M50 B20 Не върви..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

M50 B20 Не върви..

Мнение от ///Mpower6967 » 16 Май 2008, 18:10

Здрасти като за начало. :D
Значи купих колата преди около половин година ударена,оправих я и тръгна много добре.Обаче последният месец стана много мудна нещо.Смених свещите,филтрите и бензиновия 2-пъти тоя месец.. Дебитомера уж е добре,закачиха я на компютъра обаче не можа да разчете грешките а само ги изчисти.Откачах ламбда сондата и разлика почти няма само като я откача в ниските е малко по-зле.Другото което си мислех е може ли бензиновата помпа да не прави нужното налягане? Двигателят го слушаха 2-ма майстори и то все БМВ-та правят и мнението им е че мотора пее.Старите свещи като ги извадих бяха перфектно керемидени което ме кара да мисля че колата работи добре.Обаче няма тяга никаква,форсира се и набира едно мудно мудно.... :confused: Помня как вървеше а сега е страшна скръб. Питаха ме да не съм връщал случайно от 4-та 2-ра да съм награл клапаните но никога не е ставало това (Тоя въпрос беше защото 3-ма състезателни с 318 ис им е редовен номер.. ) Незнам какво да и правя вече дайте акъл от какво може да умря така М50-ката :dunno:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 16 Май 2008, 18:21

това понякога е на психическа основа :mhihi: :mhihi:
един приятел го има същия проблем :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 16 Май 2008, 18:25

stambo_81dg написа:това понякога е на психическа основа :mhihi: :mhihi:
един приятел го има същия проблем :mhihi: :mhihi:


5-Човека я караха и ме питаха ръчната да не би да работи постоянно. :mhihi: Пък и аз си знам колата. ;)
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 16 Май 2008, 20:49

Колеги кажете нещо че много ме е яд...... :evil: :evil: :evil: Знаете ли някаде диагностик в София да може да я прочете защото тия днеска нищо не направиха.. :help: :help: :help:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 16 Май 2008, 20:53

Бе и мойта така умря 2 месеца след като я взех... Ама това беше на психологическа основа...

Иначе нямам представа от какво може да е ....Замери си компресията на мотора... :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 16 Май 2008, 20:54

SaSo написа:Бе и мойта така умря 2 месеца след като я взех... Ама това беше на психологическа основа...

Иначе нямам представа от какво може да е ....Замери си компресията на мотора... :winky:


Еми то друго не остана.. :confused:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 16 Май 2008, 21:42

Колега при мене ситуацията беше следната:

Харчеше по 30 на сто вървеше кат .... не знам ама хич не вървеше.
Обикалях дару та м карове диагностики ... нищо сичко ток и жица.
Отивам аз вече твърдо решен на една Б25 директно и един майстор
(тука ме е малко срам щото беше квартален ама няма да повторя) и тои маха пласмаска, отивам аз за кафе, махнал и бобините със свещите и се
хили .... гледам 4 цилиндър се стича масло ама от свеща към буталото :mhihi: викам си баси ...... абе накратко след свещи една бубина
гарнитура на капака на клапаните, гарнитури на всмукателния колектор
и абсолютно всички маркучи които са под, около,върху, до ....
абе където се сетиш. И се качвам аз след два дена ..... и тва беше съвсем различна кола.
При мене проблема беше някъде там.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 16 Май 2008, 22:56

Имам подобен проблем и май и моя е на психологическа основа щото аз мисля че не върви пък като се качи някой и ми вика после че много вървяла.Ама съм почнал да сменям наред сега и ще видим до къде ще се стигне :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 16 Май 2008, 23:10

drmirchev написа:Имам подобен проблем и май и моя е на психологическа основа щото аз мисля че не върви пък като се качи някой и ми вика после че много вървяла.Ама съм почнал да сменям наред сега и ще видим до къде ще се стигне :mhihi:


аз кат ви казвам :mhihi:
и аз съм го имал тоо проблем :uups: с 520-ката
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 16 Май 2008, 23:11

И аз заради този психологически проблем... :driving: и заради късия ми диференциял на Е34-ката ми, смених половината части на Е36-цата ми защото ми се струваше че не върви, докато накрая наистина започна да не върви както трябва, за щастие я оправих де. :)

Аааа да... пук проблема ти може да е от неправилно работещ или замърсен масметър(дебитомер).

Поздрави.
Красимир Дянков

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 16 Май 2008, 23:15

как се разбира дали е от там и как се чисти???????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 16 Май 2008, 23:30

Случвало ми се е със друга кола - абе не върви и това си е ! Пробвах най-лесното и взе че се оправи: смених бензиностанцията(явно онея тарикати са почнали да разреждат нещо бензина !!! :dunno:

Успех.
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 16 Май 2008, 23:30

ааа и аз го имах тоя проблем с 520-ката навремето , като и свикнах и спря да върви , ма след товя си взех 525тдс :mhihi: и ве4е 1,5 г нямам такъв проблем кат и ско4а на педала и полудява, така 4е сещайте се

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 16 Май 2008, 23:30

Само мога да ти кажа, че гаражните майстори които ти закачат колата с някакви боксове и разни програмки, те немогат да ти кажат ако нещо не работи коректно, само виждат какво компа на колата казва(работи или не работи в момента нещо и дали е имало някаква грешка). Диагностика в Дарукар си направи, колкото и да е скъпа.
Почистване на масметър НЕ ти препоръчвам, но ако все пак държиш да се опиташ да го скапеш, отивай в някой авто магазин и търси спрей за почистване на дебитомери(мисля че става и с ВД40), отваряш, пръскаш, чакаш да изсъхне, слагаш и караш. НЕ ДОКОСВАЙ ЖИЧКАТА ВЪТРЕ !!!

ПС: Имай на предвид че нов масметър струва 900 лв (втора ръка 250-300 лв.) ВНИМАВАЙ!

Поздрави.
Красимир Дянков

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 16 Май 2008, 23:40

няма да го пипам тогава НЕ ща да си играя с неща които не разбирам Пък и не е чак толкова зле.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook