За вътрешната циркулация на въздух

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 05 Мар 2008, 9:50

А ако я затворя на цяло и я изолирам така ще е проблем ли :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 06 Мар 2008, 0:38

Nik написа:колеги ако всичко останало е наред послушайте ме
имах същия проблем и хвърлих маса пара всичко смених- термостат, виско съмнения за водна помпа че леко превъртала имаше и мнение че е нормално при голяма жега да качва леко - но няма такова нещо стрелката не трябва да мърда изобщо все пак това е BMW ;)
един колега от форума дълго време ме съветваше за това сериозно промиване между радиаторите и всичко се оправи - съжалявам че не го послушах веднага и не започнах първо с това промиване


Нека някой да обясни как се прави това промиване на кой радиатори и от къде се бърка за да се стигне до тях?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Мар 2008, 11:28

начи промивка на големия радиатор и малкия на климатика и между тях , ама на ребрата им
естествено това е съпътствано в най добрия вариант с нов антифриз и обезвъздушаване
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Мар 2008, 18:41

dinozab написа:Оказа се при мен че дясната клапа се криви на една страна и не затваря и затова влиза въздух от вън.Сега трябва да мисля някакво решение на проблема че ни ми се разглабя цялото табло или другият вариант е да я затворя на цяло и да и изключа моторчето и да действа само лявата какво ще кажете вие :roll:


Дино, не вярвам да има проблем човек :roll:
Вероятно когато вали дъжд лятото и седнат хора в колата ще се поти като някой хлопел :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.12.2007
Местоположение: Sofia

питам да знам

Мнение от teddymtv » 06 Мар 2008, 18:53

Малко е извън темата ви , но може ли някой да ми каже за какво са стрелките на темпомата - има на ляво, на дясно, на горе , на долу, напред и назад???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 06 Мар 2008, 21:41

dinozab написа:А ако я затворя на цяло и я изолирам така ще е проблем ли :roll:

ами предполагам че няма.просто от едната стран 6те работи,а от другата - не.но за да го направиш това нещо пак трябва да отвориш и да стигнеш до моторчето и да го изолораш по някъе начин т.е.на прежението до нея за да не може да работи.но дали има букса или не-това незнам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Re: питам да знам

Мнение от Fakiro » 07 Мар 2008, 1:12

teddymtv написа:Малко е извън темата ви , но може ли някой да ми каже за какво са стрелките на темпомата - има на ляво, на дясно, на горе , на долу, напред и назад???
Наистина е малко извън темата, но ще ти отговоря! Първо: посоките на движение на лостчето ( поне при мен) са 5. Т.е напред , назад, нагоре, надолу и навътре към оста! Запаметяването и поддържането на съответната избрана( над 30км/ч) скорост , става с еднократно бутване на лостчето Напред, като при това, с всяко последващо задържане на същото напред или назад се увеличава или намалява съответно зададената преди това скорост! Докато си с активиран автопилот, можеш съвсем нормално да изпревариш някого като дадеш газ на педала, след това го пускаш и скоростта си пада до предишната си стойност( много удобно)! При всяко докосване ( ако си с ръчни скорости, като при мен) на педалите на съединителя или на спирачката, автопилота се самоизключва! Същите функции изпълнява и самото лостче в посоките си Нагоре или Надолу! В този случай, за да възстановиш последната настройка( скорост) на автопилота, е необходимо да натиснеш лостчето Навътре към оста му! При всяко изгасяне на колата, паметта за последно избраната скорост на автопилота се губи! Това е! Като цяло темпомата е супер удобство за извънградско, а и спестява гориво! УСПЕХ!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 07 Мар 2008, 9:34

Penchev написа:
dinozab написа:Оказа се при мен че дясната клапа се криви на една страна и не затваря и затова влиза въздух от вън.Сега трябва да мисля някакво решение на проблема че ни ми се разглабя цялото табло или другият вариант е да я затворя на цяло и да и изключа моторчето и да действа само лявата какво ще кажете вие :roll:


Дино, не вярвам да има проблем човек :roll:
Вероятно когато вали дъжд лятото и седнат хора в колата ще се поти като някой хлопел :mhihi:


Георги Пенчев

Е то нали лявата ще остане да работи стига да няма някой датчик който да отчита че е на вътрешна циркулация и да се включва компресора на климатика :roll:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook