E34 524td може и да ви звучи скучничкооо(за продан спешно!!)
Модератор: Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
къде да скиваме 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
здравейте колеги,честит велик ден на всички!!!!
Днес пак си карках от Разград до Варна и си я по настъпвах за мое най-голямо съжеление колата неможа да стигне 230,защото не и стигаше Нафтичката след 210 колата влизаше явно в някакъв защитетн режим,защото направо дръпваше назад,стойността на разходомера падаше на 9,а само секунда преди това си стоеше на 16.
веднага спрях и намалих бууста положението се подобри малко и резултата е скорост малко над 220,но далеч от 230!!!
Моля дайте някаква идея как да пусна още нафта ???
исками се на 1бар да я направя да движи добре,сега е на 0.9 и долугоре е ОК,когато я надуя на 1.0 колата прави същото още на 3 след 4000 об/мин, на 1.2 след 3500,обаче до 3000 е абсолютен звяр!!!!
просто после обеднява твърде много и когато това стане ЕКУ преминава в друг режим,което е последвано от пад в бууста, което за мен си е липса на газове тоест няма нафта!!!
знае ли някой какво точно прави "имната дюза"???????
Днес пак си карках от Разград до Варна и си я по настъпвах за мое най-голямо съжеление колата неможа да стигне 230,защото не и стигаше Нафтичката след 210 колата влизаше явно в някакъв защитетн режим,защото направо дръпваше назад,стойността на разходомера падаше на 9,а само секунда преди това си стоеше на 16.
веднага спрях и намалих бууста положението се подобри малко и резултата е скорост малко над 220,но далеч от 230!!!
Моля дайте някаква идея как да пусна още нафта ???
исками се на 1бар да я направя да движи добре,сега е на 0.9 и долугоре е ОК,когато я надуя на 1.0 колата прави същото още на 3 след 4000 об/мин, на 1.2 след 3500,обаче до 3000 е абсолютен звяр!!!!
просто после обеднява твърде много и когато това стане ЕКУ преминава в друг режим,което е последвано от пад в бууста, което за мен си е липса на газове тоест няма нафта!!!
знае ли някой какво точно прави "имната дюза"???????
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
Голф 4 115коня (бензин)със ауспоси филтри и незнам о6те какво бе изключутелно лошо порязън от "печицата"
на 0.8 после нещя да се пуснем на като надух дизеловия шлепарник на 0.9





на 0.8 после нещя да се пуснем на като надух дизеловия шлепарник на 0.9





- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
Колеги за хора от форума давам я(е34 524тд) за 2400 спешно ми трябват мангизи за една хубава 6 цилиндрова 530каааааааааа
печката си заслужава !!!
тази седмица я карах нормално,НЕ пенсионерската 400км градско каране с 35литра!!!!
а като ходих до Велинград за една е28 ми направи 7.2/100(100-140км/ч)
който я вземе ще си я кара много и благополучно!!!

печката си заслужава !!!
тази седмица я карах нормално,НЕ пенсионерската 400км градско каране с 35литра!!!!
а като ходих до Велинград за една е28 ми направи 7.2/100(100-140км/ч)
който я вземе ще си я кара много и благополучно!!!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Е дай някакви снимки да видим де , повече инфо
.

| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
- piNky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
Из кв. Трошево се спрях вчера или онзи ден да погледната една същата като твойта, която се продаваше и изглеждаше превъзходно ... и си мисля, че е била твоята 

- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
- piNky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани