общи впечатления от е34 3 литра V8
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
общи впечатления от е34 3 литра V8
от една седмица само Минуси получих за този мотор
поне един да каже,че става за нещо тоя мотор

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
ами колко мотора ще смениш докат ти дойде акъла ? можеше от първия път да стане. опъни чертата и смятай всичко до тук.
хубав мотор , скъпи скорости голям разход на фона на това което дава . здрав , 8 свещи
тежи си ..генерацийка ще ти трябва , скоростите са весели , съединителя не помня по голям ли бешена 30ката. общо взето чичо Митко да сподели.
всичко зависи от това колко пари ще го вземеш комплект.
хубав мотор , скъпи скорости голям разход на фона на това което дава . здрав , 8 свещи

всичко зависи от това колко пари ще го вземеш комплект.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
в комплекта влиза и колата ....
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
газовия инж да не го забравиш след като я купиш 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:газовия инж да не го забравиш след като я купиш
бате не ! за газ неискам да чуя повече

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
Ако не е комплект с ръчни скорости, бегай далеч. Мотора не е нищо особено, с нетипично малък за осмак въртящ момент, който на всичко отгоре идва късно...разхода е почти като на М60Б40, а вървенето е далеч по-посредствено. Съединителя е 240мм с цена малко над 600лв, всички останали консумативи са като на големия осмак. Ако смяташ да го насаждаш - не си струва хамалогията за едното бръмчене, по-добре се напъни за 4.0

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
Митко Стоянов написа:Ако не е комплект с ръчни скорости, бегай далеч. Мотора не е нищо особено, с нетипично малък за осмак въртящ момент, който на всичко отгоре идва късно...разхода е почти като на М60Б40, а вървенето е далеч по-посредствено. Съединителя е 240мм с цена малко над 600лв, всички останали консумативи са като на големия осмак. Ако смяташ да го насаждаш - не си струва хамалогията за едното бръмчене, по-добре се напъни за 4.0
офф направо ми се еба макса ... автоматик е... знчи бягам далече... то така както го описвате тва е едно м30б35 етаби... емм ще се оглеждам за нещо по интересно тогава...
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
biem_w написа:Митко Стоянов написа:Ако не е комплект с ръчни скорости, бегай далеч. Мотора не е нищо особено, с нетипично малък за осмак въртящ момент, който на всичко отгоре идва късно...разхода е почти като на М60Б40, а вървенето е далеч по-посредствено. Съединителя е 240мм с цена малко над 600лв, всички останали консумативи са като на големия осмак. Ако смяташ да го насаждаш - не си струва хамалогията за едното бръмчене, по-добре се напъни за 4.0
офф направо ми се еба макса ... автоматик е... знчи бягам далече... то така както го описвате тва е едно м30б35 етаби... емм ще се оглеждам за нещо по интересно тогава...
или м60б40 колега или си турбинирай некое 2.5/8 горе доло на цена еднакво ще ти стъпят само де при турбото разхода е с 1 идея по малък ама и живота на мотора
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
нее колата ще се кара всеки ден .. няма да се трансплантира нищо .. просто искам друго е34 .. ама тъй като гледам по добре да се мятам на е32 щот цената на м60б40 близка до едно хубаво е32 с подобен мотор
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
Ама как няма да турбинира 2.5/8 с пари колкото за един осмак...то не е като да мажеш филии с майонезаMetzeler написа:biem_w написа:Митко Стоянов написа:Ако не е комплект с ръчни скорости, бегай далеч. Мотора не е нищо особено, с нетипично малък за осмак въртящ момент, който на всичко отгоре идва късно...разхода е почти като на М60Б40, а вървенето е далеч по-посредствено. Съединителя е 240мм с цена малко над 600лв, всички останали консумативи са като на големия осмак. Ако смяташ да го насаждаш - не си струва хамалогията за едното бръмчене, по-добре се напъни за 4.0
офф направо ми се еба макса ... автоматик е... знчи бягам далече... то така както го описвате тва е едно м30б35 етаби... емм ще се оглеждам за нещо по интересно тогава...
или м60б40 колега или си турбинирай некое 2.5/8 горе доло на цена еднакво ще ти стъпят само де при турбото разхода е с 1 идея по малък ама и живота на мотора

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
biem_w написа:нее колата ще се кара всеки ден .. няма да се трансплантира нищо .. просто искам друго е34 .. ама тъй като гледам по добре да се мятам на е32 щот цената на м60б40 близка до едно хубаво е32 с подобен мотор
+1
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
Митко Стоянов написа:Ама как няма да турбинира 2.5/8 с пари колкото за един осмак...то не е като да мажеш филии с майонезаMetzeler написа:biem_w написа:Митко Стоянов написа:Ако не е комплект с ръчни скорости, бегай далеч. Мотора не е нищо особено, с нетипично малък за осмак въртящ момент, който на всичко отгоре идва късно...разхода е почти като на М60Б40, а вървенето е далеч по-посредствено. Съединителя е 240мм с цена малко над 600лв, всички останали консумативи са като на големия осмак. Ако смяташ да го насаждаш - не си струва хамалогията за едното бръмчене, по-добре се напъни за 4.0
офф направо ми се еба макса ... автоматик е... знчи бягам далече... то така както го описвате тва е едно м30б35 етаби... емм ще се оглеждам за нещо по интересно тогава...
или м60б40 колега или си турбинирай некое 2.5/8 горе доло на цена еднакво ще ти стъпят само де при турбото разхода е с 1 идея по малък ама и живота на мотора
почти като да мажеш филии с пастетче е

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
Като си турбинираш колата за 3к лв и успееш да изминеш Варна - София безаварийно, ела ми се обади, ше те черпя филия с течен шоколадMetzeler написа:Митко Стоянов написа:Ама как няма да турбинира 2.5/8 с пари колкото за един осмак...то не е като да мажеш филии с майонезаMetzeler написа:biem_w написа:Митко Стоянов написа:Ако не е комплект с ръчни скорости, бегай далеч. Мотора не е нищо особено, с нетипично малък за осмак въртящ момент, който на всичко отгоре идва късно...разхода е почти като на М60Б40, а вървенето е далеч по-посредствено. Съединителя е 240мм с цена малко над 600лв, всички останали консумативи са като на големия осмак. Ако смяташ да го насаждаш - не си струва хамалогията за едното бръмчене, по-добре се напъни за 4.0
офф направо ми се еба макса ... автоматик е... знчи бягам далече... то така както го описвате тва е едно м30б35 етаби... емм ще се оглеждам за нещо по интересно тогава...
или м60б40 колега или си турбинирай некое 2.5/8 горе доло на цена еднакво ще ти стъпят само де при турбото разхода е с 1 идея по малък ама и живота на мотора
почти като да мажеш филии с пастетче еако вземеш м60б40 и го трансплантираш и вземеш ръчни скорости дали ще ти стъпи под 3000? както съм писал приблизително ще му легне съшото то е ясно че турбото ще дойде по скъпо


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
Митко Стоянов написа:Като си турбинираш колата за 3к лв и успееш да изминеш Варна - София безаварийно, ела ми се обади, ше те черпя филия с течен шоколадMetzeler написа:Митко Стоянов написа:Ама как няма да турбинира 2.5/8 с пари колкото за един осмак...то не е като да мажеш филии с майонезаMetzeler написа:biem_w написа:Митко Стоянов написа:Ако не е комплект с ръчни скорости, бегай далеч. Мотора не е нищо особено, с нетипично малък за осмак въртящ момент, който на всичко отгоре идва късно...разхода е почти като на М60Б40, а вървенето е далеч по-посредствено. Съединителя е 240мм с цена малко над 600лв, всички останали консумативи са като на големия осмак. Ако смяташ да го насаждаш - не си струва хамалогията за едното бръмчене, по-добре се напъни за 4.0
офф направо ми се еба макса ... автоматик е... знчи бягам далече... то така както го описвате тва е едно м30б35 етаби... емм ще се оглеждам за нещо по интересно тогава...
или м60б40 колега или си турбинирай некое 2.5/8 горе доло на цена еднакво ще ти стъпят само де при турбото разхода е с 1 идея по малък ама и живота на мотора
почти като да мажеш филии с пастетче еако вземеш м60б40 и го трансплантираш и вземеш ръчни скорости дали ще ти стъпи под 3000? както съм писал приблизително ще му легне съшото то е ясно че турбото ще дойде по скъпо

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: общи впечатления от е34 3 литра V8
biem_w написа:Митко Стоянов написа:Ако не е комплект с ръчни скорости, бегай далеч. Мотора не е нищо особено, с нетипично малък за осмак въртящ момент, който на всичко отгоре идва късно...разхода е почти като на М60Б40, а вървенето е далеч по-посредствено. Съединителя е 240мм с цена малко над 600лв, всички останали консумативи са като на големия осмак. Ако смяташ да го насаждаш - не си струва хамалогията за едното бръмчене, по-добре се напъни за 4.0
офф направо ми се еба макса ... автоматик е... знчи бягам далече... то така както го описвате тва е едно м30б35 етаби... емм ще се оглеждам за нещо по интересно тогава...

Както и да го гледаш, М60Б30 си има и своите достойнства, и не мисля че гори колкото Б40.
За автомата е вярно, но ако е гледан и му е сменяно масълце - няма грижи доста дълго време.
Но няма какво да си кривим душата - като се тегли чертата - Б40 е по-добрата инвестиция, било то и автомат.

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани