Въпрос с повишена трудност

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Въпрос с повишена трудност

Мнение от Pavlinius » 14 Апр 2008, 14:48

Колеги онзи ден в жегите почнах да екпериментирам и наистина никога не бих предположил, че може да имам такъв проблем. Става въпрос за някакво неразбирателство между климатика и газовия инжекцион :shock: ! Ето описвам по-подробно. Значи миналото лято климатика си бачкаше , не беше много силен ама работеше после сложих ГИ и сега в жегите онзи ден за пръв път викам да го пусна, че да не се потим много :mhihi: . И натискам копчето - ама резултат никакъв. Не говоря въобще за охлаждане ами за това, че той въобще не тръгва - нито лампата на бутона светва нито се усеща по оборотите на двигателя, нито се чува лекия звук на компресора когато работи. Натисках като луд резултат никакъв. Проверих бушоните - всичко здраво. Реших да рестартна колата и изключих акумулатора :). След това климатика тръгна (обаче бях на бензин) като ми загря двигателя и ми превключи на газ и оп се изключи - разбирам по това, че лампата му изгасна. Следва пак изключване на акумулатора и този път оставих колата само на бензин покарах малко палих я гасих я няма проблем = климатика включен. Както е включен климатика понечвам да мина на газ и задържам бутона на газта обаче не минава и пак пробвах и пак не минава . Помъчих се още малко и взе че тръгна на газ и с включен климатик. Ама после спрях изгасих колата и като я палнах и пак не иска да се включва климатика . Е кажете ми къде може да е проблема !?
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 14 Апр 2008, 15:09

иди си при тия дето са ти слагали газовицата да си я оправят...ина4е нищо общо нема между климата и газовицата--две савсем разли4ни понятия :!:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Апр 2008, 15:58

да не му е малко фриона и да вкл.защитата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 14 Апр 2008, 17:25

ivan. написа:да не му е малко фриона и да вкл.защитата


Че му е малко фреона малко му е, защото още миналата година беше малко и сега даже като беше включен почти не охлаждаше . Сигурно ли е, че има защита против малко фреон ? Ако се окаже това направо.... :uups: :uups: . Аз окачвах да върти дори и с малко фреон, просто да не охлажда !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 14 Апр 2008, 17:33

bmwfena написа:иди си при тия дето са ти слагали газовицата да си я оправят...ина4е нищо общо нема между климата и газовицата--две савсем разли4ни понятия :!:

Колега послушай това!!!
най-вероятно са взели + не от правилното място,или са използвали някой температурен датчик на готово!!!
това са само предполуженя :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 14 Апр 2008, 17:48

добре
искам да попитам за да не отварям нова тема и понеже нямам опит с климатиците на тия коли
от къде се губи този фреон?
и защо?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Апр 2008, 18:26

_65536_kb_sec_ написа:добре
искам да попитам за да не отварям нова тема и понеже нямам опит с климатиците на тия коли
от къде се губи този фреон?
и защо?

Ми тук нада, там гума, 2 винтила, общо взето има от де да се загуби. Нормално е за дозареждаш на няколко години по малко, поне тоя дето ми зарежда моя климатик така ми каза, ако тряба да го цитирам "на година по 300гр.", обаче пък не можа да ми обясни що на е34-ка за 2 год. при мен не стана нужно да и доливам, нито пък тоя от който я зех е доливал. :mhihi: , абе незнам ама 20лв за доливане ги прежалвам отма, че в тая жега не си е работа.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 14 Апр 2008, 20:01

ми сега трябва да помислим за ремонтен кит с гумички и подобните за смяна кои са
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 14 Апр 2008, 20:42

Обикновенно от цевичките изтича фреон...Те се сменят...Мойта беше за доливане близо кило и пак включваше компресора...Ама миналата година я оправихме и дори и цевичките сменихме... От тях идва белята...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 14 Апр 2008, 20:52

При мен фреонът изтича от спукване на рабиатора - отдолу под колата. Има поставен оцветител и чрез него човекът хвана изтичане. Стрнното беше, че дори и с такова спукване поддържаше някакво налягане.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 14 Апр 2008, 21:15

и ко ша правиш - заварка ли ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 15 Апр 2008, 8:45

_65536_kb_sec_ написа:и ко ша правиш - заварка ли ?
не, плюнчи го :mhihi: .
Заварява се, ако може, т.е. мястото позволява, ако не се сменя.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 15 Апр 2008, 8:52

Pavlinius написа:
ivan. написа:да не му е малко фриона и да вкл.защитата


Че му е малко фреона малко му е, защото още миналата година беше малко и сега даже като беше включен почти не охлаждаше . Сигурно ли е, че има защита против малко фреон ? Ако се окаже това направо.... :uups: :uups: . Аз окачвах да върти дори и с малко фреон, просто да не охлажда !

Защита има :!: и е точно за да спира кампресора, че се чупи без фреон.
Ходи да ти допълнят, и после при газаджиите да видят к`во са засрали.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 15 Апр 2008, 17:34

Явно ще ходя да зареждам и да сменям маслото на компресора. Чудя се къде да отида. Последно имаше теми миналото лято. Нещо по-пресничко като съвет ? Спомням си, че миналата година в студентски град ми казаха някаква цифра отиваше към 150лв за зареждане с Р134.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 15 Апр 2008, 17:55

Pavlinius написа:Явно ще ходя да зареждам и да сменям маслото на компресора. Чудя се къде да отида. Последно имаше теми миналото лято. Нещо по-пресничко като съвет ? Спомням си, че миналата година в студентски град ми казаха някаква цифра отиваше към 150лв за зареждане с Р134.
:shock: как 150 бе? Т`ва в София ли? Мене тука ме допълниха 400-500гр. за 20лв.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook