"Сърдечна трансплантация"
Модератор: Технически модератори
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- ktv
 - оптимист-неверник
 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: без значение
 - Пол: Мъж
 - Кара: старо Е 34
 - Мечтае да кара: ново Е 34
 - Детайли за колата: най- добрата
 
"Сърдечна трансплантация"
Става въпрос внедряване на двигател от М5 Е34 в Е32 / М5 Е39 в Е38/. Мислех да пусна темата в "Силов тунинг", ама там явно простосмъртни не пишат. Пък и може за добро да е ограничен подфорумът,че нещо абсурна ми се вижда идеята. Въпросът е възможно ли е това?
			Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
Всичко е възможно, но защо??? То хората се чудят как да сложат по-мощен мотор на по-леко купе ти искаш обратното да правиш 
			Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- .:BENZINO:.
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 826
 - Регистриран на: 23.04.2008
 - Местоположение: ВАРНА
 - Кара: вана Чайка
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
Зъбе човека си пада по лимотата не по спорта 
 Всичко е възможно бате Краси само лев да имаш 
 А цената която би струвала една конверсия от рода на М пауър от Е39 в Е38 е може би колкото стойноста на една гърмяща 750 
 а защо не и Алпина 
			
 Всичко е възможно бате Краси само лев да имаш 
Re: "Сърдечна трансплантация"
Напълно прав!Е колегата над мен!А и тия мотори във 99% от случаите са или за ремонт или след някой и друг километър(визирам 10000-20000 най-много) ще бъдат за такъв.Просто никой не си купува М модел за да го кара леко.Дори и на 100К мили той пак е скъсван от ръчкане,защото ако дадеш 200 хиляди за една такава кола ти как би я карал.Моя съвет е да се насочиш към в8 или в12 моторите,но не от М класа.
Там шанса да са читави е доста по-голям.
А относно писането във Силовият Форум всеки може да пише стига преди това да заяви желанието си пред модератора там.Прочети правилата на разделя и ще видиш за какво става на дума!
Успех и м70б50 му е майката!
			
		Там шанса да са читави е доста по-голям.
А относно писането във Силовият Форум всеки може да пише стига преди това да заяви желанието си пред модератора там.Прочети правилата на разделя и ще видиш за какво става на дума!
Успех и м70б50 му е майката!
- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
slatanic написа:Напълно прав!Е колегата над мен!А и тия мотори във 99% от случаите са или за ремонт или след някой и друг километър(визирам 10000-20000 най-много) ще бъдат за такъв.Просто никой не си купува М модел за да го кара леко.Дори и на 100К мили той пак е скъсван от ръчкане,защото ако дадеш 200 хиляди за една такава кола ти как би я карал.Моя съвет е да се насочиш към в8 или в12 моторите,но не от М класа.
Там шанса да са читави е доста по-голям.
А относно писането във Силовият Форум всеки може да пише стига преди това да заяви желанието си пред модератора там.Прочети правилата на разделя и ще видиш за какво става на дума!
Успех и м70б50 му е майката!
много подценяваш м моторите колега
- ktv
 - оптимист-неверник
 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: без значение
 - Пол: Мъж
 - Кара: старо Е 34
 - Мечтае да кара: ново Е 34
 - Детайли за колата: най- добрата
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
@2bar написа:то дали има голям смисъл в силовият форум, че и тук от такава тема?
Щом нещо съществува, значи има смисъл.
 Благодаря за мненията!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		Re: "Сърдечна трансплантация"
и мен ме блазни идеята за с38 в е32-ката трябва да е плъг анд плей 
 ама са доста парички и подръжката е доста дебела. А колко е оправдано като инвестиция е съвсем друг въпрос...
			
		- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
- ktv
 - оптимист-неверник
 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: без значение
 - Пол: Мъж
 - Кара: старо Е 34
 - Мечтае да кара: ново Е 34
 - Детайли за колата: най- добрата
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
Всичко е възможно, а единствения проблем е финансоваа част.
			Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- kraininski
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 899
 - Регистриран на: 23.04.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 530d
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
_65536_kb_sec_   
  ше се наакам с тея твойте снимки...  
			
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
		- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
kraininski написа:_65536_kb_sec_ше се наакам с тея твойте снимки...
тия са от левия ръкав, а в десния знаиш ли какви имам

- BULL3T
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1480
 - Регистриран на: 29.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
 - Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
_65536_kb_sec_ написа:kraininski написа:_65536_kb_sec_ше се наакам с тея твойте снимки...
тия са от левия ръкав, а в десния знаиш ли какви имам![]()
![]()

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- vankatagsi
 - младши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 624
 - Регистриран на: 25.11.2007
 - Местоположение: София, западния край
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46 323CI
 - Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
 
Re: "Сърдечна трансплантация"
slatanic написа:Напълно прав!Е колегата над мен!А и тия мотори във 99% от случаите са или за ремонт или след някой и друг километър(визирам 10000-20000 най-много) ще бъдат за такъв.Просто никой не си купува М модел за да го кара леко.Дори и на 100К мили той пак е скъсван от ръчкане,защото ако дадеш 200 хиляди за една такава кола ти как би я карал.Моя съвет е да се насочиш към в8 или в12 моторите,но не от М класа.
Там шанса да са читави е доста по-голям.
А относно писането във Силовият Форум всеки може да пише стига преди това да заяви желанието си пред модератора там.Прочети правилата на разделя и ще видиш за какво става на дума!
Успех и м70б50 му е майката!
Както се казва като е високо гроздето е кисело..., не знам за тебе дали е високо, не се познаваме, но от написаното може да се съди че тази поговорка важи с пълна сила. М моторите че са ръчкани спор няма, но незабравяй че повечето се карат от сектанти и се поддържат без компромис, така че дали всички са издухани може много да се спори
Re: "Сърдечна трансплантация"
Не е важно какво е кисело и какво сладко!Важното е да си направиш сметката имаш ли пари да го поддържаш този двигател или не!Не е само да дадеш 5к лв за него примерно и след това да се окаже,че той е за ремонт който не е като да струва 1000лв и да се вайкаш какво ти се случва.
Не подценявам М моторите в никой случай.Просто се замислете след толкова години на работа дали всичко им е наред!?Дори и добре поддържани те имат износване като всеки друг машинен детайл и след определен брой километри е нужна смяната или ремонта на дадени части от агрегата.
При М моторите цената е по-висока от останалите БМВ мотори естествено.
И не ми казвайте,че м3ки е36ци идват на по 100к километра и са в отлично здраве,защото няма как да ви повярвам,а ако някой му се е наложило да направи ремонт на такъв след закупуването му с цел ъпгрейд в независимо какво купе нека постне тук инфо с цената на ремонта за да разберем каква е истина и гроздето колко е кисело всъщност!
			
		Не подценявам М моторите в никой случай.Просто се замислете след толкова години на работа дали всичко им е наред!?Дори и добре поддържани те имат износване като всеки друг машинен детайл и след определен брой километри е нужна смяната или ремонта на дадени части от агрегата.
При М моторите цената е по-висока от останалите БМВ мотори естествено.
И не ми казвайте,че м3ки е36ци идват на по 100к километра и са в отлично здраве,защото няма как да ви повярвам,а ако някой му се е наложило да направи ремонт на такъв след закупуването му с цел ъпгрейд в независимо какво купе нека постне тук инфо с цената на ремонта за да разберем каква е истина и гроздето колко е кисело всъщност!
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



  

