e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
НИщо не съветвам.
Ако решиш да я правиш ще те пратя при който трябва.
Ако решиш да взимаш друга знаеш- отваряш и ровиш и после ше го мислим.
Ако решиш да я правиш ще те пратя при който трябва.
Ако решиш да взимаш друга знаеш- отваряш и ровиш и после ше го мислим.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
(Палец нагоре)
Уикенда я оставям на ламарини и чакам да ми кажеш къде да отида да я видят.
Само кажи дали е в софия ики провинцията.
Евала, мерси много че ми вдъхваш надежа
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Уикенда я оставям на ламарини и чакам да ми кажеш къде да отида да я видят.
Само кажи дали е в софия ики провинцията.
Евала, мерси много че ми вдъхваш надежа

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Делян написа: Щеше да си заслужава, ако колата беше рядък, ценителски модел, като М5 и Аlpina
Т.е да го тълкувам, че М5 или Алпина, може да се оправи, ако е ръждясало, а 520ката ако се оправи, ще изгние след 2 години.
За мене 520ката може да има стойност и на 2 алпини, затова ще направя всичко възможно да я вдигна на крак.
Не се заяждам, просто представям моята гледна точка.
Колата няма сериозни удари, ще я снимам отдолу и нека после пак да коментираме. За пореден път повтарям за мен има 2 прага и 2 задни калника за смяна. Ако има начин да се направят като хората, така че да не изгният отново след 2 години, то тогава колата ще си живее!
Приятел правих купе в състояние като твоето на снимките дъното беше добре след 3 години колата нямаше вдигане на крик. Добре си помисли дали си струва да инвестираш в изгнило купе няма значение каква е колата.


- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Митко, сподели праговете кърпени ли са били, нови тайвански, нови ръчно изработени или заварявани стари оригинални. Знам че тайванските гният на първата година, ръчно изработените ако не са направени като хората също гният бързо. Сподели какво как е направено
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Митко, сподели праговете кърпени ли са били, нови тайвански, нови ръчно изработени или заварявани стари оригинални. Знам че тайванските гният на първата година, ръчно изработените ако не са направени като хората също гният бързо. Сподели какво как е направено
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Праговете ми ги свиваха не съм купувал. Общо взето те не бяха мръднали за 3 години. Пода изглеждаше здрав но явно защитното покритие крие ръждите.
Задните калници изглеждаха като тези на снимките тях ги изрязахме до здраво сложихме кръпки обработихме всичко но там набиха ръждите пак. Задния капак си погледни където се плафоните за номера там със сигурност е много зле.

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация


Като нова е там.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Ахаа, тръгнала е по ръбчетата, мама и мръсна

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: e34 520i - реставрация
Ако наистина донора, от когото са вратите е здрав, не виждам какво се чудиш, така или иначе ще боядисваш, спести си поне кърпенето.
only rear wheel drive
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация


Пичове някой може ли да ми каже тва бялото чудо какво е. И от двете страни го има. Под задната седалка, че ме е страх да пипам къде не разбирам особено из тия каебляци.. Могат ли да се издърпат за да махна гуменото покритие отдолу?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Пичове някой може ли да ми каже тва бялото чудо какво е. И от двете страни го има. Под задната седалка, че ме е страх да пипам къде не разбирам особено из тия каебляци.. Могат ли да се издърпат за да махна гуменото покритие отдолу?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Toва са буксите за АБС сензорите. Откачаш ги и махаш гумената изолация.
Когато буксата си е на мястото, тя не позволява кал и вода да влиза вътре

Внимавай да не скъсаш само кабелите.

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
(Палец нагоре) !! 
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
равносметакта от днес:
ръждички по ръбовете на плафоните при номера.
тавана е чист, освен малко петно на предното стъкло, там където има пробив в уплътнението.

Под под задната седалка, има малко петно ръжда около нещо като тапа под дясната седалка + много ситни петна на 1-2 места в центъра на задната седалка.


Един бушон под седалката е напрово стопен, предполагам е този за реутаните на задното стъкло, както колега по-горе предположи
. Не знам дали не е много хубаво това, че е така силно изгорял. А друг бушон липсва, но не зная защо ... има си гнездо, но бушона го няма?

Над амортисьоеите също е тръгнала ръждица :/

Разбрах що за букси е са тия бели белите
Запознах се с колегата 4iko, евала че дойде да се видим.
Продължавам да търся турска зведа Е14 за да сваля болтовете на предните седалки - някой ако има и е съгласен да ми услужи за да си сваля предните седалки
3 кафета, 1.5 кутии цигари и приятно прекарване с приятели
ръждички по ръбовете на плафоните при номера.
тавана е чист, освен малко петно на предното стъкло, там където има пробив в уплътнението.

Под под задната седалка, има малко петно ръжда около нещо като тапа под дясната седалка + много ситни петна на 1-2 места в центъра на задната седалка.


Един бушон под седалката е напрово стопен, предполагам е този за реутаните на задното стъкло, както колега по-горе предположи


Над амортисьоеите също е тръгнала ръждица :/

Разбрах що за букси е са тия бели белите

Запознах се с колегата 4iko, евала че дойде да се видим.
Продължавам да търся турска зведа Е14 за да сваля болтовете на предните седалки - някой ако има и е съгласен да ми услужи за да си сваля предните седалки

3 кафета, 1.5 кутии цигари и приятно прекарване с приятели

Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани