Питане за халогените
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
drmirchev написа:Кажете малко повечко за релето какво е как се монтира и т.н.т интерсно е да се знае няма дерат само по сервизите за едното нищо да ти сложат реле и кабел и после 60лв. монтажа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
еее едно реле ти тряа и едно кпче и кабели
не съм жичкаджия ама релето се слага също така да не ти нагорява копчето

има две вериги отт копчето се управлява релето а то отваря и затваря веригата за халогените ел техниците да се изкажат по научно му

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Nasic написа:Ок, пуснте ми една схема да я видя и да го направя утре.Може и по БГ стандарт.
Само да кажа че копче за халогени имам и също релето което е за халогените си го имам.
Тук може да влезе Vlados и да разясни как точно направи неговите.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=88726 - тука има снимка на кутията с релета и бушони. Ако го имаш релето, дето на мен ми беше дупка и след като имаш копчето, трябва да имаш и едни букси (мойте бяха хванати за гредата със свински опашки) от двете страни под бронята. Трябва само да ги включиш в халогените и си готов. А тва дето си го направил - да вържеш халогените направо към габарита си е потенциална работа за пожарникарите. При всички положения си трябва реле. 2х55 вата крушки = 110 вата. Това са си 9,2 ампера повече ток през кабелите на габарита (а нормално през тях не минава повече от 1 ампер.)
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Когато към един консуматор /крушка/ включиш друг /друга крушка/ във същата верига, по проводника потича по- голям ток, който загрява самия проводник. Изчисленията са правени само за единя консуматор и макари да има малък резерв, той не е достатъчен. Това понякога води до прегаряния или дори запалвания
За това се слага реле, което има съвсем малка консумация в управляващата си верига, и което захранва консуматора през другата верига. Слагай реле задължително!

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Абе колега, питай за тези неща понеже си е опасно! Нищо не ти коства да вържеш едно реле към веригата... Използването на реле във веригата позволява:
1.Намаляване дължината на веригата акумулатор-консуматор, което подобрява захранването (например по-високо напрежение и по-ярка светлина)
2.Използване във веригата, управлявана от водача, на ток с малка сила, което осигурява дълготрайна и надежна работа на превключвателите.
Релето има 4 крака по принцип които са номерирани. На клема 85 подаваш управляващ сигнал 12в. на релето (в твоя случай там връзваш кабела от габарита който идва). Краче 86 се връзва на маса, краче 30 е свързано през предпазител 10-15А (смяташ го за твоя товар) към акумулатора... и краче 87 ти отива към халогените! Не е нищо сложно, а спасява много пари и човешки животи...
Успех с начинанието, но само да отбележа, че и според мен не е добра идея винаги да светят халогените
1.Намаляване дължината на веригата акумулатор-консуматор, което подобрява захранването (например по-високо напрежение и по-ярка светлина)
2.Използване във веригата, управлявана от водача, на ток с малка сила, което осигурява дълготрайна и надежна работа на превключвателите.
Релето има 4 крака по принцип които са номерирани. На клема 85 подаваш управляващ сигнал 12в. на релето (в твоя случай там връзваш кабела от габарита който идва). Краче 86 се връзва на маса, краче 30 е свързано през предпазител 10-15А (смяташ го за твоя товар) към акумулатора... и краче 87 ти отива към халогените! Не е нищо сложно, а спасява много пари и човешки животи...
Успех с начинанието, но само да отбележа, че и според мен не е добра идея винаги да светят халогените

- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Няма да ти казвам Вранков
колко много ме улесни . Ще имаш бири като се видим.
Обаче ....
На 85-то краче ми идва маса, на 86-то идва ток от ключа на таблото, тоест като пусна халогените вътре от копчето и идва 12V, на 30-то краче ми идва от акомулатора напрежение 12V което не прекъсва като изключе халогеноте от ключето на таблото, а на 87-мо краче няма никакъв сигнал
тоест и пуснато ключе и не пуснато няма нищо на него.А може би трябваше да пробвам 87-мо краче със релето, защото може то да пуска тока и аз да не съм знаел ?
След слагането на релето от 87-мо краче потече 12V ток към халогените
.Вече всичко ми е ясно.Може да заключите темата.

Обаче ....
На 85-то краче ми идва маса, на 86-то идва ток от ключа на таблото, тоест като пусна халогените вътре от копчето и идва 12V, на 30-то краче ми идва от акомулатора напрежение 12V което не прекъсва като изключе халогеноте от ключето на таблото, а на 87-мо краче няма никакъв сигнал

След слагането на релето от 87-мо краче потече 12V ток към халогените

Последна промяна Nasic на 19 Май 2008, 11:15, променена общо 1 път
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Ами то ти е вързано грешно... виж по-горе съм ти написал. направи схемата в "разхвърлян монтаж" само за пробата и после доизкусурявай 

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани