Късметлия-с молба за помощ към Бат Жеко

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Късметлия-с молба за помощ към Бат Жеко

Мнение от Tod » 13 Сеп 2006, 14:29

В тази тема ще разберете какво ви очаква след като си строшите педала на газта. :evil: справка: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37861

В понеделник си закарах колата на майстор да проверя какво е дереджето с компресията на двг-то, това бе продиктувано от следните факти,скоро появил се бял пушек на студен двигател и шумче в двигателя(потропване като клапан или по-скоро повдигач).
Резултата:
№целиндър/налягане
1-26 бара
2-22
3-24
4-20
5-20
6-17-най-зле
Маистора казва клапан или повдигач,- възможните варианти за излизане от ситуацията:
1-ви вариант ремонт само на главата (клапани и повдигачи +верига)
2-ри вариант цялостен ремонт на двигателя с оглед на пробега
(240к от тях 70к при мен- с колко е върнат километража не е ясно но да ги сложим 400-500к), цялостния ремонт се препоръчва понеже при херметезиране в горната част и ма вероятност да се избомбят сигментите?
Мнения, препоръки, коментари.
Моля!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Сеп 2006, 16:17

Тоше преди малко не ти казах ама ще пиша тук да видят всички.В Стамболийски има един дизелджия много добър така поне говорят за него.Щом хора от Смолян идват при него значи е добър.Ако искаш иди при него да ти погледне колата да ти каже какво и е.Има добра апаратура от Германия я бил донесъл преди това там е работил.Единственият проблем е че при него е само със записване на час.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 13 Сеп 2006, 17:31

препоръчвам ти цялостен ремонт на двигателя или т.нар. следващата стъпка към по нов автомобил който ти сам да вземеш да си купиш а не да попаднеш в такъв екземпляр на по 500.000 км

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 13 Сеп 2006, 18:56

Шлайф на главата смяна маслообирачи припасване на клапани иГАЗ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 14 Сеп 2006, 0:43

Здраве да е
Ще се опитам да изложа моето мнение , което не гарантирам че е 100% компетентно или миродавно.
Колата ти е на 11-12 години и техническото и състояние ти си го знаеш наи добре.
Това че и е спаднала копресията малко е напълно нормално и винаги съм ти свалял шапка че не щадиш средства и време да си подържаш колата/имам в предвид темите за профилактиката -започнаха от теб/
аз лично бих те посъветвал да си свалиш двигателя и да му огледат техническото състояние изцяло.По този начин ше си споестиш доста разходи/в евентуални дефекти по късно/
Идеята да си продадеш колата ще ти излезне доста по скъпо с оглед че си влагал доста пари до сега в нея, при евентуална продажба си доста пари назад, покупката на нова кола същата марка изисква по голяма инвестиция, а и колата втора употреба води след себе си едни 1000 лева поне консумативи , данъци, и др.
Моя съвет с две думи:
Свали мотора, замери си коляновия вал, ако се разминеш без шлаиф/напълно възможно е/сменяш само едни лагери.
Веригата 100% ти е разтеглена, знаеш как са там нещата, смяна заедно с бананите, една профилктика на главата,
За съсътоянието на блока аз лично мисля че трябва да се съди след един замер на втулките, и само едни сегменти, биха свършили рабита.
Има доста неща които можеби пропускам , но...
Една такава подръжка ще доиде около "Х-пари/не знам кое колко струва в БГ" можеби, за мен си струва да се вложат тези пари, ако ще си караш колата поне 4 години .Ако можеш да си го позволиш разбира се.
Сваляики само главата и ремонт на едно движение, просто отбоваш номера, решаваш проблема временно.Сега ако си намериш некои свестен и грамотен механик, пазари се с него за труда , да разглоби и сглоби всичко, ти потърси частите от некои търговец с отстъпка.
За този ремонт не е задължително човека да с пипал по БМВ, важното е да не го мързи да мери, чисти и да има динамометричен ключ не с тръбата да стяга.В ауто датата има всички килограми за стягане на главата, основните и биелни лагери, това можеш да помогнеш ти с инфо.
Аз лично бих направил оглед и евентуално профилактика, на некои детаили/един лек maintenance.
Знам че не си реисинг, но съм сигурен че ще усетиш намаления разход на гориво , масло, и по добрата динамика на мотора след ремонта.
Можеш само да се радваш че след толкова много километри влизаш в бокса.Знаеш как беше преди 100-150хил.км и хаиде с хастара навън.
Ще се радвам да съм бил полезен,

Good luck
Всичко зависи коя цена си готов да платиш, по малката да си направиш профилатика на мотора/това е профилактика , ремонт е когато задереш нещо, и то блокира, тогава отремонтираш/, или да платиш доста по висиката цена да смениш возилото.Ако имаш парите вземи си една нова М6, и немаи грижи-аз това ти пожелавам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 14 Сеп 2006, 8:17

Благодаря на всички, за отзивчивоста.
Препоръчаха ми сервиз Драгинов в с. Скутаре, срещнах се с човека няколко пъти тази седмица и мога да кажа, съветите му се препокриват на 100% с тези на много оважавания от нас bat Jeko!
В понеделник я вкарвам в сервиза и ми се ще да излезе от там в кондиция за поне още няколко години, много ядове ми създаде тая колица, моного пари потроших по нея, но съм се хванал на хорото и ще карам до край. Ако сега се откажа, наистина ще съм с много вътре.
Иначе рядко я карам със 120, може би на последък малко поутпуснах педала но .....
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Сеп 2006, 16:23

Тоше,сега влизам чак и виждам темата :roll:

Като прочетох всичко подред , мисленно се пренесох назад във времето ... 2003 година :confused: Един огромен списък от сменени части по комбито си пазя,като до едно време писах, после реших да спра ,че лошо ми ставаше когато го погледна ...
Ти си голям мераклия,колата както и Бат'жеко каза си гледаш безупречно,просто няма смисъл да спреш дотук,наистина ще остане ни в клин ,ни в ръкав работата :(

Стисни зъби,отремонтирайте напълно двигателя,веригата с обтегачите като смениш и всичко ще бъде коренно различно :!: Ти помпата си поправи преди време,след този ремонт няма да познаеш колата си ...

Ако трябва ще ми звъниш за части и аз ще ти помогна с каквото мога :!: :!:

Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 21 Сеп 2006, 11:45

Здрасти на всички!
На този етап, дереджето е следното, майстора не ще да я отваря зщото двигателя работи перфектно(след лека центровка), не губи масло и спря да пуше!
Остана само гадното чукане което идва от трети цилиндър-при отвиване на 3-та дюза чукането спира, а дюзата работи перфектно,
:shock: чудя се какво да правя, дали да я карам така както казва майстора(смачкай двигателя и тогава ще правим ремонт, сега единствения ефект ще е отстраняване на шума и гадното чувство от изхарчването на куп пари) или да отварям двигателя, да видя какво има вътре и издава това чукане?
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 21 Сеп 2006, 22:26

Смени местата на дюзите примерно 2 и 3 и виж пак същата ли ще трака ако е същата смени разпръсквача!!!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Сеп 2006, 12:52

Тошко, направи това,което ти казва Милен и кажи какъв е резултата


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 22 Сеп 2006, 15:22

Здарве да е
Самото вадене на дюзите не е работа за 5 мин , а има и доста неща които би следвало да се вземат в предвид, /маркучите за излишното гориво например почти винаги се късат като се вадят, нови гарнитуи за смукателния колектор, и куп други неща на пръв поглед дребни и евтини/
по добре е изкараи ги тези дюзи, една помпа да ги видиш как работят , /аз бях писал как беше дирижето при мен/ ако пикаят подложи им по една -две шаиби 6мм и го направи 148-150 бара да си отварят без да пикаят.Това според мен е разумното.да им се сменят местат само си правиш повече проблеми.
Щом не работи добре разпръсквача, се получава лошо горене , от там два варианта , много нагар, или високи температури в изпускателните клапани, горят седла , клапани, и други, та дори и челат ан абуталата се "обезобразяват". Само проби извади смени-тя или работи или не.Помпата подава към всички дюзи еднакво , буталото в нея е само едно, разликата в дължината на тръбичките НР е почти никаква, тъка че дъзата кудето и да я сложиш повярваи ми ще работи по едини същи начин.
Всичко зависи от това какво изкаш да направиш и дали си готов да палтиш цената.
Good luck
=============
Седни и си преведи материяла които ти пратих интересен е и ще ти стане ясно кое и защо , как работи.
Там за работата на дюзите е подробно обяснено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 22 Сеп 2006, 15:37

Дюзите могат да се сменят без да се свалят всмукателните тръби трябва ти 40 см маркуч за излишното гориво!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 22 Сеп 2006, 16:01

Здрава да е
Интересно мие колко човека могат да го направят /да свалят дюзите иама в предвид без да махат колекторите/, тук се дават мнения и съвети , не показваме че магарето ние мъжко и че може да бяга.
Много неща могат де се направят по различни начини, това е вярно, идеята е дa се обосновем защо да го правим и рентабилно ли е .
Ако некои е способен , да го направи, то голяма част от хората въвъ форума имат просто друга професия/и слава Богу че е тъка/ и слушаики мненията ни колко компететни колко не после трошат луди пари.А струва ли си?
Без да се заяждам обясни на всички идеята ти да се разменят дюзите, и por favor не с две думи.
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 22 Сеп 2006, 16:23

Значи идеята ми е следната: Като се разменят местата на дюзите ще се установи дали проблема е в дюзата или в цилиндъра!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 22 Сеп 2006, 16:42

Здраве да е
Принципно съм съгласен , но човека пише че дюзата работи перфектно.За това не ми става ясна идеята.
Good luck

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook