Help колеги Омега Б с TDS под капака

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.06.2010
Пол: Мъж

Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от pitkata » 25 Май 2011, 19:44

Здравейте колеги, моля ако може някой да помогне със съвет. Омегата ми започна от известно време да пали все по трудно без значение дали е студена или топла като се случваше по някой път и да възпламени от раз но все по рядко. След като днес за 2-ри път оправих стартера тя така и не понечи да даде някакви признаци на живот! :( Филтрите са сменени преди няма и 1к км. Проверих датчика на коляновият вал, МАП сензора както и маркуча до него, имаше малко масълце там и го замених с нов чистичък маркуч.Подгрева работи, всички кабели и реленца са проверени. Моля ако може някой да ми помогне ще съм много благодарен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от Zubcho » 25 Май 2011, 20:22

Провери акумулатора (на моята й бяха сложили 80А и палеше трудно. Трябва ти поне 90А), цедката в резервоара почистваш (ако има такава) и накрая се готвиш за смяна на ГНП. Може преди това да провериш преди паленето какво се случва след горивния филтър. Т.е има ли нафта след него. Понякога нафтата се връща обратно след като изгасиш и няма палене след това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.06.2010
Пол: Мъж

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от pitkata » 25 Май 2011, 20:28

Zubcho написа:Акумулатор, цедката в резервоара почистваш и накрая се готвиш за смяна на ГНП.


Акомулатора е на 5 месеца няма и толкова, цедката не съм видял а при положение, когато запали макар и все по рядко и няма проблем с работата на мотора дали е ГНП?

П.П.: Забравих да спомена че с бутане (макар и доста неприятно за дизел, но наложително някой път) ве още успява да препали. Сега ще ме питате за старетра всичко е сменено в него бендикс, четки, втулки и редуктора е гресиран днес при последното сваляне и стартерчето върти перфектно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от fox1981 » 25 Май 2011, 21:25

Ако стига нафта до двг,може да опиташ да откачиш датчикът за температура,който подава сигнал до компа,скоро умувахме над едно Ауди ама то не палеше само топло.Все пак опитай.Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от mgate » 25 Май 2011, 21:49

viewtopic.php?t=82760 пробвай с тази тема и ще намериш решение на проблема иначе си попаднал в правилният форум :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.06.2010
Пол: Мъж

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от pitkata » 25 Май 2011, 21:58

mgate написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82760 пробвай с тази тема и ще намериш решение на проблема иначе си попаднал в правилният форум :yes:


Благодаря колега но и това съм го чел преди да пиша темата сложил съм този клапан преди 2 години.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от vladobate » 25 Май 2011, 23:01

Помпата в резервоара бачка ли. И освен това ако я чуваш да брумчи не е задължително да подкачва , кофти проблем ама наистина провери имаш ли нормално захранване с гориво . Друго от което няма палене е теч някъде на нафтичка , от дюза сълзяща зимата се видях в чудо нещеше дда откъне все едно е умряла. Та засмикване на въздух от къде да е потрошва заплването отма. Тоя клапан дет си сложил възвратния и той маже вече да прави проблеми та вземи го махни и следи за мехурчета. Тов за сега. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от gecata73 » 26 Май 2011, 15:06

Послушай колегата Зъбчо- първо провери дали има нафта след филтъра докато въртиш, след това провери на някоя о дюзите дали фърля нафта , подгревните свещи и така нататък по ред - виж на дърпане ако запали какъв пушек излиза отзад и сподели, щото и от там може да се открие повредата, успех

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.06.2010
Пол: Мъж

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от pitkata » 26 Май 2011, 18:30

така колеги проверих това онова и нищо нередно не открих. Дюзите са си добре нафта до ГНП-то стига, интересното е че колата ако я бутна дори сам, пали от четвърт. Като не я пробвам ест. на ниска предавка, а на 4-5-та, просто от раз иначе на стартер - мъртвец не иска да даде никакви признаци на живот :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от mgate » 26 Май 2011, 18:57

като запали лесно ли пали след това?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.06.2010
Пол: Мъж

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от pitkata » 26 Май 2011, 19:01

mgate написа:като запали лесно ли пали след това?


след като запали угася ли я пак няма палене дори загряла да е затова изключвам причината да е в свещите не съм ги мерил една по една но все пак си мисля че при загряла кола би трябвало да няма проблем ако някоя от тях не работи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от vladobate » 26 Май 2011, 22:09

pitkata написа:така колеги проверих това онова и нищо нередно не открих. Дюзите са си добре нафта до ГНП-то стига, интересното е че колата ако я бутна дори сам, пали от четвърт. Като не я пробвам ест. на ниска предавка, а на 4-5-та, просто от раз иначе на стартер - мъртвец не иска да даде никакви признаци на живот :(

Колега , даваш на контакт и след това отиваш отпред и подаваш плюсче на стартера да врътне ( не от ключа ) и ако запали значи причината е в "ключалката" :mhihi: . Без майтап щом палиш на бутане значи при последната позиция "запалване" нещо се прекъсва и неке да откине . По всичките ти описания натам отива работата демек електричарска гламатория , може би.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от Zubcho » 26 Май 2011, 23:15

Стартерът му върти. Проблема май, е че не стига нафта до дюзите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от golov_bg » 27 Май 2011, 8:44

клапана на помпата работи ли ти колега ,като дадеш контакт слушай дали чука...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.06.2010
Пол: Мъж

Re: Help колеги Омега Б с TDS под капака

Мнение от pitkata » 27 Май 2011, 11:38

Колеги за сега имам светлина в тунела, оказа се че подкачвавщата помпа не винаги работи или по-точно вкл. за изключително кратко време и спира. За това ме е заблудила и мен, че работи като я пробвах. След съветите на един майстор по телефона, който все още не познавам, но определено ще посетя да го почерпя, наистина мисля че открих проблема. Остава да поръчам помпата и да я сменя. За тези които имат или може да им се наложи да сменяват въпросната помпа, днес от един колега от форума на опел научих изключително ценна онформация, която мисля че ще е полезна и тук. Поради факта че ми поискаха за помпата 250 лв. аз бях доста зарадван когато въпросният колега от опелският форум ми сподели, че нашите помпички за ТДС стават и от VW. Подкачващата помпа която е със същите габарити, размери и разбира се дебит. За тези на който може да се наложи номера на така интригуващата помпа е:
Е22-057-013Z по хубавото на нея е,че не струва 250 лева а се намира от 40 до 70лв. Много благодаря на всички, които се отзоваха със съвети и идеи за моя проблем. Задължително ще присъствам на някоя сбирка на БМВ за да почерпя. Със здраве да си карате колите без значение дали със вратите или с фаровете напред!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook