Въпрос за ЕКУ. Направо откачам.
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за ЕКУ. Направо откачам.
Закарах колата на диагностика на две места. И на двете места едно и също.
- Грешка - Нисък волтаж на ЕКУ-то. При премерването на захранването си даде нормална маса и нормален плюс
Грешката не се чисти.
- Температура на двигателя - 29 градуса при положение че колата е напълно загряла.
- Ъгъл на запалване - 0.0 градуса. При второто стартиране на мотора показа 77.
- Обороти на двигателя - от 20 - 480 - 0 и т.н
Всичко което може да е информация е грешно. Т.е ЕКУ-то обработва или показва или и аз не знам кво грешна информация. Инспекшъна дето ми свети хич и не гасне. Та, имате ли някакви идеи какъв може да е проблема. Нямам друго ЕКУ за проба, не знам и откъде да намеря.
ПП: Как работи тази кола
- Грешка - Нисък волтаж на ЕКУ-то. При премерването на захранването си даде нормална маса и нормален плюс

- Температура на двигателя - 29 градуса при положение че колата е напълно загряла.
- Ъгъл на запалване - 0.0 градуса. При второто стартиране на мотора показа 77.
- Обороти на двигателя - от 20 - 480 - 0 и т.н
Всичко което може да е информация е грешно. Т.е ЕКУ-то обработва или показва или и аз не знам кво грешна информация. Инспекшъна дето ми свети хич и не гасне. Та, имате ли някакви идеи какъв може да е проблема. Нямам друго ЕКУ за проба, не знам и откъде да намеря.
ПП: Как работи тази кола

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
виж някой кабел да не се окъсява, виж да не е изгоряло нещо по платката на ЕКУ-то.
И все пак нека по опитните за М50, от мен, да се изкажат.
И все пак нека по опитните за М50, от мен, да се изкажат.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
виж някой кабел да не се окъсява, виж да не е изгоряло нещо по платката на ЕКУ-то.
И все пак нека по опитните за М50, от мен, да се изкажат.
И все пак нека по опитните за М50, от мен, да се изкажат.

колега грешките който ти дава са силно нелогични !
Виж дали като отвориш кутията в която седят модулите вътре няма вода !
Ако има вода или следи да е имало вода може оточната тръбичка под кутията може да се е запушила(изживах този ужас-колата ми както си работеше угасна и до там) и да е навлазла вода в кутията което да е довело до окисляване на платката което в комбинация с ниските температури = на късо и нелогични данни!Ако съм прав и има вода вадиш ЕКУто зимаш си го в къщи с контакт спрейче или WD40 и четчица и го почваш спрейче четчица и става чудо!
Ако ли не нека някой колега с М50 без ванос ти направи услугата за една бърза проба и разбираш на къде си!
Поздрави и Успех!
Виж дали като отвориш кутията в която седят модулите вътре няма вода !
Ако има вода или следи да е имало вода може оточната тръбичка под кутията може да се е запушила(изживах този ужас-колата ми както си работеше угасна и до там) и да е навлазла вода в кутията което да е довело до окисляване на платката което в комбинация с ниските температури = на късо и нелогични данни!Ако съм прав и има вода вадиш ЕКУто зимаш си го в къщи с контакт спрейче или WD40 и четчица и го почваш спрейче четчица и става чудо!
Ако ли не нека някой колега с М50 без ванос ти направи услугата за една бърза проба и разбираш на къде си!
Поздрави и Успех!
VINTIL4O написа:колега грешките който ти дава са силно нелогични !
Виж дали като отвориш кутията в която седят модулите вътре няма вода !
Ако има вода или следи да е имало вода може оточната тръбичка под кутията може да се е запушила(изживах този ужас-колата ми както си работеше угасна и до там) и да е навлазла вода в кутията което да е довело до окисляване на платката което в комбинация с ниските температури = на късо и нелогични данни!Ако съм прав и има вода вадиш ЕКУто зимаш си го в къщи с контакт спрейче или WD40 и четчица и го почваш спрейче четчица и става чудо!
Ако ли не нека някой колега с М50 без ванос ти направи услугата за една бърза проба и разбираш на къде си!
Поздрави и Успех!
Не забелязах да има вода или следи от вода. но, утре ще сваля ЕКУ-то и основно ще го прегледам. А с това ВД какво да почиствам по точно?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Не с контактен спрей а с чист спирт и после силно обдухване за да изветрее спирта
а с ВД40 - недопустимо 


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
телефона ли ми нямаш или незнаеш де съм 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Отивай при Явор да видите какво става... аз заради свещи се видях в няй-големия филм... то не бяха свещи, инсталации, датчици, бубини, дебитомер-нов и накрая и компютъра замина...
пак, че Бисер ме спаси тогава... бях се побъркал...
А иначе колата работи ли нормално?

А иначе колата работи ли нормално?

Явор написа:телефона ли ми нямаш или незнаеш де съм
Телефона ти го имам, ама никога не мога да знам къде си. Когато мъкна каса бира тебе обикновено те няма. В другите случаи си непрекъснато зает (нормално е де, всеки си гледа хляба), имаш много работа или в момента не ти се занимава. Нека бъдем честни. Да, вярно е, че много пъти си ми помагал. В интерес на истината, повечето пъти си ми помагал, отколкото си ми отказвал заради горе посочените причини. Така е, не споря. Ако имаш някаква идея пусни едно ЛС и се разбираме. Кво толкоз. Знаеш, че никога не съм бил мишкар.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
като сам забелязваш при мен е нон стоп манифестация
толко ли е трудно един телефон и да се разберем за ден и час
ама сам си решаваш 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
dj_ennsy_1 написа:Отивай при Явор да видите какво става... аз заради свещи се видях в няй-големия филм... то не бяха свещи, инсталации, датчици, бубини, дебитомер-нов и накрая и компютъра замина...пак, че Бисер ме спаси тогава... бях се побъркал...
А иначе колата работи ли нормално?
Не!!! Колата не работи нормално. Мотора при около 800 оборота претриса. Много е неприятно. Тресе ми на задника. Леко е, но го има. Стана по-шумен, по-бавен, загуби мощност. При набиране се чува от него едно боботене все едно работи Харли. Свещите са чисто нови, бобините са си в ред, сипах и Дезолит (мислех, че някоя дюза се е запушила) и накрая я качих на магарето и направо изтрещях. Викам си - Айде, тия нещо тука ме пускат по пързалката - и оттам на друг доктор, ама кел файда. Диагнозата си е същата, баси

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани