Слагане на обикновена газова за около 200,300лв.
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Слагане на обикновена газова за около 200,300лв.
Пичове,понеже гледам че много хора им се иска да карат на газ,мога да помогна със слагането на обикновена газова на пълен инжекцион.Купих си наскоро 520 м50,и първата работа беше да му сложа газ.Вече направих няколко коли,не е толкова трудно.Някой майстор ще ви вземе поне 500-600лв.Ако някой има интерес мога да му обесня кво да си купи и кво да направи,нали сме братя в този форум все пак:lol:.Ето я моята която си я правих сам на паркинга,регистрирах си я вече е законна и работи перфектно.10-11 извънградско при нормално каране.Ако някой иска ще помагам.


Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Браво, браво много добре е станала, разхода перфектен. Само дето моя мъник М40В18 харчи колкото твоя звяр, но по-натам ще строя 6 броя под капака. Можеш ли да ми кажеш къде си свързал релето за спиране на бензиновата помпа, че нещо ми подхарчва бензин или да слагам и клапан за спиране на бензина.
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: Слагане на обикновена газова за около 200,300лв.
Stennli написа:Пичове,понеже гледам че много хора им се иска да карат на газ,мога да помогна със слагането на обикновена газова на пълен инжекцион.Купих си наскоро 520 м50,и първата работа беше да му сложа газ.Вече направих няколко коли,не е толкова трудно.Някой майстор ще ви вземе поне 500-600лв.Ако някой има интерес мога да му обесня кво да си купи и кво да направи,нали сме братя в този форум все пак:lol:.Ето я моята която си я правих сам на паркинга,регистрирах си я вече е законна и работи перфектно.10-11 извънградско при нормално каране.Ако някой иска ще помагам.
Братле писах ти на лични ще съм ти благодарен ако може да свършим няква работа

че ми писна от майстори и специалисти

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
NikiNikolov написа:Браво, браво много добре е станала, разхода перфектен. Само дето моя мъник М40В18 харчи колкото твоя звяр, но по-натам ще строя 6 броя под капака. Можеш ли да ми кажеш къде си свързал релето за спиране на бензиновата помпа, че нещо ми подхарчва бензин или да слагам и клапан за спиране на бензина.
По добре да не спираш бензиновата помпа,а и в двте полужения да работи.Има една джаджа която заблуждава компа че работи на бенз,и се прекъсват дюзите а не да се спира помпата.Помпата си върти и бензина пак се връща обратно в резервоара.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Слагане на обикновена газова за около 200,300лв.
nikol78 написа:Stennli написа:Пичове,понеже гледам че много хора им се иска да карат на газ,мога да помогна със слагането на обикновена газова на пълен инжекцион.Купих си наскоро 520 м50,и първата работа беше да му сложа газ.Вече направих няколко коли,не е толкова трудно.Някой майстор ще ви вземе поне 500-600лв.Ако някой има интерес мога да му обесня кво да си купи и кво да направи,нали сме братя в този форум все пак:lol:.Ето я моята която си я правих сам на паркинга,регистрирах си я вече е законна и работи перфектно.10-11 извънградско при нормално каране.Ако някой иска ще помагам.
Братле писах ти на лични ще съм ти благодарен ако може да свършим няква работа
че ми писна от майстори и специалисти
Квото мога ще помагам

Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Stennli написа:NikiNikolov написа:Браво, браво много добре е станала, разхода перфектен. Само дето моя мъник М40В18 харчи колкото твоя звяр, но по-натам ще строя 6 броя под капака. Можеш ли да ми кажеш къде си свързал релето за спиране на бензиновата помпа, че нещо ми подхарчва бензин или да слагам и клапан за спиране на бензина.
По добре да не спираш бензиновата помпа,а и в двте полужения да работи.Има една джаджа която заблуждава компа че работи на бенз,и се прекъсват дюзите а не да се спира помпата.Помпата си върти и бензина пак се връща обратно в резервоара.
Колега Браво! Много добре си се справил. Самоче с това което казваш в този пост не съм съгласен. Няма никакъв смисъл помпата да върти докато си караш на газ... моята беше така и въртеше и единственото което усещах, беше че ми гори бензин докато карам на газ... По-добре да се изключва с реле, когато прехвърли на газ.
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Браво колега евала за начинанието ти добре се е получило жалко че на дизела не можем да присадим нещо подобно












Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Браво колега добре си се правил -много е важно от къде вземаш водата за испаритела че при мене газаджиите са си оставили ръцете и сега има за спомен от тях 2 срязани маркуча! Моя съвет е с преходници и от подгряването на колектора аз съм така и е ок!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Pei4 написа:ggb написа:Браво колега евала за начинанието ти добре се е получило жалко че на дизела не можем да присадим нещо подобно![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaaa колега в грешка сиИма няква система дето смесва газ и дизел в няква пропорция и ще си караш и на газ
Та даже го дават и Power Tuning ,тъй като пропан бутана се явява някакъв вид катализатор на горенето и се явява като нитрото при бензина-поне така четох преди време!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Газта е с по-ниска калоричност от нафтата и затова ме съмнява да е така... а и детонира при доста по-ниско налягане... 

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
dj_ennsy_1 написа:Stennli написа:NikiNikolov написа:Браво, браво много добре е станала, разхода перфектен. Само дето моя мъник М40В18 харчи колкото твоя звяр, но по-натам ще строя 6 броя под капака. Можеш ли да ми кажеш къде си свързал релето за спиране на бензиновата помпа, че нещо ми подхарчва бензин или да слагам и клапан за спиране на бензина.
По добре да не спираш бензиновата помпа,а и в двте полужения да работи.Има една джаджа която заблуждава компа че работи на бенз,и се прекъсват дюзите а не да се спира помпата.Помпата си върти и бензина пак се връща обратно в резервоара.
Колега Браво! Много добре си се справил. Самоче с това което казваш в този пост не съм съгласен. Няма никакъв смисъл помпата да върти докато си караш на газ... моята беше така и въртеше и единственото което усещах, беше че ми гори бензин докато карам на газ... По-добре да се изключва с реле, когато прехвърли на газ.
Няма как да стане да гори и газ и бензин при условие че се прекъсват дюзите от кадето трябва да се впръсква бензина.Колкото до бензиновата помпа че се върти,много хора вече ми казаха че по добре да се върти за да не застоява дълго време,но пък трябва задължително да имаш бензин в колата,защото ако свърши и продължаваш на газ започва да върти на сухо и няма да искара много

Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...ако гасите помпата рискувате да ви протече от някъде горивната система! Най-добре е да си върти помпата и да връща в резервоара.А ако случайно ви харчи и бензин като карате на газ... проверете си дюзите дали затварят напълно защото това е често срещана причина.Принципно се чистат на ултразвук и се оправят !!!
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
TazzMann написа:...ако гасите помпата рискувате да ви протече от някъде горивната система!
И защо? Защото налягането в тръбопроводите е по-ниско от колкото когато работи?

- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...това не е малка причина!!! Преди години карах Сиера 2л. инж. на газ... тя беше така (пускаш на газ и гаси помпата) но ми протече от маркучите и после и помпата се пре..а. След като я направих (при един много добър майстор в тая сфера) да гаси само дюзите а помпата да си върти нямах повече проблеми.Освен това ако гасиш помпата при превключване обратно от газ на бензин може и да ти гасне докато възтанови налягането!Не е във вреда ако ти върти постоянно само си провери дюзитеdj_ennsy_1 написа:TazzMann написа:...ако гасите помпата рискувате да ви протече от някъде горивната система!
И защо? Защото налягането в тръбопроводите е по-ниско от колкото когато работи?



Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани