тдс-а тресе яко, помагайте!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Фев 2008, 17:26

Пло4ката е основния фактор,но мисля 4е не е от нея-тя или прекъсва или не,даже мисля, 4е на студено работи по добре(все пак пробваи да я центроваш,дъно се оправи). Проблема е в гнп-има ситуация ,при която ки4ето, което е между гнп и мотора е за смяна и от там дърпа въздух-при този вариант при загрят мотор ки4ето се разширява и оплатнява хубаво,следователно тресенето спира и обратното при студена кола-дърпа въздух и тресе.Ако при решението на проблема излезе тази версия зна4и,4е при всяко гасене на автомобила в маслото отива много малко коли4ество нафта,при запален няма проблем защото и е по-лесно да премине през гнп към дюзите или излишната.Няма да се усети в нивото на маслото ;) .Това ки4е е проблем мн.рядко,но аз мисля 4е проблема е в него.Успех Пепи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Фев 2008, 18:50

Ванка, преди да си коригирам "порцията" гориво ми се е случвало да ми изгасне колата, когато е на скорост.
Температурата е над 0, паля, чакам да утихнат оборотите, потеглям ... като изляза от нас имам 600 - 700м байр надолнище и си я оставям надолу да си кютка на трета, накрая на байра "пропусни движещите се с предимство" , оглеждам се наближават коли, но има достатъчно разстояние да мина БЕЗОПАСНО , подавам междинна газ ... а тя изгаснала

След като си я настройх, както на мен ми харесва - нямам такива ядове.
Може да излезе и само центровка, но проблема определено се върти около ГНП

Трябва човека да си я види, само с предположения нестава
Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 19 Фев 2008, 21:51

Колеги проблема ми беше е от плочката- не съм я центрирал правилно, в неделя настройвах, сега двигателя работи по-равномерно. Има още какво да се желае , но ще го оставя за лятото когато имам възможност да я настроя в България на стенд. Катализатора го оставям и него за по-късно. Благодаря ви от сърце за помощта, надявам се с някои от вас да се видим лятото и пием по бира някъде на хладец ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 20 Фев 2008, 18:27

Воденичаров написа:Колеги, от прецакан демферен маховик възможно ли е да тресе на място?


Наистина може ли от маховика?Само с сваляне на скоростната кутия ли може да се разбере дали е от него.
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Фев 2008, 22:13

dancenation написа:
Воденичаров написа:Колеги, от прецакан демферен маховик възможно ли е да тресе на място?


Наистина може ли от маховика?Само с сваляне на скоростната кутия ли може да се разбере дали е от него.
Тдс-а тресе от мн.неща,в подписа на колегата ZVETIKO са написани вси4ките.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook