Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.08.2008

Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

Мнение от panadol » 26 Авг 2008, 17:48

Здравейте на всички, преди около 3 седмици си купих бмв 525 ТДС '93та година, автоматик, след цялостен основен ремонт, включително и ГНП-то е сменено. Проблемът дойде преди около 4 дни, когато една сутрин както си изкарах колата и качи нормалната й работна температура започна да мени оборотите и да губи мощност. Първо си помислих че е от нафтата, но след като досипах 30 литра хубава, минах 100 км., смених горивни и въздушни филтри се оказа, че проблема е от нещо друго. Днес откарах колата на един "майстор",когото ми нахвалиха за дизелови бмв-та и той каза, че е електрониката на помпата. Някак си не ми се връзва, защото преди да качи 90градуса, колата си работи абсолютно нормално, а пък и помпата все пак си е нова. Сега ми искат 800 лева за нова електроника. Ако някой е имал или виждал подобен проблем, моля помогнете /някак си не ми се дават тия пари/
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Авг 2008, 17:58

Колега ,доста теми има изписани по този въпрос.Даже наскоро Wenzy беше писал да се полее помпата със студена вода докато работи колата и веднага би се доловила разлика :roll: Аз нямам наблюдения върху ТДС-а ,но наистина много теми има изписани за този проблем.
Твоята гориво нагнетателна помпа казваш ,че е нова - сигурне ли си ,че е нова наистина и ти ли си я купи ?


Георги Пенчев
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 26 Авг 2008, 19:27

И мойта като загрее повечко, започва да претриса - в сервиза на Бош в жк "Дружба ми казаха същото - плочката на ГНП-то... ама ми казаха, че мога и да си карам претрисайки :lol: но щом ти губи мощност е кофти. При мен губеше като вдигне малко над нормалното температурата и веднага след като стрелката се прибелеше на място, се прибираше и мощността. Смених всичко и накрая се оказа запушен радиатор и от там вдигаше температурата. Според мен има връзка със загряването и загубата на мощност. Поредния майстор, с който говорих ми каза, че става така, защото при загряването всичко се разширява и буталата се движат по-трудно, та оттам идвало загубата на мощност. Правеше ми впечатление, че при връщането на стрелката на момента се оправяше и мощността.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

Мнение от zvetiko » 26 Авг 2008, 19:56

panadol написа:Здравейте на всички, преди около 3 седмици си купих бмв 525 ТДС '93та година, автоматик, след цялостен основен ремонт, включително и ГНП-то е сменено. Проблемът дойде преди около 4 дни, когато една сутрин както си изкарах колата и качи нормалната й работна температура започна да мени оборотите и да губи мощност. Първо си помислих че е от нафтата, но след като досипах 30 литра хубава, минах 100 км., смених горивни и въздушни филтри се оказа, че проблема е от нещо друго. Днес откарах колата на един "майстор",когото ми нахвалиха за дизелови бмв-та и той каза, че е електрониката на помпата. Някак си не ми се връзва, защото преди да качи 90градуса, колата си работи абсолютно нормално, а пък и помпата все пак си е нова. Сега ми искат 800 лева за нова електроника. Ако някой е имал или виждал подобен проблем, моля помогнете /някак си не ми се дават тия пари/


Колега,сигурно е така наречената плочка-можеш да я намериш и доста по-евтино втора ръка,но я вземи с уговорката ,че ще я платиш ако е изправна,защото циркулират в обръщение доста неработещи плочки. ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

Мнение от ivan. » 26 Авг 2008, 20:12

panadol написа:Здравейте на всички, преди около 3 седмици си купих бмв 525 ТДС '93та година, автоматик, след цялостен основен ремонт, включително и ГНП-то е сменено. Проблемът дойде преди около 4 дни, когато една сутрин както си изкарах колата и качи нормалната й работна температура започна да мени оборотите и да губи мощност. Първо си помислих че е от нафтата, но след като досипах 30 литра хубава, минах 100 км., смених горивни и въздушни филтри се оказа, че проблема е от нещо друго. Днес откарах колата на един "майстор",когото ми нахвалиха за дизелови бмв-та и той каза, че е електрониката на помпата. Някак си не ми се връзва, защото преди да качи 90градуса, колата си работи абсолютно нормално, а пък и помпата все пак си е нова. Сега ми искат 800 лева за нова електроника. Ако някой е имал или виждал подобен проблем, моля помогнете /някак си не ми се дават тия пари/
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA01&mospid=47379&btnr=11_1329&hg=11&fg=15
извади буксата на датчик номер 7,пробвай
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

Мнение от ivan. » 26 Авг 2008, 20:26

ivan. написа:
panadol написа:Здравейте на всички, преди около 3 седмици си купих бмв 525 ТДС '93та година, автоматик, след цялостен основен ремонт, включително и ГНП-то е сменено. Проблемът дойде преди около 4 дни, когато една сутрин както си изкарах колата и качи нормалната й работна температура започна да мени оборотите и да губи мощност. Първо си помислих че е от нафтата, но след като досипах 30 литра хубава, минах 100 км., смених горивни и въздушни филтри се оказа, че проблема е от нещо друго. Днес откарах колата на един "майстор",когото ми нахвалиха за дизелови бмв-та и той каза, че е електрониката на помпата. Някак си не ми се връзва, защото преди да качи 90градуса, колата си работи абсолютно нормално, а пък и помпата все пак си е нова. Сега ми искат 800 лева за нова електроника. Ако някой е имал или виждал подобен проблем, моля помогнете /някак си не ми се дават тия пари/
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA01&mospid=47379&btnr=11_1329&hg=11&fg=15
извади буксата на датчик номер 7,пробвай
на тихи обороти тресе ли?
има ли ''зачудване '' като подадеш газ?
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

Мнение от zvetiko » 26 Авг 2008, 20:34

ivan. написа:
panadol написа:Здравейте на всички, преди около 3 седмици си купих бмв 525 ТДС '93та година, автоматик, след цялостен основен ремонт, включително и ГНП-то е сменено. Проблемът дойде преди около 4 дни, когато една сутрин както си изкарах колата и качи нормалната й работна температура започна да мени оборотите и да губи мощност. Първо си помислих че е от нафтата, но след като досипах 30 литра хубава, минах 100 км., смених горивни и въздушни филтри се оказа, че проблема е от нещо друго. Днес откарах колата на един "майстор",когото ми нахвалиха за дизелови бмв-та и той каза, че е електрониката на помпата. Някак си не ми се връзва, защото преди да качи 90градуса, колата си работи абсолютно нормално, а пък и помпата все пак си е нова. Сега ми искат 800 лева за нова електроника. Ако някой е имал или виждал подобен проблем, моля помогнете /някак си не ми се дават тия пари/
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA01&mospid=47379&btnr=11_1329&hg=11&fg=15
извади буксата на датчик номер 7,пробвай


Ванка ,колата е с DDE-трябва да извади датчик номер 8.Аз му предлагам след като извади датчик 8 да го включи на мястото на номер 7 ,който е за приборите и показва малко по-ниска температура и да види какво ще стане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Авг 2008, 20:35

Управлението на помпата ?
Ванка, защо изобщо питаш нали знаеш къде е проблема :lol:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

Мнение от Vlados » 26 Авг 2008, 20:44

zvetiko написа:Ванка ,колата е с DDE-трябва да извади датчик номер 8.Аз му предлагам след като извади датчик 8 да го включи на мястото на номер 7 ,който е за приборите и показва малко по-ниска температура и да види какво ще стане.

Как се вади тая букса на 8? На мен тръбичките на дюзите (3бр.) ми опират плътно в буксата и не мога да я извадя въобще. Май ще трябва да се откачат тръбичките първо.

Wenzy написа:Управлението на помпата ?
Ванка, защо изобщо питаш нали знаеш къде е проблема :lol:

Къде е проблема? При мен също понякога преди се появяваше "зачудване" като подам газ.
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 26 Авг 2008, 20:53

По принцип плочката износва пистите в началото(когато четеца е в положение на тихи обороти)и с леко почукване към купето износената част остава изолирана има и друг ефект,който на всички ни е ясен
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

Мнение от zvetiko » 26 Авг 2008, 20:53

Vlados написа:
zvetiko написа:Ванка ,колата е с DDE-трябва да извади датчик номер 8.Аз му предлагам след като извади датчик 8 да го включи на мястото на номер 7 ,който е за приборите и показва малко по-ниска температура и да види какво ще стане.

Как се вади тая букса на 8? На мен тръбичките на дюзите (3бр.) ми опират плътно в буксата и не мога да я извадя въобще. Май ще трябва да се откачат тръбичките първо.

Wenzy написа:Управлението на помпата ?
Ванка, защо изобщо питаш нали знаеш къде е проблема :lol:

Къде е проблема? При мен също понякога преди се появяваше "зачудване" като подам газ.


Колега,не съм я вадил на tds ,а вече я нямам и колата за да погледна.Чуденето при подаване на газ зависи от МАР сенсора-да не е запушен и от правилнта регулировка на плочката-малко гориво,малко газове,турбото върти лошо на ниските обороти и колата се чуди. ;)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 26 Авг 2008, 21:28

ivan. написа:По принцип плочката износва пистите в началото(когато четеца е в положение на тихи обороти)и с леко почукване към купето износената част остава изолирана има и друг ефект,който на всички ни е ясен

На мен не ми е... :uups: ако може да ме осветлиш, че това ГНП ми е доста мъгливо понятие ... :uups: Пък ако мога да мина само с центровка (или както му се вика) ще е идеално (в Бош ми казаха да си търдя нова плочка)

zvetiko написа:Колега,не съм я вадил на tds ,а вече я нямам и колата за да погледна.Чуденето при подаване на газ зависи от МАР сенсора-да не е запушен и от правилнта регулировка на плочката-малко гориво,малко газове,турбото върти лошо на ниските обороти и колата се чуди. ;)

При сменянето на радиатора, смених и всички маркучета и това май обяснява, липсата на чудене от тогава.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Re: Студена-работи нормално, загрее ли няма мощност...

Мнение от K27 » 26 Авг 2008, 23:02

panadol написа:.... Днес откарах колата на един "майстор",когото ми нахвалиха за дизелови бмв-та и той каза, че е електрониката на помпата. ....

Имаме участник, познал точния отговор.
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 27 Авг 2008, 0:18

Незнам какво сте правили, но аз изчетох суматия мнения за "мрънкането" на празен ход и за "зачудването"... При мен се беше появило такова нещо и след почти 6 месеца каране ми замириса и на нафта... тогава се видя:
1. Почти всички маркучета за излишната нафта се бяха напукали...
2. 5-та дюза беше леко хлабава...

След "ремонта" колата спря да мени обороти и всичко си дойде на място... в неделя за 4 часа съм се прибрал от Варна до Монтана, като имаше трафик...

П.П. Да допълня: "Дефекта" не се забелязваше на спрян мотор..., нафтата не течеше и когато го видях просто правеше една малка локвичка около дюзата и излизаха много балончета (като от бира) :mhihi: :mhihi: :mhihi: а като спра мотора - нафтата изчезваше... :shock:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.08.2008

Мнение от panadol » 27 Авг 2008, 11:34

Вчера вечерта, като отидох да си взема колата майстора ми обясни следното: Карал електрониката да я тестват в някакъв си сервиз "Софдизел" или нещо от тоя сорт на околовръстното. Закачили я на стенд, той показал, че поплавъка си работи нормално. По серийния номер му казали, че тая електроника била спряна от производство, защото давала дефект. Също така той предположи, че температурата влияе по някакъв начин на електромагнитното поле... Вече съм много объркан и изобщо не знам какво да правя... Последно букса номер 7 или 8 да изключа ? :) След като качи 80-90 градуса цялото купе започва да тресе, дори и на тихи. като дадеш газ прекъсва, все едно не й стига нафта или въздух. Изобщо не може да отработи като хората. Помпата си изглежда като абсолютно нова, колата пали от четвърт и топла и студена, болтовете на помпата са намазани с боя и все си мисля, че е заради някаква гаранция. Интересното е, че като я загася и запаля има момент от няколко секунди, в които колата си работи нормално. Като подам газ към примерно 1500 оборота, след няколко секунди оборотите сами падат, и то до нормалните си 600-700, въпреки, че не съм си пуснал крака от газта...
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook