Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...
Като горд член на голямото семейство искам да се похваля с новата си придобивка: черна '93 520i 24v Vanos, кожа, климатроник, Xenon, махагон, л.дж. и т.н.
Но имам и няколко въпроса:
1. От многото изчетена информация оставам с впечатление, че колата ми е с верига, но как мога да го проверя това, за да бъда сигурен?
2. Алармата е оригинална и функционира с всичките си екстри, но не иска да издаде и звук - ключето отпред не променя нищо (според опитите ми) - при отваряне на колата с ключа при активирана аларма започват да мигат мигачите, но не пищи - дали е изгоряла сирената?
3. Тъп въпрос, но не мога да си повдигна задната седалка, за да стигна до акумулатора - има ли тънкости - да не счупя нещо?
Благодаря!
Но имам и няколко въпроса:
1. От многото изчетена информация оставам с впечатление, че колата ми е с верига, но как мога да го проверя това, за да бъда сигурен?
2. Алармата е оригинална и функционира с всичките си екстри, но не иска да издаде и звук - ключето отпред не променя нищо (според опитите ми) - при отваряне на колата с ключа при активирана аларма започват да мигат мигачите, но не пищи - дали е изгоряла сирената?
3. Тъп въпрос, но не мога да си повдигна задната седалка, за да стигна до акумулатора - има ли тънкости - да не счупя нещо?
Благодаря!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...
с верига еdokie написа:Като горд член на голямото семейство искам да се похваля с новата си придобивка: черна '93 520i 24v Vanos, кожа, климатроник, Xenon, махагон, л.дж. и т.н.
Но имам и няколко въпроса:
1. От многото изчетена информация оставам с впечатление, че колата ми е с верига, но как мога да го проверя това, за да бъда сигурен?
2. Алармата е оригинална и функционира с всичките си екстри, но не иска да издаде и звук - ключето отпред не променя нищо (според опитите ми) - при отваряне на колата с ключа при активирана аларма започват да мигат мигачите, но не пищи - дали е изгоряла сирената?
3. Тъп въпрос, но не мога да си повдигна задната седалка, за да стигна до акумулатора - има ли тънкости - да не счупя нещо?
Благодаря!
има болтове които трее да отвъртиш

аларма не се сещам

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...
bmwfena написа:с верига еdokie написа:Като горд член на голямото семейство искам да се похваля с новата си придобивка: черна '93 520i 24v Vanos, кожа, климатроник, Xenon, махагон, л.дж. и т.н.
Но имам и няколко въпроса:
1. От многото изчетена информация оставам с впечатление, че колата ми е с верига, но как мога да го проверя това, за да бъда сигурен?
2. Алармата е оригинална и функционира с всичките си екстри, но не иска да издаде и звук - ключето отпред не променя нищо (според опитите ми) - при отваряне на колата с ключа при активирана аларма започват да мигат мигачите, но не пищи - дали е изгоряла сирената?
3. Тъп въпрос, но не мога да си повдигна задната седалка, за да стигна до акумулатора - има ли тънкости - да не счупя нещо?
Благодаря!
има болтове които трее да отвъртиш![]()
аларма не се сещам
Болтове няма освен ако дизела и бензина се различават драстично един от др. както и комбито и седана. Дърпай смело нагоре седалката няма какво да счупиш освен ако не си като Славянко с 52 ръка.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Не се различават. Болтове има само облегалката (4бр.). Седалката я дърпаш право на горе и излиза.
На сирената й подай директно ток и ако измяка значи е здрава.
На сирената й подай директно ток и ако измяка значи е здрава.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,
1.твоят мотор е с верига 100 %
2.Ако сирената ти е разположена до съда на хидравликата и е оригиналната "Serpi Star" ,да знаеш ,че от пароструйка може да е намокрена и прекъснала/укъсила
Аз навремето имах този късмет и при един майстор ме пратиха ,който ми я показа и ми стана лошо колко беше загнила вътре ,но я оправи тогава ,не знам как ,но я оправи
3.Хващаш седлото в предния край и дърпаш силно с ряз нагоре и ще се откопчае
Георги Пенчев
1.твоят мотор е с верига 100 %
2.Ако сирената ти е разположена до съда на хидравликата и е оригиналната "Serpi Star" ,да знаеш ,че от пароструйка може да е намокрена и прекъснала/укъсила


3.Хващаш седлото в предния край и дърпаш силно с ряз нагоре и ще се откопчае
Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Penchev написа:Аз навремето имах този късмет и при един майстор ме пратиха ,който ми я показа и ми стана лошо колко беше загнила вътре ,но я оправи тогава ,не знам как ,но я оправи
и аз да бях и аз щях да ти я оправя




няма грам нищо сложно, аз нокия къпана в морето съм оправял какво остава за някаква бибитка




- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
сирената за алармата се намира точно като отвориш капака под пластмасовата решетка на шофьорската чистачка

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
1. Верига - добре - мерси.
2. Седалката я вдигнах - видях за какво иде реч - просто малко повече сила.
3. Алармата я отворих - оригиналната е май - с емблемата и означение на БМВ и 8 омова хорна, обаче на платката с електрониката има едни големи компоненти като монети (ама дебели) които са се разпаднали (имам слаби познания по електротехника - нещо като кондензатори, ама май не са - фотоапарата ми се скапа и не мога да ги снимам)
4. Нов проблем - Ксеноновата система свети синьо-зелено и не се вижда нищо на пътя - опитах да ги вдигна малко фаровете но не помръдва нито врътката отвътре нито винтовете отпред, а като пипам този на моторчето то почва да жужи за кратко и спира (да не го прецакам!). Мисля да махам ксенона (сигурно ще съм един от малко) но тази студена светлина не ми върши никаква работа. Ако сложа 100Ватови крушки от тези "плазмените" жълто-бели мисля, че ще има по-голям ефект + повдигане малко на фаровете.
На Фиат Типо '90 съм вече 4 години със 100-ватови такива и правят ден пред автомобила - зная, че лупите не са кой-знае какво като осветление, но мисля че няма да е по-зле - кажете вие, хора с повече опит - има ли смисъл, или да търся 5000К или 4300К, моите са поне 6000К или 8000К. А и може ли на тези баласти да сложа друга крушка?!
Благодаря!
2. Седалката я вдигнах - видях за какво иде реч - просто малко повече сила.
3. Алармата я отворих - оригиналната е май - с емблемата и означение на БМВ и 8 омова хорна, обаче на платката с електрониката има едни големи компоненти като монети (ама дебели) които са се разпаднали (имам слаби познания по електротехника - нещо като кондензатори, ама май не са - фотоапарата ми се скапа и не мога да ги снимам)
4. Нов проблем - Ксеноновата система свети синьо-зелено и не се вижда нищо на пътя - опитах да ги вдигна малко фаровете но не помръдва нито врътката отвътре нито винтовете отпред, а като пипам този на моторчето то почва да жужи за кратко и спира (да не го прецакам!). Мисля да махам ксенона (сигурно ще съм един от малко) но тази студена светлина не ми върши никаква работа. Ако сложа 100Ватови крушки от тези "плазмените" жълто-бели мисля, че ще има по-голям ефект + повдигане малко на фаровете.
На Фиат Типо '90 съм вече 4 години със 100-ватови такива и правят ден пред автомобила - зная, че лупите не са кой-знае какво като осветление, но мисля че няма да е по-зле - кажете вие, хора с повече опит - има ли смисъл, или да търся 5000К или 4300К, моите са поне 6000К или 8000К. А и може ли на тези баласти да сложа друга крушка?!
Благодаря!
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
За ксенона ще ти дам съвет да го замениш с температура 4300К или 5000К... ще свети повече от този, който имаш в момента. А 100W-товите крушки по-добре ги забрави - ще прогорят рефлекторите на фара и положението ще стане още по-лошо.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Gemar написа:За ксенона ще ти дам съвет да го замениш с температура 4300К или 5000К... ще свети повече от този, който имаш в момента. А 100W-товите крушки по-добре ги забрави - ще прогорят рефлекторите на фара и положението ще стане още по-лошо.
Подкрепям - смени крушките на 4300К
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
А има ли начин да разбера колко К са ми крушките със сигурност, защото ми прави впечатление, че на различни рефлектори светят малко различно?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
То принципно и аз мога да си сложа аларма, ама съм се занимавал с китайски само. Какви пари излиза една БГ със вдигането на прозорците и т.н. - с/без монтажа?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
БГ аларма - вгранен имобилайзер, токов датчик, вдига джамци, изход за пейджър
, управлява централно, вход на врати с /-/ и/или /+/, как ти е удобно, разни шукарии, цена от магазина 62 лв. с 2 год. гаранция, ма монтаж от тях
, от Илиянци. Ето ти я бъдещата аларма: http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1176


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Елементарни (?!не и за мен явно!?) въпроси...
Мойта седалка само с поглед я вдигамZubcho написа:Болтове няма освен ако дизела и бензина се различават драстично един от др. както и комбито и седана. Дърпай смело нагоре седалката няма какво да счупиш освен ако не си като Славянко с 52 ръка.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани