За вътрешната циркулация на въздух
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
За вътрешната циркулация на въздух
Нещо на последък много огньове ве брей тия ша запалят страната
Та на проблема като включа на вътрешна циркулачия на въздуха нещо не оплътнява както трябва и пак влизат лайната от вън.Чува се че нещо са мести вътре в таблото ама пак смрадта влиза вътре.Къде е тая клапа и как може да се реши тоя проблем и на къв принцип е.И другото е че имам чувството че компресора на климатика ми работи постоянно понякога без да съм го пуснал или без да съм дал на вътрешна циркулация щото двигателя се товари точно като когато е пуснат климатика и когато включва и изключва компресора.Имали някакъв начин да го проверя и това когато го прави 




Последна промяна dinozab на 22 Фев 2008, 11:24, променена общо 1 път
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: За вътрешната циркулация на въздух
иѕтарвал си некво мезе пиян веее в таблото-dinozab написа:Нещо на последък много огньове ве брей тия ша запалят страната![]()
![]()
Та на проблема като включа на вътрешна циркулачия на въздуха нещо не оплътнява както трябва и пак влизат лайната от вън.Цува се че нещо са мести вътре в таблото амо пак смрадта влиза вътре.Къде е тая клапа и как може да се реши тоя проблем и на къв принцип.И другото е че имам чувството че компресора на климатика ми работи постоянно понякога без да съм го пуснал или без да съм дал на вътрешна циркулация щото двигателя се товари точно като когато е пуснат климатика и когата включва и изключва компресора.Имали някакъв начин да го проверя и това когато го прави




Re: За вътрешната циркулация на въздух
dinozab написа:Нещо на последък много огньове ве брей тия ша запалят страната![]()
![]()
Та на проблема като включа на вътрешна циркулачия на въздуха нещо не оплътнява както трябва и пак влизат лайната от вън.Цува се че нещо са мести вътре в таблото амо пак смрадта влиза вътре.Къде е тая клапа и как може да се реши тоя проблем и на къв принцип.И другото е че имам чувството че компресора на климатика ми работи постоянно понякога без да съм го пуснал или без да съм дал на вътрешна циркулация щото двигателя се товари точно като когато е пуснат климатика и когата включва и изключва компресора.Имали някакъв начин да го проверя и това когато го прави
имам подобен проблем....и моята вътрешна циркулация нещо не работи, пускам ... ама нищо ... само смрад... а и парното нещо не ми грее като хората ... тая зима премръзнах.... колата си загрява а парно .... к*р ..... дал съм на 28 градуса да ми е топличко..... ама неще да духа .... мн мн слабо се усеща и то само на моменти. даже имам чувството че като го пусна на предното стъкло да духа ... топли повече. незнам от какво може да е ... запушено ли е нещо ... нз просто ама не бачка тва чудо..аз като се кача в голф 2ката на баща ми след 10тата минута вътре е като баня... а аз 30 мин път с колата за работа ..... вътре съм като в хладилник .... усещам студ на ръцете , на краката .... дано някой знае от какво е и да го оправям ... ама то и аз кога се сетих да еба ... то зимата вече ще свършва , аз на най големите студове пътувах с ушанките в колата ..
кефя се на мъже
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: За вътрешната циркулация на въздух
bmwfena написа:иѕтарвал си некво мезе пиян веее в таблото-dinozab написа:Нещо на последък много огньове ве брей тия ша запалят страната![]()
![]()
Та на проблема като включа на вътрешна циркулачия на въздуха нещо не оплътнява както трябва и пак влизат лайната от вън.Цува се че нещо са мести вътре в таблото амо пак смрадта влиза вътре.Къде е тая клапа и как може да се реши тоя проблем и на къв принцип.И другото е че имам чувството че компресора на климатика ми работи постоянно понякога без да съм го пуснал или без да съм дал на вътрешна циркулация щото двигателя се товари точно като когато е пуснат климатика и когата включва и изключва компресора.Имали някакъв начин да го проверя и това когато го прави
![]()
тарси го
Нидей съ подиграва ми помогни пък после мезетата ша ги изпускам в твойта уста



- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: За вътрешната циркулация на въздух
dan4o_ написа:dinozab написа:Нещо на последък много огньове ве брей тия ша запалят страната![]()
![]()
Та на проблема като включа на вътрешна циркулачия на въздуха нещо не оплътнява както трябва и пак влизат лайната от вън.Цува се че нещо са мести вътре в таблото амо пак смрадта влиза вътре.Къде е тая клапа и как може да се реши тоя проблем и на къв принцип.И другото е че имам чувството че компресора на климатика ми работи постоянно понякога без да съм го пуснал или без да съм дал на вътрешна циркулация щото двигателя се товари точно като когато е пуснат климатика и когата включва и изключва компресора.Имали някакъв начин да го проверя и това когато го прави
имам подобен проблем....и моята вътрешна циркулация нещо не работи, пускам ... ама нищо ... само смрад... а и парното нещо не ми грее като хората ... тая зима премръзнах.... колата си загрява а парно .... к*р ..... дал съм на 28 градуса да ми е топличко..... ама неще да духа .... мн мн слабо се усеща и то само на моменти. даже имам чувството че като го пусна на предното стъкло да духа ... топли повече. незнам от какво може да е ... запушено ли е нещо ... нз просто ама не бачка тва чудо..аз като се кача в голф 2ката на баща ми след 10тата минута вътре е като баня... а аз 30 мин път с колата за работа ..... вътре съм като в хладилник .... усещам студ на ръцете , на краката .... дано някой знае от какво е и да го оправям ... ама то и аз кога се сетих да еба ... то зимата вече ще свършва , аз на най големите студове пътувах с ушанките в колата ..
Батка ти си виж филтъра на климатика как ти е и аз бях така докато го сменя

Re: За вътрешната циркулация на въздух
dinozab написа:dan4o_ написа:dinozab написа:Нещо на последък много огньове ве брей тия ша запалят страната![]()
![]()
Та на проблема като включа на вътрешна циркулачия на въздуха нещо не оплътнява както трябва и пак влизат лайната от вън.Цува се че нещо са мести вътре в таблото амо пак смрадта влиза вътре.Къде е тая клапа и как може да се реши тоя проблем и на къв принцип.И другото е че имам чувството че компресора на климатика ми работи постоянно понякога без да съм го пуснал или без да съм дал на вътрешна циркулация щото двигателя се товари точно като когато е пуснат климатика и когата включва и изключва компресора.Имали някакъв начин да го проверя и това когато го прави
имам подобен проблем....и моята вътрешна циркулация нещо не работи, пускам ... ама нищо ... само смрад... а и парното нещо не ми грее като хората ... тая зима премръзнах.... колата си загрява а парно .... к*р ..... дал съм на 28 градуса да ми е топличко..... ама неще да духа .... мн мн слабо се усеща и то само на моменти. даже имам чувството че като го пусна на предното стъкло да духа ... топли повече. незнам от какво може да е ... запушено ли е нещо ... нз просто ама не бачка тва чудо..аз като се кача в голф 2ката на баща ми след 10тата минута вътре е като баня... а аз 30 мин път с колата за работа ..... вътре съм като в хладилник .... усещам студ на ръцете , на краката .... дано някой знае от какво е и да го оправям ... ама то и аз кога се сетих да еба ... то зимата вече ще свършва , аз на най големите студове пътувах с ушанките в колата ..
Батка ти си виж филтъра на климатика как ти е и аз бях така докато го сменя
дано от това да е проблема .. аз се бех притеснил да не е нещо по сериозно... ще го погледна мерси много
кефя се на мъже
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
Re: За вътрешната циркулация на въздух
dan4o_ написа:dinozab написа:Нещо на последък много огньове ве брей тия ша запалят страната![]()
![]()
Та на проблема като включа на вътрешна циркулачия на въздуха нещо не оплътнява както трябва и пак влизат лайната от вън.Цува се че нещо са мести вътре в таблото амо пак смрадта влиза вътре.Къде е тая клапа и как може да се реши тоя проблем и на къв принцип.И другото е че имам чувството че компресора на климатика ми работи постоянно понякога без да съм го пуснал или без да съм дал на вътрешна циркулация щото двигателя се товари точно като когато е пуснат климатика и когата включва и изключва компресора.Имали някакъв начин да го проверя и това когато го прави
имам подобен проблем....и моята вътрешна циркулация нещо не работи, пускам ... ама нищо ... само смрад... а и парното нещо не ми грее като хората ... тая зима премръзнах.... колата си загрява а парно .... к*р ..... дал съм на 28 градуса да ми е топличко..... ама неще да духа .... мн мн слабо се усеща и то само на моменти. даже имам чувството че като го пусна на предното стъкло да духа ... топли повече. незнам от какво може да е ... запушено ли е нещо ... нз просто ама не бачка тва чудо..аз като се кача в голф 2ката на баща ми след 10тата минута вътре е като баня... а аз 30 мин път с колата за работа ..... вътре съм като в хладилник .... усещам студ на ръцете , на краката .... дано някой знае от какво е и да го оправям ... ама то и аз кога се сетих да еба ... то зимата вече ще свършва , аз на най големите студове пътувах с ушанките в колата ..
същата работа е и при мене само че аз карам отскоро без филтър и е пак съ6тото

- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
аз даже и с цялата си глупост ходих в дару.уж за диагностика само се бях приготвил /65 лв./обаче си викам даи дами видят тва парно и му казвам на приемчика и тои смята смята и вика 90 ине6то.викам си добре.часа бе6е за 9 сутринта и киснах до 2
.безибразие.и отивам да пла6там и тоя вика 199.62
.
чЕ СЕ Е ОПИТАЛ да го оправи.и кво поработи два де на и пак са6тото.иде6е ми да легна на некое кръсровище направо.маистори....
кои знае какво му е




чЕ СЕ Е ОПИТАЛ да го оправи.и кво поработи два де на и пак са6тото.иде6е ми да легна на некое кръсровище направо.маистори....

кои знае какво му е
BAWARISCHE написа:аз даже и с цялата си глупост ходих в дару.уж за диагностика само се бях приготвил /65 лв./обаче си викам даи дами видят тва парно и му казвам на приемчика и тои смята смята и вика 90 ине6то.викам си добре.часа бе6е за 9 сутринта и киснах до 2.безибразие.и отивам да пла6там и тоя вика 199.62
![]()
![]()
.
чЕ СЕ Е ОПИТАЛ да го оправи.и кво поработи два де на и пак са6тото.иде6е ми да легна на некое кръсровище направо.маистори....![]()
кои знае какво му е
незнам от какво може да е брат, аз ще си провера филтъра на климатика дано се оправи
.... а и всъщност като го пусна на студено - си духа перфектно .. вътре хладилник става ... ама топло неще.
на мойта кола нз климатик ли е климатроник ли е ебал съм го ама е стия новите врътки с градусите .....
кефя се на мъже
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
dan4o_ написа:BAWARISCHE написа:аз даже и с цялата си глупост ходих в дару.уж за диагностика само се бях приготвил /65 лв./обаче си викам даи дами видят тва парно и му казвам на приемчика и тои смята смята и вика 90 ине6то.викам си добре.часа бе6е за 9 сутринта и киснах до 2.безибразие.и отивам да пла6там и тоя вика 199.62
![]()
![]()
.
чЕ СЕ Е ОПИТАЛ да го оправи.и кво поработи два де на и пак са6тото.иде6е ми да легна на некое кръсровище направо.маистори....![]()
кои знае какво му е
незнам от какво може да е брат, аз ще си провера филтъра на климатика дано се оправи
.... а и всъщност като го пусна на студено - си духа перфектно .. вътре хладилник става ... ама топло неще.
на мойта кола нз климатик ли е климатроник ли е ебал съм го ама е стия новите врътки с градусите .....
със същите симптоми сам и аз ,и аз съм с врътките и моито е с климатроник....
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ами за вътрешната циркулация има клапа някъде ама къде трябва да се види в реалоем.цоп Сигурно е някъде преди перката дето вкарва въздуха и сменя пътя на потока на въздуха.
Аз имам 1 бутон за вътрешна циркулация и по лични наблюдения като го натисна се пуска климатика и затваря клапите да върти въздуха вътре.
Пенчев беше пуснал 1 тема точно с тоя проблем, че зимата му духало студено от 1-та страна, а от др. топло. После и от двете страни духало само студено и той се ядосал и си купил ето тази част:
ТАЗИ ЧАСТ
има и тема за разглабянето на тази част и почистването й => проработване на клапите и всичко си е ОК
ВИЖТЕ И ТАЗИ ТЕМА ПРОБЛЕМА Е АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ КАТО ВАШИЯ и е решен (частта я има там с номенклатурен номер)
Чакам МЕЗЕТА, ПИЙНЕ и ЗГОДНИ ЖЕНИЦИ. Телефона ми го има в темата за телефони и ползвайте търсачката следващия път.
Успех!
Аз имам 1 бутон за вътрешна циркулация и по лични наблюдения като го натисна се пуска климатика и затваря клапите да върти въздуха вътре.
Пенчев беше пуснал 1 тема точно с тоя проблем, че зимата му духало студено от 1-та страна, а от др. топло. После и от двете страни духало само студено и той се ядосал и си купил ето тази част:
ТАЗИ ЧАСТ
има и тема за разглабянето на тази част и почистването й => проработване на клапите и всичко си е ОК
Penchev написа:Яяяяя каква тема самооо![]()
Ей ,как им се радвам на снимките ,още не съм ги видял на живо миличките![]()
Значи цената им е 300-ина лв. Дару Кар![]()
Работата е такава ,че последната зима имах супер парно, брат ми говори за по-миналата ,когато беше наистина мъка ... Беше ми запушен филтъра на купето,смених го и се видях в парно,но след около месец в Софийската мръсотия,пак спря струята и топлината - изхвърлих скапания филтър и всичко си дойде на мястото ...
Но, на пролет нящо се скапа единия клапан ,блокира на судено и нямаше начин да стопли едната половина на купето.Казах си,сега за през лятото топло не ми трябва и така докато времето не се застуди.
Никога досега от есента на 2003 г не съм имал проблем с клапаните,но ето ,че и тяхното време дойде. Реших проблема кардинално - сега знам ,че когато сложа температурата на 22 градуса ,ще е толкова и ,че когато я "мръдна" на 24 ще се усетят 2-та градуса,че всичко ще става бързо и така както е ставало ,по времето когато дори и Мерцедес са се облещили от "новата" Е34Ей мамка му,тия коли заслужават внимание и уважение
![]()
И sve щеше да ги поръчва,но уви продаде колата легенда![]()
Георги Пенчев
ВИЖТЕ И ТАЗИ ТЕМА ПРОБЛЕМА Е АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ КАТО ВАШИЯ и е решен (частта я има там с номенклатурен номер)
Чакам МЕЗЕТА, ПИЙНЕ и ЗГОДНИ ЖЕНИЦИ. Телефона ми го има в темата за телефони и ползвайте търсачката следващия път.
Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
ами освенпроблемът ми с циркулацията на въздуха ,другият ми проблем за който ме одрусаха така здраво в дару кар за да се опитват да ми оправят работите бе/и все о6те е/потокът на въздух от централните духалки на парното/имам врътка за топло/като натисна коп4ето за посока на въздуха/в ляво от бутона AUTO/ духа само от дясната страна а от ляво няма никои.и понеже ми писна се правих на маистор и разглобих цялата кола табло абе си4ко.отне ми около 7часа труд без почивка.мислех 4е някое от мотор4етата на клапите е та смазвах с грес на шпреи та кво ли не и в края на краи6тата ни6то не направих и затва отидох в дару като там ми потвърдиха че имам проблем с някакво моторче и нали се опитаха да го оправят му духаше така амо 2 дена.но от цялата тази работа успях да вида по не каде се намират клапите за циркулацията.значи те са 2/нали е двузонов/и се намират ако гледа6 отвън в двигателният отсег зад моторчето на вентилатора и цялата история е тва 4е ги затваря и върти въздуха ватре/както всеки знае/.та ако някои има проблем с нея може да е от не добро уплътнение на клапата т.е.да не затваря до край!?
и понеже аз са6то се оплаквам от парно ако със закупуването на нов блок с клапанчета 6те реша проблема то ще стисна зъби и ще си купя такова не6то щото на човек в даден момент му писва и е готов на всико/както съм аз в момента
/ но как да си ре6а проблема с тези моторчета на клапите който предполагам не сам аз имам?може ли от някъде да си купя такова и за колко и има ли някои който може да го подмени/знае как/6тото в дару явно не знаят а и докато се научат на колата ми 6те ми вземат оште 500к !?......
и да спомена понеже стана въпрос за мерцедес един приятел на скоро си взе ц класа компи 99г.и е с климатроник та като пусне парното на макс ,като си допреш дланта до духалките направо пари от жега докато при мен не е така и много по силно духа вентилатора,но това можеби е на различните коли по различни скорости върти
и понеже аз са6то се оплаквам от парно ако със закупуването на нов блок с клапанчета 6те реша проблема то ще стисна зъби и ще си купя такова не6то щото на човек в даден момент му писва и е готов на всико/както съм аз в момента

и да спомена понеже стана въпрос за мерцедес един приятел на скоро си взе ц класа компи 99г.и е с климатроник та като пусне парното на макс ,като си допреш дланта до духалките направо пари от жега докато при мен не е така и много по силно духа вентилатора,но това можеби е на различните коли по различни скорости върти
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
При задръстен филтър на климатика духа много слабо, дори и пуснато на 4. При махането на филтъра при мен започна да духа на 1 както преди духаше на 4-ри. Отделно не искаше да ми затопли в купето заради запушен филтър. На нашите коли филтъра (ако ще и да е в америка да е правен от НАСА) си е хартиен и се задръства на 6 месеца. Това също е въпрос и на каране и пускане на вентилатора. Абе средно 6 месеца макс в София. Аз сам си направих филтъра от вата за климатик и съм доволен. След няколко месеца пак ще си го сменя! Сменяте го тоя филтър редовно, че може да ви изгори порното опс
парното като е задръстен.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани