От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 27 Ное 2007, 20:34

Благодаря момчета, утре ще направим точно каквото казахте- дано да имам късмет
НАСЛУКА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Ное 2007, 23:36

ivan. написа:
GALAB_DAIWA написа:
zvetiko написа:
GALAB_DAIWA написа:Тя вече тотално отказа да пали и явно ще трябва да я тегля 180км. до Димитровград


Колега,послушай какво ти говориме-ти посочи толкова неща ,че не работят,кажи едно по едно какво си направил.Оправи ли помпата в резервоара и изобщо достига ли гориво до ГНП и обезвъздушена ли е системата,как са електрическите вериги на подгряването на свещите-има ли захранване на свещите,работят ли всички.Направи и това ,което ти казва Иван с плочката и диска-така ще знаеш със сигурност ,че плочката е прецакана.И честно казано не знам ,защо сте отвъртяли отстрани капака на плочката-нали ти бях дал линк какво точно се разглобява.
С една дума преди да отидеш към механична ГНП разбери защо не ти работи колата-може да се окаже ,че нямаш нужда от нова помпа.Освен това не съм убеден дали колата ще работи добре с механична помпа-колегата от Димитровград знае най-добре,но все пак механичната помпа има по-различен начин на определяне на количеството гориво ,което се подава.Освен това при TDS има МАР сенсор ,чиито показания се обработват от DDЕ и в зависимост от тях се определя количеството гориво.Също при TDS има електронен авансатор на ГНП,който мени ъгъла на впръскване в зависимост от температурата,оборотите и натоварването на колата.
Помпата в резервоара работи ама като и подадем ток с 2 кабела, иначе като дам контакт иддва до нея ток но за части от секундата и изчезва- нещо отпред прави цък цък- и край с тока. Тогава с двата кабела я караме да работи принудително за да ми подкачи гориво, и нафтата стига до ГНПто ама нататък не ще. Иначе си подгрява и свещите си работят. Обезвъздошена е- ако не се лъжа пак и тя нали се обезвъздошава сама. Днеска като я мъчихме подкачи нафта до филтъра оттам до ГНПто и изхвърли и от дюзите, и като стегнахме холендровите гайки и запали ама от единпът на 5000 об. - яката се изрева. Аз се стреснах и веднага помъчих да я загася ама дори като врътах ключа и дори го изкарах тя не загасна, тогава се обърнах и откачих кабела с който даваме ток на помпата в резервоара от плюса на акомулатора и тя загасна. Всичко това стана в рамките на 5 секунди. Тогава помислихме че не сме я регулирали добре и се започна цял ден местене на пустото ГНП напред назад ама тя вече дори и принудително като и подкачаме нафта не запали защото нафта ходеше до ГНПто но от дюзите така и не изхвърли вече. Значи ГНПто тотално спря да подава гориво на дюзите. Цял ден я мъчихме- 2 акомулатора изтоштихме до дупка но така и не стигна нафта до дюзите и тя съответно не запали. Свалихме плочката и натиснахме леко ония четци за да правят добър натиск върху пистите, щото не беше добър и утре като се заредят акомулаторите ще я помъчим пак- ама не вярвам да запали. Вече се настроих за подмяна- ама направо не ми се вярва всички тези простотии които ми сервира за една седмица да са от една плочка. Писах едно ЛС на братлето от Димитровград в което го питам какви загуби ще претърпи колата от монтажа на механично гнп- загуба на коне, разход на гориво. И ако ми отговори че няма да са големи или пък дай боже да няма загуби- копувам си едно въже и ще я тегля до Димитровград само да се отърва от това путкино ел.гнп. Кажете да не би да грешим някаде, моля ви.
помпата в резервоара си ти е ок,тя то4но така работи,както го описваш,постоянно работи само когато горивото в резервоара е на резерва.ако напълно си прекъснал пло4ката-никога няма да запали,хвани я с 3болта за гнп,без капак и на ръка мести 4етеца(даваи газ).Това 4е се изфорсирала -не е центрована и няма нищо общо с ел.помпата.Електромагнитния клапан работи ли ти въобще,за да не изгасне :?: Това,4е се обизвъздушава сама е мн.относително-бъркаш се.По4ни едно по едно да елеминираш-хвани един да дава контакт,а ти гледаи дали ще се премести 4етеца,ако реагира-имаш въздух в с-мата или не си центровал пло4ката.Ако няма никаква реакция при подаването на контакт от 4етца-тогава проблема е в пло4ката.На въпроса ти дали толкова мн.мизерии прави една пло4ка-отговора е да :!:


И най-добре почни с клапана върху помпата-да си сигурен ,че отваря и затваря.Ако не затваря не можеш да изгасиш колата,ако не отваря не можеш да я запалиш.После виж дали работи плочката както ти казва Иван.Ако работи направи обезвъздушаване-писал съм ти как и регулирай плочката-хода на регулиране е много малък,не я движи с голяма стъпка към купето,че пак ще удариш 5000 оборота.И пипайте много внимателно по плочката.УСПЕХ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e39 3.0d 01г.
Мечтае да кара: Вече го кара

Мнение от Dragon4e » 28 Ное 2007, 21:54

виж приятельо незнам до колко ти помогнаха колегите със съветите но през цялото време ти следих проблемите и тъй като и аз преди време се занимавах с ремонт на автомобили до тук мога да ти кажа само едно явно няма да успееш да се справиш сам което значи потарси профисионална помощ/тоест закарай я на човек който си разбира от работата/за да си решиш проблема на се мъчи сам ако неможеш защото може да приебеш много повече неща и ще ти се оскапи ремонта повече П.С. вече не се занимавам с ремонти освен на моята кола


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Ное 2007, 22:05

Dragon4e написа:виж приятельо незнам до колко ти помогнаха колегите със съветите но през цялото време ти следих проблемите и тъй като и аз преди време се занимавах с ремонт на автомобили до тук мога да ти кажа само едно явно няма да успееш да се справиш сам което значи потарси профисионална помощ/тоест закарай я на човек който си разбира от работата/за да си решиш проблема на се мъчи сам ако неможеш защото може да приебеш много повече неща и ще ти се оскапи ремонта повече П.С. вече не се занимавам с ремонти освен на моята кола
То от проби с пло4ката(само да внимава да не отива на 5000 и ограни4ител),освен хидравли4ната глава и то ако постави пло4ката неправилно-какво друго може да развали :?:Моя съвет е смело напред,а именно да 4ете 2-3дни изписаното за тдс в форума(не е малко),ве4ерта след вси4ко из4етено да се напорка хубаво,на другия ден като избистри да свърже реалното видяно по неговия автомобил с примерите от про4етеното,да пресее нещата и да деиства смело.Вариант е и махани4ното гнп ;)Колегата щом се е захванал да го монтира,невярвам да се изложи,невярвам да му е първото бмв с което се захваща

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 9:26

Dragon4e написа:виж приятельо незнам до колко ти помогнаха колегите със съветите но през цялото време ти следих проблемите и тъй като и аз преди време се занимавах с ремонт на автомобили до тук мога да ти кажа само едно явно няма да успееш да се справиш сам което значи потарси профисионална помощ/тоест закарай я на човек който си разбира от работата/за да си решиш проблема на се мъчи сам ако неможеш защото може да приебеш много повече неща и ще ти се оскапи ремонта повече П.С. вече не се занимавам с ремонти освен на моята кола


Колега ,идеята е човека да оправи колата си с минимум средства,затова търси помоща ни.След като си чел темата знаеш какво му е казал професионалиста-нова плочка за 1000 лева. ;)И сигурно и другите неща за още 1000 и е готов.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 29 Ное 2007, 20:51

Здравейте, днес с моя приятел изпълнихме дума по дума това което ни казахте и май се оказа плочка- ама вие ще прецените. Значи при всичко сглобено не иска да запали, тогава махнахме капака на плочката и - и гледаме какво ще стане. Като дам контакт четеца леко потрепва и като ми изгасне лампата за подгряването четеца се вдига в най горно положение, но в момента в който завъртя за да запаля- четеца си пада и повече не мърда на никаде- и колата не пали. Когато махнахме буксата на плочката и моя приятел завъртя четеца на ръка- запали на мига, само че не работеше хубаво и ние я регулирахме точно както ни обяснихте-лека полека с няколко малки премествания- и май се пооправи-ама така и не можахме да и докараме ниските обороти. Та така-колкото и пъти да я палихме на ръка-си запали. А включихме ли буксата и да я помъчим да запали сама, без да бараме четеца- неще и неще. И друго ми направи впечатление, когато буксата на плочката беше включена на таблото ми светваше подгряващото реотанче и до него вляво една лампа която е май за впръскване- та тази лампа гасне първа и веднага след нея гасне подгряващото, но тази за впръскване вече не светва- и колата не пали. А когато откачим буксата- за да я запалим на ръка- като дам контакт лампите светват, първа гасне тая за впръскването и веднага след нея за подгряването- но веднага тази за подгряването като загасне-тази за впръскването пак светва и аз като завъртя а моя приятел държи четеца вдигнат- колата пали, но пуснели четеца веднага гасне. Та така момчета, аз най вероятно ще се наложи да я тегля до Димитровград, щото нормално тя не иска да запали. Какво мислите вие след днешните тестове? НАИСТИНА СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН ЗА ПОМОЩА КОЯТО МИ ОКАЗВАТЕ- БЛАГОДАРЯ ВИ.
НАСЛУКА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 21:03

GALAB_DAIWA написа:Здравейте, днес с моя приятел изпълнихме дума по дума това което ни казахте и май се оказа плочка- ама вие ще прецените. Значи при всичко сглобено не иска да запали, тогава махнахме капака на плочката и - и гледаме какво ще стане. Като дам контакт четеца леко потрепва и като ми изгасне лампата за подгряването четеца се вдига в най горно положение, но в момента в който завъртя за да запаля- четеца си пада и повече не мърда на никаде- и колата не пали. Когато махнахме буксата на плочката и моя приятел завъртя четеца на ръка- запали на мига, само че не работеше хубаво и ние я регулирахме точно както ни обяснихте-лека полека с няколко малки премествания- и май се пооправи-ама така и не можахме да и докараме ниските обороти. Та така-колкото и пъти да я палихме на ръка-си запали. А включихме ли буксата и да я помъчим да запали сама, без да бараме четеца- неще и неще. И друго ми направи впечатление, когато буксата на плочката беше включена на таблото ми светваше подгряващото реотанче и до него вляво една лампа която е май за впръскване- та тази лампа гасне първа и веднага след нея гасне подгряващото, но тази за впръскване вече не светва- и колата не пали. А когато откачим буксата- за да я запалим на ръка- като дам контакт лампите светват, първа гасне тая за впръскването и веднага след нея за подгряването- но веднага тази за подгряването като загасне-тази за впръскването пак светва и аз като завъртя а моя приятел държи четеца вдигнат- колата пали, но пуснели четеца веднага гасне. Та така момчета, аз най вероятно ще се наложи да я тегля до Димитровград, щото нормално тя не иска да запали. Какво мислите вие след днешните тестове? НАИСТИНА СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН ЗА ПОМОЩА КОЯТО МИ ОКАЗВАТЕ- БЛАГОДАРЯ ВИ.


Колега и аз мисля ,че е плочката,но нека и Иван да си каже мнението.Лампата с разпръсквача е за четвърта дюза,която дава информация на DDE,за момента на впръскване на горивото и е нормално да загасне-ако свети дюзата не е в ред.

Преди да ходиш до Димитровград ,виж този линк-може там да намериш това ,което ти трябва.Ако ти дадат цялата помпа за 300-350 си готов. ;)

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=69641


Човека я има помпата-0877530288.Говори си с него какво ти трябва. ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Ное 2007, 15:08

Ако може да друга намериш пло4ка за проба,ще си 100%сигурен 4е е от нея-няма какво да е друго.Тази лампа ти свети,защото си отка4ил буксата на пло4ката и ком-ра не полу4ава инфо от нея.Последното което може да направиш е да погледнеш 4етеца, отдолу има 8бр. 4етки(свързани са на две вериги 4за едната и 4 за другата)вземи една лупа и при леко местене на 4етеца трябва да прилепват хубаво на пистите по целия ход на 4етеца.Ако дори една 8-те не дава хубава верига е достатъ4но,а ако вси4ки 4етки са както трябва и не ти работи трябва да се ориентираш за смяна на пло4ка или другото гнп.4етките-там където е контакта с пистите трябва да са Г-образни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2007, 16:39

ivan. написа:Ако може да друга намериш пло4ка за проба,ще си 100%сигурен 4е е от нея-няма какво да е друго.Тази лампа ти свети,защото си отка4ил буксата на пло4ката и ком-ра не полу4ава инфо от нея.Последното което може да направиш е да погледнеш 4етеца, отдолу има 8бр. 4етки(свързани са на две вериги 4за едната и 4 за другата)вземи една лупа и при леко местене на 4етеца трябва да прилепват хубаво на пистите по целия ход на 4етеца.Ако дори една 8-те не дава хубава верига е достатъ4но,а ако вси4ки 4етки са както трябва и не ти работи трябва да се ориентираш за смяна на пло4ка или другото гнп.4етките-там където е контакта с пистите трябва да са Г-образни


Колегата ,беше писал ,че ги е припасвал четките ,че не опирали добре.

Не съм гледал ,точно ел . веригите,но може би 4-та дюза минава през изключената букса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Ное 2007, 20:18

Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата :confused: .
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността


що си мислите че ще намалеят кончетата :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2007, 22:18

stambo_81dg написа:
Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата :confused: .
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността


що си мислите че ще намалеят кончетата :?:


Може цялата кола да промени поведението си.Работата на турбото се определя от МАР сенсора.Вдига се налягането и е необходимо повече гориво,МАР сенсора го отчита,подава информация на DDE ,което от своя страна командва плочката да пусне повече гориво.При механична не знам точно какво ще стане-ако колата е без турбо,ясно,помпите правят еднакво налягане,но ако се елиминират показанията на МАР сенсора на TDS колата умира-извадете буксата на сенсора и ще видите какво ще стане. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Ное 2007, 22:37

zvetiko написа:
stambo_81dg написа:
Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата :confused: .
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността


що си мислите че ще намалеят кончетата :?:


Може цялата кола да промени поведението си.Работата на турбото се определя от МАР сенсора.Вдига се налягането и е необходимо повече гориво,МАР сенсора го отчита,подава информация на DDE ,което от своя страна командва плочката да пусне повече гориво.При механична не знам точно какво ще стане-ако колата е без турбо,ясно,помпите правят еднакво налягане,но ако се елиминират показанията на МАР сенсора на TDS колата умира-извадете буксата на сенсора и ще видите какво ще стане. :roll:


Ще стане тва че колата ще остане без 30-40 кончета ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2007, 23:43

Направо може да почне да се влачи и разхода да стене 30 на 100.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 0:31

Е помалко от 90 коня неможе да стане - един вид (524 д)
За разхода не ми се вярва,защото електроника няма да има.
По принцип когато нещо не е наред компютъра налива гориво да компенсира,ама то ще е със жило - така че същия разход ама вървежа нъцки ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Дек 2007, 8:25

zvetiko написа:
stambo_81dg написа:
Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата :confused: .
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността


що си мислите че ще намалеят кончетата :?:


Може цялата кола да промени поведението си.Работата на турбото се определя от МАР сенсора.Вдига се налягането и е необходимо повече гориво,МАР сенсора го отчита,подава информация на DDE ,което от своя страна командва плочката да пусне повече гориво.При механична не знам точно какво ще стане-ако колата е без турбо,ясно,помпите правят еднакво налягане,но ако се елиминират показанията на МАР сенсора на TDS колата умира-извадете буксата на сенсора и ще видите какво ще стане. :roll:


когато изключиш буксата дде отчита грешка и включва на авариен режим и подава гориво колкото да върви колата
даже и след 2500 об/мин не се усеща никакво дърпане и не се включва турбината щото компа подава минимално количество гориво като е в авариен режим ;)



zvetiko написа:Направо може да почне да се влачи и разхода да стене 30 на 100.


невиждам защо ще почне да се влачи???
подава ли се достатъчно гориво турбото ще си помпи нормално
а това количество при механична помпа се регулира за разлика от ел гнп ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook