нещо ми се сбъгяса колата днес

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

нещо ми се сбъгяса колата днес

Мнение от zmej » 16 Ное 2004, 9:02

Изрязах си се съвсем културно сутринта от Хемус на горе към Японския и в един момент при смяната на скоростите спряха да падат оборотите. И от там на татък ве4е при всяка смяна въртене на гуми, яко форсиране и т.н.
Някаква идея на какво може да се дължи това?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535dA LCI

Мнение от simeon » 16 Ное 2004, 9:55

стелката ти е застъпила педала на газта, случвало ми се е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 16 Ное 2004, 9:57

провери дали ти връща жилото обратнно като отпуснеш
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 16 Ное 2004, 10:00

По-точно дали се затваря дроселната клапа!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 16 Ное 2004, 10:02

simeon написа:стелката ти е застъпила педала на газта, случвало ми се е.

Това трябва да го проверя... леле ако е това наистина, направо не знам... смешна работа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535dA LCI

Мнение от simeon » 16 Ное 2004, 10:05

а виж и кажи, че ми е интересно.тогава и аз се бях ошашавил, ама се оправи проблема

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 16 Ное 2004, 13:01

И на мене ми се е слу4вало в студено време да ми заяжда жилото за газта!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 16 Ное 2004, 19:59

Пичове,и аз от 2-3 дни откакто времето се "разболя" имам същият проблем ! По-точно имах - Значи със "магически" спрей наречен "WD40" пръснах на оста на дрослелната клапа и по трите пружини.После взех малко масло в тубичка от боя за коса и сипах по малко на пружините и на оста.Бях сигурен че ще имам такъв проблем още през лятото,след като мих колата на пароструйка и водата отнесе греста по механизма.Тази сутрин се изкефих много яко - педала мек като памук и всичко е точно както е било преди 10 години :DDD

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 16 Ное 2004, 22:19

Мда.... в моя случай действително се оказа, че сам застъпил педала със стелката... :oops:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 17 Ное 2004, 10:28

момчета ваще не са ли с електронна газ 524тд М модел е без жило на мойта никаде нема жило

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 17 Ное 2004, 11:21

mla86 написа: 524тд М модел
:roll: :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 17 Ное 2004, 12:29

човека ви каза, че има ///М буквичка ;){}
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 17 Ное 2004, 15:09

да имам предвит че има ///М буквичка и до колкото ми обясни един майстор дето съм редовно при него та той ми каза че педала на газта е електронен без жило значи толкова е лек че можеш с кутрето на раката да го натискаш а някой да даде малко инфо тва М какво значи имам ли някви преимущеста

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 17 Ное 2004, 16:09

Не се бъзикайте с човека, той не е наясно с цялата история на БМВ и М-модификациите. Този форум е мястото, където всеки може да научи истината за магическото"М" на маската или на задния капак (моето е на маската отпред, ама не мога да го махна, германеца така го е залепил, че ме е страх до не счупя нещо - 1989 520i ! ).
mla86, не се впрагай, няма М-дизел!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 17 Ное 2004, 16:28

момчета ваще не са ли с електронна газ 524тд М модел е без жило на мойта никаде нема жило


не 520i ca с жило :) , а иначе 324тд и 524тд са си с електронна газ...дори и да не са М модел :P :)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook