Повишен разход
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Повишен разход
От известно време колата ми започна да гълта като ламя...
Първото, което си помислих, че се дължи на студеното време, но и други черни мисли ми се въртят из главата...
Една от тях беше, че се е прецакала ламбда сондата... Днес гледаме с колегата ми и какво се оказва - НЯМА ламбда сонда. Куплунгът си е там и от него нищо не излиза... Отваряме и неговата 525ца и там няма!!!
Ами сега?!? Какво друго може да е причината за този висок (17-18/100)разход в града?
Бензиновият филтър е нов. Свещите са нови. Горивото е от OMV A95. Не я режа много. Превключвам предавките на 2000-2500 оборота. Карам с 60-70 км/ч.
В Аутодатата дават като възможна причина за високия разход, освен гореизброените неща, още и катализаторно гърне, сензор за температура на антифриза...
Дали пък не е горивната помпа... Регулатора за налягането на горивото...
Утре ще ходя на диагностика, но не знам дали ще го хванат. Някой сеща ли се за друга възможна причина за високия разход... Или да се е сблъсквал с подобен проблем... Поне да им кажа какво да гледат...

Първото, което си помислих, че се дължи на студеното време, но и други черни мисли ми се въртят из главата...
Една от тях беше, че се е прецакала ламбда сондата... Днес гледаме с колегата ми и какво се оказва - НЯМА ламбда сонда. Куплунгът си е там и от него нищо не излиза... Отваряме и неговата 525ца и там няма!!!
Ами сега?!? Какво друго може да е причината за този висок (17-18/100)разход в града?
Бензиновият филтър е нов. Свещите са нови. Горивото е от OMV A95. Не я режа много. Превключвам предавките на 2000-2500 оборота. Карам с 60-70 км/ч.
В Аутодатата дават като възможна причина за високия разход, освен гореизброените неща, още и катализаторно гърне, сензор за температура на антифриза...
Дали пък не е горивната помпа... Регулатора за налягането на горивото...
Утре ще ходя на диагностика, но не знам дали ще го хванат. Някой сеща ли се за друга възможна причина за високия разход... Или да се е сблъсквал с подобен проблем... Поне да им кажа какво да гледат...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе и аз имам проблем с разхода, но като го слушам колегата как кара и колко му харчи аз направо съм с разход-мечта. На мен но гори между 16 и 20, но аз не падам под 4000 оборота и съм или пръв на светофара или с вратите напред в завоя
. Възможна причина на повишения разход: времето застудя и, ако караш на къси разстояния (5-8 км) е нормално да ти гори и 20 на 100.


- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
TheBoss написа:Абе и аз имам проблем с разхода, но като го слушам колегата как кара и колко му харчи аз направо съм с разход-мечта. На мен но гори между 16 и 20, но аз не падам под 4000 оборота и съм или пръв на светофара или с вратите напред в завоя. Възможна причина на повишения разход: времето застудя и, ако караш на къси разстояния (5-8 км) е нормално да ти гори и 20 на 100.
Стига бе, човек, мойта дава толкова разход!


MORE BEER!
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Може, ама аз работя на 6,4 км от нас. А и сутрин винаги ще се намери някой с голф или кадет да се "пъне". И то преди стрелката да е излязла от синия сектор. (да извинява Кай, ама с моето каране ДВГ-то отдавна трябваше да е гръмнало. Ей, здрави мотори са това 6-аците да знаете
)


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
От ламдата със сигурност не е щото на мен като се беше прецакала даваше към 26/100 градско.Според мен иди на диагностика но тоя разход за зимно време е нормален.Застудеели аз си го знам 18/100 ако карам на къси разстояния.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
TheBoss написа:Абе и аз имам проблем с разхода, но като го слушам колегата как кара и колко му харчи аз направо съм с разход-мечта. На мен но гори между 16 и 20, но аз не падам под 4000 оборота и съм или пръв на светофара или с вратите напред в завоя. Възможна причина на повишения разход: времето застудя и, ако караш на къси разстояния (5-8 км) е нормално да ти гори и 20 на 100.
и моита с турбината дава толковабе я не се излагаи и твоия мотор е скапан неможе на гената и на другите да им хар4и мах 13 на тебе 20 аиде нема нужда




Ходих днес на диагностика...
Компютър Бош имаше в сервиза.
Майсторът провери всичко и каза, че горивната система си е ОК, само дето имало малко по-високи нива на въглеводороди, което може да се дължи на неизгорял бензин... Мери бобините - перфектни. Каза, че сигурно маслото ми е старо, което си е вярно - на една година е...
Абе, вика: "Моторът ти е перфектен. Ако имаш по-висок разход - търси го другаде... Задръствания, шофиране на кратки разстояния, неправилен размер гуми, което води до грешно отчитане на километража"... На мен гумите са ми 225/60/15. Не мисля, че са неправилни...
Каза още, че щом нямам ламбда сонда, значи нямам и катализатор, което ме зарадва, защото мислех да го махам и от Крафт ми казаха, че струва 260 лева операцията ...
Моторът не е минал на авариен режим, защото ако беше така щяло да не може да вдигне повече от 2500 оборота, а моя си вдига до 6-7000 и на място оборотите щели да са малко над 1000, а моите са си около 800...
Та, така... Поне научих полезна информация... Май ще трябва да напълня догоре и да засека по-точно колко ще изгори за 100 км градско...
Компютър Бош имаше в сервиза.
Майсторът провери всичко и каза, че горивната система си е ОК, само дето имало малко по-високи нива на въглеводороди, което може да се дължи на неизгорял бензин... Мери бобините - перфектни. Каза, че сигурно маслото ми е старо, което си е вярно - на една година е...
Абе, вика: "Моторът ти е перфектен. Ако имаш по-висок разход - търси го другаде... Задръствания, шофиране на кратки разстояния, неправилен размер гуми, което води до грешно отчитане на километража"... На мен гумите са ми 225/60/15. Не мисля, че са неправилни...
Каза още, че щом нямам ламбда сонда, значи нямам и катализатор, което ме зарадва, защото мислех да го махам и от Крафт ми казаха, че струва 260 лева операцията ...
Моторът не е минал на авариен режим, защото ако беше така щяло да не може да вдигне повече от 2500 оборота, а моя си вдига до 6-7000 и на място оборотите щели да са малко над 1000, а моите са си около 800...
Та, така... Поне научих полезна информация... Май ще трябва да напълня догоре и да засека по-точно колко ще изгори за 100 км градско...

- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
онзи ден ходих и аз на диагностика и ми викат ламда проблем,ка4ват я и кво да видиат няма ламда,каза така да си карам,някои може ли да ми каже дали има повод за притеснениа,моля ви
Газ,смyкач и ляв мигач
Почти сигурен съм, че проблема ти е в сензора за температура
. На мойто бмв се беше развалил и даваше информация на ECU-то, че температурата на двигателя е 30 градуса, когато беше загрял и ECU-то подава гориво като за студен двигател ... демек 9:1 afr, а не 12-13-14, както трябва да си е за да има икономия ... датчика струва към 30-40 лв, обаче се намира на много кофти място и е труден за смяна. Другото кофти е, че на таблото стрелката за температура няма нищо общо със тази на сензора за температура, който праща информация на ECU-то и от там си мислиш, че всичко е наред, ама не е
Все си мисля, че хората, който ви гледат колите на диагностика си нямат понятие от работата ... щом на елкона показва, че има проблем в ламбда сондата значи има такава
а това, че не могат да я открият е друг въпрос.
ПС: Ламда сондата има живот 100 000 км


Все си мисля, че хората, който ви гледат колите на диагностика си нямат понятие от работата ... щом на елкона показва, че има проблем в ламбда сондата значи има такава

ПС: Ламда сондата има живот 100 000 км
- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
R1cerBoy - батка кажи къде могат да се проверят със сигурност състоянието на тез датчици...и колко горе долу пари ще трябва да отделя за таз процедура... 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
MAKAPOB написа:Какъв е нормалния разход на 520i 24V 150h в добро техническо състояние.Като се има на предвид , че се кара само с 98 или 100 и какъв би трябвало да е с 95H.Колата не се кара като линейка.Превключва се на около 2500 оборота.Нормално градско с около 70 - 80 km/h на 5-та.
Средно моето гори 9-10/100 нормално каране а иначе както каза като линейка може и до 18/100 да стигне.На дълъг път ми е падало до 7.8/100 а градско до 12.5-13/100.Това е зависи как го караш.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани