Ладов радиатор, имплантиране

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Ладов радиатор, имплантиране

Мнение от NikiNikolov » 23 Юни 2008, 17:42

Здравейте колеги.
След кратка борба и с "бозата" най-накрая пиша темичката.

Всички знаете как е закрепен оригиналния радиатор и неговия демонтаж. Под оригиналния радиатор има една пластамасова кора която скоропостижно изрязах с ножовка понеже пречеше. Самия радиатор е закрепен отдолу с две "П" образни планки, височина 10 см., но с крачета по 4 см. и по два болта на краче със самозатягащи се гайги, най-отгоре на планката /разпробито да влезе щифта, така да ги нарека/ се завариха два щифта от арматура 5 мм със заоблени върхове които влизат в крачетата на радиатора 2 на брой и подложена два пласта вътрешна гума от камион/трактор, такава намерих. Изображение, горното захващане също е "направи си сам":Изображение, Изображение - на това нещо не се вижда добре, горния маркуч е изцяло "оригиналдъ"- ЛАДА, долния ще си взема нов, че го надих с тръба 1 цол 5 см., за преливника от радиатора съм набавил един тройник като за газовица и ще го свържа към маркуча на който е свързан преливника Изображение, разбира се има и тел - без нея не може :mhihi:, перката е "дарение", и остана управлението: Изображение, просто като бобена чорба. Опънал съм и жица към таблото, ще има индикация кога работи перката, да плакне окото :D. Относно ъпдейта за лек наклон назад - няма смисъл. Но пък за това ми дойде идея да ползвам буксата за датчика за температура /при климатик - онзи кабел нанизан на един датчик в радиатора от страна на казана за чистачки/ и да добавя едно реле при бушоните.
Ако се чудите останалите кабели какви са там намотани: така наречен UPS&инвертор, имам 220 V/300 W, за момента не го ползавам, но пък за сметка на това: при дълък път си зареждам телефона, включва се поялник, лампа, DVD&TV, скоро и компютър - баго много станаха нещо :mhihi:.


И така, днес четох че нещо не ставало да има подфорум "НАПРАВИ СИ САМ", щом не става - нека има такава ТЕМА. Ще я видиме тая работа. Сега остана да оправя и "ВЗАИМОЗАМЕНЯЕМИТЕ ЧАСТИ И ДЕТАЙЛИ" - това май е за там :mhihi:

Айде стига съм Ви занимавал, който иска ще му помогна - стига да иска, лесно ще ме намерите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 23 Юни 2008, 21:21

Добре колега, сега остава да споделиш впечатления от работата на охладителната уредба - как се държи като цяло и стрелката на датчика дали не ти стои леко преди 12 ;) И този червения маркуч така ли мислиш да го оставиш за напред :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 23 Юни 2008, 22:01

Мда, стрелката малко вляво преди 12, ама вече и свикнах, червения маркуч с един тройник като за изпарителя при газовица ще включа към малкия маркуч на оригиналния разширител, с който в момента е свързан ладовия разширител. Понеже от червения излиза по високото налягане пропуснато от клапана на капачката и в момента предполагам се образува налягане в този маргуч, и така с този тройник антифриза да си ходи където иска, когато си иска на където си иска.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 23 Юни 2008, 22:39

Няма на където си иска, а към разширителния съд :) Браво :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 20 Юли 2008, 20:21

Така и не разбрахме закво си правил тва,двигателя ти трябва да работи на нормална температура,а не преди 12.То ако искаш сложи още един радиатор и до 8 часа няма да ти стигне стрелката??????
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 20 Юли 2008, 21:08

А, то температурата си е перфектна, това е само малък страничен ефект. Иначе не ми се даваха около 200 лв. за оригинален радиатор. Сега си имам индикация на таблото за работеща ел.перка. Само да подкарам каляската ще снимам и ще сложа още две-три снимки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от tisho_ » 20 Юли 2008, 23:23

Тва е голяма глупост колега, със всичкото ми уважение ама що не го продадеш тва бмв и да си купиш един опел че там са по евтини частите. Ко означава "не ми се даваха 200лв" че с тая тъпотия с тоя радиатор колко спести? А колко време изгуби да го направиш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 21 Юли 2008, 7:18

Добре, нов радиатор около 350 лв, втора употреба около 200. Втора употреба никога за това нещо, патил съм си преди. Монтаж около 1 час и 30 мин., ако знаеш какво правиш. За продаването - да, нека я поюркам още малко, понеже доста неща смених по нея и така не ми се дава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

РАДИАТОР...

Мнение от RORO » 05 Сеп 2008, 19:45

Според мен се е получило доста добре но ми се струва ,че ще срещнеш проблем, първо със нивото защото ми се струва ,че горният край на радиатора е по ниско от затоплянето на дросела???И второ този радиатор е за почти отворена система т.е. клапана/капачката/отваря на много малко налягане и къде ще отиде горещатата вода ?при студената на долният край на рзширителя???Аз също съм слагал такъв/ладов/ но на м10 и мога да споделя ,че се родих забравих да гледам "водомера" а сега карам м40 :mhihi: и ми се струва ,че при него няма да се получи...
пиши какви са ти впечатленията след като я подкараш.

П.П.имаш лс.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 05 Сеп 2008, 20:28

Вече над 2000 навъртяни километра и нямам грижи с водомера. Малко от отпуската маршрута: Радомир-София-Бургас-Малко Търново-вътре в града и планината-Бургас-Варна-Свищов-на село-София - около 1400 км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Сеп 2008, 20:32

Като гледам как се развива сюжета на филма няма да се учудя ако следващите серии са на тема:

- задни барабани от Лада (накладките са почти без пари - феродото се кове)
- помпа от парното на Запорожец вместо бензинова помпа (дори реле не е необходимо за захранването)
- центробежен регулатор на запалването (с ECU-то само ядове)

Единствено сигурно е, че главния герой си остава нещастно BMW попаднало против волята си в България .........

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 05 Сеп 2008, 20:35

баш :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 05 Сеп 2008, 20:49

Боже събери си вересиите, моля те :bcry:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 05 Сеп 2008, 21:04

:ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 07 Сеп 2008, 13:31

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение Изображение Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook