Гасне студена

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Гасне студена

Мнение от rado_rf » 15 Мар 2009, 18:24

То, че ще се ходи на диагностика, ще се ходи.
Но!!!
Едва ли ще хванат проблема, защото колата ще е топла. Та, когато е студена колата си пали от раз, но подържа ниски обороти, около 500 и като я изфорсирам гасне. Пак си я паля и пак така. Мисля че сместа е богата защото пуши и мирише на бензин. Като загрее няма никакви проблеми - работата на двигателя се изчиства и не пуши и си подържа нормални обороти. Много е неприятно когато е студена и я изключа от скорост да гасне. Нямам ламбда, дебитомера си е читав но е за М50В20 а аз съм с В25, свещите са си ОК. Къде може да е проблема?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Гасне студена

Мнение от Zubcho » 15 Мар 2009, 18:34

rado_rf написа:То, че ще се ходи на диагностика, ще се ходи.
Но!!!
Едва ли ще хванат проблема, защото колата ще е топла. Та, когато е студена колата си пали от раз, но подържа ниски обороти, около 500 и като я изфорсирам гасне. Пак си я паля и пак така. Мисля че сместа е богата защото пуши и мирише на бензин. Като загрее няма никакви проблеми - работата на двигателя се изчиства и не пуши и си подържа нормални обороти. Много е неприятно когато е студена и я изключа от скорост да гасне. Нямам ламбда, дебитомера си е читав но е за М50В20 а аз съм с В25, свещите са си ОК. Къде може да е проблема?


Абе аз сега се сетих - автоматичния смукач може ли да се е преебал????
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 15 Мар 2009, 18:42

Колега провери първо стъпковото моторче и въздушния филтър? Също така всички маркучи за въздух около мотора. :roll: По това което си описал, разбирам, че гориво има, а въздуха й е малко...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 15 Мар 2009, 18:52

Датчика за темпа на маторя.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 15 Мар 2009, 19:08

Zubcho написа:
rado_rf написа:То, че ще се ходи на диагностика, ще се ходи.
Но!!!
Едва ли ще хванат проблема, защото колата ще е топла. Та, когато е студена колата си пали от раз, но подържа ниски обороти, около 500 и като я изфорсирам гасне. Пак си я паля и пак така. Мисля че сместа е богата защото пуши и мирише на бензин. Като загрее няма никакви проблеми - работата на двигателя се изчиства и не пуши и си подържа нормални обороти. Много е неприятно когато е студена и я изключа от скорост да гасне. Нямам ламбда, дебитомера си е читав но е за М50В20 а аз съм с В25, свещите са си ОК. Къде може да е проблема?


Абе аз сега се сетих - автоматичния смукач може ли да се е преебал????


Ти ме утрепа. Какъв е този смукач? Къде се намира?

dj_ennsy_1 написа:Колега провери първо стъпковото моторче и въздушния филтър? Също така всички маркучи за въздух около мотора. :roll: По това което си описал, разбирам, че гориво има, а въздуха й е малко...


Аз тези маркучи съм ги накупил и ще ги сменя в най-скоро време, но обясни ми каква е връзката с въздушния филтър. Нали и като е топла пак няма да ми стига въздух. А, като си е топличка няма проблеми.


///peter написа:Датчика за темпа на маторя.


Я, обясни по-подробно. Не схващам :uups:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 15 Мар 2009, 19:29

То няма ли автоматичен смукач ? Не знам М50 може да е на др. система. До колкото съм чувал бензиновите мотори имат смукач автоматичен или ръчен. Може вече по-новите да нямат знам ли. Само давам идеи.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 15 Мар 2009, 19:37

До термостата имаш датчик за температурата на мотора, мери температурата на водата и така ЕКУ-то разбира дали колата е загряла, това е "автоматичния смукач" :) Ако е заминал, може да дава по-кофти стойности на студен мотор, но пък на загрял защо е ок, просто не виждам какво друго може да е :)
Пусни една диагностика и вижте данните в реално време как са.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Мар 2009, 11:05

///peter написа:До термостата имаш датчик за температурата на мотора, мери температурата на водата и така ЕКУ-то разбира дали колата е загряла, това е "автоматичния смукач" :) Ако е заминал, може да дава по-кофти стойности на студен мотор, но пък на загрял защо е ок, просто не виждам какво друго може да е :)
Пусни една диагностика и вижте данните в реално време как са.


Изображение

За номер 8 ли става въпрос?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Мар 2009, 11:12

или 6, какво пише точно на двете?

engine coolant temperature sensor по принцип го водят.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Мар 2009, 12:18

8 - Temperature sensor M12X1,5 part №13621709966
6 - ENGINE COOLANT TEMP SENSOR 2-POL part №12621747281
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Мар 2009, 14:18

Значи 6 :D 8 е за таблото

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 20.03.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 325тдс,520i

Re: Гасне студена

Мнение от M0rfe1 » 22 Сеп 2013, 19:21

открихте ли проблема че го имам и аз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Гасне студена

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 22 Сеп 2013, 21:15

Датчика на разпределителния вал прегледайте.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 20.03.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 325тдс,520i

Re: Гасне студена

Мнение от M0rfe1 » 22 Сеп 2013, 21:21

диагностиката нищо не показа :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Гасне студена

Мнение от zvetiko » 23 Сеп 2013, 10:18

M0rfe1 написа:диагностиката нищо не показа :roll:


Смени я и ще покаже. Имай в предвид, че само в около 20-на процента се изписва " Смени еди какво си", сменяш го и колата се оправя.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook