Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- johnny_cage1986
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.09.2009
- Местоположение: град Русе ул Коледница 5 бл Хемус
Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.
Здравейте колеги бих искал да ви запитам някой работи за този модел. БМВ 7 серия 3000сс 188 конски сили 1992г. имали полуоски или необходимо ли е да се махат носачите за да се сменят полуоските. Като се разкачат полуоските отваря ли се вазможност за смяна на предните амортисиори. Колко струват носачите, амортисиорите и полуоските ако е с полуоски. По същия начин ли се разкача задния мост и амортисиорите на задницата както при предницата. Колко струва задния мост и задните амортисиори на аудито. Като се сменя гарнето олеснява ли се разкачането на скорусната кутия. Колко струва скорусната котия и гарнето. При смяната на скорусната кутия олеснява ли се разкачането на феродовия диск за смяна на съединител. Колко струва съединителят. Последния ми въпрос е каде точно се намира пробката за маслото.
Че си объркал мястото за темата е ясно, но като ти чета въпросите и се чудя дали поне малко имаш представа какво представлява този автомобил!!! Върви в сервиз!
Разгледай ТУК за BMW E32
Разгледай ТУК за BMW E32
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
той май пита не за БМВ ами за олимпийците или е намислил да слага заден мост от ауди и като смени феродовия диск колата ще стане с предно предаване.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Ахахахаха
Това е някаква шега, нали? Инае задния мост за Аудито е към 10-12 хиляди горе-доло.. питаш за А8, нали

Това е някаква шега, нали? Инае задния мост за Аудито е към 10-12 хиляди горе-доло.. питаш за А8, нали



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
чичо стоянчооооо покажи сееееее
сипи на човечеца супичка че гледам е огладнял, явно е имал ауди и в сервиза са му съдрали кожата и сега е останал без пари и за хлебец
П.С.: Колега, сложи си един нормален аватар че ми писна всеки път като отворя е34 подфорума и да ми спира мозъчната дейност






сипи на човечеца супичка че гледам е огладнял, явно е имал ауди и в сервиза са му съдрали кожата и сега е останал без пари и за хлебец





П.С.: Колега, сложи си един нормален аватар че ми писна всеки път като отворя е34 подфорума и да ми спира мозъчната дейност




- johnny_cage1986
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.09.2009
- Местоположение: град Русе ул Коледница 5 бл Хемус
Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.
Сега не съм у дома. Следващия път ще ви пища.
- johnny_cage1986
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.09.2009
- Местоположение: град Русе ул Коледница 5 бл Хемус
Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.
Какво място за темата съм объркал бе бате нали тука сте писали за 7серия на бмв. Да ви обясня малко че Явно не знаете. 7-мата серия на БМВ е създадена преди 5-та серия. На базата на 7-ма серия инжинерите създават 5-та серия на БМВ. А 5-та серия на БМВ е същата по дизайн и мотори като 7-ма серия само дето е с малко по къса база. 3000 кубика
мотор на 7-ма серия е същия 3000 кубика мотор при 5-та серия на БМВ.
Да ти кажа какво представлява БМВ 7-ма серия защото си писал че аз незнам какво представлява този модел.
Ход на буталото 89х80мм
конски сили 188-при 5800 оборота
скорусна котия 5степенна ръчна
максимален въртящ момен- 260 нютон метра при 4000 оборота
Тегло на колата 1600кг
Килограм на конска сила- 8,51кг
максимална скорост 222км
Ускорение от 0до100км -9,3секунди
Разпределение на центъра на тежеста 52/48
Разход на гориво 7,6л/9,4л/16,3л
Еи Стилко къде да вървя в сервиз. Да пълня гушите на сервизаджиите
и да ми разбутат колата. В сервиза отиват само ботови които знаят само да чупят кули а не да ги пазят и карат. Ти знаеш ли аз до сега колко коли съм имал и все с баща ми ги правя и на сервиз съм ходил 2-пъти и много лошо впечатление ми направиха сервизаджиите.
А другия колега дето се майтапи със старото ми ауди 100 с 4200 кубиков мотор 280конски сили и 400нютон метра,което оускорява от 0 до 100 за 6,2секунди и вдига 250км,просто да не гу лигави аудито защото то ще надбяга повечето БМВ-та в този форум. Голяма бегачка е и то по-голяма от вашите.
Понеже вие се пишите тука на големи специалисти и разбиратели на коли и за това реших да се допитам до ваз защото до сега не съм ремонтирвал БМВ и исках да разбера дали тези неща за които съм ви питал са така или има някакви особенности,защото всяка кола си е сама за себеси. А аз оставам със впечатление че вие тука сте едва ли не някъкви си газарчета дето се гаврят с хората, коментиращи във форума някакви глупости за изгъзици и пофтаджийски работи с БМВ-та; Апък като ви се счупи колата бягате в сервизите да си решавате проблемите. И то май си е така, какво да се очудвам те повечето БМВ-та се карат от богаташки пешлемета и вообще не се занимават да си правят колите а направо ги хвърлят в сервиза да ги подмятат сервизаджиите на ляво и на дясно. И все пак ако сте готини колеги бихте ли ми отговорили на въпросите.
мотор на 7-ма серия е същия 3000 кубика мотор при 5-та серия на БМВ.
Да ти кажа какво представлява БМВ 7-ма серия защото си писал че аз незнам какво представлява този модел.
Ход на буталото 89х80мм
конски сили 188-при 5800 оборота
скорусна котия 5степенна ръчна
максимален въртящ момен- 260 нютон метра при 4000 оборота
Тегло на колата 1600кг
Килограм на конска сила- 8,51кг
максимална скорост 222км
Ускорение от 0до100км -9,3секунди
Разпределение на центъра на тежеста 52/48
Разход на гориво 7,6л/9,4л/16,3л
Еи Стилко къде да вървя в сервиз. Да пълня гушите на сервизаджиите
и да ми разбутат колата. В сервиза отиват само ботови които знаят само да чупят кули а не да ги пазят и карат. Ти знаеш ли аз до сега колко коли съм имал и все с баща ми ги правя и на сервиз съм ходил 2-пъти и много лошо впечатление ми направиха сервизаджиите.
А другия колега дето се майтапи със старото ми ауди 100 с 4200 кубиков мотор 280конски сили и 400нютон метра,което оускорява от 0 до 100 за 6,2секунди и вдига 250км,просто да не гу лигави аудито защото то ще надбяга повечето БМВ-та в този форум. Голяма бегачка е и то по-голяма от вашите.
Понеже вие се пишите тука на големи специалисти и разбиратели на коли и за това реших да се допитам до ваз защото до сега не съм ремонтирвал БМВ и исках да разбера дали тези неща за които съм ви питал са така или има някакви особенности,защото всяка кола си е сама за себеси. А аз оставам със впечатление че вие тука сте едва ли не някъкви си газарчета дето се гаврят с хората, коментиращи във форума някакви глупости за изгъзици и пофтаджийски работи с БМВ-та; Апък като ви се счупи колата бягате в сервизите да си решавате проблемите. И то май си е така, какво да се очудвам те повечето БМВ-та се карат от богаташки пешлемета и вообще не се занимават да си правят колите а направо ги хвърлят в сервиза да ги подмятат сервизаджиите на ляво и на дясно. И все пак ако сте готини колеги бихте ли ми отговорили на въпросите.
- johnny_cage1986
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.09.2009
- Местоположение: град Русе ул Коледница 5 бл Хемус
Re: Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.
johnny_cage1986 написа:Здравейте колеги бих искал да ви запитам някой работи за този модел. БМВ 7 серия 3000сс 188 конски сили 1992г. имали полуоски или необходимо ли е да се махат носачите за да се сменят полуоските. Като се разкачат полуоските отваря ли се вазможност за смяна на предните амортисиори. Колко струват носачите, амортисиорите и полуоските ако е с полуоски. По същия начин ли се разкача задния мост и амортисиорите на задницата както при предницата. Колко струва задния мост и задните амортисиори на БМВ-то. Като се сменя гарнето олеснява ли се разкачането на скорусната кутия. Колко струва скорусната котия и гарнето. При смяната на скорусната кутия олеснява ли се разкачането на феродовия диск за смяна на съединител. Колко струва съединителят. Последния ми въпрос е каде точно се намира пробката за маслото.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.
johnny_cage1986 написа: 1 Здравейте колеги бих искал да ви запитам някой работи за този модел. БМВ 7 серия 3000сс 188 конски сили 1992г. имали полуоски или необходимо ли е да се махат носачите за да се сменят полуоските.
2Като се разкачат полуоските отваря ли се вазможност за смяна на предните амортисиори. Колко струват носачите, амортисиорите и полуоските ако е с полуоски.
3По същия начин ли се разкача задния мост и амортисиорите на задницата както при предницата.
4Колко струва задния мост и задните амортисиори на аудито.
5Като се сменя гарнето олеснява ли се разкачането на скорусната кутия.
6Колко струва скорусната котия и гарнето.
7При смяната на скорусната кутия олеснява ли се разкачането на феродовия диск за смяна на съединител.
8Колко струва съединителят.
9Последния ми въпрос е каде точно се намира пробката за маслото.
1. Полуоски няма отпред. Автомобилът е със задно предаване. Смяната на носачите става като се свали стария носач и се сложи новия. Ако е горен носач (понеже са 2 - горен и долен) се меня и тампона на носача.
2. За предни амортесьори не знам някой друг да каже.
3. Да.
4. На този въпрос нямам отговор. Трябва да питаш в Ауди форума или в някой магазин за авточасти (евро07, Ауто+ и т.н.)
5. Сигурно питаш за крайното гърне. Отговора е НЕ.
6. Скоростната кутия може да струва между 300лв (втора ръка и механична) до 3000-4000лв нова и пак толкова (300лв.) автоматична на втора ръка до 4000лв нова. Гърнето (крайно) около 140лв струва, но може и по-скъпо да има.
7. На този въпрос нямам отговор др. да каже.
8. Около 140- 180 лв. мисля струва, но нека колега запознат с цените да каже.
9.Пробката се намира на картера.
Колегата май се ебава ама да не кажат, че сме простаци се опитах да отговоря възможно най-точно на въпросите му. Възможе е да съм дал грешни отговори. Моля ако е така нека бъда поправен от някой друг колега.
Ако е ебавка самата тема се хванах

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.
johnny_cage1986 написа:Какво място за темата съм объркал бе бате нали тука сте писали за 7серия на бмв. Да ви обясня малко че Явно не знаете. 7-мата серия на БМВ е създадена преди 5-та серия. На базата на 7-ма серия инжинерите създават 5-та серия на БМВ. А 5-та серия на БМВ е същата по дизайн и мотори като 7-ма серия само дето е с малко по къса база. 3000 кубика
мотор на 7-ма серия е същия 3000 кубика мотор при 5-та серия на БМВ.
Да ти кажа какво представлява БМВ 7-ма серия защото си писал че аз незнам какво представлява този модел.
Ход на буталото 89х80мм
конски сили 188-при 5800 оборота
скорусна котия 5степенна ръчна
максимален въртящ момен- 260 нютон метра при 4000 оборота
Тегло на колата 1600кг
Килограм на конска сила- 8,51кг
максимална скорост 222км
Ускорение от 0до100км -9,3секунди
Разпределение на центъра на тежеста 52/48
Разход на гориво 7,6л/9,4л/16,3л
Еи Стилко къде да вървя в сервиз. Да пълня гушите на сервизаджиите
и да ми разбутат колата. В сервиза отиват само ботови които знаят само да чупят кули а не да ги пазят и карат. Ти знаеш ли аз до сега колко коли съм имал и все с баща ми ги правя и на сервиз съм ходил 2-пъти и много лошо впечатление ми направиха сервизаджиите.
А другия колега дето се майтапи със старото ми ауди 100 с 4200 кубиков мотор 280конски сили и 400нютон метра,което оускорява от 0 до 100 за 6,2секунди и вдига 250км,просто да не гу лигави аудито защото то ще надбяга повечето БМВ-та в този форум. Голяма бегачка е и то по-голяма от вашите.
Понеже вие се пишите тука на големи специалисти и разбиратели на коли и за това реших да се допитам до ваз защото до сега не съм ремонтирвал БМВ и исках да разбера дали тези неща за които съм ви питал са така или има някакви особенности,защото всяка кола си е сама за себеси. А аз оставам със впечатление че вие тука сте едва ли не някъкви си газарчета дето се гаврят с хората, коментиращи във форума някакви глупости за изгъзици и пофтаджийски работи с БМВ-та; Апък като ви се счупи колата бягате в сервизите да си решавате проблемите. И то май си е така, какво да се очудвам те повечето БМВ-та се карат от богаташки пешлемета и вообще не се занимават да си правят колите а направо ги хвърлят в сервиза да ги подмятат сервизаджиите на ляво и на дясно. И все пак ако сте готини колеги бихте ли ми отговорили на въпросите.









ако няма пробка пробии ци за нула времв става



- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.
[quote="johnny_cage1986"]Какво място за темата съм объркал бе бате нали тука сте писали за 7серия на бмв. Да ви обясня малко че Явно не знаете. 7-мата серия на БМВ е създадена преди 5-та серия. На базата на 7-ма серия инжинерите създават 5-та серия на БМВ. А 5-та серия на БМВ е същата по дизайн и мотори като 7-ма серия само дето е с малко по къса база. 3000 кубика
мотор на 7-ма серия е същия 3000 кубика мотор при 5-та серия на БМВ.
Да ти кажа какво представлява БМВ 7-ма серия защото си писал че аз незнам какво представлява този модел.
Ход на буталото 89х80мм
конски сили 188-при 5800 оборота
скорусна котия 5степенна ръчна
максимален въртящ момен- 260 нютон метра при 4000 оборота
Тегло на колата 1600кг
Килограм на конска сила- 8,51кг
максимална скорост 222км
Ускорение от 0до100км -9,3секунди
Разпределение на центъра на тежеста 52/48
Разход на гориво 7,6л/9,4л/16,3л
Еи Стилко къде да вървя в сервиз. Да пълня гушите на сервизаджиите
и да ми разбутат колата. В сервиза отиват само ботови които знаят само да чупят кули а не да ги пазят и карат. Ти знаеш ли аз до сега колко коли съм имал и все с баща ми ги правя и на сервиз съм ходил 2-пъти и много лошо впечатление ми направиха сервизаджиите.
А другия колега дето се майтапи със старото ми ауди 100 с 4200 кубиков мотор 280конски сили и 400нютон метра,което оускорява от 0 до 100 за 6,2секунди и вдига 250км,просто да не гу лигави аудито защото то ще надбяга повечето БМВ-та в този форум. Голяма бегачка е и то по-голяма от вашите.
Понеже вие се пишите тука на големи специалисти и разбиратели на коли и за това реших да се допитам до ваз защото до сега не съм ремонтирвал БМВ и исках да разбера дали тези неща за които съм ви питал са така или има някакви особенности,защото всяка кола си е сама за себеси. А аз оставам със впечатление че вие тука сте едва ли не някъкви си газарчета дето се гаврят с хората, коментиращи във форума някакви глупости за изгъзици и пофтаджийски работи с БМВ-та; Апък като ви се счупи колата бягате в сервизите да си решавате проблемите. И то май си е така, какво да се очудвам те повечето БМВ-та се карат от богаташки пешлемета и вообще не се занимават да си правят колите а направо ги хвърлят в сервиза да ги подмятат сервизаджиите на ляво и на дясно......
Колега,първо добре дошъл във нашия задружен подфорум!Второ мисля,че няма да е лошо да си поправиш правописа преди да поправяш коли!И трето не най-маловажно обаче-Мислиш ли че знаеш повече за БМВ-Е34(Е32),че чак и да обясняваш на колегите, повечето от който карат автомобил,още от времето когато(съдейки по правописа и год.на никът ти'86) ти не си знаел кое е земята кое небето?
Без лоши чувства и с уважение!!!
Успех!!
мотор на 7-ма серия е същия 3000 кубика мотор при 5-та серия на БМВ.
Да ти кажа какво представлява БМВ 7-ма серия защото си писал че аз незнам какво представлява този модел.
Ход на буталото 89х80мм
конски сили 188-при 5800 оборота
скорусна котия 5степенна ръчна
максимален въртящ момен- 260 нютон метра при 4000 оборота
Тегло на колата 1600кг
Килограм на конска сила- 8,51кг
максимална скорост 222км
Ускорение от 0до100км -9,3секунди
Разпределение на центъра на тежеста 52/48
Разход на гориво 7,6л/9,4л/16,3л
Еи Стилко къде да вървя в сервиз. Да пълня гушите на сервизаджиите
и да ми разбутат колата. В сервиза отиват само ботови които знаят само да чупят кули а не да ги пазят и карат. Ти знаеш ли аз до сега колко коли съм имал и все с баща ми ги правя и на сервиз съм ходил 2-пъти и много лошо впечатление ми направиха сервизаджиите.
А другия колега дето се майтапи със старото ми ауди 100 с 4200 кубиков мотор 280конски сили и 400нютон метра,което оускорява от 0 до 100 за 6,2секунди и вдига 250км,просто да не гу лигави аудито защото то ще надбяга повечето БМВ-та в този форум. Голяма бегачка е и то по-голяма от вашите.
Понеже вие се пишите тука на големи специалисти и разбиратели на коли и за това реших да се допитам до ваз защото до сега не съм ремонтирвал БМВ и исках да разбера дали тези неща за които съм ви питал са така или има някакви особенности,защото всяка кола си е сама за себеси. А аз оставам със впечатление че вие тука сте едва ли не някъкви си газарчета дето се гаврят с хората, коментиращи във форума някакви глупости за изгъзици и пофтаджийски работи с БМВ-та; Апък като ви се счупи колата бягате в сервизите да си решавате проблемите. И то май си е така, какво да се очудвам те повечето БМВ-та се карат от богаташки пешлемета и вообще не се занимават да си правят колите а направо ги хвърлят в сервиза да ги подмятат сервизаджиите на ляво и на дясно......
Колега,първо добре дошъл във нашия задружен подфорум!Второ мисля,че няма да е лошо да си поправиш правописа преди да поправяш коли!И трето не най-маловажно обаче-Мислиш ли че знаеш повече за БМВ-Е34(Е32),че чак и да обясняваш на колегите, повечето от който карат автомобил,още от времето когато(съдейки по правописа и год.на никът ти'86) ти не си знаел кое е земята кое небето?
Без лоши чувства и с уважение!!!
Успех!!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
а сега и аз се обръщам към теб сериозно, сменил съм шес коли от който последните пет са пета серия е34, повечето от този форум са като мен даже някой са сменили и повече та ти приятел
първо- смени речника си
второ-дръж се въспитано с хората, особенно непознати
трето- преди да даваш съвети виж дали не казваш някоя глупос
знам малък си но тук спазвай добрият тон никой от както съм в този форум не е обидил друг и повечето не се познаваме но се отнасяме с уважение така че бади и ти така
първо- смени речника си
второ-дръж се въспитано с хората, особенно непознати
трето- преди да даваш съвети виж дали не казваш някоя глупос
знам малък си но тук спазвай добрият тон никой от както съм в този форум не е обидил друг и повечето не се познаваме но се отнасяме с уважение така че бади и ти така
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Koлега, правилно са ти написали другите... като започнем с правописа, минем през отношението и стигнем до самите въпроси... много неща трябва да откоригираш... Задавай си точно въпросите ако искаш ясни отговори. Поинтересувай се първо какво представлява автомобила като устройство и после попитай как се ремонтира... не зная колко автомобила си сменил и какво си помагал на баща ти при ремонтите (аз на моя само ключовете му подавах, а сега той на мен
) ... ама не се с това мери техническата грамотност... и още по-малко с това колко коня ти е била предната олимпия и кое бмв ше скъса
това е технически раздел, а не стрийтрейсърс...
Задай си правилно въпросите и всеки ще ти отговори с удоволствие
Пример: питаш къде е пробката за маслото, но не си уточнил кое масло - няма на кафе да гледаме сега... двигател, скорости, диф ли ще да е... и т.н.
Айде с уважение!
ПС: вярно ли продаваш корабчето
тънко го даваш 


Задай си правилно въпросите и всеки ще ти отговори с удоволствие
Пример: питаш къде е пробката за маслото, но не си уточнил кое масло - няма на кафе да гледаме сега... двигател, скорости, диф ли ще да е... и т.н.
Айде с уважение!

ПС: вярно ли продаваш корабчето




18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани