M50 B20 Не върви..
Модератор: Технически модератори
- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
M50 B20 Не върви..
Здрасти като за начало.
Значи купих колата преди около половин година ударена,оправих я и тръгна много добре.Обаче последният месец стана много мудна нещо.Смених свещите,филтрите и бензиновия 2-пъти тоя месец.. Дебитомера уж е добре,закачиха я на компютъра обаче не можа да разчете грешките а само ги изчисти.Откачах ламбда сондата и разлика почти няма само като я откача в ниските е малко по-зле.Другото което си мислех е може ли бензиновата помпа да не прави нужното налягане? Двигателят го слушаха 2-ма майстори и то все БМВ-та правят и мнението им е че мотора пее.Старите свещи като ги извадих бяха перфектно керемидени което ме кара да мисля че колата работи добре.Обаче няма тяга никаква,форсира се и набира едно мудно мудно....
Помня как вървеше а сега е страшна скръб. Питаха ме да не съм връщал случайно от 4-та 2-ра да съм награл клапаните но никога не е ставало това (Тоя въпрос беше защото 3-ма състезателни с 318 ис им е редовен номер.. ) Незнам какво да и правя вече дайте акъл от какво може да умря така М50-ката 

Значи купих колата преди около половин година ударена,оправих я и тръгна много добре.Обаче последният месец стана много мудна нещо.Смених свещите,филтрите и бензиновия 2-пъти тоя месец.. Дебитомера уж е добре,закачиха я на компютъра обаче не можа да разчете грешките а само ги изчисти.Откачах ламбда сондата и разлика почти няма само като я откача в ниските е малко по-зле.Другото което си мислех е може ли бензиновата помпа да не прави нужното налягане? Двигателят го слушаха 2-ма майстори и то все БМВ-та правят и мнението им е че мотора пее.Старите свещи като ги извадих бяха перфектно керемидени което ме кара да мисля че колата работи добре.Обаче няма тяга никаква,форсира се и набира едно мудно мудно....


Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
stambo_81dg написа:това понякога е на психическа основа![]()
![]()
един приятел го има същия проблем![]()
5-Човека я караха и ме питаха ръчната да не би да работи постоянно.


Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
Колеги кажете нещо че много ме е яд......
Знаете ли някаде диагностик в София да може да я прочете защото тия днеска нищо не направиха..







Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Бе и мойта така умря 2 месеца след като я взех... Ама това беше на психологическа основа...
Иначе нямам представа от какво може да е ....Замери си компресията на мотора...
Иначе нямам представа от какво може да е ....Замери си компресията на мотора...

- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
SaSo написа:Бе и мойта така умря 2 месеца след като я взех... Ама това беше на психологическа основа...
Иначе нямам представа от какво може да е ....Замери си компресията на мотора...
Еми то друго не остана..

Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
Колега при мене ситуацията беше следната:
Харчеше по 30 на сто вървеше кат .... не знам ама хич не вървеше.
Обикалях дару та м карове диагностики ... нищо сичко ток и жица.
Отивам аз вече твърдо решен на една Б25 директно и един майстор
(тука ме е малко срам щото беше квартален ама няма да повторя) и тои маха пласмаска, отивам аз за кафе, махнал и бобините със свещите и се
хили .... гледам 4 цилиндър се стича масло ама от свеща към буталото
викам си баси ...... абе накратко след свещи една бубина
гарнитура на капака на клапаните, гарнитури на всмукателния колектор
и абсолютно всички маркучи които са под, около,върху, до ....
абе където се сетиш. И се качвам аз след два дена ..... и тва беше съвсем различна кола.
При мене проблема беше някъде там.
Харчеше по 30 на сто вървеше кат .... не знам ама хич не вървеше.
Обикалях дару та м карове диагностики ... нищо сичко ток и жица.
Отивам аз вече твърдо решен на една Б25 директно и един майстор
(тука ме е малко срам щото беше квартален ама няма да повторя) и тои маха пласмаска, отивам аз за кафе, махнал и бобините със свещите и се
хили .... гледам 4 цилиндър се стича масло ама от свеща към буталото

гарнитура на капака на клапаните, гарнитури на всмукателния колектор
и абсолютно всички маркучи които са под, около,върху, до ....
абе където се сетиш. И се качвам аз след два дена ..... и тва беше съвсем различна кола.
При мене проблема беше някъде там.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
drmirchev написа:Имам подобен проблем и май и моя е на психологическа основа щото аз мисля че не върви пък като се качи някой и ми вика после че много вървяла.Ама съм почнал да сменям наред сега и ще видим до къде ще се стигне
аз кат ви казвам

и аз съм го имал тоо проблем

И аз заради този психологически проблем...
и заради късия ми диференциял на Е34-ката ми, смених половината части на Е36-цата ми защото ми се струваше че не върви, докато накрая наистина започна да не върви както трябва, за щастие я оправих де.
Аааа да... пук проблема ти може да е от неправилно работещ или замърсен масметър(дебитомер).
Поздрави.
Красимир Дянков


Аааа да... пук проблема ти може да е от неправилно работещ или замърсен масметър(дебитомер).
Поздрави.
Красимир Дянков
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Случвало ми се е със друга кола - абе не върви и това си е ! Пробвах най-лесното и взе че се оправи: смених бензиностанцията(явно онея тарикати са почнали да разреждат нещо бензина !!!
Успех.

Успех.



Само мога да ти кажа, че гаражните майстори които ти закачат колата с някакви боксове и разни програмки, те немогат да ти кажат ако нещо не работи коректно, само виждат какво компа на колата казва(работи или не работи в момента нещо и дали е имало някаква грешка). Диагностика в Дарукар си направи, колкото и да е скъпа.
Почистване на масметър НЕ ти препоръчвам, но ако все пак държиш да се опиташ да го скапеш, отивай в някой авто магазин и търси спрей за почистване на дебитомери(мисля че става и с ВД40), отваряш, пръскаш, чакаш да изсъхне, слагаш и караш. НЕ ДОКОСВАЙ ЖИЧКАТА ВЪТРЕ !!!
ПС: Имай на предвид че нов масметър струва 900 лв (втора ръка 250-300 лв.) ВНИМАВАЙ!
Поздрави.
Красимир Дянков
Почистване на масметър НЕ ти препоръчвам, но ако все пак държиш да се опиташ да го скапеш, отивай в някой авто магазин и търси спрей за почистване на дебитомери(мисля че става и с ВД40), отваряш, пръскаш, чакаш да изсъхне, слагаш и караш. НЕ ДОКОСВАЙ ЖИЧКАТА ВЪТРЕ !!!
ПС: Имай на предвид че нов масметър струва 900 лв (втора ръка 250-300 лв.) ВНИМАВАЙ!
Поздрави.
Красимир Дянков
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани