Въпрос за ЕКУ. Направо откачам.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Въпрос за ЕКУ. Направо откачам.

Мнение от rado_rf » 12 Яну 2009, 18:18

Закарах колата на диагностика на две места. И на двете места едно и също.

- Грешка - Нисък волтаж на ЕКУ-то. При премерването на захранването си даде нормална маса и нормален плюс :shock: Грешката не се чисти.
- Температура на двигателя - 29 градуса при положение че колата е напълно загряла.
- Ъгъл на запалване - 0.0 градуса. При второто стартиране на мотора показа 77.
- Обороти на двигателя - от 20 - 480 - 0 и т.н

Всичко което може да е информация е грешно. Т.е ЕКУ-то обработва или показва или и аз не знам кво грешна информация. Инспекшъна дето ми свети хич и не гасне. Та, имате ли някакви идеи какъв може да е проблема. Нямам друго ЕКУ за проба, не знам и откъде да намеря.

ПП: Как работи тази кола :dunno:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 12 Яну 2009, 18:33

дай малко повече информация за колата и мотора плс
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 12 Яну 2009, 18:46

М50В20 без ванос :( ЕКУ-то БОШ :help:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 12 Яну 2009, 18:56

виж някой кабел да не се окъсява, виж да не е изгоряло нещо по платката на ЕКУ-то.
И все пак нека по опитните за М50, от мен, да се изкажат.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 12 Яну 2009, 18:58

виж някой кабел да не се окъсява, виж да не е изгоряло нещо по платката на ЕКУ-то.
И все пак нека по опитните за М50, от мен, да се изкажат.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Sofia city

Мнение от VINTIL4O » 12 Яну 2009, 19:09

колега грешките който ти дава са силно нелогични !
Виж дали като отвориш кутията в която седят модулите вътре няма вода !
Ако има вода или следи да е имало вода може оточната тръбичка под кутията може да се е запушила(изживах този ужас-колата ми както си работеше угасна и до там) и да е навлазла вода в кутията което да е довело до окисляване на платката което в комбинация с ниските температури = на късо и нелогични данни!Ако съм прав и има вода вадиш ЕКУто зимаш си го в къщи с контакт спрейче или WD40 и четчица и го почваш спрейче четчица и става чудо!
Ако ли не нека някой колега с М50 без ванос ти направи услугата за една бърза проба и разбираш на къде си!

Поздрави и Успех!

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 12 Яну 2009, 19:28

VINTIL4O написа:колега грешките който ти дава са силно нелогични !
Виж дали като отвориш кутията в която седят модулите вътре няма вода !
Ако има вода или следи да е имало вода може оточната тръбичка под кутията може да се е запушила(изживах този ужас-колата ми както си работеше угасна и до там) и да е навлазла вода в кутията което да е довело до окисляване на платката което в комбинация с ниските температури = на късо и нелогични данни!Ако съм прав и има вода вадиш ЕКУто зимаш си го в къщи с контакт спрейче или WD40 и четчица и го почваш спрейче четчица и става чудо!
Ако ли не нека някой колега с М50 без ванос ти направи услугата за една бърза проба и разбираш на къде си!

Поздрави и Успех!


Не забелязах да има вода или следи от вода. но, утре ще сваля ЕКУ-то и основно ще го прегледам. А с това ВД какво да почиствам по точно?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Яну 2009, 19:32

що не каза бре човек :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 12 Яну 2009, 19:39

Не с контактен спрей а с чист спирт и после силно обдухване за да изветрее спирта :) а с ВД40 - недопустимо :shock:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 12 Яну 2009, 19:39

Явор написа:що не каза бре човек :mhihi:


Ми та... те, казвам :(
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Яну 2009, 19:44

телефона ли ми нямаш или незнаеш де съм :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 12 Яну 2009, 19:47

Отивай при Явор да видите какво става... аз заради свещи се видях в няй-големия филм... то не бяха свещи, инсталации, датчици, бубини, дебитомер-нов и накрая и компютъра замина... :help: пак, че Бисер ме спаси тогава... бях се побъркал...
А иначе колата работи ли нормално? :roll:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 12 Яну 2009, 19:53

Явор написа:телефона ли ми нямаш или незнаеш де съм :shock:


Телефона ти го имам, ама никога не мога да знам къде си. Когато мъкна каса бира тебе обикновено те няма. В другите случаи си непрекъснато зает (нормално е де, всеки си гледа хляба), имаш много работа или в момента не ти се занимава. Нека бъдем честни. Да, вярно е, че много пъти си ми помагал. В интерес на истината, повечето пъти си ми помагал, отколкото си ми отказвал заради горе посочените причини. Така е, не споря. Ако имаш някаква идея пусни едно ЛС и се разбираме. Кво толкоз. Знаеш, че никога не съм бил мишкар.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Яну 2009, 19:59

като сам забелязваш при мен е нон стоп манифестация :mhihi: толко ли е трудно един телефон и да се разберем за ден и час ;) ама сам си решаваш ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 12 Яну 2009, 20:01

dj_ennsy_1 написа:Отивай при Явор да видите какво става... аз заради свещи се видях в няй-големия филм... то не бяха свещи, инсталации, датчици, бубини, дебитомер-нов и накрая и компютъра замина... :help: пак, че Бисер ме спаси тогава... бях се побъркал...
А иначе колата работи ли нормално? :roll:


Не!!! Колата не работи нормално. Мотора при около 800 оборота претриса. Много е неприятно. Тресе ми на задника. Леко е, но го има. Стана по-шумен, по-бавен, загуби мощност. При набиране се чува от него едно боботене все едно работи Харли. Свещите са чисто нови, бобините са си в ред, сипах и Дезолит (мислех, че някоя дюза се е запушила) и накрая я качих на магарето и направо изтрещях. Викам си - Айде, тия нещо тука ме пускат по пързалката - и оттам на друг доктор, ама кел файда. Диагнозата си е същата, баси :evil:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook