Домашен начин за почистване на инжекциона.
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Домашен начин за почистване на инжекциона.
Колеги, докато се ровех из международните форуми ми изпадна темата за почистване на инцекцион. Вместо да си копувате STP injection cleaner, който между другото е световно признат, ето какви разтворих намерих в форума на Алфа Ромео- Разтвори, които са основни съставки в добавките за почистване на инжекциони:
1. Парафин.
2. Тулол/Ксилен
3. Киросин.
4. Ацетон - съотношението би трябвало да бъде 150мл. към 40л. безин.
5. Метил бензин.
6. Фенил метан.
Голяма част от посочени по-горе са добавки за покачване на октановото число. Ще бъде хубаво ако споделите дали ще приемете идеята за почистване на инжекциона с тях. За да не съм голословен ,аз ще отида в събота да си купя някой от първите 4 вида и ще сложа, като внимавам за съотношението с бензина.
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=110464 Ето домашен образец за чистене на дюзи.
1. Парафин.
2. Тулол/Ксилен
3. Киросин.
4. Ацетон - съотношението би трябвало да бъде 150мл. към 40л. безин.
5. Метил бензин.
6. Фенил метан.
Голяма част от посочени по-горе са добавки за покачване на октановото число. Ще бъде хубаво ако споделите дали ще приемете идеята за почистване на инжекциона с тях. За да не съм голословен ,аз ще отида в събота да си купя някой от първите 4 вида и ще сложа, като внимавам за съотношението с бензина.
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=110464 Ето домашен образец за чистене на дюзи.
Последна промяна vodach на 17 Дек 2008, 23:37, променена общо 5 пъти
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
@2bar написа:#1 и #2 ми се виждат ала - бала. освен да запушиш дюзите още повече, не ми се вярва да стане нещо друго.
с другите чикии има голяма вероятност прее@беш дюзите. все пак са пластмасови.
като цяло почистването става с ултразвук.
Мерси, по принцип на ултразвук почистват много рядко... също с вибрована почистват. Ама истината е в много попрост метод. Той ще бъде за следващата тема за домшано

"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
и като как керосина ще дигне октана, като самият негов е 15-35
даже логиката на всички добавки е тъкмо опака...


даже логиката на всички добавки е тъкмо опака...
vodach написа:@2bar написа:#1 и #2 ми се виждат ала - бала. освен да запушиш дюзите още повече, не ми се вярва да стане нещо друго.
с другите чикии има голяма вероятност прее@беш дюзите. все пак са пластмасови.
като цяло почистването става с ултразвук.
Мерси, по принцип на ултразвук почистват много рядко... също с вибрована почистват. Ама истината е в много попрост метод. Той ще бъде за следващата тема за домшано
не мога да те разбера.....ся като имаш едно на ум, че и с утразвук резултатите не кой знае колко добри, кажи ми как точно искаш да ги почистиш дюзите с изброените от теб лайна?
vodach написа:@2bar написа:#1 и #2 ми се виждат ала - бала. освен да запушиш дюзите още повече, не ми се вярва да стане нещо друго.
с другите чикии има голяма вероятност прее@беш дюзите. все пак са пластмасови.
като цяло почистването става с ултразвук.
Мерси, по принцип на ултразвук почистват много рядко... също с вибрована почистват. Ама истината е в много попрост метод. Той ще бъде за следващата тема за домшано
не мога да те разбера.....ся като имаш едно на ум, че и с утразвук резултатите не кой знае колко добри, кажи ми как точно искаш да ги почистиш дюзите с изброените от теб лайна?
и каква е тази "вибрована"?
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
неща да си пълня темата с глупости. Малко ти е теорията, не може всичко да се каже в тая тема. Освен това са ги пробвали на кочини, като алфа ромео, аз ще ги пробвам в събота,так, че нем ога ти дам категоричен отговор. Действат ли или не. Във Всеки случай STP ми помогна очевдино, преди на друга кола.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Колеги, да ме прощавате, защо не пробвате и с нафталин в бензина.
Не се занимавайте с глупости, това се прави когато ще продавате колата, ако искате да карате - нови.
Не се занимавайте с глупости, това се прави когато ще продавате колата, ако искате да карате - нови.
vodach написа:......Малко ти е теорията, не може всичко да се каже в тая тема......
аре ся, глупости...малко ми била теорията. само за протокола, даже ми е в повече.....
ся, като ти оставя глупостите на страна - широчина на гумите, прекъсвания и други, да ти кажа обадя и малко практика.....
почистване на дюзите, кога успешно, кога не толкова се прави с ултразвук. не за друго, ами защото се ползва ефекта наречен кавитация. истината е, че всичко това не е контролирано, и всичко е на базата на опит. при самото почистване дюзите се пускат да работят (прави се генератор, смяташ му честотата да отговаря на около 3000 - 4000 об/мин) и се налива някаква течност - дори и с вода стига. идеята на цялата работа с течноста е, да може да може да се получат условия за кавитация и при самото "спукване на мехурите" полепите по дюзите да се "разбият". освен за кавитацията самата течност помага и за охлаждането на самите дюзи (иначе на сухо може и да завариш иглата).
за самото чистене - ако е карано само на бензин, бенз. филтър е снемян на време и е сипван хубав бензин, нужда от чистене няма. ако се кара на газ и я хванеш от началото и редовно правиш профилактика на дюзите в ултразвукова вана, има някакъв ефект. ако колата е заебана, и вече дюзите са тотално запушени......по - добре да се купят дюзи втора ръка, които не са помирисвали газ.....
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
@2bar написа:...ако колата е заебана, и вече дюзите са тотално запушени......по - добре да се купят дюзи втора ръка, които не са помирисвали газ.....
... в което няма как да бъдеш сигурен...
Колко струва една дюза, чисто нова?
аз пробвах с добавка и с парафин еми немога да кажа колко ефект има но откакто карам на бензин с парафин разхода постепенно почна да пада. От опитът ми с чистенето на дебитомер-а и дросела има доста голям шанс инжекторите да са се поизчистили малко от добавката или от самия бензин. За тулола и другите неща които разяждат пластмаса не бих пробвал като се има в предвид,че вътре бензиномера е пластмасов както и стойката на помпата, аз това нещо не бих го сипал.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз честно казано не бих правил никакви експерименти с някое от тези вещества
най-хубавата добавка ,която съм ползвал ,дори по-добра от тази на STP по мое мнение е Desolit K ,собствена разработка на BMW ,продават я в представителствата около 14 лв е и е нещо наистина невероятно ,колеги пробвайте я на всяка цена като ако имате шум от дюзите или неравномерна работа сипете една опаковка в самоп 10 литра в резервоара и карайте почти до свършване - това е ударната доза за истинско почистване
Преди това обаче си сменете горивния филтър
п.с. Аз едно време като ученик в техникума по автотранспорт на Редута си бях купил ЗАЗ-ка с още няколко съученици партийно (1996-та ако не се лъжа) ,направо такива кросове й удряхме зад блока в полето където сега изникна комплекс "Цариградски" и мога да кажа ,че бяхме намерили тогава тулол и в чист вид като сипвахме в резервоара ,ЗАЗ-а вървеше на умиране - вдигна към 60 на първа и 90 на втора
,но и стрелката на температурата на двигателя се скриваше от погледа на пилота
и отваряше дясната врата
Георги Пенчев



п.с. Аз едно време като ученик в техникума по автотранспорт на Редута си бях купил ЗАЗ-ка с още няколко съученици партийно (1996-та ако не се лъжа) ,направо такива кросове й удряхме зад блока в полето където сега изникна комплекс "Цариградски" и мога да кажа ,че бяхме намерили тогава тулол и в чист вид като сипвахме в резервоара ,ЗАЗ-а вървеше на умиране - вдигна към 60 на първа и 90 на втора



Георги Пенчев
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Penchev написа:Аз честно казано не бих правил никакви експерименти с някое от тези веществанай-хубавата добавка ,която съм ползвал ,дори по-добра от тази на STP по мое мнение е Desolit K ,собствена разработка на BMW ,продават я в представителствата около 14 лв е и е нещо наистина невероятно ,колеги пробвайте я на всяка цена като ако имате шум от дюзите или неравномерна работа сипете една опаковка в самоп 10 литра в резервоара и карайте почти до свършване - това е ударната доза за истинско почистване
Преди това обаче си сменете горивния филтър
![]()
п.с. Аз едно време като ученик в техникума по автотранспорт на Редута си бях купил ЗАЗ-ка с още няколко съученици партийно (1996-та ако не се лъжа) ,направо такива кросове й удряхме зад блока в полето където сега изникна комплекс "Цариградски" и мога да кажа ,че бяхме намерили тогава тулол и в чист вид като сипвахме в резервоара ,ЗАЗ-а вървеше на умиране - вдигна към 60 на първа и 90 на втора,но и стрелката на температурата на двигателя се скриваше от погледа на пилота
и отваряше дясната врата
![]()
Георги Пенчев







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
я обадете за нафталина защото до колкото съм чувал от човека които си е сипва ефекта е бил много добър????

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани