Лампа за маслото
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
200cm написа:преди малко ми казаха че трябвало да се вдигне мотора за да се свали картера, защото гредата на предния мост пречела да излезне, до сега съм си сменял 2 пъти сам маслото и нямам спомен нещо да ми е пречило
![]()
трябва ли да се вдига мотора???
Да трябва да се вдигне... Не те лъжат... Аз щях да си сменям гарнитурата на картера ама така си остана и спря да капе... И сега си имам нова оригинална гарнитура унас....



- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
Аз щях да си сменям гарнитурата на картера ама така си остана и спря да капе...
освен и аз да пробвам така да не сменям лагери пък кои знае може и да се уплатнят от самосебеси

освен и аз да пробвам така да не сменям лагери пък кои знае може и да се уплатнят от самосебеси



Обичам Родината, Мразя Държавата
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
200cm написа:Аз щях да си сменям гарнитурата на картера ама така си остана и спря да капе...
освен и аз да пробвам така да не сменям лагери пък кои знае може и да се уплатнят от самосебеси![]()
![]()
Еми незнам аз тогава карах с масло 0W30 Castrol Formula RS ...
200cm написа:не съм специалист ама определено не чувам не характерен шум от маторя и вобще не знам как тракат биелните лагери
Биелните лагери са едни черупки. Нещо като втулка от две части. При мен се беше строшила на две места и пак изкарах около 5000км. преди да отворя двигателя. И аз като тебе се чудех защо лампата на маслото ми присветва. Интересното е, че това стана малко след като третирах двигателя с мотор ъп. Може да е съвпадение, но оттогава не сипвам никакви такива ментификатори.
Колкото до това да не сваляш главата при ремонта според мен е огромна глупост. Тъкмо ти се отваря възможност да й направиш една профилактика - смяна на гумички, шлайфане, напасване на клапаните и т.н. Ако не я свалиш си е половинчата работа. По спомен на мен ми струваше:
- Шлайфане на колянов вал - 90лв.
- Основни и биелни лагери Гьотце - 150лв (може и да греша)
- Гарнитура за глава 40лв.
- Гумички за клапани - 40лв.
- Шлайфане на главата - 20лв.
- Масло Несте полусинтетика - 50лв.
- Майстор - 200лв.
Цените може и да не са актуални защото това беше преди 4 години.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
видяло се е че ще се сменят, вече нещата звучат много по-добре 600лв., за пореден път съм благодарен на www.bmwpower-bg.net
Обичам Родината, Мразя Държавата
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
200cm написа:видяло се е че ще се сменят, вече нещата звучат много по-добре 600лв., за пореден път съм благодарен на www.bmwpower-bg.net

вала ако не е наложително недеи го шлаифа

гумичлите са 15-на лв
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
вчера проверявах в камор (видяло се е че няма да ги взимам от там) 480лв. основни и биелни лагери




Обичам Родината, Мразя Държавата
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани