Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...

Мнение от dokie » 15 Сеп 2008, 23:19

Като горд член на голямото семейство искам да се похваля с новата си придобивка: черна '93 520i 24v Vanos, кожа, климатроник, Xenon, махагон, л.дж. и т.н.
Но имам и няколко въпроса:
1. От многото изчетена информация оставам с впечатление, че колата ми е с верига, но как мога да го проверя това, за да бъда сигурен?
2. Алармата е оригинална и функционира с всичките си екстри, но не иска да издаде и звук - ключето отпред не променя нищо (според опитите ми) - при отваряне на колата с ключа при активирана аларма започват да мигат мигачите, но не пищи - дали е изгоряла сирената?
3. Тъп въпрос, но не мога да си повдигна задната седалка, за да стигна до акумулатора - има ли тънкости - да не счупя нещо?

Благодаря!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...

Мнение от bmwfena » 15 Сеп 2008, 23:35

dokie написа:Като горд член на голямото семейство искам да се похваля с новата си придобивка: черна '93 520i 24v Vanos, кожа, климатроник, Xenon, махагон, л.дж. и т.н.
Но имам и няколко въпроса:
1. От многото изчетена информация оставам с впечатление, че колата ми е с верига, но как мога да го проверя това, за да бъда сигурен?
2. Алармата е оригинална и функционира с всичките си екстри, но не иска да издаде и звук - ключето отпред не променя нищо (според опитите ми) - при отваряне на колата с ключа при активирана аларма започват да мигат мигачите, но не пищи - дали е изгоряла сирената?
3. Тъп въпрос, но не мога да си повдигна задната седалка, за да стигна до акумулатора - има ли тънкости - да не счупя нещо?

Благодаря!
с верига е
има болтове които трее да отвъртиш :mhihi:
аларма не се сещам
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...

Мнение от Zubcho » 16 Сеп 2008, 0:14

bmwfena написа:
dokie написа:Като горд член на голямото семейство искам да се похваля с новата си придобивка: черна '93 520i 24v Vanos, кожа, климатроник, Xenon, махагон, л.дж. и т.н.
Но имам и няколко въпроса:
1. От многото изчетена информация оставам с впечатление, че колата ми е с верига, но как мога да го проверя това, за да бъда сигурен?
2. Алармата е оригинална и функционира с всичките си екстри, но не иска да издаде и звук - ключето отпред не променя нищо (според опитите ми) - при отваряне на колата с ключа при активирана аларма започват да мигат мигачите, но не пищи - дали е изгоряла сирената?
3. Тъп въпрос, но не мога да си повдигна задната седалка, за да стигна до акумулатора - има ли тънкости - да не счупя нещо?

Благодаря!
с верига е
има болтове които трее да отвъртиш :mhihi:
аларма не се сещам


Болтове няма освен ако дизела и бензина се различават драстично един от др. както и комбито и седана. Дърпай смело нагоре седалката няма какво да счупиш освен ако не си като Славянко с 52 ръка. :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 16 Сеп 2008, 11:49

Не се различават. Болтове има само облегалката (4бр.). Седалката я дърпаш право на горе и излиза.
На сирената й подай директно ток и ако измяка значи е здрава.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 16 Сеп 2008, 18:05

Колега ,

1.твоят мотор е с верига 100 %
2.Ако сирената ти е разположена до съда на хидравликата и е оригиналната "Serpi Star" ,да знаеш ,че от пароструйка може да е намокрена и прекъснала/укъсила :idea: Аз навремето имах този късмет и при един майстор ме пратиха ,който ми я показа и ми стана лошо колко беше загнила вътре ,но я оправи тогава ,не знам как ,но я оправи :shock:
3.Хващаш седлото в предния край и дърпаш силно с ряз нагоре и ще се откопчае


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 16 Сеп 2008, 19:24

Penchev написа:Аз навремето имах този късмет и при един майстор ме пратиха ,който ми я показа и ми стана лошо колко беше загнила вътре ,но я оправи тогава ,не знам как ,но я оправи :shock:


и аз да бях и аз щях да ти я оправя :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
няма грам нищо сложно, аз нокия къпана в морето съм оправял какво остава за някаква бибитка :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 16 Сеп 2008, 20:10

сирената за алармата се намира точно като отвориш капака под пластмасовата решетка на шофьорската чистачка
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 19 Сеп 2008, 0:23

1. Верига - добре - мерси.
2. Седалката я вдигнах - видях за какво иде реч - просто малко повече сила.
3. Алармата я отворих - оригиналната е май - с емблемата и означение на БМВ и 8 омова хорна, обаче на платката с електрониката има едни големи компоненти като монети (ама дебели) които са се разпаднали (имам слаби познания по електротехника - нещо като кондензатори, ама май не са - фотоапарата ми се скапа и не мога да ги снимам)
4. Нов проблем - Ксеноновата система свети синьо-зелено и не се вижда нищо на пътя - опитах да ги вдигна малко фаровете но не помръдва нито врътката отвътре нито винтовете отпред, а като пипам този на моторчето то почва да жужи за кратко и спира (да не го прецакам!). Мисля да махам ксенона (сигурно ще съм един от малко) но тази студена светлина не ми върши никаква работа. Ако сложа 100Ватови крушки от тези "плазмените" жълто-бели мисля, че ще има по-голям ефект + повдигане малко на фаровете.
На Фиат Типо '90 съм вече 4 години със 100-ватови такива и правят ден пред автомобила - зная, че лупите не са кой-знае какво като осветление, но мисля че няма да е по-зле - кажете вие, хора с повече опит - има ли смисъл, или да търся 5000К или 4300К, моите са поне 6000К или 8000К. А и може ли на тези баласти да сложа друга крушка?!
Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 19 Сеп 2008, 9:06

За ксенона ще ти дам съвет да го замениш с температура 4300К или 5000К... ще свети повече от този, който имаш в момента. А 100W-товите крушки по-добре ги забрави - ще прогорят рефлекторите на фара и положението ще стане още по-лошо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 19 Сеп 2008, 9:11

Gemar написа:За ксенона ще ти дам съвет да го замениш с температура 4300К или 5000К... ще свети повече от този, който имаш в момента. А 100W-товите крушки по-добре ги забрави - ще прогорят рефлекторите на фара и положението ще стане още по-лошо.


Подкрепям - смени крушките на 4300К
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 19 Сеп 2008, 15:04

А има ли начин да разбера колко К са ми крушките със сигурност, защото ми прави впечатление, че на различни рефлектори светят малко различно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 20 Сеп 2008, 8:47

Баце, давай да ми мятам една читава БГ аларма ако нямаш познат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 20 Сеп 2008, 11:00

То принципно и аз мога да си сложа аларма, ама съм се занимавал с китайски само. Какви пари излиза една БГ със вдигането на прозорците и т.н. - с/без монтажа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 20 Сеп 2008, 11:11

БГ аларма - вгранен имобилайзер, токов датчик, вдига джамци, изход за пейджър :mhihi: , управлява централно, вход на врати с /-/ и/или /+/, как ти е удобно, разни шукарии, цена от магазина 62 лв. с 2 год. гаранция, ма монтаж от тях :mhihi: , от Илиянци. Ето ти я бъдещата аларма: http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1176

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...

Мнение от slavianko » 20 Сеп 2008, 19:51

Zubcho написа:Болтове няма освен ако дизела и бензина се различават драстично един от др. както и комбито и седана. Дърпай смело нагоре седалката няма какво да счупиш освен ако не си като Славянко с 52 ръка. :mhihi:
Мойта седалка само с поглед я вдигам :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook