може ли ... / M50 с "модерни" колектори ;)
Модератор: Технически модератори
			37 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
може ли ... / M50 с "модерни" колектори ;)
Да питам аз , може ли на Е34 с двигател М50В20 без ванус да му се присади всмукателен колектор от М52В20 със ванус и изпускателен колектор от с50б30 също с ванус, много ми е интересно някой правил ли го е това  
  
  
  
			
		- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
КОлега, аз не съм го пробвал, но мисля, че няма да стане... все пак колектора на М52 стои "по-изкривен" в сравнение с този на М50  
 Не знам, но така като ги гледам все си мсиля, че няма да паснат...
By BPAHKOB
			
		
By BPAHKOB
- jullydjs
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1061
 - Регистриран на: 26.05.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е70
 - Мечтае да кара: 25 годишна
 
Бате Венци, мисля че имаше едно шано е36 м50 с колектор от м52 някъде в продава, но дали беше м52 със сменен капак на главата или беше м50 с колектор от м52 
  никой не знае. Според мен най добре е да сравниш двата на живо дето се вика, а и май ще се наложи и някоя дупка да позапушиш на м52 колектора, ма най добре от м50 б25 да сложиш
			
		- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Удве й раздадох мръсната газ на колата на Венци и останах много приятно изненадан  
  той така или иначе е вече с М52-ковия колектор , снимка ще има тук по-късно и в момента се чувства разлика първо и най-вече във високите обороти ,там където се превключва на следваща по-висока предавка.Поведението на мотора му в момента ми напомня доста на М52 ,като карам кабриото и там се кефя на факта ,че от втора на трета няма никакво заглъхване ,както и нагоре ... При М50 всмукателния колектор е с къси и широки тръби , конфигурация с която най-вероятно инжинерите са искали да помогнат на динамиката в ниските и средните честоти на въртене.При тях има къс път на въздуха до главата , но при високи честоти когато се превключи следващата предавка в първия момент при подаване на пълна газ се получава разреждане (вакум) в тръбите за малко време ,което влошава пълненето ... 
При М52 тръбите са доста по-дълги, извити са и са с малко по-малък диаметър (говорим за сравнение М50В20 към М52В20).При тази конфигурация има отчетливо резонансно пълнене - винаги остава достатъчно въздух в тръбите ,който при следваща предавка и пълна газ постъпва моментално в главата и оттам в цилиндрите.Това според мен е последното стъпало преди т.нар. еър боксове използвани при двигателите на Mоторшпорт , приом с който може да се извади още малко въртящ момент от двигателя в по-ниски честоти на въртене.
Сега според мен обаче трябва да се направят някои настройки по управлението на двигателя,за да може всичко това да се ползва максимално целесъобразно.Скоро ще направим и замерване да видим с колко ще ме минава
 Яд ме е само ,че преди това не се замерихме за да става ясно къде и какво точно се случва
Георги Пенчев
			
		При М52 тръбите са доста по-дълги, извити са и са с малко по-малък диаметър (говорим за сравнение М50В20 към М52В20).При тази конфигурация има отчетливо резонансно пълнене - винаги остава достатъчно въздух в тръбите ,който при следваща предавка и пълна газ постъпва моментално в главата и оттам в цилиндрите.Това според мен е последното стъпало преди т.нар. еър боксове използвани при двигателите на Mоторшпорт , приом с който може да се извади още малко въртящ момент от двигателя в по-ниски честоти на въртене.
Сега според мен обаче трябва да се направят някои настройки по управлението на двигателя,за да може всичко това да се ползва максимално целесъобразно.Скоро ще направим и замерване да видим с колко ще ме минава
Георги Пенчев
- ddddk
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1419
 - Регистриран на: 6.08.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65
 
Здравейте колеги,
изникват два въпроса:
1. Кой дебитомер ще се сложи - от М52 или от М50?
2. Коя дроселна клапа?
 
 
А, сега де?
Поздрави,
Д
			изникват два въпроса:
1. Кой дебитомер ще се сложи - от М52 или от М50?
2. Коя дроселна клапа?
А, сега де?
Поздрави,
Д

- BoLiViV
 - Red Fanatic
 - 
				
			 - Мнения: 1034
 - Регистриран на: 11.04.2005
 - Местоположение: Русе, София и Казанлък
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 М50B20
 - Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
 - Детайли за колата: 209 	LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG 
ddddk написа:Здравейте колеги,
изникват два въпроса:
1. Кой дебитомер ще се сложи - от М52 или от М50?
2. Коя дроселна клапа?
![]()
А, сега де?
Поздрави,
Д
1. С този от М50!!
2. С тазни от М50 но с малко бонусче!!
  

- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Венци , да не съм чул повече за домакински пособия  по твойта колица 
 
Имаш си толкова икономична кола
  
Като се върна от командировка ще се замерим ,че ми е много интересно какво се случва реално с твойта кола вече
 
Георги Пенчев
			
		Имаш си толкова икономична кола
Като се върна от командировка ще се замерим ,че ми е много интересно какво се случва реално с твойта кола вече
 
Георги Пенчев
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
А на тази първата снимка за какво е това на изпускателните колектори?  
Може.
			
				_65536_kb_sec_ написа:а газова на тия пласмасови колектори дали може да се сложи![]()
![]()
![]()
![]()
Може.
Последна промяна Ненко Вранков на 05 Мар 2009, 9:43, променена общо 1 път
					
				
			
		- S_h_e_f_a
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 795
 - Регистриран на: 15.11.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34/М50 и М60
 - Мечтае да кара: Е34 V12
 - Детайли за колата: Ооо много са...
 
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Шефе, обясни малко по-подробно? Каква е идеята, какво печелим  
Благодаря! Много полезна информация
Излиза, че не е за отнемане на топлината, а предпазва да не се отдаде
			
				Postman написа:Погледни тук за справка:
Термоизолационна лента
Благодаря! Много полезна информация
Излиза, че не е за отнемане на топлината, а предпазва да не се отдаде
Последна промяна Ненко Вранков на 05 Мар 2009, 10:10, променена общо 2 пъти
					
				
			
		dj_ennsy_1 написа:Шефе, обясни малко по-подробно? Каква е идеята, какво печелим
Погледни тук за справка:
Термоизолационна лента
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
S_h_e_f_a написа:За отнемане на топлината
Грешка термо лентата запазва топлината в изпускателните колектори а не я отнема действа като изолация.
			37 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
