По-голям интеркулер за TDS?
Модератор: Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Това за диагностичните кабели не е проблем. Взима се едно удължение и си стига вътре в колата. И на мен не ми се дават 200лв за универсален кулер щот нямам в момента. Та си умуваме с клавиатурите.
Според мен (и др. хора) изолацията на турбо пътищата е безсмислена работа. По-добре интеркулер със същия обем (или малко по-голям), но с по-голяма площ на питата и монтиран челно от колкото фабричния, който е заврян под водния радиатор.
Преско вземи се напъни малко и измисли от каква кола/бус можем да ползваме по-голям кулер да търсим на 2-ра ръка и да се разминем с по 80-90лв, а не с по 200 и кусур.

Според мен (и др. хора) изолацията на турбо пътищата е безсмислена работа. По-добре интеркулер със същия обем (или малко по-голям), но с по-голяма площ на питата и монтиран челно от колкото фабричния, който е заврян под водния радиатор.
Преско вземи се напъни малко и измисли от каква кола/бус можем да ползваме по-голям кулер да търсим на 2-ра ръка и да се разминем с по 80-90лв, а не с по 200 и кусур.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Aбре да ти кажа тдс-вия кулер не е много малък.Виж на разни себеуважаващи се автомобили ,що за кОлери са им наслагали и кьде са ги наврели.
Важни са размерите .Оглеждаи разни от Ивеко ,Даф и т.н. Все са челни ,около маската и бронята
Важни са размерите .Оглеждаи разни от Ивеко ,Даф и т.н. Все са челни ,около маската и бронята
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Пресиян Василев написа:Aбре да ти кажа тдс-вия кулер не е много малък.Виж на разни себеуважаващи се автомобили ,що за кОлери са им наслагали и кьде са ги наврели.
Важни са размерите .Оглеждаи разни от Ивеко ,Даф и т.н. Все са челни ,около маската и бронята
само незнам къде ще го сложиш тоя Даф-овия щото на ХФ 95 или 105 са си бая големички
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Визираме интеркулер от бус.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: По-голям интеркулер за TDS?
по скоро от някво Ивяко може да стане ама то има и разни Спринтери дето също могат да удисат
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: По-голям интеркулер за TDS?
http://www.not2fast.com/turbo/glossary/turbo_calc.shtml?FeetASL=0&Tamb=30&Bore=90.9&Stroke=92.4&nCyl=5&RPM=4500&VE=85&Boost=12&Ec=75&Eic=0&PdropIC=0&TambIC=30&wiPercentMethanol=0&wiRate=0&wiTemp=0&SFC=0&AFR=0&maxInjectorDutyCycle=0
този калкулатор може и да е полезен....
Помпата:
Axial-piston distributor injection pumps :
Fuel-injection - VE
system
type
Injected fuel
quantity per stroke(mm3)-120
Max. nozzle
pressure(bar) -1,200/350
indirect injection -IDI
Max. speed(min–1) -4,500
Max. power
per cylinder(kw) -25
Интеркулера:
....може би му трява по-добро обдухване
груби сметки:
помпа до 150kw и до 350бар;
кулер до 183 kw;
освен турбо и помпа настройки какво друго ще е нужно
този калкулатор може и да е полезен....
Къде го чете това? Я даи да видя .То количество хубаво,ама налягане няма налягане
Помпата:
Axial-piston distributor injection pumps :
Fuel-injection - VE
system
type
Injected fuel
quantity per stroke(mm3)-120
Max. nozzle
pressure(bar) -1,200/350
indirect injection -IDI
Max. speed(min–1) -4,500
Max. power
per cylinder(kw) -25
Интеркулера:
Ако съвсем няма откъде да започнеш, ето ти едно елементарно правило - трябват ти около 2 литра обем на сърцевината за всеки 100 конски сили мощност на двигателя
Твоя кулер (стандартния) е около 5,1 кубика
....може би му трява по-добро обдухване
груби сметки:
помпа до 150kw и до 350бар;
кулер до 183 kw;
освен турбо и помпа настройки какво друго ще е нужно

- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: По-голям интеркулер за TDS?
съжелявам ако прецаквам нещо,щото съм с малкия тдс....но искам да попитам дали този кулер : http://racing-mania.com/browse/product/ ... 550*140*65 би бил подходящ за компакта монтиран челно разбира се,но турбото ми е хибридно(със малко по голяма студена част)....като разбира се ще си купя и нови маркучи и ще ги изолирам...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: По-голям интеркулер за TDS?
troublemaker написа:съжелявам ако прецаквам нещо,щото съм с малкия тдс....но искам да попитам дали този кулер : http://racing-mania.com/browse/product/ ... 550*140*65 би бил подходящ за компакта монтиран челно разбира се,но турбото ми е хибридно(със малко по голяма студена част)....като разбира се ще си купя и нови маркучи и ще ги изолирам...
В най-лошият случай ще имаш малко по-голям лаг. Демек по-късно ще идва поверът. Моят съвет е да запазиш старият кулер, а новият да го монтираш така, че да можеш да го махнеш лесно след това, и да върнеш стария обратно. Хубаво е преди това, да измериш на живи данни температурата на входящият въздух в движение, и след това да съпоставиш с новия кулер.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: По-голям интеркулер за TDS?
или да взема моя да го монтирам в дупката на м-бронята и да си го карам челен 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани