Палене...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Палене...

Мнение от маречков » 18 Апр 2006, 21:38

Пичове, изчистих си дюзите на ултразвук :D , смених си бензиновия филтър (филтрон) :D , но спя да пали нормално :( (всиичко това в един ден)
Ето какво точно става- първоначално пали с около 5-6 секунди злобно въртене, ако я завъртя до около 20стата минута (след спирането де) си пали нормално от 1/4 оборот. Някъде из форума четох за някакъв клапан, но сега не мога да намеря темата, къде е този клапан и за какво служи той и може ли от него така да прави бебчето ми? Може ли да се е получило проблемчето от почистените дюзи?
Помагайте!
Благодаря предварително на всички отзовали се!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 22:34

Провери когато ти запалва лошо, дали от ауспуха излиза 4ерен дим и кажи..
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 18 Апр 2006, 23:18

Така прави първите дни след смяна на филтъра.Поне при мен беше така ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 19 Апр 2006, 12:32

Ами, черен дим няма.
Дано да е от филтър.Аз него трябваше ли даго пълня с бензин преди да го сложа? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 19 Апр 2006, 19:18

Здраве да е
Не е нормално това нещо , колата требва да се самообезвъздушава сама, и дори требва да има клапан които да подържа едно номинално налягане в системата .Според мен нешо ти дава лош контакт, и като е топла прави номера.Провери си всички кабели дето сте ги разкачали може нещо да не е както требва.
Good luck

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 20 Апр 2006, 7:47

Ново двайсе - тази сутрин запали от раз, после ще я пробвам пак, докато не е изтинала. Ако не запали ще видя това с кабелите, дето bat Jeko писа и ще кажа какво става. :confused:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 20 Апр 2006, 8:08

И аз имам такава грижа. Когато не е палила един ден или повече и не ще да пали от раз. Като запали гася веднага и след това пали без проблем. Днес запали от раз :?: :shock: :?: :shock: Скоро сменях (<1000 км ) филтри. А ч гледаха и казаха, че е ОК. И свещи и кабели и т.н.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 20 Апр 2006, 8:28

вьзможно ли е да сте скьсали някоя от гумичките дето уплатняват дюзите кам главата и от там да смуче вьздух,а като е студена пали нормално защото сместа е по богата,но като загрее става обратното, и ако смуче жьздух от там нормално е да вьртиш повече на стартер докато налее повече гопиво в цилиндрите и тогава неме как да не запали, това е вазможна причина според мен, не твардя,че е така ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 20 Апр 2006, 12:24

Абе и аз това за гумичките си го помислих, но няма ли да милише на безин ако е от тях?
То се е видяло, че ще се разглабя всичко от "а" до "я", но все пак да се знае на какво да се обърне по - специално внимание, че РЕЗУЛТАТ да има!
Пичове, ако знаете къде е този прословут клапан за бензина, МОЛЯ кажете, че не мога да го намеря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Апр 2006, 22:24

ИзображениеАй тука, №6 трябва да е "прословутия клапан". Ама колегите с М50 да кажат, де :uups: . Според това трябва да е "PRESSURE REGULATOR 3,0BAR/BOSCH"
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 20 Апр 2006, 22:25

Разглобих я.
То човек не си ли свърши сам работата, няма кой да я свърши вместо него!
Та значи, като са ми слагали дюзите тея МАЙСТОРИ не им почистили гумичките(от някакъв не пясък, абе лай...а някакви) и от това на 3, 5 и 6 цилиндър имаше овлажняване по дюзите, което бързо се изпарява и затова по миризма не съм го усетил.
Въпросният КЛАПАН :mhihi: се оказа на шината на дюзите и е вакумен-здрав е :D (проверява се като се издърпа маркучето на вакума и засмучете зраво :mhihi: :mhihi: :mhihi: щото му е ячка пружинката, а не забравяйте да извадите маркуча за обратно гориво за да гледате дали пуска бензин докато смучкате).
Извадих си и колектора и О-О-О-О УЖАС гумичките(м/у главата и колектора) изгорели, нацепени, абе ужас и тях ги оправих като ги извадих, почистих, намазах със силикон и пак обратно( защото в В.Търново няма от къде да си купя нови - никой не ги купувал и не зареждали :idea: ).
Куплунгите на дюзите ги почистих, но не съм ги пръскал с контактен спрей.
Ами това правих от 18h. до сега. Утре като покарам ще пиша как е!
Хайде лека нощ!
Благодарност на всички, които се отзоваха по проблема!
;) :D :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 25 Апр 2006, 11:34

:bcry: :bcry: :bcry: :bcry: :bcry:
Пак не иска да пали!
Може ли да са ми преебали дюзите с това почисване на уртазвук?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 25 Апр 2006, 13:47

Здраве да е
Всичко е възможно на този свят, обаче преди да кажеш окончателно си огледаи нещата оше веднаж и по точно ел. вериги и елементи , те са дето се развалят.
Ако са ти хубави свещите , кабелите , бобините и т.н, и малко кофти да са ти дюзите при бензина нема проблем, там се сгъстява гориво въздушна смес , и с по малка компресия при силна искра пали без проблем.
Замери си дузите, и виж дали всички са еднакви, с един мултицет.
Щом казваш че пали въобще и работи не би трябвало да има проблем, ако само това което казваш е пипано.
Good luck
Не изключвам варианта пишман маистор , но ти си огледаи първо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 25 Апр 2006, 15:57

а преди почистването на дюзите колата нормално ли си работеше и зашто реши да ги чистиш?
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 25 Апр 2006, 16:26

на мен при чистене ми изгориха единия инжектор, но поне бяха така добри да ми споделят добрата новина от тяхната перфектна работа :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook