От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ
Модератор: Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:помпата в резервоара си ти е ок,тя то4но така работи,както го описваш,постоянно работи само когато горивото в резервоара е на резерва.ако напълно си прекъснал пло4ката-никога няма да запали,хвани я с 3болта за гнп,без капак и на ръка мести 4етеца(даваи газ).Това 4е се изфорсирала -не е центрована и няма нищо общо с ел.помпата.Електромагнитния клапан работи ли ти въобще,за да не изгаснеGALAB_DAIWA написа:Помпата в резервоара работи ама като и подадем ток с 2 кабела, иначе като дам контакт иддва до нея ток но за части от секундата и изчезва- нещо отпред прави цък цък- и край с тока. Тогава с двата кабела я караме да работи принудително за да ми подкачи гориво, и нафтата стига до ГНПто ама нататък не ще. Иначе си подгрява и свещите си работят. Обезвъздошена е- ако не се лъжа пак и тя нали се обезвъздошава сама. Днеска като я мъчихме подкачи нафта до филтъра оттам до ГНПто и изхвърли и от дюзите, и като стегнахме холендровите гайки и запали ама от единпът на 5000 об. - яката се изрева. Аз се стреснах и веднага помъчих да я загася ама дори като врътах ключа и дори го изкарах тя не загасна, тогава се обърнах и откачих кабела с който даваме ток на помпата в резервоара от плюса на акомулатора и тя загасна. Всичко това стана в рамките на 5 секунди. Тогава помислихме че не сме я регулирали добре и се започна цял ден местене на пустото ГНП напред назад ама тя вече дори и принудително като и подкачаме нафта не запали защото нафта ходеше до ГНПто но от дюзите така и не изхвърли вече. Значи ГНПто тотално спря да подава гориво на дюзите. Цял ден я мъчихме- 2 акомулатора изтоштихме до дупка но така и не стигна нафта до дюзите и тя съответно не запали. Свалихме плочката и натиснахме леко ония четци за да правят добър натиск върху пистите, щото не беше добър и утре като се заредят акомулаторите ще я помъчим пак- ама не вярвам да запали. Вече се настроих за подмяна- ама направо не ми се вярва всички тези простотии които ми сервира за една седмица да са от една плочка. Писах едно ЛС на братлето от Димитровград в което го питам какви загуби ще претърпи колата от монтажа на механично гнп- загуба на коне, разход на гориво. И ако ми отговори че няма да са големи или пък дай боже да няма загуби- копувам си едно въже и ще я тегля до Димитровград само да се отърва от това путкино ел.гнп. Кажете да не би да грешим някаде, моля ви.zvetiko написа:GALAB_DAIWA написа:Тя вече тотално отказа да пали и явно ще трябва да я тегля 180км. до Димитровград
Колега,послушай какво ти говориме-ти посочи толкова неща ,че не работят,кажи едно по едно какво си направил.Оправи ли помпата в резервоара и изобщо достига ли гориво до ГНП и обезвъздушена ли е системата,как са електрическите вериги на подгряването на свещите-има ли захранване на свещите,работят ли всички.Направи и това ,което ти казва Иван с плочката и диска-така ще знаеш със сигурност ,че плочката е прецакана.И честно казано не знам ,защо сте отвъртяли отстрани капака на плочката-нали ти бях дал линк какво точно се разглобява.
С една дума преди да отидеш към механична ГНП разбери защо не ти работи колата-може да се окаже ,че нямаш нужда от нова помпа.Освен това не съм убеден дали колата ще работи добре с механична помпа-колегата от Димитровград знае най-добре,но все пак механичната помпа има по-различен начин на определяне на количеството гориво ,което се подава.Освен това при TDS има МАР сенсор ,чиито показания се обработват от DDЕ и в зависимост от тях се определя количеството гориво.Също при TDS има електронен авансатор на ГНП,който мени ъгъла на впръскване в зависимост от температурата,оборотите и натоварването на колата.Това,4е се обизвъздушава сама е мн.относително-бъркаш се.По4ни едно по едно да елеминираш-хвани един да дава контакт,а ти гледаи дали ще се премести 4етеца,ако реагира-имаш въздух в с-мата или не си центровал пло4ката.Ако няма никаква реакция при подаването на контакт от 4етца-тогава проблема е в пло4ката.На въпроса ти дали толкова мн.мизерии прави една пло4ка-отговора е да
И най-добре почни с клапана върху помпата-да си сигурен ,че отваря и затваря.Ако не затваря не можеш да изгасиш колата,ако не отваря не можеш да я запалиш.После виж дали работи плочката както ти казва Иван.Ако работи направи обезвъздушаване-писал съм ти как и регулирай плочката-хода на регулиране е много малък,не я движи с голяма стъпка към купето,че пак ще удариш 5000 оборота.И пипайте много внимателно по плочката.УСПЕХ
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
виж приятельо незнам до колко ти помогнаха колегите със съветите но през цялото време ти следих проблемите и тъй като и аз преди време се занимавах с ремонт на автомобили до тук мога да ти кажа само едно явно няма да успееш да се справиш сам което значи потарси профисионална помощ/тоест закарай я на човек който си разбира от работата/за да си решиш проблема на се мъчи сам ако неможеш защото може да приебеш много повече неща и ще ти се оскапи ремонта повече П.С. вече не се занимавам с ремонти освен на моята кола
То от проби с пло4ката(само да внимава да не отива на 5000 и ограни4ител),освен хидравли4ната глава и то ако постави пло4ката неправилно-какво друго може да развалиDragon4e написа:виж приятельо незнам до колко ти помогнаха колегите със съветите но през цялото време ти следих проблемите и тъй като и аз преди време се занимавах с ремонт на автомобили до тук мога да ти кажа само едно явно няма да успееш да се справиш сам което значи потарси профисионална помощ/тоест закарай я на човек който си разбира от работата/за да си решиш проблема на се мъчи сам ако неможеш защото може да приебеш много повече неща и ще ти се оскапи ремонта повече П.С. вече не се занимавам с ремонти освен на моята кола


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Dragon4e написа:виж приятельо незнам до колко ти помогнаха колегите със съветите но през цялото време ти следих проблемите и тъй като и аз преди време се занимавах с ремонт на автомобили до тук мога да ти кажа само едно явно няма да успееш да се справиш сам което значи потарси профисионална помощ/тоест закарай я на човек който си разбира от работата/за да си решиш проблема на се мъчи сам ако неможеш защото може да приебеш много повече неща и ще ти се оскапи ремонта повече П.С. вече не се занимавам с ремонти освен на моята кола
Колега ,идеята е човека да оправи колата си с минимум средства,затова търси помоща ни.След като си чел темата знаеш какво му е казал професионалиста-нова плочка за 1000 лева.

- GALAB_DAIWA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: ЗЛАТОГРАД
Здравейте, днес с моя приятел изпълнихме дума по дума това което ни казахте и май се оказа плочка- ама вие ще прецените. Значи при всичко сглобено не иска да запали, тогава махнахме капака на плочката и - и гледаме какво ще стане. Като дам контакт четеца леко потрепва и като ми изгасне лампата за подгряването четеца се вдига в най горно положение, но в момента в който завъртя за да запаля- четеца си пада и повече не мърда на никаде- и колата не пали. Когато махнахме буксата на плочката и моя приятел завъртя четеца на ръка- запали на мига, само че не работеше хубаво и ние я регулирахме точно както ни обяснихте-лека полека с няколко малки премествания- и май се пооправи-ама така и не можахме да и докараме ниските обороти. Та така-колкото и пъти да я палихме на ръка-си запали. А включихме ли буксата и да я помъчим да запали сама, без да бараме четеца- неще и неще. И друго ми направи впечатление, когато буксата на плочката беше включена на таблото ми светваше подгряващото реотанче и до него вляво една лампа която е май за впръскване- та тази лампа гасне първа и веднага след нея гасне подгряващото, но тази за впръскване вече не светва- и колата не пали. А когато откачим буксата- за да я запалим на ръка- като дам контакт лампите светват, първа гасне тая за впръскването и веднага след нея за подгряването- но веднага тази за подгряването като загасне-тази за впръскването пак светва и аз като завъртя а моя приятел държи четеца вдигнат- колата пали, но пуснели четеца веднага гасне. Та така момчета, аз най вероятно ще се наложи да я тегля до Димитровград, щото нормално тя не иска да запали. Какво мислите вие след днешните тестове? НАИСТИНА СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН ЗА ПОМОЩА КОЯТО МИ ОКАЗВАТЕ- БЛАГОДАРЯ ВИ.
НАСЛУКА
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
GALAB_DAIWA написа:Здравейте, днес с моя приятел изпълнихме дума по дума това което ни казахте и май се оказа плочка- ама вие ще прецените. Значи при всичко сглобено не иска да запали, тогава махнахме капака на плочката и - и гледаме какво ще стане. Като дам контакт четеца леко потрепва и като ми изгасне лампата за подгряването четеца се вдига в най горно положение, но в момента в който завъртя за да запаля- четеца си пада и повече не мърда на никаде- и колата не пали. Когато махнахме буксата на плочката и моя приятел завъртя четеца на ръка- запали на мига, само че не работеше хубаво и ние я регулирахме точно както ни обяснихте-лека полека с няколко малки премествания- и май се пооправи-ама така и не можахме да и докараме ниските обороти. Та така-колкото и пъти да я палихме на ръка-си запали. А включихме ли буксата и да я помъчим да запали сама, без да бараме четеца- неще и неще. И друго ми направи впечатление, когато буксата на плочката беше включена на таблото ми светваше подгряващото реотанче и до него вляво една лампа която е май за впръскване- та тази лампа гасне първа и веднага след нея гасне подгряващото, но тази за впръскване вече не светва- и колата не пали. А когато откачим буксата- за да я запалим на ръка- като дам контакт лампите светват, първа гасне тая за впръскването и веднага след нея за подгряването- но веднага тази за подгряването като загасне-тази за впръскването пак светва и аз като завъртя а моя приятел държи четеца вдигнат- колата пали, но пуснели четеца веднага гасне. Та така момчета, аз най вероятно ще се наложи да я тегля до Димитровград, щото нормално тя не иска да запали. Какво мислите вие след днешните тестове? НАИСТИНА СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН ЗА ПОМОЩА КОЯТО МИ ОКАЗВАТЕ- БЛАГОДАРЯ ВИ.
Колега и аз мисля ,че е плочката,но нека и Иван да си каже мнението.Лампата с разпръсквача е за четвърта дюза,която дава информация на DDE,за момента на впръскване на горивото и е нормално да загасне-ако свети дюзата не е в ред.
Преди да ходиш до Димитровград ,виж този линк-може там да намериш това ,което ти трябва.Ако ти дадат цялата помпа за 300-350 си готов.

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=69641
Човека я има помпата-0877530288.Говори си с него какво ти трябва.

Ако може да друга намериш пло4ка за проба,ще си 100%сигурен 4е е от нея-няма какво да е друго.Тази лампа ти свети,защото си отка4ил буксата на пло4ката и ком-ра не полу4ава инфо от нея.Последното което може да направиш е да погледнеш 4етеца, отдолу има 8бр. 4етки(свързани са на две вериги 4за едната и 4 за другата)вземи една лупа и при леко местене на 4етеца трябва да прилепват хубаво на пистите по целия ход на 4етеца.Ако дори една 8-те не дава хубава верига е достатъ4но,а ако вси4ки 4етки са както трябва и не ти работи трябва да се ориентираш за смяна на пло4ка или другото гнп.4етките-там където е контакта с пистите трябва да са Г-образни
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:Ако може да друга намериш пло4ка за проба,ще си 100%сигурен 4е е от нея-няма какво да е друго.Тази лампа ти свети,защото си отка4ил буксата на пло4ката и ком-ра не полу4ава инфо от нея.Последното което може да направиш е да погледнеш 4етеца, отдолу има 8бр. 4етки(свързани са на две вериги 4за едната и 4 за другата)вземи една лупа и при леко местене на 4етеца трябва да прилепват хубаво на пистите по целия ход на 4етеца.Ако дори една 8-те не дава хубава верига е достатъ4но,а ако вси4ки 4етки са както трябва и не ти работи трябва да се ориентираш за смяна на пло4ка или другото гнп.4етките-там където е контакта с пистите трябва да са Г-образни
Колегата ,беше писал ,че ги е припасвал четките ,че не опирали добре.
Не съм гледал ,точно ел . веригите,но може би 4-та дюза минава през изключената букса.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата.
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността
що си мислите че ще намалеят кончетата

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
stambo_81dg написа:Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата.
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността
що си мислите че ще намалеят кончетата
Може цялата кола да промени поведението си.Работата на турбото се определя от МАР сенсора.Вдига се налягането и е необходимо повече гориво,МАР сенсора го отчита,подава информация на DDE ,което от своя страна командва плочката да пусне повече гориво.При механична не знам точно какво ще стане-ако колата е без турбо,ясно,помпите правят еднакво налягане,но ако се елиминират показанията на МАР сенсора на TDS колата умира-извадете буксата на сенсора и ще видите какво ще стане.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
zvetiko написа:stambo_81dg написа:Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата.
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността
що си мислите че ще намалеят кончетата
Може цялата кола да промени поведението си.Работата на турбото се определя от МАР сенсора.Вдига се налягането и е необходимо повече гориво,МАР сенсора го отчита,подава информация на DDE ,което от своя страна командва плочката да пусне повече гориво.При механична не знам точно какво ще стане-ако колата е без турбо,ясно,помпите правят еднакво налягане,но ако се елиминират показанията на МАР сенсора на TDS колата умира-извадете буксата на сенсора и ще видите какво ще стане.
Ще стане тва че колата ще остане без 30-40 кончета

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Е помалко от 90 коня неможе да стане - един вид (524 д)
За разхода не ми се вярва,защото електроника няма да има.
По принцип когато нещо не е наред компютъра налива гориво да компенсира,ама то ще е със жило - така че същия разход ама вървежа нъцки
За разхода не ми се вярва,защото електроника няма да има.
По принцип когато нещо не е наред компютъра налива гориво да компенсира,ама то ще е със жило - така че същия разход ама вървежа нъцки

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zvetiko написа:stambo_81dg написа:Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата.
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността
що си мислите че ще намалеят кончетата
Може цялата кола да промени поведението си.Работата на турбото се определя от МАР сенсора.Вдига се налягането и е необходимо повече гориво,МАР сенсора го отчита,подава информация на DDE ,което от своя страна командва плочката да пусне повече гориво.При механична не знам точно какво ще стане-ако колата е без турбо,ясно,помпите правят еднакво налягане,но ако се елиминират показанията на МАР сенсора на TDS колата умира-извадете буксата на сенсора и ще видите какво ще стане.
когато изключиш буксата дде отчита грешка и включва на авариен режим и подава гориво колкото да върви колата
даже и след 2500 об/мин не се усеща никакво дърпане и не се включва турбината щото компа подава минимално количество гориво като е в авариен режим

zvetiko написа:Направо може да почне да се влачи и разхода да стене 30 на 100.
невиждам защо ще почне да се влачи???
подава ли се достатъчно гориво турбото ще си помпи нормално
а това количество при механична помпа се регулира за разлика от ел гнп

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани