Гасне студена
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Гасне студена
То, че ще се ходи на диагностика, ще се ходи.
Но!!!
Едва ли ще хванат проблема, защото колата ще е топла. Та, когато е студена колата си пали от раз, но подържа ниски обороти, около 500 и като я изфорсирам гасне. Пак си я паля и пак така. Мисля че сместа е богата защото пуши и мирише на бензин. Като загрее няма никакви проблеми - работата на двигателя се изчиства и не пуши и си подържа нормални обороти. Много е неприятно когато е студена и я изключа от скорост да гасне. Нямам ламбда, дебитомера си е читав но е за М50В20 а аз съм с В25, свещите са си ОК. Къде може да е проблема?
Но!!!
Едва ли ще хванат проблема, защото колата ще е топла. Та, когато е студена колата си пали от раз, но подържа ниски обороти, около 500 и като я изфорсирам гасне. Пак си я паля и пак така. Мисля че сместа е богата защото пуши и мирише на бензин. Като загрее няма никакви проблеми - работата на двигателя се изчиства и не пуши и си подържа нормални обороти. Много е неприятно когато е студена и я изключа от скорост да гасне. Нямам ламбда, дебитомера си е читав но е за М50В20 а аз съм с В25, свещите са си ОК. Къде може да е проблема?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Гасне студена
rado_rf написа:То, че ще се ходи на диагностика, ще се ходи.
Но!!!
Едва ли ще хванат проблема, защото колата ще е топла. Та, когато е студена колата си пали от раз, но подържа ниски обороти, около 500 и като я изфорсирам гасне. Пак си я паля и пак така. Мисля че сместа е богата защото пуши и мирише на бензин. Като загрее няма никакви проблеми - работата на двигателя се изчиства и не пуши и си подържа нормални обороти. Много е неприятно когато е студена и я изключа от скорост да гасне. Нямам ламбда, дебитомера си е читав но е за М50В20 а аз съм с В25, свещите са си ОК. Къде може да е проблема?
Абе аз сега се сетих - автоматичния смукач може ли да се е преебал????
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега провери първо стъпковото моторче и въздушния филтър? Също така всички маркучи за въздух около мотора.
По това което си описал, разбирам, че гориво има, а въздуха й е малко...

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Zubcho написа:rado_rf написа:То, че ще се ходи на диагностика, ще се ходи.
Но!!!
Едва ли ще хванат проблема, защото колата ще е топла. Та, когато е студена колата си пали от раз, но подържа ниски обороти, около 500 и като я изфорсирам гасне. Пак си я паля и пак така. Мисля че сместа е богата защото пуши и мирише на бензин. Като загрее няма никакви проблеми - работата на двигателя се изчиства и не пуши и си подържа нормални обороти. Много е неприятно когато е студена и я изключа от скорост да гасне. Нямам ламбда, дебитомера си е читав но е за М50В20 а аз съм с В25, свещите са си ОК. Къде може да е проблема?
Абе аз сега се сетих - автоматичния смукач може ли да се е преебал????
Ти ме утрепа. Какъв е този смукач? Къде се намира?
dj_ennsy_1 написа:Колега провери първо стъпковото моторче и въздушния филтър? Също така всички маркучи за въздух около мотора.По това което си описал, разбирам, че гориво има, а въздуха й е малко...
Аз тези маркучи съм ги накупил и ще ги сменя в най-скоро време, но обясни ми каква е връзката с въздушния филтър. Нали и като е топла пак няма да ми стига въздух. А, като си е топличка няма проблеми.
///peter написа:Датчика за темпа на маторя.
Я, обясни по-подробно. Не схващам

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
То няма ли автоматичен смукач ? Не знам М50 може да е на др. система. До колкото съм чувал бензиновите мотори имат смукач автоматичен или ръчен. Може вече по-новите да нямат знам ли. Само давам идеи.
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
До термостата имаш датчик за температурата на мотора, мери температурата на водата и така ЕКУ-то разбира дали колата е загряла, това е "автоматичния смукач"
Ако е заминал, може да дава по-кофти стойности на студен мотор, но пък на загрял защо е ок, просто не виждам какво друго може да е
Пусни една диагностика и вижте данните в реално време как са.


Пусни една диагностика и вижте данните в реално време как са.
///peter написа:До термостата имаш датчик за температурата на мотора, мери температурата на водата и така ЕКУ-то разбира дали колата е загряла, това е "автоматичния смукач"Ако е заминал, може да дава по-кофти стойности на студен мотор, но пък на загрял защо е ок, просто не виждам какво друго може да е
Пусни една диагностика и вижте данните в реално време как са.

За номер 8 ли става въпрос?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- M0rfe1
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 20.03.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 325тдс,520i
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Гасне студена
Датчика на разпределителния вал прегледайте.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- M0rfe1
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 20.03.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 325тдс,520i
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Гасне студена
M0rfe1 написа:диагностиката нищо не показа
Смени я и ще покаже. Имай в предвид, че само в около 20-на процента се изписва " Смени еди какво си", сменяш го и колата се оправя.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани