Странен проблем
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Странен проблем
Значи като я запаля сутрин я форсирам и няма проблем но загреели малко да и паднат оборотитте и като подам рязко газ пука и не се форсира така добре а даже прекъсва малко а когато е студена го няма този проблем и също като тръгна да паля когато е стоплила пали малко трудно и припуква претриса вдига оборотите и после ги сваля до нормалните и пак като подам рязко газ претриса припуква и тогава се изфорсира мотора е М50Б20 ВАНОС.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
NikiNikolov написа:Вземи провери дали няма случайно масло при свещите, само свалаш бубините.
това беше първото което направих колега.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
А лулите читави ли са? Никъде не трябва да има напукано по тях!
Всички маркучи за въздух здрави ли са?
Свещите на колко км са?
Всички маркучи за въздух здрави ли са?
Свещите на колко км са?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
dj_ennsy_1 написа:А лулите читави ли са? Никъде не трябва да има напукано по тях!
Всички маркучи за въздух здрави ли са?
Свещите на колко км са?
лулите нямат напукано маркучите са проверени всички те са здрави свещите ги смених преди две седмици.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Вземи провери всички маркучето. На един колега беше запушен, маркуча се пада от лявата страна на гофрето от дебитомера към дросела и преминава през една метална скоба, нямам спомен къде точно отива в ДВГ-то, мотора е М50В20.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Владо написа:тамън си като за датчик на температурата на двг-то... ма и други да си кажат...
Приемам всякакви предложения .
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Според мен ти е заминала някоя от бобините. Аз го имах същия проблем. Гадното е, че сам трудно ще разбереш коя точно е изгоряла. А "специалистите" само ще ти вземат парите. За София знам само двама, които имат нужната апаратура. Другият вариант е: взимаш една читава и почваш да караш на свален капак. Слачаш на 1ви цилиндъри и караш. Ако няма разлика - слагаш на 2ри. И така докато установиш,че е на 6ти и се псуваш защо не си почнал от другата страна.
(това за 6ти не е сигурно, но нали знаеш закона на Мърфи).


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
TheBoss написа:Според мен ти е заминала някоя от бобините. Аз го имах същия проблем. Гадното е, че сам трудно ще разбереш коя точно е изгоряла. А "специалистите" само ще ти вземат парите. За София знам само двама, които имат нужната апаратура. Другият вариант е: взимаш една читава и почваш да караш на свален капак. Слачаш на 1ви цилиндъри и караш. Ако няма разлика - слагаш на 2ри. И така докато установиш,че е на 6ти и се псуваш защо не си почнал от другата страна.(това за 6ти не е сигурно, но нали знаеш закона на Мърфи).
хИменно

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
TheBoss написа:Според мен ти е заминала някоя от бобините. Аз го имах същия проблем. Гадното е, че сам трудно ще разбереш коя точно е изгоряла. А "специалистите" само ще ти вземат парите. За София знам само двама, които имат нужната апаратура. Другият вариант е: взимаш една читава и почваш да караш на свален капак. Слачаш на 1ви цилиндъри и караш. Ако няма разлика - слагаш на 2ри. И така докато установиш,че е на 6ти и се псуваш защо не си почнал от другата страна.(това за 6ти не е сигурно, но нали знаеш закона на Мърфи).
Ако е заминала някоя от бобините нямали да прави проблем на газ.Защото на газ се форсира нормално без да пука или гърми даже и пали на газ без никакви гърмежи.На газ подавам рязко газ и колата се форсира без никакви кахъри.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани