Покупка на е34
Модератор: Технически модератори
			59 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- waterboy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Покупка на е34
Извинявам се ако темата ми не е за тук но нз точно къде да я пусна може би трябва да е отдел е34 но уви..   та така предстои ми бартер за такова бмв, ако може да ми кажете какво да гледам като отива да видя колата за какво става въпрос колата е 1989г е34 520и 129коня на вид е що годе добре 17ки ксенон кожен салон тук таме някоя забележка по боята, моята кола е ауди 80 б4 комби 1.6 бензин 100 коня технически в добро състояние има козметични забележки и т.н но да оставим нея какво да гледам по колата за да не се мина?
 та така предстои ми бартер за такова бмв, ако може да ми кажете какво да гледам като отива да видя колата за какво става въпрос колата е 1989г е34 520и 129коня на вид е що годе добре 17ки ксенон кожен салон тук таме някоя забележка по боята, моята кола е ауди 80 б4 комби 1.6 бензин 100 коня технически в добро състояние има козметични забележки и т.н но да оставим нея какво да гледам по колата за да не се мина?
			
		 та така предстои ми бартер за такова бмв, ако може да ми кажете какво да гледам като отива да видя колата за какво става въпрос колата е 1989г е34 520и 129коня на вид е що годе добре 17ки ксенон кожен салон тук таме някоя забележка по боята, моята кола е ауди 80 б4 комби 1.6 бензин 100 коня технически в добро състояние има козметични забележки и т.н но да оставим нея какво да гледам по колата за да не се мина?
 та така предстои ми бартер за такова бмв, ако може да ми кажете какво да гледам като отива да видя колата за какво става въпрос колата е 1989г е34 520и 129коня на вид е що годе добре 17ки ксенон кожен салон тук таме някоя забележка по боята, моята кола е ауди 80 б4 комби 1.6 бензин 100 коня технически в добро състояние има козметични забележки и т.н но да оставим нея какво да гледам по колата за да не се мина?- chino///M
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Покупка на е34
Здравей колега,все пак е автомобил гледат се основните неща:ходова част-да не тропа,де не е с изпуснали амортисьори,двигателя трябва да работи равномерно без да тресе и да си изменя звука,при работещ двигател дръпни щеката за маслото и провери с пръсти дали не духа(не трябва да духа изобщо) след това слагаш си щеката на мястото и пак при работещ двигател отвърташ капачката за наливане на масло която е на капака на главата и пак проверяваш с ръка дали не духа(не трябва да духа)макар че няма защитен капак над разпределителния вал(вижда се как се върти)не трябва да духа,възможно е съвсем леко да препръска масълце,ако духа бягай-значи има сегменти за смяна(така са ми казвали майстори).Моята Е34-ка е със същия двигател(М20Б20) и не духа от никъде,работи сравнително тихо и равномерно и съм доволен...ее..в сравнение с М50Б20 (150к.с.) бледнее,но макар и по-муден е добър мотор.Също така не е с верига,а с ангренажен ремък.Винаги има риск да са сложили някаква добавка в двигателя за да подобри работата за да може да се продаде,има един начин да се провери:вземаш едно парче стъкло капваш няколко капки масълце от щеката върху него и с памучен парцал разтъркай,ако стъклото се надраска значи има добавка(четох го някъде във форума)А като цяло Е34 е страхотен автомобил стига да попаднеш на читав,също така провери в търсачката има много изписано по тази тема 
			
		
- waterboy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Покупка на е34
правилно ли съм те разбрал колега като дръпна щеката за маслото и да си сложа ръката на дупчицата, от там не трябва да духа така ли? а как да проверя дали са избуснали амортесиорите
			
		- chino///M
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Покупка на е34
Да не трябва да духа отникъде,а за амортесьорите-започваш с натиск надолу да клатиш колата от четирите страни там където са аморетесьорите-не трябва колата да се лашка като все ено е само с пружини като натиснеш надолу трябва по-бавно да се връща(моля ако греша нека някой колега да ме поправи),така ми обясняваше майстора като проверяваше моите,но това се разбира и като я покараш,а като возия по мое мнение е доста по добре от Б4 
			
		
- Alexch
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Покупка на е34
Също, много важно - запали колата, остави да позагрее, покарай и следи стрелката на температурата дали мърда (ако е върне назад - значи термостата не работи коректно), след това я остави да поработи на място, ако стрелката тръгне след средата - виско или водна помпа са отишли. Много яки мотори са това, моя още не ще да се счупи, но не бих взел кола с проблеми в охладителната система, не защото отстраняването е нещо скъпо, а защото има вероятност да е прегрявана  Гледай клапаните да не тракат много, провери за луфт/потракване във волана (ако има, значи проблем в секторната кутия) и още много неща има, ма при тия стари кораби, всичко си е до късмет вече
 Гледай клапаните да не тракат много, провери за луфт/потракване във волана (ако има, значи проблем в секторната кутия) и още много неща има, ма при тия стари кораби, всичко си е до късмет вече  Ако не случиш, тръгва на части и квото остане в Надин и все  ще си поизбиеш парите
 Ако не случиш, тръгва на части и квото остане в Надин и все  ще си поизбиеш парите 
			 Гледай клапаните да не тракат много, провери за луфт/потракване във волана (ако има, значи проблем в секторната кутия) и още много неща има, ма при тия стари кораби, всичко си е до късмет вече
 Гледай клапаните да не тракат много, провери за луфт/потракване във волана (ако има, значи проблем в секторната кутия) и още много неща има, ма при тия стари кораби, всичко си е до късмет вече  Ако не случиш, тръгва на части и квото остане в Надин и все  ще си поизбиеш парите
 Ако не случиш, тръгва на части и квото остане в Надин и все  ще си поизбиеш парите 
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Покупка на е34
Мен ако питаш е34 89та година хич не ти трябва. КАрай си Б4ката.
			
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- waterboy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Покупка на е34
ето я и въпросната кола
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
			
		http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- chino///M
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Покупка на е34
Ако температурата не стига до средата има термостат за смяна който и аз имам да сменям ама не е болка за умиране,кофти е когато минава средата значи 100% е била прегрявана както всъщност каза колегата,а прегряла ли е един път после ще има главоболие,а относно това,че е '89 година какво значение има...моята е '88 и грешка няма,мотора няма изморяване,мърка като малко тигърче и не трепва,километража е спрял на 300 000км.и не се знае кога,а имам приятел с Е36 компакт '99 година,а моята колица има два пъти повече екстри от неговата(и от други е34-ки)така,че не е задължително да е баракудник,но всичко е въпрос на късмет 
			
		
- NeoPrint
- бай печатар
- 
				  
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Покупка на е34
JIKI_RACER написа:Мен ако питаш е34 89та година хич не ти трябва. КАрай си Б4ката.
Подкрепям с две ръце!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Покупка на е34
chino///M написа:Ако температурата не стига до средата има термостат за смяна който и аз имам да сменям ама не е болка за умиране,кофти е когато минава средата значи 100% е била прегрявана както всъщност каза колегата,а прегряла ли е един път после ще има главоболие,а относно това,че е '89 година какво значение има...моята е '88 и грешка няма,мотора няма изморяване,мърка като малко тигърче и не трепва,километража е спрял на 300 000км.и не се знае кога,а имам приятел с Е36 компакт '99 година,а моята колица има два пъти повече екстри от неговата(и от други е34-ки)така,че не е задължително да е баракудник,но всичко е въпрос на късмет
Малко офтопик , аре ще ти докарам един компакт е36 да сравним екстрите..Ще започнем от еърбеците и ще спрем до спрелия м20б20.
една 316ка ще те направи сам да си говориш..Щом ти е хубава колата - ами карай си я със здраве , ама тука за твойта кола ли става дума?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- NeoPrint
- бай печатар
- 
				  
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Покупка на е34
Колега точно момичешкия контакт ли баш намери да сравниш с Е34??? Дори Е34-ката да е 518 пак е по-кола от всяко Е36, а за контакт 316 дори е смешно да коментираме. Да, на просто набиране ще бие, но един автомобил далеч не е само 400м!
Към автора на темата. Не ти трябва Е34 с М20. Какви 17-ки тя мотор няма да ги търкаля ве. Ориентирай се към широкия бъбрек от последните години на модела с поне М50Б20TU! ИМХО.
			
		Към автора на темата. Не ти трябва Е34 с М20. Какви 17-ки тя мотор няма да ги търкаля ве. Ориентирай се към широкия бъбрек от последните години на модела с поне М50Б20TU! ИМХО.
- waterboy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Покупка на е34
а за е36 318и газ бензин по добре ли ще е от 520ката? че и 1 момче с 318 иска бартер за аудито, ето я колата
http://www.cars.bg/u409968
			
		http://www.cars.bg/u409968
- chino///M
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Покупка на е34
 извинявам се за
  извинявам се за  нямам намерение да споря за компоти
  нямам намерение да споря за компоти 
- Is.
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: Покупка на е34
А ве , спамери , момчето пита какво да гледа , за да не се мине , а не дали М20б20 е най-мотора на БМВ . Аз нямам впечатления от БМВ ,щото карам Опел Корса ,  но имам познат с Е34 М50Б20 старото железо и ...върви си моторя и 17-ки търкаля , и 19-ки .....и доста '' по-млади колици '' наказва ...   
 
Та ....М20 е жеуезен мотор ....носи на душмания , малко тежко му идва купето на е34 , но.....колкото толкова. Щом Гюнтер е преценил , че може да го сложи у коша - к'во има да коментираме .
Та, моят съвет : Огледай купето за ръжди , долните ръбове на вратите , праговете и подкалниците . К'вото и да има по моторя със сигурност ще е по-евтино от репаратура на купето .
П.С. Друг е момента , че и най-стрОшеното Е34 е по-добро от квото и да е Ауди(о) . И с разпиляна ходова част ше те вози , за разлика от олимпиадата .
  .
Поздрави !
Николай Недев
			 
 Та ....М20 е жеуезен мотор ....носи на душмания , малко тежко му идва купето на е34 , но.....колкото толкова. Щом Гюнтер е преценил , че може да го сложи у коша - к'во има да коментираме .
Та, моят съвет : Огледай купето за ръжди , долните ръбове на вратите , праговете и подкалниците . К'вото и да има по моторя със сигурност ще е по-евтино от репаратура на купето .
П.С. Друг е момента , че и най-стрОшеното Е34 е по-добро от квото и да е Ауди(о) . И с разпиляна ходова част ше те вози , за разлика от олимпиадата
 .
  .Поздрави !
Николай Недев
Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- waterboy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Покупка на е34
колата до колкото я видях на външен вид има някои драскотини, а на шофиорската врата под лайсната има малко ражда, не сам я карал утре ще ходя да я видя и ще преценя, преди това имам среща и с момчето с е36.До сега не сам карал никакво бмв освен е46 320д, смятам че утре ще си покаже кое ще ми допадне.5-така много ми харесва на вид и по принцип поваче ми харесва като кола то е36 ама ако е някой гроб не си заслужава да давам кола 5 години по млада за нея пък и на ауди-то знам какво съм правил и в какво състояние е в момента.
			
		
			59 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
