Айде пак за охладителната система
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Айде пак за охладителната система
Та така!
Онази вечер тръгвам с колата до лъвов мост. Иии кво й стана... взе да загрява, а, си беше хладничко. Пускам парното на мах, форсирам, абе държа я между 12 и чертичката след 12. Спирам на паркинг, отварям капака, почвам проверка -
1. горен маркуч мек, топъл но не врял, държа го с ръка.
2. При форс виското си фучи, обръща ми прическата наопаки, вече съм пънкар жената не ме познава иска да ме бие не пуска фъндък заплашва с мутри и полиция и... с мъжа си.
3. Долен маркуч СТУДЕН.
4. Парното е на 6, в колата е Африка, тайно почвам да се надявам тъщата на задната седалка да почне да се топи и да се пресели в отвъдното от дехидратация. Подавам повече газ. Злобея и злорадствам. Нейсе, не стана
. Ама моторетката истина, долния маркуч е топъл.
На връщане - никакви проблеми. Стрелката не мръдна и на йота от мястото си. Мисля си че е термостат. Това не е проблема, ще го сменя. Само че друг дерт ме гони - искам да си сваля радиатора да го промия, ма не знам как
Знам че се сваля виско, въздухозаборник и задно лево колело, ма как да сваля радиатора - не знам.
Айде помагайте, па ако приложите и нещо като снимчици, схемички...
Онази вечер тръгвам с колата до лъвов мост. Иии кво й стана... взе да загрява, а, си беше хладничко. Пускам парното на мах, форсирам, абе държа я между 12 и чертичката след 12. Спирам на паркинг, отварям капака, почвам проверка -
1. горен маркуч мек, топъл но не врял, държа го с ръка.
2. При форс виското си фучи, обръща ми прическата наопаки, вече съм пънкар жената не ме познава иска да ме бие не пуска фъндък заплашва с мутри и полиция и... с мъжа си.
3. Долен маркуч СТУДЕН.
4. Парното е на 6, в колата е Африка, тайно почвам да се надявам тъщата на задната седалка да почне да се топи и да се пресели в отвъдното от дехидратация. Подавам повече газ. Злобея и злорадствам. Нейсе, не стана

На връщане - никакви проблеми. Стрелката не мръдна и на йота от мястото си. Мисля си че е термостат. Това не е проблема, ще го сменя. Само че друг дерт ме гони - искам да си сваля радиатора да го промия, ма не знам как

Айде помагайте, па ако приложите и нещо като снимчици, схемички...
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Ами ако става въпрос за водния радиотор
, то той се сваля много лесно за около 30 мин.
Просто източваш антифриза от пробката под него (на студен двигател за да не източваш много), махаш дифузора, отачаш трите гумени маркуча (мисля толкова бяха), най накрая махаш двете щипки, с които аз лично много се мъчих
и го издърпваш право на горе - ааа, ако имаш климатик не забравай да разкачиш жиците на датчика, който седи от дясно на радиатора. Като го свалиш има едни уплатнения от двете му страни и от горе - да не ги затрииеш при миенето
После по обратния ред, като завиваш добре всички скоби на маркучите и да не забравиш да обезваждушиш после
Май е това дано не съм забравил някоя подробност, аз моя радиатор го смених за около час, не мисля, че ще те затрудни.
Айде успех!
ПС. Само не разбрах защо трябва да сваляш виското и задно ляво колело

Просто източваш антифриза от пробката под него (на студен двигател за да не източваш много), махаш дифузора, отачаш трите гумени маркуча (мисля толкова бяха), най накрая махаш двете щипки, с които аз лично много се мъчих


После по обратния ред, като завиваш добре всички скоби на маркучите и да не забравиш да обезваждушиш после

Май е това дано не съм забравил някоя подробност, аз моя радиатор го смених за около час, не мисля, че ще те затрудни.
Айде успех!
ПС. Само не разбрах защо трябва да сваляш виското и задно ляво колело

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
iv444o написа:Ами ако става въпрос за водния радиотор, то той се сваля много лесно за около 30 мин.
Просто източваш антифриза от пробката под него (на студен двигател за да не източваш много), махаш дифузора, отачаш трите гумени маркуча (мисля толкова бяха), най накрая махаш двете щипки, с които аз лично много се мъчихи го издърпваш право на горе - ааа, ако имаш климатик не забравай да разкачиш жиците на датчика, който седи от дясно на радиатора. Като го свалиш има едни уплатнения от двете му страни и от горе - да не ги затрииеш при миенето
После по обратния ред, като завиваш добре всички скоби на маркучите и да не забравиш да обезваждушиш после
Май е това дано не съм забравил някоя подробност, аз моя радиатор го смених за около час, не мисля, че ще те затрудни.
Айде успех!
ПС. Само не разбрах защо трябва да сваляш виското и задно ляво колело
Благодаря ти много. Наистина много ми помогна. Колкото до виското - ми имам да си му връщам


"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
///peter написа:Колегата е дал точен отговор, става за 10мин даже
Абе, те спиш ли някога



"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
rado_rf написа:///peter написа:Колегата е дал точен отговор, става за 10мин даже
Абе, те спиш ли някогаЗа тебе 10 мин. за мен... 1 час
може и два. Щото тъщата ще го сваля. Ще й удължа мъките, респективно моето удоволствие.
Е 3 скоби и 2 щипки са, не знам какви 30минути

Само внимаваш с щипките че се чупят лесно.
За щипките - мисля, че е най-добре да ги натиснеш надолу и така да освободиш радиатора. Както казава колегата, ///peter, без груба сила, особено както е попрегуряла пластмасата. Ако се счупят не ги хвърляй, може пак да станат. На моя имаше и два винта, с които са го хванали за предната рамка, но те се виждат лесно ако ги имаш. Най-отгоре са.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
Щипките ги видях. Едната е хваната с винт другата си е както трябва. Последно - натискам надолу да излезе пущината от тях и дърпам нагоре, нали така?
Петре, за кви скоби говориш? За тия на маркучите ли?
Петре, за кви скоби говориш? За тия на маркучите ли?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
rado_rf написа:Щипките ги видях. Едната е хваната с винт другата си е както трябва. Последно - натискам надолу да излезе пущината от тях и дърпам нагоре, нали така?
Петре, за кви скоби говориш? За тия на маркучите ли?
Да, за щипките не си спомням, надолу или нагоре щото моите ги счупих

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
///peter написа:rado_rf написа:Щипките ги видях. Едната е хваната с винт другата си е както трябва. Последно - натискам надолу да излезе пущината от тях и дърпам нагоре, нали така?
Петре, за кви скоби говориш? За тия на маркучите ли?
Да, за щипките не си спомням, надолу или нагоре щото моите ги счупих
Eeee, ти направо му вкара в мисъл. Дилема някаква образува в мен. Нараства като пикочен мехур от бира. Говориш за три скоби, при мен са две. Не си спомняш за щипките - нагоре, надолу... кво да правя... то се е видяло ще хвърлям боб

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
rado_rf написа:///peter написа:Колегата е дал точен отговор, става за 10мин даже
Абе, те спиш ли някогаЗа тебе 10 мин. за мен... 1 час
може и два. Щото тъщата ще го сваля. Ще й удължа мъките, респективно моето удоволствие.
Ти на занаят ли ще я учиш????





18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани