Палене...
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Палене...
Пичове, изчистих си дюзите на ултразвук
, смених си бензиновия филтър (филтрон)
, но спя да пали нормално
(всиичко това в един ден)
Ето какво точно става- първоначално пали с около 5-6 секунди злобно въртене, ако я завъртя до около 20стата минута (след спирането де) си пали нормално от 1/4 оборот. Някъде из форума четох за някакъв клапан, но сега не мога да намеря темата, къде е този клапан и за какво служи той и може ли от него така да прави бебчето ми? Може ли да се е получило проблемчето от почистените дюзи?
Помагайте!
Благодаря предварително на всички отзовали се!



Ето какво точно става- първоначално пали с около 5-6 секунди злобно въртене, ако я завъртя до около 20стата минута (след спирането де) си пали нормално от 1/4 оборот. Някъде из форума четох за някакъв клапан, но сега не мога да намеря темата, къде е този клапан и за какво служи той и може ли от него така да прави бебчето ми? Може ли да се е получило проблемчето от почистените дюзи?
Помагайте!
Благодаря предварително на всички отзовали се!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Не е нормално това нещо , колата требва да се самообезвъздушава сама, и дори требва да има клапан които да подържа едно номинално налягане в системата .Според мен нешо ти дава лош контакт, и като е топла прави номера.Провери си всички кабели дето сте ги разкачали може нещо да не е както требва.
Good luck
Не е нормално това нещо , колата требва да се самообезвъздушава сама, и дори требва да има клапан които да подържа едно номинално налягане в системата .Според мен нешо ти дава лош контакт, и като е топла прави номера.Провери си всички кабели дето сте ги разкачали може нещо да не е както требва.
Good luck
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Ново двайсе - тази сутрин запали от раз, после ще я пробвам пак, докато не е изтинала. Ако не запали ще видя това с кабелите, дето bat Jeko писа и ще кажа какво става. 

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
И аз имам такава грижа. Когато не е палила един ден или повече и не ще да пали от раз. Като запали гася веднага и след това пали без проблем. Днес запали от раз
Скоро сменях (<1000 км ) филтри. А ч гледаха и казаха, че е ОК. И свещи и кабели и т.н.




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
вьзможно ли е да сте скьсали някоя от гумичките дето уплатняват дюзите кам главата и от там да смуче вьздух,а като е студена пали нормално защото сместа е по богата,но като загрее става обратното, и ако смуче жьздух от там нормално е да вьртиш повече на стартер докато налее повече гопиво в цилиндрите и тогава неме как да не запали, това е вазможна причина според мен, не твардя,че е така 

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Абе и аз това за гумичките си го помислих, но няма ли да милише на безин ако е от тях?
То се е видяло, че ще се разглабя всичко от "а" до "я", но все пак да се знае на какво да се обърне по - специално внимание, че РЕЗУЛТАТ да има!
Пичове, ако знаете къде е този прословут клапан за бензина, МОЛЯ кажете, че не мога да го намеря.
То се е видяло, че ще се разглабя всичко от "а" до "я", но все пак да се знае на какво да се обърне по - специално внимание, че РЕЗУЛТАТ да има!
Пичове, ако знаете къде е този прословут клапан за бензина, МОЛЯ кажете, че не мога да го намеря.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Разглобих я.
То човек не си ли свърши сам работата, няма кой да я свърши вместо него!
Та значи, като са ми слагали дюзите тея МАЙСТОРИ не им почистили гумичките(от някакъв не пясък, абе лай...а някакви) и от това на 3, 5 и 6 цилиндър имаше овлажняване по дюзите, което бързо се изпарява и затова по миризма не съм го усетил.
Въпросният КЛАПАН
се оказа на шината на дюзите и е вакумен-здрав е
(проверява се като се издърпа маркучето на вакума и засмучете зраво
щото му е ячка пружинката, а не забравяйте да извадите маркуча за обратно гориво за да гледате дали пуска бензин докато смучкате).
Извадих си и колектора и О-О-О-О УЖАС гумичките(м/у главата и колектора) изгорели, нацепени, абе ужас и тях ги оправих като ги извадих, почистих, намазах със силикон и пак обратно( защото в В.Търново няма от къде да си купя нови - никой не ги купувал и не зареждали
).
Куплунгите на дюзите ги почистих, но не съм ги пръскал с контактен спрей.
Ами това правих от 18h. до сега. Утре като покарам ще пиша как е!
Хайде лека нощ!
Благодарност на всички, които се отзоваха по проблема!

То човек не си ли свърши сам работата, няма кой да я свърши вместо него!
Та значи, като са ми слагали дюзите тея МАЙСТОРИ не им почистили гумичките(от някакъв не пясък, абе лай...а някакви) и от това на 3, 5 и 6 цилиндър имаше овлажняване по дюзите, което бързо се изпарява и затова по миризма не съм го усетил.
Въпросният КЛАПАН





Извадих си и колектора и О-О-О-О УЖАС гумичките(м/у главата и колектора) изгорели, нацепени, абе ужас и тях ги оправих като ги извадих, почистих, намазах със силикон и пак обратно( защото в В.Търново няма от къде да си купя нови - никой не ги купувал и не зареждали

Куплунгите на дюзите ги почистих, но не съм ги пръскал с контактен спрей.
Ами това правих от 18h. до сега. Утре като покарам ще пиша как е!
Хайде лека нощ!
Благодарност на всички, които се отзоваха по проблема!



- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Всичко е възможно на този свят, обаче преди да кажеш окончателно си огледаи нещата оше веднаж и по точно ел. вериги и елементи , те са дето се развалят.
Ако са ти хубави свещите , кабелите , бобините и т.н, и малко кофти да са ти дюзите при бензина нема проблем, там се сгъстява гориво въздушна смес , и с по малка компресия при силна искра пали без проблем.
Замери си дузите, и виж дали всички са еднакви, с един мултицет.
Щом казваш че пали въобще и работи не би трябвало да има проблем, ако само това което казваш е пипано.
Good luck
Не изключвам варианта пишман маистор , но ти си огледаи първо
Всичко е възможно на този свят, обаче преди да кажеш окончателно си огледаи нещата оше веднаж и по точно ел. вериги и елементи , те са дето се развалят.
Ако са ти хубави свещите , кабелите , бобините и т.н, и малко кофти да са ти дюзите при бензина нема проблем, там се сгъстява гориво въздушна смес , и с по малка компресия при силна искра пали без проблем.
Замери си дузите, и виж дали всички са еднакви, с един мултицет.
Щом казваш че пали въобще и работи не би трябвало да има проблем, ако само това което казваш е пипано.
Good luck
Не изключвам варианта пишман маистор , но ти си огледаи първо
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
на мен при чистене ми изгориха единия инжектор, но поне бяха така добри да ми споделят добрата новина от тяхната перфектна работа 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани