Help колеги Омега Б с TDS под капака
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Help колеги Омега Б с TDS под капака
Здравейте колеги, моля ако може някой да помогне със съвет. Омегата ми започна от известно време да пали все по трудно без значение дали е студена или топла като се случваше по някой път и да възпламени от раз но все по рядко. След като днес за 2-ри път оправих стартера тя така и не понечи да даде някакви признаци на живот!
Филтрите са сменени преди няма и 1к км. Проверих датчика на коляновият вал, МАП сензора както и маркуча до него, имаше малко масълце там и го замених с нов чистичък маркуч.Подгрева работи, всички кабели и реленца са проверени. Моля ако може някой да ми помогне ще съм много благодарен!

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
Провери акумулатора (на моята й бяха сложили 80А и палеше трудно. Трябва ти поне 90А), цедката в резервоара почистваш (ако има такава) и накрая се готвиш за смяна на ГНП. Може преди това да провериш преди паленето какво се случва след горивния филтър. Т.е има ли нафта след него. Понякога нафтата се връща обратно след като изгасиш и няма палене след това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
Zubcho написа:Акумулатор, цедката в резервоара почистваш и накрая се готвиш за смяна на ГНП.
Акомулатора е на 5 месеца няма и толкова, цедката не съм видял а при положение, когато запали макар и все по рядко и няма проблем с работата на мотора дали е ГНП?
П.П.: Забравих да спомена че с бутане (макар и доста неприятно за дизел, но наложително някой път) ве още успява да препали. Сега ще ме питате за старетра всичко е сменено в него бендикс, четки, втулки и редуктора е гресиран днес при последното сваляне и стартерчето върти перфектно.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
Ако стига нафта до двг,може да опиташ да откачиш датчикът за температура,който подава сигнал до компа,скоро умувахме над едно Ауди ама то не палеше само топло.Все пак опитай.Успех
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
viewtopic.php?t=82760 пробвай с тази тема и ще намериш решение на проблема иначе си попаднал в правилният форум 

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
mgate написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82760 пробвай с тази тема и ще намериш решение на проблема иначе си попаднал в правилният форум
Благодаря колега но и това съм го чел преди да пиша темата сложил съм този клапан преди 2 години.
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
Помпата в резервоара бачка ли. И освен това ако я чуваш да брумчи не е задължително да подкачва , кофти проблем ама наистина провери имаш ли нормално захранване с гориво . Друго от което няма палене е теч някъде на нафтичка , от дюза сълзяща зимата се видях в чудо нещеше дда откъне все едно е умряла. Та засмикване на въздух от къде да е потрошва заплването отма. Тоя клапан дет си сложил възвратния и той маже вече да прави проблеми та вземи го махни и следи за мехурчета. Тов за сега. Успех.
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
Послушай колегата Зъбчо- първо провери дали има нафта след филтъра докато въртиш, след това провери на някоя о дюзите дали фърля нафта , подгревните свещи и така нататък по ред - виж на дърпане ако запали какъв пушек излиза отзад и сподели, щото и от там може да се открие повредата, успех
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
така колеги проверих това онова и нищо нередно не открих. Дюзите са си добре нафта до ГНП-то стига, интересното е че колата ако я бутна дори сам, пали от четвърт. Като не я пробвам ест. на ниска предавка, а на 4-5-та, просто от раз иначе на стартер - мъртвец не иска да даде никакви признаци на живот 

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
mgate написа:като запали лесно ли пали след това?
след като запали угася ли я пак няма палене дори загряла да е затова изключвам причината да е в свещите не съм ги мерил една по една но все пак си мисля че при загряла кола би трябвало да няма проблем ако някоя от тях не работи
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
pitkata написа:така колеги проверих това онова и нищо нередно не открих. Дюзите са си добре нафта до ГНП-то стига, интересното е че колата ако я бутна дори сам, пали от четвърт. Като не я пробвам ест. на ниска предавка, а на 4-5-та, просто от раз иначе на стартер - мъртвец не иска да даде никакви признаци на живот
Колега , даваш на контакт и след това отиваш отпред и подаваш плюсче на стартера да врътне ( не от ключа ) и ако запали значи причината е в "ключалката"

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
Стартерът му върти. Проблема май, е че не стига нафта до дюзите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
клапана на помпата работи ли ти колега ,като дадеш контакт слушай дали чука...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака
Колеги за сега имам светлина в тунела, оказа се че подкачвавщата помпа не винаги работи или по-точно вкл. за изключително кратко време и спира. За това ме е заблудила и мен, че работи като я пробвах. След съветите на един майстор по телефона, който все още не познавам, но определено ще посетя да го почерпя, наистина мисля че открих проблема. Остава да поръчам помпата и да я сменя. За тези които имат или може да им се наложи да сменяват въпросната помпа, днес от един колега от форума на опел научих изключително ценна онформация, която мисля че ще е полезна и тук. Поради факта че ми поискаха за помпата 250 лв. аз бях доста зарадван когато въпросният колега от опелският форум ми сподели, че нашите помпички за ТДС стават и от VW. Подкачващата помпа която е със същите габарити, размери и разбира се дебит. За тези на който може да се наложи номера на така интригуващата помпа е:
Е22-057-013Z по хубавото на нея е,че не струва 250 лева а се намира от 40 до 70лв. Много благодаря на всички, които се отзоваха със съвети и идеи за моя проблем. Задължително ще присъствам на някоя сбирка на БМВ за да почерпя. Със здраве да си карате колите без значение дали със вратите или с фаровете напред!
Е22-057-013Z по хубавото на нея е,че не струва 250 лева а се намира от 40 до 70лв. Много благодаря на всички, които се отзоваха със съвети и идеи за моя проблем. Задължително ще присъствам на някоя сбирка на БМВ за да почерпя. Със здраве да си карате колите без значение дали със вратите или с фаровете напред!
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани