Питане за халогените

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 16 Май 2008, 23:42

drmirchev написа:Кажете малко повечко за релето какво е как се монтира и т.н.т интерсно е да се знае няма дерат само по сервизите за едното нищо да ти сложат реле и кабел и после 60лв. монтажа :D :) :D :) :D :) :D :mhihi:


еее едно реле ти тряа и едно кпче и кабели
не съм жичкаджия ама релето се слага също така да не ти нагорява копчето :idea:
има две вериги отт копчето се управлява релето а то отваря и затваря веригата за халогените ел техниците да се изкажат по научно му :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 17 Май 2008, 6:59


с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 18 Май 2008, 10:12

Nasic написа:Ок, пуснте ми една схема да я видя и да го направя утре.Може и по БГ стандарт :).
Само да кажа че копче за халогени имам и също релето което е за халогените си го имам.
Тук може да влезе Vlados и да разясни как точно направи неговите.

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=88726 - тука има снимка на кутията с релета и бушони. Ако го имаш релето, дето на мен ми беше дупка и след като имаш копчето, трябва да имаш и едни букси (мойте бяха хванати за гредата със свински опашки) от двете страни под бронята. Трябва само да ги включиш в халогените и си готов. А тва дето си го направил - да вържеш халогените направо към габарита си е потенциална работа за пожарникарите. При всички положения си трябва реле. 2х55 вата крушки = 110 вата. Това са си 9,2 ампера повече ток през кабелите на габарита (а нормално през тях не минава повече от 1 ампер.)
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 19 Май 2008, 7:49

Когато към един консуматор /крушка/ включиш друг /друга крушка/ във същата верига, по проводника потича по- голям ток, който загрява самия проводник. Изчисленията са правени само за единя консуматор и макари да има малък резерв, той не е достатъчен. Това понякога води до прегаряния или дори запалвания :!: За това се слага реле, което има съвсем малка консумация в управляващата си верига, и което захранва консуматора през другата верига. Слагай реле задължително!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 19 Май 2008, 8:18

Абе колега, питай за тези неща понеже си е опасно! Нищо не ти коства да вържеш едно реле към веригата... Използването на реле във веригата позволява:
1.Намаляване дължината на веригата акумулатор-консуматор, което подобрява захранването (например по-високо напрежение и по-ярка светлина)
2.Използване във веригата, управлявана от водача, на ток с малка сила, което осигурява дълготрайна и надежна работа на превключвателите.
Релето има 4 крака по принцип които са номерирани. На клема 85 подаваш управляващ сигнал 12в. на релето (в твоя случай там връзваш кабела от габарита който идва). Краче 86 се връзва на маса, краче 30 е свързано през предпазител 10-15А (смяташ го за твоя товар) към акумулатора... и краче 87 ти отива към халогените! Не е нищо сложно, а спасява много пари и човешки животи...
Успех с начинанието, но само да отбележа, че и според мен не е добра идея винаги да светят халогените ;)

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 19 Май 2008, 10:20

Няма да ти казвам Вранков :) колко много ме улесни . Ще имаш бири като се видим.

Обаче ....

На 85-то краче ми идва маса, на 86-то идва ток от ключа на таблото, тоест като пусна халогените вътре от копчето и идва 12V, на 30-то краче ми идва от акомулатора напрежение 12V което не прекъсва като изключе халогеноте от ключето на таблото, а на 87-мо краче няма никакъв сигнал :) тоест и пуснато ключе и не пуснато няма нищо на него.А може би трябваше да пробвам 87-мо краче със релето, защото може то да пуска тока и аз да не съм знаел ?
След слагането на релето от 87-мо краче потече 12V ток към халогените :) .Вече всичко ми е ясно.Може да заключите темата.
Последна промяна Nasic на 19 Май 2008, 11:15, променена общо 1 път
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 19 Май 2008, 11:09

Ами то ти е вързано грешно... виж по-горе съм ти написал. направи схемата в "разхвърлян монтаж" само за пробата и после доизкусурявай :)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook