Странен проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Странен проблем

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Ное 2008, 14:17

Значи като я запаля сутрин я форсирам и няма проблем но загреели малко да и паднат оборотитте и като подам рязко газ пука и не се форсира така добре а даже прекъсва малко а когато е студена го няма този проблем и също като тръгна да паля когато е стоплила пали малко трудно и припуква претриса вдига оборотите и после ги сваля до нормалните и пак като подам рязко газ претриса припуква и тогава се изфорсира мотора е М50Б20 ВАНОС.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 14 Ное 2008, 15:13

Вземи провери дали няма случайно масло при свещите, само свалаш бубините.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Ное 2008, 18:19

NikiNikolov написа:Вземи провери дали няма случайно масло при свещите, само свалаш бубините.

това беше първото което направих колега.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 14 Ное 2008, 18:26

А лулите читави ли са? Никъде не трябва да има напукано по тях!
Всички маркучи за въздух здрави ли са?
Свещите на колко км са?

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Ное 2008, 18:29

dj_ennsy_1 написа:А лулите читави ли са? Никъде не трябва да има напукано по тях!
Всички маркучи за въздух здрави ли са?
Свещите на колко км са?


лулите нямат напукано маркучите са проверени всички те са здрави свещите ги смених преди две седмици.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 14 Ное 2008, 20:01

Вземи провери всички маркучето. На един колега беше запушен, маркуча се пада от лявата страна на гофрето от дебитомера към дросела и преминава през една метална скоба, нямам спомен къде точно отива в ДВГ-то, мотора е М50В20.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 14 Ное 2008, 21:57

тамън си като за датчик на температурата на двг-то... ма и други да си кажат...

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Ное 2008, 23:02

Владо написа:тамън си като за датчик на температурата на двг-то... ма и други да си кажат...


Приемам всякакви предложения .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 15 Ное 2008, 0:51

---Дебитомер. ;) Имах същия проблем.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 15 Ное 2008, 7:00

Според мен ти е заминала някоя от бобините. Аз го имах същия проблем. Гадното е, че сам трудно ще разбереш коя точно е изгоряла. А "специалистите" само ще ти вземат парите. За София знам само двама, които имат нужната апаратура. Другият вариант е: взимаш една читава и почваш да караш на свален капак. Слачаш на 1ви цилиндъри и караш. Ако няма разлика - слагаш на 2ри. И така докато установиш,че е на 6ти и се псуваш защо не си почнал от другата страна. :twisted: (това за 6ти не е сигурно, но нали знаеш закона на Мърфи).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 15 Ное 2008, 8:29

Владо написа:тамън си като за датчик на температурата на двг-то... ма и други да си кажат...


:yes:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 15 Ное 2008, 14:42

И като как датчикът кара ГВС да гърми в колекторите? :weed: :weed: :weed:
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 15 Ное 2008, 18:51

TheBoss написа:Според мен ти е заминала някоя от бобините. Аз го имах същия проблем. Гадното е, че сам трудно ще разбереш коя точно е изгоряла. А "специалистите" само ще ти вземат парите. За София знам само двама, които имат нужната апаратура. Другият вариант е: взимаш една читава и почваш да караш на свален капак. Слачаш на 1ви цилиндъри и караш. Ако няма разлика - слагаш на 2ри. И така докато установиш,че е на 6ти и се псуваш защо не си почнал от другата страна. :twisted: (това за 6ти не е сигурно, но нали знаеш закона на Мърфи).


хИменно :yes:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 15 Ное 2008, 20:38

TheBoss написа:Според мен ти е заминала някоя от бобините. Аз го имах същия проблем. Гадното е, че сам трудно ще разбереш коя точно е изгоряла. А "специалистите" само ще ти вземат парите. За София знам само двама, които имат нужната апаратура. Другият вариант е: взимаш една читава и почваш да караш на свален капак. Слачаш на 1ви цилиндъри и караш. Ако няма разлика - слагаш на 2ри. И така докато установиш,че е на 6ти и се псуваш защо не си почнал от другата страна. :twisted: (това за 6ти не е сигурно, но нали знаеш закона на Мърфи).


Ако е заминала някоя от бобините нямали да прави проблем на газ.Защото на газ се форсира нормално без да пука или гърми даже и пали на газ без никакви гърмежи.На газ подавам рязко газ и колата се форсира без никакви кахъри.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 15 Ное 2008, 22:40

Аз си мисля че ти е заминал датчика на коляновия вал... ;) Мнението е мое ... ;)
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook