пичове вапросче за оборотите на ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

пичове вапросче за оборотите на ТДС

Мнение от MICHO7 » 20 Фев 2008, 19:47

значи калата е 525ТДС когато работи на място двигателя нямя проблем ,но когата съм в движение и спирам на крастовище или някаде оборотите ми падат на 500 и чак когато колата е спряла на место тогава се оправят ! случва се на моменти да ги мени и на мяста ! знаете ли от какво може да е ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 20 Фев 2008, 19:58

И аз съм така, но чак до 500 не ми падат - леко тресва защото падат 50-100 под нормалните и после се оправя ... и аз нямам представа ...
Може да е от въздуха - моя не съм го гледал отдавна, знам ли ....
Може от много неща да е, но неискам да ги изричам аз ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: пичове вапросче за оборотите на ТДС

Мнение от zvetiko » 20 Фев 2008, 20:15

MICHO7 написа:значи калата е 525ТДС когато работи на място двигателя нямя проблем ,но когата съм в движение и спирам на крастовище или някаде оборотите ми падат на 500 и чак когато колата е спряла на место тогава се оправят ! случва се на моменти да ги мени и на мяста ! знаете ли от какво може да е ?


Колега,почвай да си търсиш плочка за ГНП. :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: пичове вапросче за оборотите на ТДС

Мнение от Wenzy » 20 Фев 2008, 20:36

zvetiko написа:Колега,почвай да си търсиш плочка за ГНП. :confused:


А видя ли сега на него се сърди :mhihi:
Пеше, забравихме се с теб, времето ли те притиска какво ....

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.02.2008
Местоположение: София

Здравеите

Мнение от iv4os » 20 Фев 2008, 20:38

Има ли вариант това за което става вапрос да е от нецрнтрована ГНП?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 20 Фев 2008, 20:48

Ако сама се е разцентровала .... или пък гарнитурите са заминали ...

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.02.2008
Местоположение: София

Мнение от iv4os » 20 Фев 2008, 20:52

Ако сама се е разцентровала .... или пък гарнитурите са заминали ...

Ами тя е сменяна и след това я центроваха на око и ухо, маисторите, но незнам :(

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.02.2008
Местоположение: София

ГНП

Мнение от iv4os » 20 Фев 2008, 20:54

Иначе колата си пали нормално и на топло и на студено, онзи ден на -11 градуса си запали без проблем, знам ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Здравеите

Мнение от zvetiko » 20 Фев 2008, 21:00

iv4os написа:Има ли вариант това за което става вапрос да е от нецрнтрована ГНП?


Поне според мен,случаят не е до неправилна центровка.Мойта ГНП съм я нагласявал да пуска толкова малко гориво ,че колата да не иска изобщо да потегли,но празните обороти си стоят перфектно.Има изтрити писти на плочката, и от там мененето на оборотите.Може да е малкият дявол-плъзгачите да не контактува добре с пистите,тогава трябва леко да се извият за по-добро триене.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 21 Фев 2008, 11:11

Да...това е началото :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 21 Фев 2008, 18:56

Franio написа:Да...това е началото :)


Който си е патил - знае ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Фев 2008, 21:52

скоро гледах 4етеца на старата ми пло4ка и маи има нещо като окисляване на пластините :roll:То или е 4етеца или пистите,друго в пло4ката не се разваля,пробваи да по4истиш 4етеца без пистите,може и да се полу4и.Допирната то4ка на 4етеца с пистите са Г -образни пластини,които затварят двете вериги с по 4броя писти в пло4ката,понякога се износват пистите(при 4еста употреба на добавки в горивото),които са на графитна основа и с разли4но съпротивление във всеки милиметър за всяка отделна писта,а понякога самият 4етец-ли4но мое мнение е ,4е ако тресе на тихи е от пистите,а при твоя слу4аи е 4етеца,стисни леко 4етеца за да отлепи от пистите,покрии самите писти(наи-добре става с тънък политилен)и с много ситна шкурка по4исти върха на пластините,като внимаваш нищо да не пада върху пистите и да не с4упиш върха на някоя пластина-много са нежни.Ако го направиш както трябва мисля 4е ще се полу4и.Успех

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook