Слагане на обикновена газова за около 200,300лв.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Слагане на обикновена газова за около 200,300лв.

Мнение от Stennli » 10 Юли 2008, 0:06

Пичове,понеже гледам че много хора им се иска да карат на газ,мога да помогна със слагането на обикновена газова на пълен инжекцион.Купих си наскоро 520 м50,и първата работа беше да му сложа газ.Вече направих няколко коли,не е толкова трудно.Някой майстор ще ви вземе поне 500-600лв.Ако някой има интерес мога да му обесня кво да си купи и кво да направи,нали сме братя в този форум все пак:lol:.Ето я моята която си я правих сам на паркинга,регистрирах си я вече е законна и работи перфектно.10-11 извънградско при нормално каране.Ако някой иска ще помагам.
Изображение
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Юли 2008, 7:30

Браво, браво много добре е станала, разхода перфектен. Само дето моя мъник М40В18 харчи колкото твоя звяр, но по-натам ще строя 6 броя под капака. Можеш ли да ми кажеш къде си свързал релето за спиране на бензиновата помпа, че нещо ми подхарчва бензин или да слагам и клапан за спиране на бензина.


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: Слагане на обикновена газова за около 200,300лв.

Мнение от nikol78 » 10 Юли 2008, 9:38

Stennli написа:Пичове,понеже гледам че много хора им се иска да карат на газ,мога да помогна със слагането на обикновена газова на пълен инжекцион.Купих си наскоро 520 м50,и първата работа беше да му сложа газ.Вече направих няколко коли,не е толкова трудно.Някой майстор ще ви вземе поне 500-600лв.Ако някой има интерес мога да му обесня кво да си купи и кво да направи,нали сме братя в този форум все пак:lol:.Ето я моята която си я правих сам на паркинга,регистрирах си я вече е законна и работи перфектно.10-11 извънградско при нормално каране.Ако някой иска ще помагам.
Изображение

Братле писах ти на лични ще съм ти благодарен ако може да свършим няква работа :P
че ми писна от майстори и специалисти :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 11 Юли 2008, 1:32

NikiNikolov написа:Браво, браво много добре е станала, разхода перфектен. Само дето моя мъник М40В18 харчи колкото твоя звяр, но по-натам ще строя 6 броя под капака. Можеш ли да ми кажеш къде си свързал релето за спиране на бензиновата помпа, че нещо ми подхарчва бензин или да слагам и клапан за спиране на бензина.

По добре да не спираш бензиновата помпа,а и в двте полужения да работи.Има една джаджа която заблуждава компа че работи на бенз,и се прекъсват дюзите а не да се спира помпата.Помпата си върти и бензина пак се връща обратно в резервоара.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Слагане на обикновена газова за около 200,300лв.

Мнение от Stennli » 11 Юли 2008, 1:34

nikol78 написа:
Stennli написа:Пичове,понеже гледам че много хора им се иска да карат на газ,мога да помогна със слагането на обикновена газова на пълен инжекцион.Купих си наскоро 520 м50,и първата работа беше да му сложа газ.Вече направих няколко коли,не е толкова трудно.Някой майстор ще ви вземе поне 500-600лв.Ако някой има интерес мога да му обесня кво да си купи и кво да направи,нали сме братя в този форум все пак:lol:.Ето я моята която си я правих сам на паркинга,регистрирах си я вече е законна и работи перфектно.10-11 извънградско при нормално каране.Ако някой иска ще помагам.
Изображение

Братле писах ти на лични ще съм ти благодарен ако може да свършим няква работа :P
че ми писна от майстори и специалисти :twisted:

Квото мога ще помагам :)Писах ти на Л.С.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 11 Юли 2008, 7:05

Stennli написа:
NikiNikolov написа:Браво, браво много добре е станала, разхода перфектен. Само дето моя мъник М40В18 харчи колкото твоя звяр, но по-натам ще строя 6 броя под капака. Можеш ли да ми кажеш къде си свързал релето за спиране на бензиновата помпа, че нещо ми подхарчва бензин или да слагам и клапан за спиране на бензина.

По добре да не спираш бензиновата помпа,а и в двте полужения да работи.Има една джаджа която заблуждава компа че работи на бенз,и се прекъсват дюзите а не да се спира помпата.Помпата си върти и бензина пак се връща обратно в резервоара.

Колега Браво! Много добре си се справил. Самоче с това което казваш в този пост не съм съгласен. Няма никакъв смисъл помпата да върти докато си караш на газ... моята беше така и въртеше и единственото което усещах, беше че ми гори бензин докато карам на газ... По-добре да се изключва с реле, когато прехвърли на газ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

Мнение от ggb » 11 Юли 2008, 15:59

Браво колега евала за начинанието ти добре се е получило жалко че на дизела не можем да присадим нещо подобно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 11 Юли 2008, 19:06

Браво колега добре си се правил -много е важно от къде вземаш водата за испаритела че при мене газаджиите са си оставили ръцете и сега има за спомен от тях 2 срязани маркуча! Моя съвет е с преходници и от подгряването на колектора аз съм така и е ок!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: РВ

Мнение от Pei4 » 11 Юли 2008, 20:29

ggb написа:Браво колега евала за начинанието ти добре се е получило жалко че на дизела не можем да присадим нещо подобно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Aaaaa колега в грешка си :) Има няква система дето смесва газ и дизел в няква пропорция и ще си караш и на газ :guitarist:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 11 Юли 2008, 21:37

Pei4 написа:
ggb написа:Браво колега евала за начинанието ти добре се е получило жалко че на дизела не можем да присадим нещо подобно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Aaaaa колега в грешка си :) Има няква система дето смесва газ и дизел в няква пропорция и ще си караш и на газ :guitarist:

Та даже го дават и Power Tuning ,тъй като пропан бутана се явява някакъв вид катализатор на горенето и се явява като нитрото при бензина-поне така четох преди време!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 11 Юли 2008, 23:23

Газта е с по-ниска калоричност от нафтата и затова ме съмнява да е така... а и детонира при доста по-ниско налягане... :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 12 Юли 2008, 16:19

dj_ennsy_1 написа:
Stennli написа:
NikiNikolov написа:Браво, браво много добре е станала, разхода перфектен. Само дето моя мъник М40В18 харчи колкото твоя звяр, но по-натам ще строя 6 броя под капака. Можеш ли да ми кажеш къде си свързал релето за спиране на бензиновата помпа, че нещо ми подхарчва бензин или да слагам и клапан за спиране на бензина.

По добре да не спираш бензиновата помпа,а и в двте полужения да работи.Има една джаджа която заблуждава компа че работи на бенз,и се прекъсват дюзите а не да се спира помпата.Помпата си върти и бензина пак се връща обратно в резервоара.

Колега Браво! Много добре си се справил. Самоче с това което казваш в този пост не съм съгласен. Няма никакъв смисъл помпата да върти докато си караш на газ... моята беше така и въртеше и единственото което усещах, беше че ми гори бензин докато карам на газ... По-добре да се изключва с реле, когато прехвърли на газ.

Няма как да стане да гори и газ и бензин при условие че се прекъсват дюзите от кадето трябва да се впръсква бензина.Колкото до бензиновата помпа че се върти,много хора вече ми казаха че по добре да се върти за да не застоява дълго време,но пък трябва задължително да имаш бензин в колата,защото ако свърши и продължаваш на газ започва да върти на сухо и няма да искара много :),просто аз избрах този начин,но не е проблем да се спре.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 12 Юли 2008, 16:58

...ако гасите помпата рискувате да ви протече от някъде горивната система! Най-добре е да си върти помпата и да връща в резервоара.А ако случайно ви харчи и бензин като карате на газ... проверете си дюзите дали затварят напълно защото това е често срещана причина.Принципно се чистат на ултразвук и се оправят !!!
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 12 Юли 2008, 17:31

TazzMann написа:...ако гасите помпата рискувате да ви протече от някъде горивната система!

И защо? Защото налягането в тръбопроводите е по-ниско от колкото когато работи? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 12 Юли 2008, 17:43

dj_ennsy_1 написа:
TazzMann написа:...ако гасите помпата рискувате да ви протече от някъде горивната система!

И защо? Защото налягането в тръбопроводите е по-ниско от колкото когато работи? :roll:
...това не е малка причина!!! Преди години карах Сиера 2л. инж. на газ... тя беше така (пускаш на газ и гаси помпата) но ми протече от маркучите и после и помпата се пре..а. След като я направих (при един много добър майстор в тая сфера) да гаси само дюзите а помпата да си върти нямах повече проблеми.Освен това ако гасиш помпата при превключване обратно от газ на бензин може и да ти гасне докато възтанови налягането!Не е във вреда ако ти върти постоянно само си провери дюзите ;) ;) ;)
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook