Идея

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Идея

Мнение от TheBoss » 19 Авг 2008, 5:52

Преди месец и нещо бях в Англия и се возих на кола, чието име често е свързвано с ръжда. Само че за там явно ги правят другояче. Няма бре, няма! Моят приятел имаше една на 13 години, а тази е на 1,5. И каза, че по старата не е избила и грам. Но не за това е думата. Там хората са много възпитани шофьори, за всяко местене пускат мигач. През нощта без фарове да караш само от мигачите ще се освтява пътя. :twisted: Та тогава забелязах много интересна екстра. Лостът си има нефиксирано и фиксирано положение. Също като при нас. Но тук започват разликите. Ние като "чукнем" нефиксираното положение и ламБите мигнат веднъж. Ако задържим продължават, но съчетано с мърдане на волана или по-силно натискане се случва да преминаваме към фиксираното. При него обаче има някаква електроника, която след "чукване" на лоста мига не веднъж, а цели ТРИ пъти. Хитро, а? Та се замислих, дали някой с познания по електроника не може да измисли подобно устройство и за нас? Аз лично не бих се замислил да жертвам 5-10 лв. за тази екстра.
Изображение

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 19 Авг 2008, 8:44

Имам човек който разбира от тези неща и ще го питам.
Това е супер, защото аз много често използвам това с "не фиксираното" на мигачите.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 19 Авг 2008, 8:50

Когато работех във Варна(Автотрейд),за голфовете 3-ки,а и не само за тях се предлагаше доп. тази опция ......... едно модулче за 148.00 лв. и мигачитети при почукване мигат 3 пъти,фабрично мисля от Поло 6N9 нагоре го имат (Пасат,Тигуан,Туарег,Тигани и т.н. :) ........... За доработки Made in BG още не съм чул ........

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Авг 2008, 8:53

Ей Иво ,това ще е супер ,щото и аз го ползвам това с нефиксираното положение :D

Хайде да видим сега Стоянчо с многото килобайти в секунда какво ще каже по въпроса :roll:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 19 Авг 2008, 9:21

каква е тая функция на мигачите :roll: :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Авг 2008, 9:21

и аз знам че го има на новото поло но съм се замислил дали случайно пък го няма вградено и не трябва да се отключи само
за целта ще си отворя owners manual-а и ще погледна
но имам странното чуство че го няма като опция за нашите коли.
според мен с едно реле за време е напълно възможно да се реализира.

ПС: току що попитах и на Е38 го има и човека каза че и на Е32 трябвало да го има задължително => и на Е34
но аз си все си мисля че зависи от комфорт модула
Последна промяна cod-cdbp на 19 Авг 2008, 9:26, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 19 Авг 2008, 9:24

ама тогава като го сложиш релето за време ще имаш минимум 3 мигания или колкото го настроиш....
а я си представи че щракаш мигача в движение преди светофар да кажем и искаш да се престроиш, но в същото време се отказваш и някак си ще стане суматоха....
според мен ключа за мигачи трябва да има 2 отделни контакта за положение, за да стане както трябва.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Авг 2008, 9:27

Stanchev написа:ама тогава като го сложиш релето за време ще имаш минимум 3 мигания или колкото го настроиш....
а я си представи че щракаш мигача в движение преди светофар да кажем и искаш да се престроиш, но в същото време се отказваш и някак си ще стане суматоха....
според мен ключа за мигачи трябва да има 2 отделни контакта за положение, за да стане както трябва.

Има логика при новите VW-та ако го чукнеш в нефиксирано положение мигат 3 пъти но ако щтрекниш на фиксирано и върнеш веднага не мигат 3 пъти мигачите.Не си спомням като я продаваха тая опция за по-старите модели в комплекта дали влизаше ръчката за мигачите :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Авг 2008, 9:32

е Станчев, ако се направи някое интелигентно реле за време с микроконтролер той може да отчита тази разлика
иначе сега чета точно electrical troubleshooting manual-а и ще видим какво ще излезе :winky:
Изображение

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 19 Авг 2008, 9:45

Чети, само да не излезе 148.00лв. :mhihi: .
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Авг 2008, 9:47

Изображение

тези положения на постчето flash left и flash right според мен са точно това което се търси така че има два варианта - или се е зацапал превключвателя или трябва друг превключвател.

PS. сега погледнах и в realoem и там има 5-6 различни типа лостчета. Пише че еди какво си лостче за произведените за Япония коли и тези с еърбег са по различни така че нека с колегите с еърбег да кажат какви са им наблюденията.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Авг 2008, 10:43

Ми аз съм с бег и нищо по-различно от старото което беше без :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Авг 2008, 10:43

е пробвай да го цъкнеш само и кажи дали премигва после 3 пъти
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Авг 2008, 10:52

_65536_kb_sec_ написа:е пробвай да го цъкнеш само и кажи дали премигва после 3 пъти

Не няма такова нещо ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 19 Авг 2008, 11:08

Не се сменяха лостчета ............. просто модулите си бяха направени фабрично и единствено инсталация се искаше,която влизаше в комплекта ........ Значи мига 3 пъти защото такива били европейските изисквания ......... И на моят Мерцедес лостчето е като на всички останали,но поради airbag-а има мисля още 2 или 3 пинчета,нямам представа защо ..........

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook