаване на газ) тя ще запо4не да тресе,за да я успокоиш 4укни пло4ката ,пак леко,по дължината и(не напред назад,а нагоре или надолу)докато я докараш,стягаш болтовете и пак я слушаш как се форсира.Вси4ко това го прави при запалена кола,като я нагласиш да ти хареса не гаси мотора,за да стегнеш пло4ката,4е пак се измества. Болтовете се отхлабват мн.малко,центровката се прави при загрята кола.успехWenzy написа:Момчета имам малко разминаване в цялата схема.
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците![]()
Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката
Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......
Последна промяна ivan. на 01 Дек 2007, 13:58, променена общо 2 пъти
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Момчета имам малко разминаване в цялата схема.
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците![]()
Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката
Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......
Е,как да не тресе без датчик за температурата на входящият въздух,МАР сенсор и без налягане от турбото-дори и на празни обороти извади въздухопровода от ARG клапана и ще видиш как духа с налягане,а двигателя ще почне да тресе.Колега ти какво точно искаш да направиш и постигнеш,защо си свалил колектора-плочката се маха и без да е свален.За регулиране на плочката виж в темата как аз съм го направил-ако ти хареса го направи и ти.Според мен не трябва да излизаш извън нормалните обороти ,защото ще ти се вдигне разхода.Освен това ,като вдигнеш количеството гориво трябва да намалиш ъгъла на впръскване-да завъртиш цялата помпа към двигателя.Може да ти тресе и от термометъра на колектора,ако показва неправилна температура-размени буксите на термометъра за DDE и термометъра за приборите-мисля ,че параметрите им са близки и виж какво ще стане,но на поставен колектор.
Ванка ,сигурен ли си ,че без колектор двигателя ще работи добре-веднъж извадих,въздухопровода и почна да тресе.Освен това при мен ,както и да местя плочката от положение ,че двигателя не иска да запали,до положение да се реже,празните обороти не мърдат.

И при мене не мърдат тихите.Т.Е. ка4ват се когато нафтата и е в мн.пове4е и по4ва да тресе. Интересното е 4е при свален колектор,центровам пло4ката и колата не тресе,като я събера и извадя дат4ика на темп. или някои вакуум марку4 се усеща 4е мотора мени звука.Венци не гледаи мм.-те,мести по мн. малко и слушаи мотораzvetiko написа:Wenzy написа:Момчета имам малко разминаване в цялата схема.
Дадох на плочката около 1 мм и вдигнах с 50 оборота.
До сега я пробвах без колектора и като пусна газта на ниските ми тресе - нещо като прекъсване - въпроса ми :
Възможно ли да ми тресе защото е изкаран датчика на колектора - тоя за въздуха?
Ако не е от него - давайте идеи щото ще ми се разболеят бъбреците![]()
Съжалявам момчета няма снимки поради причината,че за сега не съм свалял плочката
Мисля си че,има нещо много тънко,което пропускаме защото и другия колега беше казал че неможе да докара ниските .......
Е,как да не тресе без датчик за температурата на входящият въздух,МАР сенсор и без налягане от турбото-дори и на празни обороти извади въздухопровода от ARG клапана и ще видиш как духа с налягане,а двигателя ще почне да тресе.Колега ти какво точно искаш да направиш и постигнеш,защо си свалил колектора-плочката се маха и без да е свален.За регулиране на плочката виж в темата как аз съм го направил-ако ти хареса го направи и ти.Според мен не трябва да излизаш извън нормалните обороти ,защото ще ти се вдигне разхода.Освен това ,като вдигнеш количеството гориво трябва да намалиш ъгъла на впръскване-да завъртиш цялата помпа към двигателя.Може да ти тресе и от термометъра на колектора,ако показва неправилна температура-размени буксите на термометъра за DDE и термометъра за приборите-мисля ,че параметрите им са близки и виж какво ще стане,но на поставен колектор.
Ванка ,сигурен ли си ,че без колектор двигателя ще работи добре-веднъж извадих,въздухопровода и почна да тресе.Освен това при мен ,както и да местя плочката от положение ,че двигателя не иска да запали,до положение да се реже,празните обороти не мърдат.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Точно-най-напред го изгаси двигателя,като местиш към фаровете и да знаеш кое е нулевото положение и после съвсем леко към купето,като слушаш и пробваш двигателя,трябва да минеш през следните положения,1-да работи, но да не потегля,2-да потегля едвам,3-да върви горе долу добре,4-да се реже,над това положение почваш да подаваш напълно излишно количество нафта ,аз лично не съм го правил и не знам какво става .
П.П Колега,какво стана с фрикционите.
П.П Колега,какво стана с фрикционите.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Намалих подаването на гориво и като запалих работеше добре,като се постопли започна да претриса съвсем леко - явно се е постоплил въздуха ..... пък и по принцип си претрисала без колектор значи всичко е в час.
Да и при мен е така колкото и да увеличавах нафтата оборотомера си показваше една и съща стойност.Явно е нормално да е така,но пък как тогава на колегите колите им се форсират до 5000 оборота/м.
Да и при мен е така колкото и да увеличавах нафтата оборотомера си показваше една и съща стойност.Явно е нормално да е така,но пък как тогава на колегите колите им се форсират до 5000 оборота/м.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Намалих подаването на гориво и като запалих работеше добре,като се постопли започна да претриса съвсем леко - явно се е постоплил въздуха ..... пък и по принцип си претрисала без колектор значи всичко е в час.
Да и при мен е така колкото и да увеличавах нафтата оборотомера си показваше една и съща стойност.Явно е нормално да е така,но пък как тогава на колегите колите им се форсират до 5000 оборота/м.
Ако я дадеш максимално към купето и става.Предполагам ,че пломбата между плочката и помпата ти е счупена,нали.Опитай врътката с термометрите.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
zvetiko написа:Wenzy написа:Намалих подаването на гориво и като запалих работеше добре,като се постопли започна да претриса съвсем леко - явно се е постоплил въздуха ..... пък и по принцип си претрисала без колектор значи всичко е в час.
Да и при мен е така колкото и да увеличавах нафтата оборотомера си показваше една и съща стойност.Явно е нормално да е така,но пък как тогава на колегите колите им се форсират до 5000 оборота/м.
Ако я дадеш максимално към купето и става.Предполагам ,че пломбата между плочката и помпата ти е счупена,нали.Опитай врътката с термометрите.
Не съм видял пломбата,но явно е счупена щом болта беше като другите,пък и без проблем си я разхождах напред назад

Сега слизам да сложа колектора и да сменя маркучите,които отиват във вакуума на АГР и на щорите на радиатора,че са изпечени и даже скъсани
Тва с термометрите защо?Тя и друг пут ми е трескала за минута-две явно има нещо нередно по мъркучите .......
До после,приятен ден

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани