Перфорирани дискове за Е34!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 06 Май 2008, 22:10

Penchev написа:Най-добре е първо тези от вас,които чувствате някакви проблеми със спирането да започнете със смяна на всички О-пръстени,маншони и прочие джунджурии по всичките 4 спирачни апарата ,амяната на спирачна течност с нова и с поне ДОТ5,смяна на спирачни маркучи с нови оригинални или то горе-долу за тези пари някакви спортни с метална оплетка.Колите тук по мое виждане са средно на 16 години и се съмнявам да са им обслужвани спирачките по този ред от на пръв поглед дребни неща ,които съвсем обаче не са дребни ...

Оставете пърформанс дисковете за накрая.Направете си разчет на финансите ,теглете чертата и вижте до къде ще стигнете в двата случая (първия който аз казах и по който съм минал и сега съм много доволен) и втория със смяната на частите наред ,като се свърши с дискове,апарати и т.н.

За спирането знаем ,че са важни и гумите.Много от нас помпаме и караме на 2,5 бара налягане ,което е добре за дупките и за управляемоста на колата ,но така напомпани те не могат да загреят достатъчно и особенно в градски условия вечно студени не могат да предложат добро спиране в случаи когато това е крайно належащо...
Освен налягането е важно и гумите да са в кондиция.
Изобщо много са факторите докато се стигне до превъзходния резултат.


Георги Пенчев
аз карам на 3-3.2 бара да ми пази жантата :!: :!: то друса повече ама.....иначе спиране няма -гумите ми не държат явно
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 06 Май 2008, 22:45

Те не са правени с лека ръка тез коли и ако се върне заводския вид на спирачната с-ма смятам че е най-добре.Скоро си павих профилактика и не се оплаквам от спирането.Притеснява ме само че имам доста ръжда по металните тръбички по които тече спирачната течност и ме е страх да не поддадат на налягането.Естествено мои си опасения :confused: .
Пък за ъпгрейд, не може ли комплекта от М-ка да пасне няма ли да е най добре :?:
Перфорираните дискове не ядат ли накладки яко междудругото :?: доста излишен разход според мене освен ако колата няма да се ползва за специални случаи дето да си избие парите. 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 09 Май 2008, 15:58

Днес си взех колата от маисторите сменяха спирачните маркучи, наклдките, течността и някви гумички на всички колела.
Колеги разликата е ... да го наречем чувствителна.
Аз лично съм много доволен.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook