Смяна на дюзи.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Смяна на дюзи.

Мнение от GRINGO » 15 Май 2009, 0:43

Здравейте,
двигатела ми е М30Б35 от Е23 81-ва.
Преди време се появи изведнъж едно прекъсване
сякаш не работи на всички цилиндри.
Но при проверка (откачане на кабелите един по един) не установих
точно определен цилиндър.
Иначе колата си върви добре според мен, до сега не съм карал друг такъв двигател
и немога да сравня.
Мисля си че може да е от дюзите и искам да ги сменя с нови.
Сега идва и въпросът какви да си взема.
Преди време един човек ме посъветва да сложа дюзи от М40 , били повече кубици.
Има ли нещо такова и как после да оправя сместа.
Или да си взема оригинални за двигатела?
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 16 Май 2009, 19:32

Някой няма ли онформация по този въпрос.
А знаете ли как вървят цените?
The power is nothing without control.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 16 Май 2009, 19:36

по принцип ако има ламбда, би трябвало сам да си регулира сместа.
по принцип ти препоръчвам оригиналните.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Май 2009, 20:07

Колега, само от смяна на дюзи с по-големи, смисъл много няма. Ако друго няма да правиш по-добре си сложи нормални.
А това прекъсване да не е едно едва уловимо на празен ход, като съвсем леко претрисане?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 16 Май 2009, 20:08

и аз имам такова претрисане
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Май 2009, 20:11

Много от М20 и М30 го имат, забелязах, че се влияе от дебитомера ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 16 Май 2009, 20:58

///peter написа:Колега, само от смяна на дюзи с по-големи, смисъл много няма. Ако друго няма да правиш по-добре си сложи нормални.
А това прекъсване да не е едно едва уловимо на празен ход, като съвсем леко претрисане?

Да такова е и към 2900 оборота става резонанс на тва прекъсване и
най-силно се усеща едно бучене.
The power is nothing without control.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 16 Май 2009, 21:12

мойта претриса на "празен" ход (когато съм на D) на светофарите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 16 Май 2009, 21:18

то на е23 м30-то май има вариант да е с л-жетроник. пак с ламбда ма инжекторите май са директно на главата... Та това претрисане и аз го имам но съм по-склонен да мисля,че е дистрибутор/палец ламбда ама знае ли човек невярвам някой да си купи чисто нов оригинален дебитомер за 800 лева за да сме сигурни дали проблема не е в дебиломерите :Д

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Май 2009, 21:28

AcOrP написа:то на е23 м30-то май има вариант да е с л-жетроник. пак с ламбда ма инжекторите май са директно на главата... Та това претрисане и аз го имам но съм по-склонен да мисля,че е дистрибутор/палец ламбда ама знае ли човек невярвам някой да си купи чисто нов оригинален дебитомер за 800 лева за да сме сигурни дали проблема не е в дебиломерите :Д


Тези неща са пробвани, след като ръчках дебитомера тресене ту го имаше ту не.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 17 Май 2009, 13:05

ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 17 Май 2009, 13:45

AcOrP написа:то на е23 м30-то май има вариант да е с л-жетроник. пак с ламбда ма инжекторите май са директно на главата... Та това претрисане и аз го имам но съм по-склонен да мисля,че е дистрибутор/палец ламбда ама знае ли човек невярвам някой да си купи чисто нов оригинален дебитомер за 800 лева за да сме сигурни дали проблема не е в дебиломерите :Д

Моя е с Мотроник 1 и инжекторите са на всмукателния колектор.
The power is nothing without control.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 17 Май 2009, 19:02

Във начална фаза на заминаване на инжекторите може да пробваш с добавка за инжекция, но по-концентрирана от препоръчаното. Положителен резултат ще има, но до къде само пробата ще покаже, а и не е играчка като свалянето им.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 17 Май 2009, 21:44

моят въпрос е може ли да се сменят дюзите на м20б25 без да махам колектора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: -

Мнение от ///peter » 17 Май 2009, 22:55

White 1913 Power написа:моят въпрос е може ли да се сменят дюзите на м20б25 без да махам колектора


Не си го представям честно казано, или ще е жестока мъка :confused:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook